Паровий трамвай

Автор Ugovit, 27.03.2010 14:59:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Ugovit

На Вікі знайшов ось такє:
"У 1888 році Товариство Львівсько-Белзької залізниці подало до львівського магістрату проект будівництва у місті парового трамвая. Белзька залізниця мала у Львові вокзал на місці сучасної станції Клепарів — тоді це була околиця міста, яка не була сполучена громадським транспортом з центром, що ставало перешкодою для пасажирів залізниці, тому будівництво парового трамвая було розраховане передусім на них. За проектом предбачалося спорудження двох ліній: перша мала пройти від станції Клепарів вулицями Шевченка, Раппопорта, Джерельною, Під Дубом та Турецькою до станції Підзамче; друга мала пройти від станції Клепарів вулицями Шевченка та Залізничною, повз Чернівецький вокзал, вулицями Бандери, Нечуя-Левицького, Вітовського, Франка та Личаківською до станції Личаків. Ідея парового трамвая набула широкого розголосу у Львові, проте проект Товариства Львівсько-Белзької залізниці не знайшов підтримки у міських урядників.

Вдруге питання будівництва у Львові парового трамвая було підняте у 1892—1893 роках. Тоді Іпотечний акціонерний банк Львова пропонував міській раді концесію на прокладання лінії від Костелу святої Анни вулицею Шевченка до Янова, однак цей проект також не був втілений у життя"
Крім того ще декілька раз зтикався з подібною інфою про паровий трамвай у Львові, але от фоток не знаходив. Цікаво подивитись як це чудо виглядало.

inkognito

 хм, мені здається (так і твій текст каже), що дана справа не вийшла за проект. Відповідно і фото не є...
Resistance is futile

Stinger

читав про то, справа не пройшла, так як вже з'явилися перщі електричні, що були сучасніщі, після того і проект ліній міського трамваю переробили на сучасний варіант основних напрямків... а парові трамваї їснували свого часу в європі, був котел на керосіні чи газу, і парова машина, яка приводила в рух колеса через трансмісію...

Ugovit

Можливо він їснував у вигляді якогось прототипу. Хоча дійсно навряд. Ще цікава річ стосовно правостороннього руху трамваїв до 20-х років. Я так і не зрозумів:це стосувалось лише трамваїв, чи всього автотранспорту?

Sergolev

Подальший розвиток трамваю
Навесні 1909 р. почалося прокладання других колій на лініях колишньої кінки (на вулицях Городоцькій та Жовківській), а також переобладнання кінної лінії по вул. Карла Людвіга (нині пр. Свободи). Рух вагонів трамваю було пущено тут 25 червня 1909 р. Одночасно з цим було відкрито однобічний кільцевий рух у центрі міста по нинішньому пр. Свободи. Через те, що в той час у Львові (як і по всій Австро-Угорщині) було прийнято лівосторонню систему руху, вагони трамваю в північному напрямку рухалися по лівому боці бульвару (від пл. Міцкевича), а в південному напрямку - по правому боці (від оперного театру до пл. Міцкевича). У районі пл. І. Підкови і на кінці вул. Гнатюка було влаштовано два поворотних півкола: одне для вагонів, що прибували з півночі, інше - для південних. Нова кінцева отримала назву "Гетьманські вали" і позначалася літерою "Н". З цих півкіл стали відправлятися вагони майже усіх радіальних маршрутів (така система діяла до 1951 р.) http://daily.lviv.ua

265 Гості, 0 Користувачів