Стрибок з парашутом

Автор RedShift, 16.03.2010 16:24:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

RedShift

Давайте спробуєм. Читав, що вже на сайті люди стрибали. Але, можливо, ще є такі що не стрибали.
Я дуже хочу порахувати ці кляті "3 секунди"!

Хто вже стрибав, може залишити інфу про те де записатися на інструктаж і т.д.
"Будем жить!"
Darts matters!

Golem

Похвально! Я стрибав, враження можеш почитати тут Там же і карта як добратися і інші поради.

Від мене особисто - краще стрибати як буде сонця, красивіші краєвиди.
Дігери всіх країн єднайтеся!

maxis

там рахуєш не секунди (раз-два-три займає 0.5 секунди), а кажеш 221, 222, 223 )))

Раніше із добиранням проблм не було, бо першачків з Левицького до Цуніва возив пазік

RedShift

Цитата: maxis від 16.03.2010 16:50:04
там рахуєш не секунди (раз-два-три займає 0.5 секунди), а кажеш 221, 222, 223 )))

Раніше із добиранням проблм не було, бо першачків з Левицького до Цуніва возив пазік

А я чув що рахують 401, 402, ...
Darts matters!

inkognito

ЦитуватиА я чув що рахують 401, 402, ...

  то йно для тру-екстремалів, парашут відкривається довше у два рази порівняно із тим як рахуєш 221, 222, 223 --> а тут вже ненька Земля близько  :) А ще можна слоненяток рахувати  :) А загалом, шо хто рахує то його особиста справа. Я за масований explorer-jump за умов ясної погоди та великої кумпанії
Resistance is futile

maxis

Цитата: RedShift від 16.03.2010 17:11:47
Цитата: maxis від 16.03.2010 16:50:04
там рахуєш не секунди (раз-два-три займає 0.5 секунди), а кажеш 221, 222, 223 )))

Раніше із добиранням проблм не було, бо першачків з Левицького до Цуніва возив пазік

А я чув що рахують 401, 402, ...

дванайці років тому було двіста  ;D

Дануся


Sunkatalano


Fenriz


Golem

На рахунок відкривання: одні кільце дьоргають щойно відділилися від літака, інші взагалі забувають це зробити, ше інші все таки дьоргають основне кільце, але забувають знешкодити запаску. Варіантів багато, але то ні на шо не впливає. Є автомат, який страхує. Просто якшо вважати шо стрибнув саме ти, а не тебе скинули - то треба робити всьо по правилах. ШО є ознакою шо ти був при свідомості і шо це саме твій стрибок, а не автомата.

Найскладніше - це правильне приземлення, особливо в кого велика вага. Основна маса травм саме на цій ділянці.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Extreme

Цитата: Golem від 17.03.2010 07:35:54
Найскладніше - це правильне приземлення, особливо в кого велика вага. Основна маса травм саме на цій ділянці.


Підтверджую -  з 40 людей які зі мною стрибали, -2 з переломами.

RedShift

2 Extreme.

Які даш поради? Краще стрибати вже чи зачекати до квітня-травня.

Darts matters!

Lesyk

Цитуватиа зі скількох років можна стрибати???  

ось тут усе написано та прожовано

RedShift

Цитата: inkognito від 16.03.2010 19:49:56
Я за масований explorer-jump за умов ясної погоди та великої кумпанії

"Експлорери літають!"
Хех, клас!  :D
Darts matters!

G-H

Цитуватише інші все таки дьоргають основне кільце, але забувають знешкодити запаску.

Небезпечно, якщо одночасно з основним "куполом" відкриїться ще і "запаска". Якщо "купола" обох парашутів зайдуть один під другий, то основний купол може "загаснути" і тоді...  :'( :'( :'(

ЦитуватиНайскладніше - це правильне приземлення, особливо в кого велика вага. Основна маса травм саме на цій ділянці.

Підтвержую. Сам, після 6 років стрибків (усього 65 стрибків), припинив це діло, коли дуже серйозно ушкоджив зв'язки.

В значной мірі імовірність травмі залежить ще і від типу "купола" з якому стрибаеш. Якщо це "дуб" (Д-5, Д-6, Д-1-5у), то така вирогідність вишче, якщо "крило", то нижче, бо більше площа "куполу". Насамперед треба пам'ятати: не намагайтесь встояти на ногах під час приземлення, та тримайте ноги під прямим кутом.

А ось так виглядае приземлення на двух "куполах".
Прошу пробачення за можливи помилки, але що з "клятого москаля" можно взяти :)

Golem

Витер всі повідомлення шо не стосувалися напряму теми а тільки розводили флуд.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Extreme

Цитата: RedShift від 17.03.2010 10:00:23
2 Extreme.

Які даш поради? Краще стрибати вже чи зачекати до квітня-травня.



Порад не дам, бо не профі в цій справі.
Але як на мене краще стрибати коли тепло - ми майже цілий день там були пока стрибнули, довго чекали погоди. Тому краще їхати, коли впевнені в тому що не піде дощ, не буде вітру та інших погодних катаклізмів. Та і в зимку наскільки я пригадую стрибки не проводять.

maxis

Цитата: G-H від 17.03.2010 12:40:59
Цитуватише інші все таки дьоргають основне кільце, але забувають знешкодити запаску.

Небезпечно, якщо одночасно з основним "куполом" відкриїться ще і "запаска". Якщо "купола" обох парашутів зайдуть один під другий, то основний купол може "загаснути" і тоді...  :'( :'( :'(

ЦитуватиНайскладніше - це правильне приземлення, особливо в кого велика вага. Основна маса травм саме на цій ділянці.

Підтвержую. Сам, після 6 років стрибків (усього 65 стрибків), припинив це діло, коли дуже серйозно ушкоджив зв'язки.

В значной мірі імовірність травмі залежить ще і від типу "купола" з якому стрибаеш. Якщо це "дуб" (Д-5, Д-6, Д-1-5у), то така вирогідність вишче, якщо "крило", то нижче, бо більше площа "куполу". Насамперед треба пам'ятати: не намагайтесь встояти на ногах під час приземлення, та тримайте ноги під прямим кутом.

А ось так виглядае приземлення на двух "куполах".

Травматичніше буде однозначно крило, якщо його новачку дадуть, а дуб розраований на десантника - там думати не треба.
Щодо фото - швдкість зниження під 2-а куполами складає 8-9 м/с, що є вищою, ніж під основним (5-6 м/с) і приблизно дорівню стрибку з 2-х метрової висоти. Ця швидкість не є критичною для завдання травми (переважно гомілки - для цього мали б видавати спеціальне взуття з боковою підтимкоюабо хоча б бєрци). Основною причиною травм є неможливість визначення моменту торкання землі (завжди здаєтся що до неї зовсім трохи і хочеться дотягнутися)  -  тому рекомендують наприкінці стрибка згупуватися іне намагатися встояти на ногах)

ПИСИ  ВАЖЕЙТЕ на кротові дзюри та отой лісок біля казарм (багацько народу звідтам з дерев стягував)

kastorskiy

Цитата: G-H від 17.03.2010 12:40:59В значной мірі імовірність травмі залежить ще і від типу "купола" з якому стрибаеш. Якщо це "дуб" (Д-5, Д-6, Д-1-5у), то така вирогідність вишче, якщо "крило", то нижче, бо більше площа "куполу".
Всеж-таки площа "крил" значно менша за "круглі" куполи, та і травмуватись на "крилі" можна набагато сильніше.


Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35Щодо фото - швдкість зниження під 2-а куполами складає 8-9 м/с, що є вищою, ніж під основним (5-6 м/с) і приблизно дорівню стрибку з 2-х метрової висоти.
Швидкість зниженння під двома круглими куполами може бути як більшою, ніж під одним, так і меншою, і залежить від "развалу" куполів, яким можна керувати.

До речі, завтра стрибаемо, від мотозаводу в 10:00 від'їзжае Скай-груп машинами, є вільні місця.

maxis

Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35Щодо фото - швдкість зниження під 2-а куполами складає 8-9 м/с, що є вищою, ніж під основним (5-6 м/с) і приблизно дорівню стрибку з 2-х метрової висоти.
Швидкість зниженння під двома круглими куполами може бути як більшою, ніж під одним, так і меншою, і залежить від "развалу" куполів, яким можна керувати.

[/quote]

яким макаром? подути вгору? Думай, як пишеш. Розвал купоів не регулюється. Стягнеш суміжні стропи - купола впруться один до одного, що ще зменшить ефективну площу поверхні, або зайде один в другий - буде тобі почергова пульсація.

225 Гості, 0 Користувачів