Львівська залізниця

Автор explorer, 08.05.2007 12:59:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Roy

Чудовий фотоальбом часів Австро-Угорської імперії територій теперішньої Львівської залізниці, 1868 рік. Дивитись ТУТ

Meine Ehre heißt Treue

Roy

Львівська залізниця анонсувала відкриття руху нового дизель-поїзду Львів-Чернівці:



ЦитуватиШановні пасажири! Сьогодні маємо для вас чудову новину - дуже скоро на Львівській залізниці розпочне курсування новий дизель-поїзд, про який ми розповідали. Плануємо пустити його на лінію Чернівці-Львів. Орієнтовно, поїзд вирушатиме з Чернівців близько 5 години ранку, зупинятиметься у Коломиї, Івано-Франківську та Ходорові. Прибуватиме до Львова приблизно о 8.30 ранку. Зворотно поїзд вирушатиме зі Львова близько 18.00 та долатиме шлях за 3,5 години. Просимо у коментарях до цього повідомлення висловити ваше бачення того, чи зручним для пасажирів буде саме такий графік, а також скільки, на вашу думку, мав би коштувати проїзд усього маршруту? Впевнені, спілкування буде цікавим:-)

Що змінилося? Як відстань в 300 км з не надто яксіним залізничним полотном потяг долатиме за 3,5 години? Раніше, звиклим поїздом ця відстань долалась десь за 7 годин.
Meine Ehre heißt Treue

:-)

Цитата: Roy від 25.09.2015 12:05:23
Що змінилося? Як відстань в 300 км з не надто яксіним залізничним полотном потяг долатиме за 3,5 години? Раніше, звиклим поїздом ця відстань долалась десь за 7 годин.
Певне все літо рихтувалася колія в сторону Ходорова, мо й далі - хз, певне під цей проект.
Декольтем своїм мене манила.

inkognito

Ну хоть до Франківська буде чим зручно доїхати)
Resistance is futile

Drusja

>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Bottlehunter

Ентузіасти, що займаються вивченням історії залізниці: ГО Асоціація збереження історії залізниць України

Група ВК з новинами
Офіційний сайт. Скоріше мертвий, ніж живий.
Най жиє Гуцулія!

Roy

Недавно з Дедмітом молодшим пройшлися до пішохідного мосту на Підзамче, що об'єднює Ковельську вулицю та Балкову.
Слід відмітити містичну атмосферу ввечері, на мості. Свого часу тут були вінки на боковинках.
За час, коли робили знимки ввечері, не пройшло жодної душі (тіла).  :)

Вечірні світлини звідти:

















Вид на Ковельську


Церква Вознесіння Господнього
Meine Ehre heißt Treue

Wolff


Indigo

тут можна почути той самий звук та побачити клуби пари

YserL

Як я зрозумів тягач дизель, а паровоз тільки генерує пару на зумер?

Indigo

саме так. На діток, либонь, це справляє неабияке враження!

Indigo


Roy

Тепер він зовсім один. Так сталось. І коли він рухається  своїм ходом по коліях, навіть бувалі залізничники переводять на нього захоплені погляди. Останній з могікан!


Паровоз серії Л, виробництва Луганського паровозобудівного заводу у 1950 році. Магістральний, потужний вантажний паровоз, який розвиває потужність до 2200 к.с. Був в експлуатації аж до 80-х років минулого століття. Один з найнадійніших та найбільш економних паровозів. Отримав назву у залізничників "лебедянка" або ж просто "елька".


Старі паровози стали нікому не потрібні, хіба, ще де-не-де на постаментах біля кількох депо. Не дано було пошанівку старій техніці, яка служила на наших теренах.  Було порізнано на метал практично всі паротяги, незважаючи на прохання ентузіастів залізниці зберегти хоча б по одному, кожної моделі. Тодішній очільник залізниці Г. Кірпа розпорядився саме так. Швидше за все рішення було прийнято з більш економічних міркувань, зважаючи на всі заслуги пана Кірпи.
Нашому герою, паровозу серії Л пощастило. Його забрали з Одеси, не торкнулися до нього газові різаки, він залишився. Цілим. І отримав пристанище на Львівській залізниці.
Пройшли роки. Зібралася команда старших залізничників, машиністів, з різних областей. Яких об'єднала цього разу одна справа. Тих, чиї руки пам'ятають цю машину. Їх мало. Але вони є.












Працююча, жива машина. Стоячи поряд з ним, саме так хочеться його охарактеризувати. Охоплює парою, характерний пфух-пфух, поклацування механізмів, запах вугілля... Виринають з спогадів прочитані книги, старі і не дуже фільми, з часів початку минулого століття. Розумієш що це жива частинка історії.




Здається, що я завжди про це мріяв.
Вже всередині паровоза з командою професіоналів, які не менш захоплені залізницею ніж я. Додаємо вугілля у топку. Готуємось вирушати в дорогу!




Чого вартий гудок паровоза! Аж мурашки по тілу пробігають, від цього проникаючого, і якогось ностальгічного звуку, де його навколишнє середовище не чуло вже багато років.
Проїжджаючи, характерним рухом руки люди просять машиніста погудіти. Атракція!Врешті, апогей якої наступає вже на головному вокзалі. Клуби пари, всі охочі фотографуються на фоні залізної парової машини. І щоб проїхатись в звичайному вагоні ковельського потягу, в тісняві, але знаючи що тягне цей вагон справжній паротяг.
Всередині, в кабіні все якось по іншому. Відчуття безпосередньої присутності, до керуванням паровозом. Тут гаряче, доволі контрастно з вулицею, де є непоганий морозець.
І все просто, але лише на перший погляд. Ручне керування, манометри, швидкостемір,  регулятори, топка. Щоб всім цим керувати треба мати знання, любов до тієї справи або ж добру пам'ять. Зв'язку з диспетчером немає та інших пристроїв безпеки, що присутні в сучасних локомотивах. Лише керування по світлофорам а також мобільний звязок. Для вироблення електрики паровоз має турбогенератор.




Всередині своєрідний гул коліс, працюючий котел. Я сиджу на протилежному боці від машиніста, спершись на м'який дерматиновий підлокітник. Спостерігаю за минаючим пейзажем території Львівського вокзалу, Клепарова а далі Рясного. Набрали чималеньку швидкість 50 км/год, при конструкційній 85 км/год. Розмовляємо, п'ємо чай.











По приїзді до вокзалу, прощаємось з паровозною бригадою, проте не з паровозом. Нас пізно ввечері чекала з ним зустріч в депо. Побачити паровоз, котрий не спить, а спокійно собі пухкає. При тому, що бригади немає, лише час до часу вночі черговий підсипає вугілля в топку. Працюючий паровоз має бути постійно розігрітий. Бо в противному разі, його надто довго "розпалювати".




Попросили щоб нам включили турбогенератор -  плавно загорілося світло.

Яке ж це цікаве явище, спостерігати за залізним велетнем. Справляє враження живої машини. Ще й атмосфера в депо цьому сприяла, тиха ніч, вечірні ліхтарі з гарячим світлом, падаючий сніг.







Серед залізничників цей паровоз вважається одним з найкрасивіших. Прикметно, що червона зірка на котлі закрита емблемою Львівської залізниці, що якось порушує загальний автентичний образ.


Погнутий відбійник в нашої Лебедянки, одного разу розніс башмаки і впав у яму кругового депо.




Випадком долі познайомились з машиністами, котрі свого часу працювали на ньому. Вийшла в нас довга та цікава розмова, біля паровоза, і не зауважили як промайнув час та змерзли ноги:)



При всій естетичній складовій, паровози серйозно програють тепловозній та електричній тязі. Низький ККД (3 -10%), значні витрати людських сил на обслуговування та промивку котлів, великі розтрати води.
Тому, залишається лише його романтичний характер. :)

Дякую Deadmeat_junior за організацію!++



                                                                                                                                                               
Meine Ehre heißt Treue

YserL

Найкащий звіт по паровозу! Молодці.
Сьогодні хотів на 13:30 ним проїхатися, але не вийшло. Прибуває о 14:25 на вокзал.

По http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2015/december/1173/
має до 14 січня їздити, напевно у вівторок або середу виділю час покататися.

Якось не вписується в голові вартість проїзду 10 грн... велика проблема що люди не вміють цінувати свій час і працю.

По зв`язку могли б виділити рації на 152.*** або на крайняк PMR.

Є ще загальний звіт http://alex-shutyuk.livejournal.com/334985.html

Bottlehunter

Інтерактивна карта залізничної історії
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1LwcbrlThk7oB_3HJzuxBD3GsT4c

Якщо комусь відомо про об'єкти, які сюди можна додати, пишіть авторам http://uz.gov.ua/about/technical_and_social_policy/retro_sector/
Най жиє Гуцулія!

Vasi4

Поділюсь і своєю картою діючих і розібраних вузькоколійок Рівненської області: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1xQx4US9bU9T-UZ-HqMdb8mGHgmo

На даний момент там нанесено біля 80% усієї протяжності відомих мені вузькоколійок. Виникають питання тільки на рахунок воєнних польових вузькоколійок які існували по декілька років, і слідів на місцевості від них не залишилось, до того ж на топографічних картах їх траси вказано дуже схематично.

Roy

Десь на задвірках Депо Захід був виявлений ось такий ВЛ з сильно "розвальцованою" кабіною.
Поки фоткали, підійшов з тачкою п'яний в хлам залізничник, і на питання наше "Що сталося з локомотивом, коли і чи постраждала локомотивна бригада" - сказав "шо то на верблюда задом наїхали"))














А якщо серйозно, нам дуже цікаво що сталося, пошкодження якісь дуже дивні, я б сказав.
Meine Ehre heißt Treue

Vasi4

То не просто задвірки, а здається паливний склад, режимний об'єкт!)) А сталося то 17 квітня цього року, прибув поїзд на станцію, в голову поставили ЧМЕ3 щоб витягти електровоз через неелектрифіковану горловину зі сторону Стрия. А в цей час із Ходорова прибував вантажний під 2М62, точно не пам'ятаю причин, але проїхали вони забороняючий сигнал і вліпились в той ЧМЕ3. У одної секції 2М62 погнуло раму, на чмусі тільки пару дверцят на кузові повідлітало, а другу секцію електровоза видавило на вантажні вагони, результат бачимо на фото вище) Ось так це все виглядало вдень: https://lviv.vgorode.ua/news/sobytyia/326659-masshtabna-dtp-u-merezhi-ziavylys-foto-zitknennia-poizdiv-na-lvivskii-zaliznytsi Ну а розгрібали наслідки аварії до пізньої ночі:




VeNick

http://dsbt.gov.ua/storinka/informaciya-pro-dtp-np-ta-incydenty-na-zaliznychnomu-transporti-58  17.04.2017 04:36  При прибутті вантажного поїзда №2323 2М-62 (930) в складі поїзда 31 вагон вагою брутто 2826 тон допустив проїзд забороненого показання маршрутного світлофора Ч-33 з послідуючим порізом СП 322, допустив зіткнення з локомотивом ЧМЕ-3 (3479) і електровозом ВЛ-80 (1823) на 23 колії другого парку станції. Внаслідок чого допущено схід двох секції електровоза ВЛ 80 (1823) та 12 вагонів. Схід з рейок 14 одиниць рухомого складу
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Svyatodiy

Підземний перехід біля головного вокзалу

Крутіть колесико!

403 Гості, 0 Користувачів