Автор Тема: Велодрездина  (Прочитано 6658 разів)

1 гість дивиться цю тему.

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2563
  • Рейтинг 496
    • Перегляд профілю
Велодрездина
« : 16.11.2009 20:33:14 »
Надипав на офігезний пристрій, за допомогою якого можна досить швидко потрапити куди траба, можливо навіть у припять... Досить швидко можна покинути полотно у разі поїзда.









Розшарити F VK G+

Akella

  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 351
  • Рейтинг -33
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #1 : 16.11.2009 20:35:30 »
доречі на рахунок Зони-зачод!
все одно іти бажано по колії,а тут і плечі можна розгрузити від рюкзака,і швидше ніж ногами
Розшарити F VK G+
Akell me nice!

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3603
  • Рейтинг 1471
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Велодрездина
« Відповідь #2 : 16.11.2009 20:57:29 »
Цікаво, ніколи такого не бачив :)
Все ж, на швидкісних перегонах залізниці там "їздити" нереально, а от, напів-закинутих віток, відгалужень, вузькоколійок, які де не де ще є, може бути. Тільки от є призвязка до колії. От як воно розбирається і яка мобільність при тому?
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3756
  • Рейтинг 494
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Велодрездина
« Відповідь #3 : 16.11.2009 21:06:19 »
  Прте на око, грамотно зроблено. Наплічник лежит на противазі, що дуже розумно стосовно притискної сили другої рейки колії. Вижу також,  що рольки котрі притискають ровера до рейси виконані власне без пружин. ІМХО я би бі рольки на моцних пружинах закріпив, жеби мати постійну силу притискання заднього колеса до рейки (переднє кулко тут не рулить у прямому розумінні цього слова).
  Дугу для другої пари слід було зробити більшою (мож опуклою), жеб за траву ся не чіпляла. Із направляючими рольками тож мона було б шось придумати, наприклад філігранну насічку - для видаленння трави.
  Ну і вже в ідеалі чувак міг вибрати кращу гуму "для рейс", від неї багацького чого залежит!
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2563
  • Рейтинг 496
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #4 : 16.11.2009 21:24:28 »
ОСь джерело фотогравій http://obolev.livejournal.com/3581.html
Розшарити F VK G+

Fetole

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 109
  • Рейтинг 27
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #5 : 16.11.2009 21:55:30 »
Крута штука... але ще б компактність тої штуки) Від мене, як від затятого велосипедиста +)
Розшарити F VK G+
Все, що було вище сказане, частіше всього є моєю суб'єктивною думкою, прошу на це зважати =)

Golem

  • Адміністратор
  • Досвідчений Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 4028
  • Рейтинг 866
  • Стать: Чоловіча
  • Ein План, ein Звіт, ein Форум
    • Перегляд профілю
    • Фейкбук
Re: Велодрездина
« Відповідь #6 : 17.11.2009 10:33:17 »
Таааа, реальний варіант для місцевого пересування.
Розшарити F VK G+
курча

Lacerta

  • Свої
  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 168
  • Рейтинг 33
  • Стать: Жіноча
  • Смакуймо життя;-) Воно кльове!
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #7 : 17.11.2009 10:52:06 »
Крута штуковина, але, що робити в тому випадку, коли людина не вміе їзиди на велосипеді?
Розшарити F VK G+

Lubko

  • Свої
  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 25
  • Рейтинг 3
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #8 : 17.11.2009 11:19:07 »
як на мене то простіше звичайним ровером по отій стежці шо збоку.
колія вигідна лише для масивних речей, бо мале тертя кочення а інерційність велика (енергія руху не тратиться на деформацію ґумових шин).
а оскільки головний ворог велосипедиста - зустрічний потік повітря, то шо по рівній стежці шо по колії - педалі треба крутити однаково.
а з тією всею арматурою волочитися аж ніяк не зручно.
якшо би вже так впертися зробити велодрезину - то треба обов'язково ставити на металеві колеса (щоб дійсно заюзати переваги колії) і зробити тандем на кількох роверістів (для кращої аеродинаміки). але це тим більше незручно і неуніверсально.

Вижу також,  що рольки котрі притискають ровера до рейси виконані власне без пружин. ІМХО я би бі рольки на моцних пружинах закріпив, жеби мати постійну силу притискання заднього колеса до рейки
де Ти бачиш ролики що притискають? бо я бачу тільки направляючі :-[
а навіщо притискати? хіба роверіст своєю дупою не притискає ровера до рейок )))
Розшарити F VK G+
Gott mit uns..

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3603
  • Рейтинг 1471
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Велодрездина
« Відповідь #9 : 17.11.2009 12:33:08 »
От щось на зразок тандему... :)
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Lacerta

  • Свої
  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 168
  • Рейтинг 33
  • Стать: Жіноча
  • Смакуймо життя;-) Воно кльове!
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #10 : 17.11.2009 12:45:05 »
От щось на зразок тандему...




І як це діє? :-\
Розшарити F VK G+

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3603
  • Рейтинг 1471
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Велодрездина
« Відповідь #11 : 17.11.2009 12:55:15 »
На фото проглядається принцип, але, як на мене це все якось дуже незручно і неспортивно. Хіба жостким зчепленням ту дрездину до поїзда приєднати  ;D
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Romchick

  • Свої
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 591
  • Рейтинг 219
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #12 : 19.11.2009 20:17:47 »
По-моєму брєд божевільного. По-перше потрібно 100 закріпити переднє колесо, щоб воно зовсім не рухалось, що зробити досить важко, особливо такими дрючками, через їх гнучкість. По-друге ті дрючки будуть трохи заважати крутити педалі, довго так не проїдеш. По-третє навколо тої шняжки, на якій їде наплічник появиться крутний момент і вся дрезина піде під укіс. По-четверте тягнути стільки металу, до колії, щоб забезпечити жорсткісь зчеплення, ну хіба в когось колія під самим домом. на такому велосипеді можна і по шпалах їхати, якщо по стежці неохота.
Варіант Роя більш реальний, але для кращої їзди потрібно зняти гальма з задніх коліс, і взагалі можна спіонерити колісну пару в 5-му парку :)
Розшарити F VK G+

SOC

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 71
  • Рейтинг 4
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Велодрездина
« Відповідь #13 : 19.12.2009 02:19:12 »
По стежці звичайно краще, приу мові, що там немає скла, цвяхів і тд. На кілька вилазок брав велосипед-міняв  чи клеїв камери кожних 2-3 дні. Хоча мобільність головне- таку дрезину через пакран не перекинеш сам і в траві не заляжеш з нею. А спосіб придуманий ще в кінці 80-х мандрівниками по півночі Росії, де залізниця місцями єдина дорога.
Розшарити F VK G+
Я не тормоз- я повільний газ