Автор Тема: Львівська залізниця  (Прочитано 169858 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Golem

  • Адміністратор
  • Досвідчений Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 3703
  • Рейтинг 711
  • Стать: Чоловіча
  • Ein План, ein Звіт, ein Форум
    • Перегляд профілю
    • Фейкбук
Re: Львівська залізниця. Обговорення
« Відповідь #120 : 12.07.2011 18:05:45 »
Зрозумів. Тобто якшо поїзд зійде з колії в полі - то нічого страшного, бо пострадає тільки поїзд. Якшо на мості чи в тунелі - може пострадати споруда і відновлювати буде тяжко. Щоб цього не було - ставлять контррейку. Поняв. Дякую!
Розшарити F VK G+
курча

zaq

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 58
  • Рейтинг 47
  • Стать: Чоловіча
  • Одинокий Вовк
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #121 : 14.07.2011 15:51:13 »
Вид на залізницю в рані вул. Шевченка.
Розшарити F VK G+

Anhorda

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 119
  • Рейтинг 72
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #122 : 15.07.2011 15:49:38 »
можу сказати шо ті рейки використовуються як контррейки . в разі сходу на мостах чи тунелях контррейки недають колісній парі "втікнути"(зменшуючи тим самим пошкодження більших масштабів)
В Рясне-1 на колії в напрямку Брюховичів контррейки розміщені вздовж досить довгої ділянки колії. Ніби і не міст, і не тунель. Чи можете підказати, для чого вони тут використовувалися?
Розшарити F VK G+

Anhorda

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 119
  • Рейтинг 72
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #123 : 15.07.2011 17:22:26 »
В Сколе на території адміністрації парку «Сколівські бескиди»


паралельно до діючої залізниці розміщено кусок вузькоколійки з вагончиками:








Зайшли туди без проблем. Вагончики сфотографували. І тут з’явилися охоронці…  ::)
Щоб компенсувати завдані їм моральні збитки, розміщую фотку доблесних захисників території:


Розшарити F VK G+

Anhorda

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 119
  • Рейтинг 72
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #124 : 15.07.2011 17:39:27 »
Залізничний міст по вул. Шевченка. Цікавий тим, що в конструкції використані заклепкові з’єднання, а не зварні:






Розшарити F VK G+

Anhorda

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 119
  • Рейтинг 72
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #125 : 15.07.2011 17:42:51 »
Два артефакти, пов’язані з залізницею, призначення яких мені не зовсім зрозуміле.

1. Знаходиться на території станції Рясне. Можна здогадатися, що в кожуху шестерінчастий насос. Привод відсутній. Можливо, пристрій призначений для змащування колії:









2. Знаходиться на станції Клепарів. Швидше за все, якісь сигнальні знаки:



Фахівці залізничної справи, будь-ласка, уточніть, що воно таке.
Розшарити F VK G+

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3806
  • Рейтинг 494
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #126 : 15.07.2011 18:00:15 »
1. VeNick нам колись розказував - так, для змащування. У циліндрі масло, потрібно постійно підтримувати його тиск шляком закручування отого вентиля в дупі пристрою. Коли проїзд проїжає - кулка тиснуть на на клапани через які порскається масло.

2. Х-3, не в курсі
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

reyka

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 38
  • Рейтинг 8
  • Стать: Чоловіча
  • Воля або смерть..
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #127 : 15.07.2011 18:28:21 »
1 на рахунок довгих рейок.вони вроді незакріплені?
це довгі пліті довжиною приблизно 800 м(але незавжди то число стале,часто - вони довші)
напевне незабаром будуть міняти.
2 щодо знаків.
при роботі колійників на ділянках колії роботи потібно огороджувати...червоний- зупинка поїзда,жовтий проїзд ділянки де виконуються роботи зі швидкістю не більше 25 км за год
а оті кружечки білі чорні..то вроді вказівка підняти-опустити пантограф.(точно не памятаю )
Розшарити F VK G+
Мільйон сердець
одне биття
Карпати Львів
на все життя!!!

VeNick

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 318
  • Рейтинг 74
  • Стать: Чоловіча
  • ДТГО "Львівська залізниця"
    • Перегляд профілю
    • Вконтакте
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #128 : 16.07.2011 10:12:50 »
так точно, в циліндрах мастило для змащування гребнів колісних пар для меншого їх зношування в кривих. Червоні прямокутні щити для закриття колії, а круглі щити для позначення небезпечних місць на колії. На них з однієї сторони горизонтальна полоса, а з іншої вертикальна, що відповідно означає початок небезпечного місця і кінець небезпечного місця. Кому цікаво ось Інструкція по сигналізації на залізницях України починаючи з 33-ї сторінки там розписано про сигнальні щити і правила їх встановлення
Розшарити F VK G+
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

explorer

  • Адміністратор
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 784
  • Рейтинг 226
    • Перегляд профілю
    • explorer
Re: Львівська залізниця. Обговорення
« Відповідь #129 : 16.07.2011 21:34:22 »
можу сказати шо ті рейки використовуються як контррейки . в разі сходу на мостах чи тунелях контррейки недають колісній парі "втікнути"(зменшуючи тим самим пошкодження більших масштабів)
В Рясне-1 на колії в напрямку Брюховичів контррейки розміщені вздовж досить довгої ділянки колії. Ніби і не міст, і не тунель. Чи можете підказати, для чого вони тут використовувалися?

Підозрюю, що там це ті ж контррейки. А так багато через те, що з того насипу як-раз нещодавно злетіло пару вантажних вагонів. Зважаючи, що вміст вагонів може становити небезпеку, думаю, що в межах багатоповерхової забудови (навколо рясне 1 і 2) така перестраховка не завадить...
Розшарити F VK G+

Drusja

  • Свої
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 730
  • Рейтинг 212
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #130 : 03.08.2011 19:41:38 »
Ось такого колійного-екскаватора зустріли минулої неділі у Новому Роздолі
Розшарити F VK G+
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

VeNick

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 318
  • Рейтинг 74
  • Стать: Чоловіча
  • ДТГО "Львівська залізниця"
    • Перегляд профілю
    • Вконтакте
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #131 : 03.08.2011 19:59:54 »
якщо точніше то є кран КЖДЕ-16 з грейфером, а аможе бути ще й з гаком
Розшарити F VK G+
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Drusja

  • Свої
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 730
  • Рейтинг 212
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #132 : 04.08.2011 12:05:15 »
Викладу і я пару фото з своєї Альма-матер Харківської Академії Залізничного транспорту.
Розшарити F VK G+
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Bottlehunter

  • Супер Модератор
  • Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 2243
  • Рейтинг 1164
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #133 : 11.10.2011 21:53:15 »
ВПР 02 М трапився нам нещодавно на вокзалі в Золочеві. Абревіатура розшифровується як Виправно-підбивочно-рихтувальна машина. Вражаючий механізм! Правда, там він не працював, а просто собі стояв.

А ось знайшов відео, де ВеПиР лякає кротів :D

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RZWo7Ee2w58" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=RZWo7Ee2w58</a>

















Розшарити F VK G+
Най жиє Гуцулія!

reyka

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 38
  • Рейтинг 8
  • Стать: Чоловіча
  • Воля або смерть..
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця. Обговорення
« Відповідь #134 : 12.10.2011 10:58:50 »
зараз на тернопільському напрямку проводиться модернізація колії..там має працювати RM 80 ото машина.ВПРка ховається.
Розшарити F VK G+
Мільйон сердець
одне биття
Карпати Львів
на все життя!!!

Alter

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1059
  • Рейтинг 212
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #135 : 27.02.2012 01:39:14 »
Про потенційну приватизацію залізниці. Основний сюжет ТСН про то. Решта - в неті. Рекомендую вдуматись.

http://tsn.ua
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

zaq

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 58
  • Рейтинг 47
  • Стать: Чоловіча
  • Одинокий Вовк
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця. Обговорення
« Відповідь #136 : 28.02.2012 12:13:31 »
Про потенційну приватизацію залізниці. Основний сюжет ТСН про то. Решта - в неті. Рекомендую вдуматись.

http://tsn.ua

Дану схему вже "відкатали" на Укртелекомі - спочатку з державного перевели в публічне товариство (ПАТ), а потім почався "дерибан" по-повній...
Розшарити F VK G+

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3490
  • Рейтинг 1413
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #137 : 01.03.2012 00:25:36 »
У Львові презентували російські "економні" електровози, відео на сайті.

Цікаво, як поведуть себе на перевалі? Треба якось в кабіну заглянути.  ;)

Ще одненький ролик тут
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

explorer

  • Адміністратор
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 784
  • Рейтинг 226
    • Перегляд профілю
    • explorer
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #138 : 05.05.2012 20:03:08 »
Цікавий девайс надибав на гуглмапсі тут - то для якогось вимірювання застосовується?
Розшарити F VK G+

HardaleX

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 26
  • Рейтинг 27
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • e'Xplorer Ternopil
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #139 : 18.05.2012 18:19:19 »
 Довжина залізничних колій у Тернополі, вони теж належать до Львівської залізниці.

Довжина залізничних колій у межах міста 17 042 м.
Головна електрифікована: 10 024 м.
На Чернівці: 2 359 м.
На Збараж (через ПромЗону): 4 717 м.
Тут враховані тільки ті колії, які щоденно експолуатуються. А ще є близько 10 тис. під'їзних колій до певних об'єктів.







PS Цікаво було б знайти детальні підрахунки Укр залізниці по всій Україні, зокрема містах.  Колись вони звучали у сюжеті ТСН.
Розшарити F VK G+