Стрибок з парашутом

Автор RedShift, 16.03.2010 16:24:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

ZIPPO

Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35Розвал купоів не регулюється.
:o Ще й як регулюється ;)

Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35Стягнеш суміжні стропи - купола впруться один до одного, що ще зменшить ефективну площу поверхні,
Купола вже не впруться бо довжина строп ОП 9 м, ЗП 6 м. Як пише інструкція - під час польоту купола розводяться, за 50 м до приземлення зводяться. Про "зменшить ефективну площу поверхні" при зведених куполах - бред, от при розведених так.

Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35або зайде один в другий - буде тобі почергова пульсація.
Зайти ЗП в ОП ніяк неможе, відстань між стропами не дасть йому цього зробити, таке може бути тільки при одночасному спрацювання ОП і ЗП

А тепер по темі. Вчора дув вітерець тому стрибки почались з запізненням ~ о 17:00. Було зроблено 2 підйоми. Обійшлось без травм. Правда дівчатами поволочило добряче. Кому цікао решта фото :)
Our projects: extreme, ropejumping, diving. "Do not squander time. That is the stuff life is made of".

maxis

Цитата: ZIPPO від 22.03.2010 13:06:11
Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35Розвал купоів не регулюється.
:o Ще й як регулюється ;)

Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35Стягнеш суміжні стропи - купола впруться один до одного, що ще зменшить ефективну площу поверхні,
Купола вже не впруться бо довжина строп ОП 9 м, ЗП 6 м. Як пише інструкція - під час польоту купола розводяться, за 50 м до приземлення зводяться. Про "зменшить ефективну площу поверхні" при зведених куполах - бред, от при розведених так.

Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35або зайде один в другий - буде тобі почергова пульсація.
Зайти ЗП в ОП ніяк неможе, відстань між стропами не дасть йому цього зробити, таке може бути тільки при одночасному спрацювання ОП і ЗП

А тепер по темі. Вчора дув вітерець тому стрибки почались з запізненням ~ о 17:00. Було зроблено 2 підйоми. Обійшлось без травм. Правда дівчатами поволочило добряче. Кому цікао решта фото :)

шось вам мало теорії аеродинаміки начитали за 65 стрибків... ;D

kastorskiy

Цитата: maxis від 22.03.2010 20:35:27шось вам мало теорії аеродинаміки начитали за 65 стрибків... ;D
А вам, я так зрозумів "теорії аєродинамики" начитали багато? Та й досвід "практики аєродинамики" немаленький? Нажаль, не знаю, скільки в вас стрибків, бо курсів телепатії, на відміну від вас, не проходив.
Може розкажете для тих, хто не довчився, чим пояснює "теорія аєродинамики" той факт, що зниженяя під двома куполами становить саме 8-9 м/с і ніяк інакше?

P.S. І завтра стрибаємо.

maxis

Цитата: kastorskiy від 24.03.2010 22:54:22
Цитата: maxis від 22.03.2010 20:35:27шось вам мало теорії аеродинаміки начитали за 65 стрибків... ;D
А вам, я так зрозумів "теорії аєродинамики" начитали багато? Та й досвід "практики аєродинамики" немаленький? Нажаль, не знаю, скільки в вас стрибків, бо курсів телепатії, на відміну від вас, не проходив.
Може розкажете для тих, хто не довчився, чим пояснює "теорія аєродинамики" той факт, що зниженяя під двома куполами становить саме 8-9 м/с і ніяк інакше?

P.S. І завтра стрибаємо.
Під одним куполом в нормальному положенні площа поверні опору становить 83 м. кв, при 2-х куполах під кутом - менша (навіть сумарно) - від цього і зростає швидкість зниження. Зайдіть на левицького в авіаклуб - там побачите такі 3 сходинки. 1-а симулює стрибок під основним, 2-а під 2-ма куполами, 3-я під запаскою.
Нарахунок стрибків - ну не люблю я це діло. Тре було 2 рази стрибнути, щоб мати доступ до навчання на як-52. Зате теорію стрибків вчили детально 3 місяці.
До того ж, хе-хе,  зараз точно по вазі не пройду )))) на д5 максимум 120 кг з амуніцією...   

RedShift

Чи достатньо буде для доступу до стрибків такої самої медичної довідки як на здачу екзаменів на отримання прав водія?
Darts matters!

kastorskiy

maxis, щось твої пояснення нічого не пояснюють, а просто стверджують.
Цитата: maxis від 25.03.2010 12:30:33при 2-х куполах під кутом - менша (навіть сумарно) - від цього і зростає швидкість зниження.
Тобто, виходить, що ти стверджуєш, шо при нахилі куполів на кут в 1 градус (ти ж не пишеш, про які кути мова), іх сумарна єфективна площа буде менша за площу одного, а швидкість зниження 8-9 м/с.

P.S. Эффективна площа куполів приблизно рахується як проекція куполів на землю, отже можно приблизно підрахувати, які ж повинні бути кути, шоб сумарна ефективна площа двох куполів була менша за один.
P.P.S. За паспортом запасного парашуту З-5, вертикальна швидкість зниження під ним не більше 6.5 м/с при загальній польотній масі 100 кг.

Цитата: RedShift від 28.03.2010 16:05:46
Чи достатньо буде для доступу до стрибків такої самої медичної довідки як на здачу екзаменів на отримання прав водія?
По посиланню віще ж це написано. Для перших стрибків довідок не потріьно. Потрібен тільки паспорт і ідентифікаційніий код.

RedShift

Дякую! Супер, в квітні обов'язково стрибну ... "ловіть мене!"  :)
Darts matters!

maxis

Цитата: kastorskiy від 28.03.2010 17:55:59
maxis, щось твої пояснення нічого не пояснюють, а просто стверджують.
Цитата: maxis від 25.03.2010 12:30:33при 2-х куполах під кутом - менша (навіть сумарно) - від цього і зростає швидкість зниження.
Тобто, виходить, що ти стверджуєш, шо при нахилі куполів на кут в 1 градус (ти ж не пишеш, про які кути мова), іх сумарна єфективна площа буде менша за площу одного, а швидкість зниження 8-9 м/с.

P.S. Эффективна площа куполів приблизно рахується як проекція куполів на землю, отже можно приблизно підрахувати, які ж повинні бути кути, шоб сумарна ефективна площа двох куполів була менша за один.
P.P.S. За паспортом запасного парашуту З-5, вертикальна швидкість зниження під ним не більше 6.5 м/с при загальній польотній масі 100 кг.

Цитата: RedShift від 28.03.2010 16:05:46
Чи достатньо буде для доступу до стрибків такої самої медичної довідки як на здачу екзаменів на отримання прав водія?
По посиланню віще ж це написано. Для перших стрибків довідок не потріьно. Потрібен тільки паспорт і ідентифікаційніий код.
1. На фото - явно нахил не 1 градус, а десь так з 10-15.
2. Я бачу з даних дискусій, що мені намагаються довести усі переваги і безпеку спуску під 2-ма куполами. Успіху...

kastorskiy

Цитата: maxis від 28.03.2010 22:20:411. На фото - явно нахил не 1 градус, а десь так з 10-15.
До чого тут фото? Я лише зробив логічний висновок з твоїх власних слів.
Але, якщо вам начитали "теоріїї тригонометріі" в школі, то не тяжко приблизно порахувати ефективну площу і для даного випадку (10-15 градусів).

Цитата: maxis від 28.03.2010 22:20:412. Я бачу з даних дискусій, що мені намагаються довести усі переваги і безпеку спуску під 2-ма куполами. Успіху...
Не треба приписувати іншим слів, яких вони не говорили. Де було сказано про переваги спуску під двома куполами? Я сперечаюсь лише з вашим ствердженням, що швидкість зниження під двома куполами завжди складає 8-9 м/с.

maxis

Цитата: kastorskiy від 29.03.2010 19:17:43
Цитата: maxis від 28.03.2010 22:20:411. На фото - явно нахил не 1 градус, а десь так з 10-15.
До чого тут фото? Я лише зробив логічний висновок з твоїх власних слів.
Але, якщо вам начитали "теоріїї тригонометріі" в школі, то не тяжко приблизно порахувати ефективну площу і для даного випадку (10-15 градусів).

Цитата: maxis від 28.03.2010 22:20:412. Я бачу з даних дискусій, що мені намагаються довести усі переваги і безпеку спуску під 2-ма куполами. Успіху...
Не треба приписувати іншим слів, яких вони не говорили. Де було сказано про переваги спуску під двома куполами? Я сперечаюсь лише з вашим ствердженням, що швидкість зниження під двома куполами завжди складає 8-9 м/с.

на рахунок теорії - спеціально пошукаю конспекти, вів курс Едько Березюк.
на рахунок швидкості зниження - для кожного вона індивідуальна, бо залежить від ваги. Я навів дані для 120 кг. Для тушки вагою кілограм із 45-50 може бути навіть від"ємною.

kastorskiy

Едуард Зіновійович ще і нам курси встиг почитати.
А ти не помічаешь, що ти сам собі протиречиш?

maxis


kastorskiy

Цитата: maxis від 06.04.2010 09:54:08в чому це?
Процітую тебе ж.
Цитата: maxis від 21.03.2010 01:27:19Думай, як пишеш.
Спробуй перечитати і сам знайти протиріччя.

Golem

Пропоную закрити дискусію. Так як вона віддалилася від теми. А максісу, якшо він бажаю продовжувати полемізувати, перейти на територію парашутистів
Дігери всіх країн єднайтеся!

RedShift

Значить в цю неділю, 13/06/2010 мав стрибати.
Купив камуфляж, взуття. Настрой був ще ввечері.
Настала ніч!

Півночі в мене в очах був калейдоскоп з дитячих фотографій, а наступну половину ночі я не зміг знайти відповідь на запитання "навіщо воно мені треба?". Хата є, жінка є, робота є, друзі є - який зміст так ризикувати?
Лежу в своїй квартирі, в своєму ліжку. А завтра все це ж саме тільки без мене? Ну це вже ні - дудки!

На наступний день пішов грати у великий тенніс, потім поїхали в сусіднє місто в кабак біля дороги, нормальненько так посиділи, потім пішли в парк, каруселі, настільний тенніс, пиво, піцца ... Словом, бачив я цей парашут в гробу. Та ще й при грошах залишився!

Але плюс в усьому цьому звичайно є - після такого стресу, мозок ніби апаратний скид отримав. Дивишься на все зовсім по-іншому!


Darts matters!

Golem

Даремно зробив шо не полетів. Самовиправдання зайжди можна знайти. І для того чому не стрибав, і чому потім живіт виріс, і чому все не так як хочеться. :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

kastorskiy

Цитата: RedShift від 14.06.2010 09:34:42Словом, бачив я цей парашут в гробу.
А чому ж спочатку хотів стрибати? Яка мотивацїя була?
P.S. Доречі з дігерством теж в такому разі треба замінати, і не тільки з ним ;)

это слишком опасно
Видалено адміністрацією через Російську мову Але знайти текст можна по лінку нижче

(c)    katzurki http://community.livejournal.com/ru_jump/141974.html

kastorskiy

У минулу неділю стрибали з повітряної кулі, вже й кліп готовий.

Golem

Бачив-бачив, захоплююче. Шкода шо не стрибнув з вами, далеко :(
Дігери всіх країн єднайтеся!

264 Гості, 0 Користувачів