Автор Тема: Львівська залізниця  (Прочитано 164097 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3390
  • Рейтинг 1362
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #160 : 23.03.2013 01:03:03 »
Чудовий фотоальбом часів Австро-Угорської імперії територій теперішньої Львівської залізниці, 1868 рік. Дивитись ТУТ

Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3390
  • Рейтинг 1362
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #161 : 25.09.2015 12:05:23 »
Львівська залізниця анонсувала відкриття руху нового дизель-поїзду Львів-Чернівці:



Цитувати
Шановні пасажири! Сьогодні маємо для вас чудову новину - дуже скоро на Львівській залізниці розпочне курсування новий дизель-поїзд, про який ми розповідали. Плануємо пустити його на лінію Чернівці-Львів. Орієнтовно, поїзд вирушатиме з Чернівців близько 5 години ранку, зупинятиметься у Коломиї, Івано-Франківську та Ходорові. Прибуватиме до Львова приблизно о 8.30 ранку. Зворотно поїзд вирушатиме зі Львова близько 18.00 та долатиме шлях за 3,5 години. Просимо у коментарях до цього повідомлення висловити ваше бачення того, чи зручним для пасажирів буде саме такий графік, а також скільки, на вашу думку, мав би коштувати проїзд усього маршруту? Впевнені, спілкування буде цікавим:-)

Що змінилося? Як відстань в 300 км з не надто яксіним залізничним полотном потяг долатиме за 3,5 години? Раніше, звиклим поїздом ця відстань долалась десь за 7 годин.
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

:-)

  • Свої
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 811
  • Рейтинг 159
  • Жертва алкоголю, білка-істеричка
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #162 : 26.09.2015 14:36:20 »
Що змінилося? Як відстань в 300 км з не надто яксіним залізничним полотном потяг долатиме за 3,5 години? Раніше, звиклим поїздом ця відстань долалась десь за 7 годин.
Певне все літо рихтувалася колія в сторону Ходорова, мо й далі - хз, певне під цей проект.
Розшарити F VK G+
Декольтем своїм мене манила.

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3803
  • Рейтинг 494
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #163 : 30.09.2015 09:32:33 »
Ну хоть до Франківська буде чим зручно доїхати)
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

Drusja

  • Свої
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 721
  • Рейтинг 211
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Розшарити F VK G+
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Bottlehunter

  • Супер Модератор
  • Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 2165
  • Рейтинг 1115
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #165 : 31.10.2015 13:23:11 »
Ентузіасти, що займаються вивченням історії залізниці: ГО Асоціація збереження історії залізниць України

Група ВК з новинами
Офіційний сайт. Скоріше мертвий, ніж живий.
Розшарити F VK G+
Най жиє Гуцулія!

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3390
  • Рейтинг 1362
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #166 : 07.11.2015 23:03:23 »
Недавно з Дедмітом молодшим пройшлися до пішохідного мосту на Підзамче, що об'єднює Ковельську вулицю та Балкову.
Слід відмітити містичну атмосферу ввечері, на мості. Свого часу тут були вінки на боковинках.
За час, коли робили знимки ввечері, не пройшло жодної душі (тіла).  :)

Вечірні світлини звідти:

















Вид на Ковельську


Церква Вознесіння Господнього
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Wolff

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 288
  • Рейтинг 108
  • Хто шукає той знайте).
    • Перегляд профілю
Розшарити F VK G+

Нелегал

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 249
  • Рейтинг 127
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #168 : 20.12.2015 11:11:42 »
тут можна почути той самий звук та побачити клуби пари
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0cWmkgYU9rQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=0cWmkgYU9rQ</a>
Розшарити F VK G+

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2542
  • Рейтинг 463
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #169 : 20.12.2015 12:32:32 »
Як я зрозумів тягач дизель, а паровоз тільки генерує пару на зумер?
Розшарити F VK G+

Нелегал

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 249
  • Рейтинг 127
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #170 : 20.12.2015 13:09:04 »
саме так. На діток, либонь, це справляє неабияке враження!
Розшарити F VK G+

Нелегал

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 249
  • Рейтинг 127
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #171 : 20.12.2015 17:00:17 »
є ше таке відео
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=SdC0qTXQ0ao" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=SdC0qTXQ0ao</a>
Розшарити F VK G+

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3390
  • Рейтинг 1362
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #172 : 10.01.2016 02:31:40 »
Тепер він зовсім один. Так сталось. І коли він рухається  своїм ходом по коліях, навіть бувалі залізничники переводять на нього захоплені погляди. Останній з могікан!


Паровоз серії Л, виробництва Луганського паровозобудівного заводу у 1950 році. Магістральний, потужний вантажний паровоз, який розвиває потужність до 2200 к.с. Був в експлуатації аж до 80-х років минулого століття. Один з найнадійніших та найбільш економних паровозів. Отримав назву у залізничників “лебедянка” або ж просто “елька”.


Старі паровози стали нікому не потрібні, хіба, ще де-не-де на постаментах біля кількох депо. Не дано було пошанівку старій техніці, яка служила на наших теренах.  Було порізнано на метал практично всі паротяги, незважаючи на прохання ентузіастів залізниці зберегти хоча б по одному, кожної моделі. Тодішній очільник залізниці Г. Кірпа розпорядився саме так. Швидше за все рішення було прийнято з більш економічних міркувань, зважаючи на всі заслуги пана Кірпи.
Нашому герою, паровозу серії Л пощастило. Його забрали з Одеси, не торкнулися до нього газові різаки, він залишився. Цілим. І отримав пристанище на Львівській залізниці.
Пройшли роки. Зібралася команда старших залізничників, машиністів, з різних областей. Яких об’єднала цього разу одна справа. Тих, чиї руки пам’ятають цю машину. Їх мало. Але вони є.










<a href="http://www.youtube.com/watch?v=n0qWkmwofWs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=n0qWkmwofWs</a>

Працююча, жива машина. Стоячи поряд з ним, саме так хочеться його охарактеризувати. Охоплює парою, характерний пфух-пфух, поклацування механізмів, запах вугілля... Виринають з спогадів прочитані книги, старі і не дуже фільми, з часів початку минулого століття. Розумієш що це жива частинка історії.




Здається, що я завжди про це мріяв.
Вже всередині паровоза з командою професіоналів, які не менш захоплені залізницею ніж я. Додаємо вугілля у топку. Готуємось вирушати в дорогу!




Чого вартий гудок паровоза! Аж мурашки по тілу пробігають, від цього проникаючого, і якогось ностальгічного звуку, де його навколишнє середовище не чуло вже багато років.
Проїжджаючи, характерним рухом руки люди просять машиніста погудіти. Атракція!Врешті, апогей якої наступає вже на головному вокзалі. Клуби пари, всі охочі фотографуються на фоні залізної парової машини. І щоб проїхатись в звичайному вагоні ковельського потягу, в тісняві, але знаючи що тягне цей вагон справжній паротяг.
Всередині, в кабіні все якось по іншому. Відчуття безпосередньої присутності, до керуванням паровозом. Тут гаряче, доволі контрастно з вулицею, де є непоганий морозець.
І все просто, але лише на перший погляд. Ручне керування, манометри, швидкостемір,  регулятори, топка. Щоб всім цим керувати треба мати знання, любов до тієї справи або ж добру пам’ять. Зв’язку з диспетчером немає та інших пристроїв безпеки, що присутні в сучасних локомотивах. Лише керування по світлофорам а також мобільний звязок. Для вироблення електрики паровоз має турбогенератор.




Всередині своєрідний гул коліс, працюючий котел. Я сиджу на протилежному боці від машиніста, спершись на м’який дерматиновий підлокітник. Спостерігаю за минаючим пейзажем території Львівського вокзалу, Клепарова а далі Рясного. Набрали чималеньку швидкість 50 км/год, при конструкційній 85 км/год. Розмовляємо, п’ємо чай.











По приїзді до вокзалу, прощаємось з паровозною бригадою, проте не з паровозом. Нас пізно ввечері чекала з ним зустріч в депо. Побачити паровоз, котрий не спить, а спокійно собі пухкає. При тому, що бригади немає, лише час до часу вночі черговий підсипає вугілля в топку. Працюючий паровоз має бути постійно розігрітий. Бо в противному разі, його надто довго “розпалювати”.




Попросили щоб нам включили турбогенератор -  плавно загорілося світло.

Яке ж це цікаве явище, спостерігати за залізним велетнем. Справляє враження живої машини. Ще й атмосфера в депо цьому сприяла, тиха ніч, вечірні ліхтарі з гарячим світлом, падаючий сніг.


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=m3lpg3gjTOk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=m3lpg3gjTOk</a>




Серед залізничників цей паровоз вважається одним з найкрасивіших. Прикметно, що червона зірка на котлі закрита емблемою Львівської залізниці, що якось порушує загальний автентичний образ.


Погнутий відбійник в нашої Лебедянки, одного разу розніс башмаки і впав у яму кругового депо.




Випадком долі познайомились з машиністами, котрі свого часу працювали на ньому. Вийшла в нас довга та цікава розмова, біля паровоза, і не зауважили як промайнув час та змерзли ноги:)



При всій естетичній складовій, паровози серйозно програють тепловозній та електричній тязі. Низький ККД (3 -10%), значні витрати людських сил на обслуговування та промивку котлів, великі розтрати води.
Тому, залишається лише його романтичний характер. :)

Дякую Deadmeat_junior за організацію!++



                                                                                                                                                               
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2542
  • Рейтинг 463
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #173 : 10.01.2016 19:58:48 »
Найкащий звіт по паровозу! Молодці.
Сьогодні хотів на 13:30 ним проїхатися, але не вийшло. Прибуває о 14:25 на вокзал.

По http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2015/december/1173/
має до 14 січня їздити, напевно у вівторок або середу виділю час покататися.

Якось не вписується в голові вартість проїзду 10 грн... велика проблема що люди не вміють цінувати свій час і працю.

По зв`язку могли б виділити рації на 152.*** або на крайняк PMR.

Є ще загальний звіт http://alex-shutyuk.livejournal.com/334985.html
Розшарити F VK G+

Bottlehunter

  • Супер Модератор
  • Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 2165
  • Рейтинг 1115
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #174 : 17.10.2016 17:29:33 »
Інтерактивна карта залізничної історії
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1LwcbrlThk7oB_3HJzuxBD3GsT4c

Якщо комусь відомо про об'єкти, які сюди можна додати, пишіть авторам http://uz.gov.ua/about/technical_and_social_policy/retro_sector/
Розшарити F VK G+
Най жиє Гуцулія!

Vasi4

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 22
  • Рейтинг 39
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #175 : 17.10.2016 23:15:41 »
Поділюсь і своєю картою діючих і розібраних вузькоколійок Рівненської області: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1xQx4US9bU9T-UZ-HqMdb8mGHgmo

На даний момент там нанесено біля 80% усієї протяжності відомих мені вузькоколійок. Виникають питання тільки на рахунок воєнних польових вузькоколійок які існували по декілька років, і слідів на місцевості від них не залишилось, до того ж на топографічних картах їх траси вказано дуже схематично.
Розшарити F VK G+

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3390
  • Рейтинг 1362
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #176 : 11.11.2017 13:46:02 »
Десь на задвірках Депо Захід був виявлений ось такий ВЛ з сильно "розвальцованою" кабіною.
Поки фоткали, підійшов з тачкою п'яний в хлам залізничник, і на питання наше "Що сталося з локомотивом, коли і чи постраждала локомотивна бригада" - сказав "шо то на верблюда задом наїхали"))














А якщо серйозно, нам дуже цікаво що сталося, пошкодження якісь дуже дивні, я б сказав.
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Vasi4

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 22
  • Рейтинг 39
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #177 : 11.11.2017 14:43:55 »
То не просто задвірки, а здається паливний склад, режимний об'єкт!)) А сталося то 17 квітня цього року, прибув поїзд на станцію, в голову поставили ЧМЕ3 щоб витягти електровоз через неелектрифіковану горловину зі сторону Стрия. А в цей час із Ходорова прибував вантажний під 2М62, точно не пам'ятаю причин, але проїхали вони забороняючий сигнал і вліпились в той ЧМЕ3. У одної секції 2М62 погнуло раму, на чмусі тільки пару дверцят на кузові повідлітало, а другу секцію електровоза видавило на вантажні вагони, результат бачимо на фото вище) Ось так це все виглядало вдень: https://lviv.vgorode.ua/news/sobytyia/326659-masshtabna-dtp-u-merezhi-ziavylys-foto-zitknennia-poizdiv-na-lvivskii-zaliznytsi Ну а розгрібали наслідки аварії до пізньої ночі:



Розшарити F VK G+

VeNick

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 318
  • Рейтинг 74
  • Стать: Чоловіча
  • ДТГО "Львівська залізниця"
    • Перегляд профілю
    • Вконтакте
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #178 : 11.11.2017 21:35:30 »
http://dsbt.gov.ua/storinka/informaciya-pro-dtp-np-ta-incydenty-na-zaliznychnomu-transporti-58  17.04.2017 04:36  При прибутті вантажного поїзда №2323 2М-62 (930) в складі поїзда 31 вагон вагою брутто 2826 тон допустив проїзд забороненого показання маршрутного світлофора Ч-33 з послідуючим порізом СП 322, допустив зіткнення з локомотивом ЧМЕ-3 (3479) і електровозом ВЛ-80 (1823) на 23 колії другого парку станції. Внаслідок чого допущено схід двох секції електровоза ВЛ 80 (1823) та 12 вагонів. Схід з рейок 14 одиниць рухомого складу
Розшарити F VK G+
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Svyatodiy

  • Свої
  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 123
  • Рейтинг 135
  • Стать: Чоловіча
  • Не пяй в колоду!
    • Перегляд профілю
Re: Львівська залізниця
« Відповідь #179 : 09.03.2018 21:04:51 »
Підземний перехід біля головного вокзалу

Розшарити F VK G+