Фантомна залізниця

Автор explorer, 10.01.2007 21:41:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 2 Гості дивляться цю тему.

Yurik

такий собі місток залізниці недалеко уже біля перемешлян

Yurik

в сторону перемешлян

Golem

Вчора було завершено розчистку від будівельного сміття тунелю що йде під залізницею і дорогою. Це в районі залізничного моста через дорогу на вїзді в Винники. Тепер можна пройти чи пробігти зі сторони Чортових скель у ліс Вульки не перетинаючи дорогу.

Дякую LTRC і його команді за чудову ініціативу. Було приємно троха покопати разом. Тут є як воно було до того.

Стан до нашого приходу


В сумі було 7 чоловік


За дві години інтенсивної праці винесли купу тачок битої цегли та пластикових пляшок


В паралель з тачками працювали відрами


Єдина цікава знахідка


Проміжний етап


Майже вся наша команда


Провірка тунелю на прохідність


Там де йде дорога тунель троха просів, треба прикріпити тут подушку щоб хтось бува не вкохався головою


Готово! Вибачте що не позамітали


Частину землі ми вивозили в Австрійський тунель який продовжує ці кільця. Щоб забіг був плавний і спорсмени не поламали собі ноги на тих каменях


Разом ми сила!


Карта для всіх бажаючих. Тепер треба донанести цю стежку на Вікімапію. Хай народ користується





Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Вчора обвалилося дві бетонні плити в нашому тунелі. Такі як перекриття в панельних будинках ставлять. Вони були на стику австрійського і сучасного тунелів. Виконували роль тротуару попри міст. Ще Сталкер  був звернув увагу що метал там прогнив і вони ледве тримають. Я спочатку був подумав шо то Зеля :) Але впали самі. Добре шо за день перед змаганнями. Одна плита лежить в самому тунелі. Троха утруднила біг. Але то таке :) Інша збоку нависає. Кілька сотень учасників змагань пробігли тунель успішно!

Фото самих плит не робив. Голова була вся в бігу. Додам троха свіжих фоток тунелю





Дігери всіх країн єднайтеся!

Vinil


STALKER

Таки впав кусок того хідника)

Vinil

Знайшов статтю за минулий рік про ремонт дороги у Винниках. Копали в тому місці де був міст над залізницею.
Можливо він законсервований, або засипаний сміттям...
https://vynnyky-visnyk.com.ua/2018/07/18/na-vulytsi-halytskii-pid-asfaltom-vyiavleno-konstruktsiiu-z-metalu-ta-dereva/






image sharing





Electri4king

Він не був законсервований, його всього-на-всього закатали під асфальт
Кажуть, що найприємніша втома, коли ноги болять після тренувань в залі. Але ні, все-таки найприємніша втома, коли вони болять після прогулянок новими містами.

STALKER

таки закатали - і то вже викопали ту автентику і певно здали на метал...

Vinil

На думку про консервацію наштовхнули бетонні плити, якими щось гарно прикрили зі сторони лікарні. По місцю підходить. Цікаво що під плитами...






Yura89

Дуже цікаво було подивитись на той міст як він колись виглядав моя бабця часто їздила цією залізницею треба буде фото альбом її ретельно переглянути

Yura89



Фото узяв в інтернеті такий самий міст у Бережанах був як на розкопках винниках

STALKER

Цитата: Yura89 від 16.06.2019 19:04:31
Дуже цікаво було подивитись на той міст як він колись виглядав моя бабця часто їздила цією залізницею треба буде фото альбом її ретельно переглянути
То тільки до 1944 року той міст існував.

Golem

Пішохідний міст що тоді завалився вже відновлюють. Додам кілька світлин які не увійшли в цю статтю.








Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Несподівано для мене наша фантомна залізниця набрала 21тис. переглядів за два дні лише на одному сайті. Це не рахуючи репостів у львівських пабліках. Думаю назва "Фантомна" зіграла свою роль. Дякую Дімі за неї :)

Найцікавіше що нічого нового я там не написав, все було ще рік тому викладено на форумі і у фейсбуку. Думаю вся справа у поданні. У них WordPress і гарне оформлення. Наприклад звіт про Левандівку в нас взяв тисячу переглядів, а там точно той самий звіт взяв девять тисяч за той самий час.

Зібрати докупи матеріал про тунель мені зайняло 4 години. І годинку в обідню перерву на фотки тунелю. До чого я веду? Не виключено що й інші наші теми теж підуть, якщо їх гарно подати. Он як загальновідома Медова Печера була розійшлася.

Вирішив скопіювати статтю сюди, хай буде для історії.

"
Підземний Хід під Фантомною Залізницею

Чи можна пройти від Чортових скель до Винниківського озера не ступаючи на асфальт? Більшість львів'ян впевнено скажуть що ні. Адже між цими двома об'єктами пролягає дорога Львів – Винники яку ну ніяк не оминеш. Прокачані краєзнавці ще згадають про залізницю Львів – Перемишляни яка колись мала міст над цією дорогою. І лише спортсмени-марафонці впевнено дадуть відповідь – «Так, звісно що можна!»


Дорога Львів – Винники і залишки залізничного моста

Адже вони знають про існування підземного ходу. Він прокладений під дорогою та фантомною залізничною колією в районі повороту на Винниківське озеро. Таким чином ліс Вульки та Чортові скелі мають свою «пішохідну доріжку». Уявляєте, можна забігти у ліс в центрі Львова на вул. Лисенка, а вибігти аж коло Медової Печери жодного разу так і не ступивши на асфальт. Все це є можливим завдяки тунелю.


Тут під дорогою та залізничним насипом проходить тунель


Вхід у тунель зі сторони Вульок, вид праворуч від автомобіля


Тунель під залізничним насипом


Вихід з тунелю, сторона Чортових Скель. Це є ліворуч від автомобіля. Рюкзак для масштабу який є справжній розмір труби.

В травні 2019 року цим підземним ходом успішно пробігло кількасот учасників Lviv Ultra Trail марафону, включаючи і автора цієї статті. Хоча ще донедавна тунель був наполовину засипаним землею та будівельним сміттям. Таким би і залишався якби не хлопці з орг-команди Lviv Ultra Trail Marathon. У них все просто: що це за марафон без підземного ходу?



Слово «Дигер» походить від англійського слова "dig" – копати. То ж коли потрібно помахати лопатою досліджуючи нові підземелля - то це до дигерів. Так Богдан Стадник і я долучилися до підготовки першого Львівського Ультра-Трейл марафону.


На початках копали стоячи на колінах


За дві години інтенсивної праці винесли купу тачок битої цегли та пластикових пляшок. Стало можливим розігнутися.


В паралель з тачками працювали відрами


Землю ми вивозили австрійську ділянку тунелю де стелі вищі. Заодно ми зробили плавний забіг щоб спортсмени не поламали собі ноги на тих каменях.

Винниківське озеро колись живилося потічками з лісу «Жупан». Саме так тоді називався ліс навколо Чортових скель. Під час прокладання залізниці Львів – Перемишляни для всіх цих потічків зробили тунелі. Найбільший з них получився в районі Винниківського озера. Красивий тунель з тесаного каменю мав довжину приблизно тридцять метрів і висоту п'ять метрів.


Дорога на Винники і потік що живив озеро на карті 19 століття


Те ж місце але на сучасній карті. З дуже великими труднощами вдалося знайти карту де цей потік ще позначено. На більшості карт він уже відсутній.


Вихід з тунелю, вид в сторону Вульки


Зараз ми десь під залізничним насипом


Ділянка тунелю між залізницею та дорогою


Зробив селфі щоб показати розміри тунелю

Під час реконструкції дороги Львів – Винники тунель продовжили бетонними трубами. Це, звісно що, було не так красиво як тесаним каменем, ну але вже як є. Таким чином сумарна довжина тунелю склала 45 метрів.


Бетонне продовження тунелю під автомобільною дорогою


В порівнянні з австрійським тунелем це бетонне кільце виглядає крихітним. Але, повірте, воно прохідне і навіть пробіжне!


Перевірка тунелю на прохідність

Як ми знаємо ця гілка залізниці занепала та перетворилася на фантомну. Вона ніби ще є, а по факту її давно вже розібрали. З часом тунель хтось засипав будівельним та побутовим сміттям. На момент нашого прибуття бетонні труби були непрохідні, а від води, що ними мала б текти, залишився лише слід на карті. Та за кілька вечорів наша команда з п'яти лопат, трьох відер і однієї тачки все це гарненько розчистила. Тунель став прохідним як колектор Полтви.


Тунель до розчистки був наполовину заповнений будівельним сміттям


Проміжний етап розчистки тунелю. Просто грунт копати легко. А от биту цеглу і пластикові пляшки це є дуже сило-часо-затратно.


Цей же тунель після розчистки

В день змагань кілька сотень спортсменів успішно пробігли розчищеним тунелем. Тому не прийшлося перекривати дорогу Львів – Винники для чергового марафону.


Вхід в тунель


По дну тунелю колись йшов кабель. Станом на 2011 рік він ще був в цій трубі


Підйом та перехід з австрійського тунелю в радянський. Бетон на дні тунелю свіжий, цьогорічний. Зараз якраз проводяться роботи по укріпленню узбіччя дороги над тунелем.


Вихід з іншої сторони

Якщо Вам скортіло прогулятися/пробігтися фантомною залізницею та її тунелем то обов'язково ще відвідайте .... автобусну зупинку яка поруч. Вона оздоблена автентичною мозаїкою з рибами в стилі магазину «Океан» що на вул. Володимира Великого. Можливо навіть автор мозаїки був той самий. На жаль ця мозаїка, як і фантомна залізниця, поступово руйнуються та зникають з ландшафту міста. То ж не проҐавте поки вона ще є.


Запилюжена мозаїка на автобусній зупинці коло автомобільного знаку "Львів"


Навіть в такому стані ці фрески ще доволі яскраві та цікаві


Видно тріщину в стіні. Скоро ця частина мозаїки відпаде☹


Як бачимо зупинка тут є доволі велика. Частина мозаїки вже обвалилася.

Підземний хід, який я щойно описав, це не єдиний у Львові. Є ще, наприклад, вулиця Тунельна аж з трьома тунелями під залізницею. Та найцікавіший хід знаходиться одразу поруч головного вокзалу. Він починається з паркінгу на площі Двірцевій, проходить під усіма перонами і виходить вже на Левандівці. Це є найкоротший шлях з вокзалу на вулицю Широку. Недалеко, також, ще є дворівнева залізнична розв'язка. У Львові зараз таких немає для автомобілів, а от для поїздів збудували ще сто років тому.


Тунель на вулиці Тунельній. Вибачте за тавтологію. 😊 Автор Тарас Дзедзей


Автор Тарас Дзедзей


А Ви знали що всі колії тут лежать на насипі?


Проходимо далі вперед і бачимо тунель під коліями


Гм. Цікаво куди він веде ...


Тунель виходить на іншу сторону перону коло паркінгу


Пройшовши трохи цим тунелем в сторону залізниці можна побачити дворівневу розв'язку на колії. Цей насип спеціально зробили щоб поїзди могли розминатися не перетинаючись та вільно виїжджати до перонів

А які маловідомі підземні ходи знаєте Ви? 😉 Пишіть в коментарях.
"
Дігери всіх країн єднайтеся!

explorer

Раз тема вже відійшла від Фантомної залізниці і згадуються інші тунелі (думаю, варто перекинути в окрему тему все разом), от один з парку Горіховий Гай (як-раз вчора прогулявся там):



З північної сторони сніг


З південної сторони зеленіє травичка


Yra kovalj

Сходили у два тунелі в районі заводу "Мікроприлад". Завод збудували на місці старих вулиць і на його території стоять як мінімум 4 довоєнні будівлі, які використовувались під цехи. Одна з вулиць мала прохід під залізничним насипом через тунель. Під час будівництва заводу один вхід замурували, а на іншому поставили металеві ворота. В середину провели опалення і використовували як склад.







Yra kovalj

Другий тунель засипали при будівництві ковальського і інструментального цехів піднявши рівень грунту. І через нього скидали каналізаційні стоки заводу в бік Кривчиць





В правому куті будівлі  знаходиться люк в тунель 



Golem

Дякую за оновлення. Проект тунелю коло Мікроприладу дуже схожий як тунель біля Козловського озера. Проїжджав там нині, троха все змінилося в порівнянні з зимою.

Вхід в тунель прикрасили чудовими графіті


Але стежку перекопали витягуючи кабель


Ось який гарний тепер вхід


А от яка негарна стежка


Це вид на тунель зверху, де він минулого року завалився. Зараз дуже все навіть культурно роблять


Це вихід по іншу сторону тунелю. Скоро так вже не сфоткаєш. Буде паркан.


Навколо Винниківського Озера споруджують "Буковель". Вони цей паркан і робили. І, цілком імовірно, маючи трактор на місці взялися за кабель


Це вид з тунелю на насип, те місце де зверху сучасний бетоній


А це ізоляція від кабелів. Як то кажуться "куй джалізо не відходячи від каси". І куди поліція дивиться?

Дігери всіх країн єднайтеся!

Vinil

Віадук Кривчиці 1927рік.


Залишу це тут) може хтось ще теж не бачив



229 Гості, 0 Користувачів