Місце для зйомки літаків на Скнилові

Автор Stinger, 11.02.2010 20:53:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Romchick

Викладаю декілька фотографій з авіаремонтного заводу. Автор не я, а мій тато. Він там працює і мав змогу зробити декілька фотокарток.








Ще декілька фотографій з цехів заводу:






І електоркара:



Roy

To Romchick: дякую за рідкісні знимки, + від мене.
А той МіГ обклеєний, мабуть до фарбування готувався?
Meine Ehre heißt Treue

Romchick

Так, до речі малюють фарбою, яка зламує хід променя і тому замітити літак за допомогою оптичних приладів є дуже складно.

still

Маю ось такі фотки зі Скнилова. На другій фотці рештки літака, що впав біля аеропорта десь у 80-х роках.

Roy

До речі, є ще якась інфа по тому випадку з літаком? Хотілось би дізнатись причини та обставини цього падіння.
Meine Ehre heißt Treue

still


inkognito

1) або це від 16.11.1959
2) чи це від 26.02.1960
3) може це від 23.12.1973?
Resistance is futile

:-)

На фото розбитий Ан-10.
Бо зашклений носовий обтікач для штурмана (не Ан-26), верхнє розташування крил (не Ту-124В).
Декольтем своїм мене манила.

still

Дякую, дійсно схоже на АН-10. Значить впав в 1959 або 1960 році?!

Yuriy

Історія мого життя складає частину історії моєї Батьківщини

ADVENTURE

inkognito

Цитата: Yuriy від 20.07.2010 21:21:40
Фото з моста
шальоний зум? на задньому пляні видніє си ледво труба, то думаю від тої котельні, же як виїжати з міста по Кульпарківській, по ліву руку від Гелікону буде?
Resistance is futile

Yuriy

Цитата: inkognito від 20.07.2010 21:27:43
Цитата: Yuriy від 20.07.2010 21:21:40
Фото з моста
шальоний зум? на задньому пляні видніє си ледво труба, то думаю від тої котельні, же як виїжати з міста по Кульпарківській, по ліву руку від Гелікону буде?
Ага зум шальоний, знімав далекобійником 70-300 на повному зумі, правда міст постійно ся трясе тому хфотка не дуже чітка.
Історія мого життя складає частину історії моєї Батьківщини

ADVENTURE

inkognito

ну навіть за таких умов фото дуже гарне, на розмитість гадаю не слід грішити. дякую, + звісно
Resistance is futile

Roy

Колись на Високому Замку зазняв як літак пливе на посадку. Цікаво виглядало, якраз на будинками.

Meine Ehre heißt Treue

taras1

Цитуватиможе це від 23.12.1973?
народ хто детальніше допоможе знайти інформацію про ту катастрофу????дуже потрібно наперід дякую :-\

Golem

Цікаво зробили в Мюнхені. Прямо біля злітної смуги спеціально спорудили підвищення, проклали доріжку щоб людям зручно було фоткати :) Нас багато хто читає, раптом дійде до діла. Ось воно на гуглмапі, є й фотки з нього

Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

В звязку з реконструкцією розібрали частину паркану ззаду аеропорта. Їдеш по Скнилову в кінець села і весь аеродром як на долоні. :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

Dima_Bear

а зараз як там ситуація, можна піти подивитись??  Розклад польтів хіба той що є на оф сайті : тут чи є якісь ще додаткові (військові)??

Lesyk

Цитата: Hel_2 від 26.03.2012 23:34:00
По просьбі щось найшов.
http://daily.lviv.ua/news/21409
особливо подивіться відео!

Ти не розрізняєш 60-70  роки минулого століття та 2002 рік? Ти хоча б колись можеш спочатку прочитати попередні 3-4 дописи перед тим, як постити? Ти ж дорослий хлоп, чому усі твої пости складають враження написаних 12-річним поциком? Хіба так важко просто не говорити про речі, в яких ти некомпетентний? Особиста думка дуже сильно цінується, як і гарне посилання, але лише коли воно було запощене доречно і по темі. Пардон, накипіло.

А на рахунок доступу - там завжди усе було і є відкритим. Особливо гарно на невеликому цвинтарі - там паркан десь по пояс і повно лавочок, з яких зручно спостерігати за усім що відбувається.

Раніше антонов прилітав, здається, 1 і 14 числа, як зараз - не знаю.

Alter

2 Hel_2.  Лесик правий. Хоча ІМХО не є добре привселюдно висказувати своє фе на рахунок когось, а тим більше вживаючи такі слова як "поцик". На то є приват.

Цитувати27 липня 2002 року після перегляду горезвісного авіаційного шоу, присвяченого 60-річчю 14 авіаційного корпусу військово-повітряних сил України, додому не повернулося 77 людей. Ще більше 100 осіб потрапили на лікарняні ліжка.

То перше речення із твого посилання. Яке воно має відношення до аварії  23.12.1973?

А тепер стосовно власне тої аварії.

23 дек 1973     
    МЕСТО: Львов, Украина, СССР
    КОМПАНИЯ: Aeroflot     РЕЙС:
    САМОЛЕТ: Tupolev TU-124
    РЕГ/Н: SSSR-45004   СЕР/Н:
    НА БОРТУ:     ПОГИБШИХ: 17    НА ЗЕМЛЕ:
    ПОДРОБНОСТИ: Разбился после взлета.

    Пожар в двигателе №1 на высоте 1 200 м. При развороте для возвращения назад самолет на скорости 530 км/ч плашмя рухнул на землю в 18,5 км левее ВПП в районе деревни Винники и разбился. Обрыв лопатки первой ступени компрессора низкого давления из-за заводского брака штифтов ее крепления. Из-за возникшей вибрации лопнул топливопровод. Экипаж не перекрыл подачу топлива, что способствовало быстрому развитию пожара.

Сведения о воздушном судне

Тип ВС--------------------------------Ту-124В
Регистрационный номер (id) ВС-----CCCP-45044
Государство регистрации ВС--------СССР
Дата выпуска ВС---------------------1963
Заводской номер ВС-----------------3 35 11 04

Сведения о рейсе

Номер рейса   
Категория рейса----------------------------------Регулярный пассажирский
Авиакомпания   -----------------------------------Аэрофлот (СССР)
Подразделение-----------------------------------Приволжское УГА, Куйбышевский ОАО
Государство регистрации авиакомпании--------СССР
Пункт вылета-------------------------------------Львов
Пункт назначения--------------------------------Киев (Борисполь)
Начальный пункт маршрута---------------------Львов
Конечный пункт маршрута-----------------------Куйбышев

Джерело 1
Джерело 2

П.С. Цікава статистика - із 126 построєних Ту-124 16 штук розбилось, і лише щось 6 ч 7 через технічні несправності. Решта винен власне або екіпаж, або погода, або багдадські диверсанти, які вмудрились закоцати аж цілих 2 штуки тушок. Вандали, що з них взяти...
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

89 Гості, 0 Користувачів