Великий Любінь та кар'єри

Автор Estel_Shmidt, 20.03.2012 13:59:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Estel_Shmidt

Незважаючи на те що Bottlehunter , який сам подав ідею і склав маршрут по цікавий місцях селища не зміг поїхати, поїздка відбулася.
На початку мали їхати тільки я з другом, але до кінця вечора п'ятниці, нас нарахувалося 6 чоловік.
Маршрут запропонований Bottlehunter був змінений так як ми їхали зранку і маршруткою з головного вокзалу.

Приїхали в селище в сам його центр за 30-40 хвилин, ціна 8 грн. Звідти пішли по головній дорозі на його західну частину до санаторію, по маршруту зустріли 3 головні церкви Великого Любіня.

Особої уваги на саме селище ми не звертали так як нашою кінцевою метою були кар'єри до яких було ще чимало кілометрів. Дойшовши до санаторія попрямували на південь парку, по дорозі в водогрязелікарні набрали сірководневої води (з неприємним запахом тухлих яєць). В південній частині парку була доволі болотиста територія, так ми зійшли на дорогу і по ній попрямували до колії яка була нашою найблищою метою. Зустрівши майже перед самою колією, серію гігантських калюж ми звернули направо намагаючись їх обійти, але через сотню метрів зустріли болото, вирішили не вертатися і піти через нього. Подолавши болото перед нами за 70 метрів відкрилася колія, але підійшовши до неї,  дорогу нам перекрила річка, невилика але достатня щоб не дозволити нам перехід через неї. Пройшовши вздовж неї на північ  найшли місце де вона була доволі мілкою і перебралися на іншу сторону. По колії ми пройшли до самого вокзалу,  а від нього продовжили шлях до перехрестя. До кар'єрів ведуть дві вулиці, одна північна інша південна через Малий Любінь, по складеному маршруту вирішили йти до кар'єрів північною а від них південною, чого не раджу...так як північна доволі довга і по дорозі нічого цікавішого замерзтих калюж ми не зустріли, тому раджу тим хто забажає йти до кар'єрів йти і вертатися південною дорогою. На роздоріжжі до кар'єру стоять декілька закинутих будівель, пасіка і ще робочий цех. Досягнувши великого глиняного кар'єру перед нами розкрився красивий краєвид. Місцями кар'єр був залитий водою яка незважаючи на сяюче сонце  була замерзтою, і як ми потім переконалися лід був доволі міцним , товщиною 10 см при березі. Імхо глибина там від 2 до 4 метрів. На південному краї кар'єру, в ліску при самому обриві, звідки видно більшість кар'єру, ми зробили привал.
Через годину ми рушили до меншого, вапняного кар'єру. З його південного краю стоять, колись робочі, заржавілі механізми. Звідти спостерігався теж непоганий краєвид. Немогли вистояти перед бажанням вилізти на завалену споруду, тому піддалися, вимазавши і протерши  всі штани але в кінці кінців довольні :)
Звідти попрямували по дорозі через Малий Любінь на маршрутку. По дорозі проходили через Великолюблінський інтернат в якому стоїть Палац Бруницьких,, та спиртзавод. Хоч ми і розраховували вернутися у Львів десь в годині 13-14, в кінці виїхали в 17:30.

Хоча моментами ми і мотали круги, в кінці дня, поїздкою усі були задоволні, найбільше порадували око Люблінські кар'єри та їхні завалені споруди та механізми. Також дуже повезло з погодою, +18 в обід, при тому що зустрічалися замерзті калюжі та нам випала можливість покататися на льду на  дні кар'єру :)

inkognito

Дякую, Обговоренні тут. Прошу не забивати забувати next time
Resistance is futile

Estel_Shmidt


Estel_Shmidt


305 Гості, 0 Користувачів