Краш-тести

Автор Roy, 12.01.2011 00:58:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Roy

Здивувася, коли побачив це відео. Вважав, що кузов американських авто кінця 50-х років значно міцніший.
Недарма так докладно працюють над пасивною безпекою. Результати очевидні!




тут теж цікавий краш-тест, участь брали авто різних класів, а саме мерс s-класу та смарт:


а також ауді q7 та фіат 500


про китайський автопром не можна не згадати, Черрі Амулет, як кажуть, в хлам:


а от новіше покоління вже виглядає набагато краще. Стараються. :)



ну, а це так, для настрою :)



Meine Ehre heißt Treue

Golem

Моє ІМХО: краш тести дуже вдалий маркетинговий хід щоб виправдати дорогу ціну автомобіля. В реальному житті у випадку ДТП ти або поцарапаєш бампер і крило - або розібєш машину в друзьки! В другому випадку вже як повезе. Бо зіткнення зазвичай відбуваються за набагато вищих швидкостей ніж тести і люди гинуть як в жигулях, так і в іномарках. В іномарках, правда, троха менше, бо там частіше припинаються і часто є подушки безпеки. Значення має вага(кількість металу) і висота посадки. Тому пасажири мерседесів і джипів після ДТП можуть ще пішки втікати з місця пригоди, а пасажири півторатонних легковушок - ні. Ну і півметра пластмаси приборної панелі багатьох сучасних автомобілів інакше як бажанням додати зірочку не поясниш. А то шо воно погано виглядає, зїдає купу місця і нівелюється вищою швидкістю зустрічної машини, яка в тебе вріжеться обганяючи фуру в повороті - ніхто не говорить. Ну то моя думка, багато хто віддає краш тестам чуть не головне значення.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Ioan85

Crash-tests Daewoo Matiz Autoreview



Daewoo Matiz vs  ВАЗ 2110


ОКА



Ioan85


298 Гості, 1 Користувач