Південно-Західний Колектор (Щитовий)

Автор Romchick, 03.03.2009 18:01:10

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Golem

Як на рахунок продовження червоної лінії? Хтось з району ВВ чи Наукової Знає? Також цікаво було б побродити в лісі за 5 парком і далі аж до Рясне. Чи там є продовження вентотворів. По логіці речей - мало б бути. Повітря мусить же кудась виходити.
Дігери всіх країн єднайтеся!

explorer

"У 2004 році після 12-ти річної консервації добудовано і введено в експлуатацію щитовий каналізаційний колектор у південно-західній частині м.Львова." джерело: http://www8.city-adm.lviv.ua/info/VGZ.nsf/5a026fef2a68f9b0c22572370059e038/cc7e29e1ff46b29ec2257300002cae8e?OpenDocument


Цитата: Golem від 09.03.2009 14:43:22
Як на рахунок продовження червоної лінії? Хтось з району ВВ чи Наукової Знає? Також цікаво було б побродити в лісі за 5 парком і далі аж до Рясне. Чи там є продовження вентотворів. По логіці речей - мало б бути. Повітря мусить же кудась виходити.

Єдина ВШ подібного маштабу, що я бачив в районі Наукова - Володмира Великого: http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?action=dlattach;topic=69.0;attach=147 і то він неї не було чути жодного звуку чи запаху, тому наврядчи відноситься до колектору.

А на північ ВШ йдуть чітко по просіці від 5 парку до Левандівки. Далі не бачив. Наступні ВШ які пам"ятаю були вже за Левандівкою. Якщо мені не змінює пам"ять, то одна з них мала б бути тут:
http://www.wikimapia.org/#lat=49.8542891&lon=23.9638799&z=18&l=0&m=a&v=1
http://maps.yahoo.com/#mvt=h&lat=49.854283&lon=23.963689&zoom=18
Думаю пройтись в ті краї щоб вточнити.

explorer

Цитата: Golem від 06.03.2009 00:33:45
Цікаво.

А де очисні споруди біля Верещиці? Мож показати на гуглмапі? І ше було б цікаво побачити напірні колектори і накачувальні станції у Львові. Цікаво, як вони реалізовані з технічної точки зору.

Ну і нашо тоді ті люки поробили якшо спускатися не можна? Шось тут не то. Плюс нові будинки мусять якось підключати, поломки усувати, затори пробивати. Значить ходити якось можна.

...

Для промвузла "Рясне" передбачається використати існуючі очисні споруди дощової каналізації, побудовані в заплаві потоку Білогорський.

Не всі води, що зливаються містом потребують серйозної очистки. Стічні води з вулиць (дощова каналізація) не завжди приєднані до "брудної" (господарської).

Ось текст з поправки до генплану на тему дощової каналізації:

ЦитуватиОсновні колектори локальних систем дощової каналізації прокладені : в промвузлі "Рясне" з випуском в Білогорський потік; житловому районі Рясне-ІІ, з випуском в безіменний потік; в районі Левандівка – по вул.Широкій, з випуском "забрудненої" частини поверхневих вод в колектор глибокого закладання, а "чистої" частини в Білогорський потік; по вул.Боженка, Вол.Великого, Науковій – з випусками в потік Водяний.
Детальніше на тему: http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,325.0.html

explorer

Цитата: Taras-Tinian від 09.03.2009 18:49:35
Привіт всім.

Проживаю в районі готелю "Гетьман".
Можливо хтось знає, де протікає потік Водяний? Не можу ніяк знайти про нього ще якусь інформацію.

Привіт.
Судячи з мапи (1990р) - потік "Водяноє" на півндні міста, почитається недалеко від Стрийської, і йде за вулицею Трускавецькою (за гаражами) до Кульпарківської, проходить коло котельні, серед гаражного комплексу на захід від Кульпарківської, далі оминає злітну смугу, проходить через Скнилів у Лапаївку, Зимну Воду.


+ http://www8.city-adm.lviv.ua/Pool%5CInfo%5Cdoclmr_1.NSF/(SearchForWeb)/554B6DD3EFC30A0EC2256E0B0050B558?OpenDocument
"з метою забезпечення виконання робіт щодо переключення каналізаційної насосної станції "Наукова" до самопливного щитового каналізаційного колектора у південно-західній частині м.Львова:
1. Надати дозвіл управлінню інженерного господарства на вимушену вирубку дерев на трасі будівництва каналізаційного колектора у районі АЗС-15 на вул.Кульпарківській, 224."

Varjat

Цитата: Ioan85 від 09.03.2009 14:36:02


ЦитуватиЯ з 90-тих років з того парку і не вилазив, більшого за той тунель там немає, а в " кількасот метрів південніше і ближче до паркану аеропорту" там відкрите русло котре через трубу протікає під аеропортом і йде вздовж озера.
Колись в 90 роках тяглася металічна труба діаметром 30 см, вона обминала військову частину і приблизно слідувала маршруту тунелю але йшла вздовж доріг, фрагмент тої труби можна знайти під вулицею любінська, біля військової частини в трубі стирчав патрубок з краником, звідти сяпіло повітря під тиском...



          Я мав на увазі люк близько третої з правої сторони ВШ!!! Можливо в очах десятилітнього "парубка"  цей тунель видавався значно більшим а можливой й саму шахту в той час сприйняв як суцільний тунель!!!  ;D
Alea jakta est...

Golem

З того ж таки документа:

ЦитуватиПереломним періодом у водопостачанні міста було завершення і здача в експлуатацію 14 кілометрів каналізаційного колектора, розмірами три метри висоти і два метри ширини на глибині 40 метрів поза межами центральної частини міста від вулиці Липинського до стику вулиць Кульпарківська-Наукова.

А ше кажуть шо не знають як метро зробити :)

Фантаситка та й годі, навіть важко собі уявити. Тільки от не памятаю шоб вони на тому перехресті шось копали. Останній раз то клали водяні труби від кільця Володимира-Великого - Кульпарківська до Наукової. Хоча якшо то 40 метрів під землею - то зовнішній вхід напевно не робили. А місцеві канали просто стікають в викопану яму тунелю. І копали зі сторони липинського, тому й не було слідів на Науковій

Але копальні машини мусіли ж якось спускати.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Varjat

Golem написав:
ЦитуватиА Ви, Варяте, чого з нами ше  в жодну вилазку не ходили?

         Власне я не фанат індастріалу а радше урбаніст "доіндустріальної доби"  ;D Проте з приходом весни все ж маю надію вибратись з Вами на якесь цікаве дослідження! Тим паче що кермує мною на цьому сайті радше егоїстична цікавість до усього що є в Галичині та Львові зокрема!!! Адже знати  минувщину та не знати сучасного стану речей це нікчемно!!!


ЦитуватиА ше кажуть шо не знають як метро зробити 

Фантаситка та й годі, навіть важко собі уявити. Тільки от не памятаю шоб вони на тому перехресті шось копали. Останній раз то клали водяні труби від кільця Володимира-Великого - Кульпарківська до Наукової. Хоча якшо то 40 метрів під землею - то зовнішній вхід напевно не робили. А місцеві канали просто стікають в викопану яму тунелю. І копали зі сторони липинського, тому й не було слідів на Науковій

Але копальні машини мусіли ж якось спускати.

                 По-перше, метро знають як зробити однак питання транспортного сполучення менш актуальне аніж ріки каналізаційних стоків! Та й глибинні роботи вони могли проводити ще на першому етапі будівництва!!!
                 А от що дійсно цікаво так це куди дівали стільки сотень тисяч ато й мільйонів кубометрів грунту!!! Нагадаю Замкову Гору, яку в XVIIIст. називали Пісковою (Зандберг) в зв'язку з її кострубатістю та майже повною відсутністю на ній  дерев та присутністю натомість піску і піщаних карєрів які у вітряну погоду засипали пилом все середмісття в 1835-1839рр. повністю вирівняли за рахунок грунту добутого лише з котловану під фундамент театру Скарбека (сьогодні драмтеатр ім.М.Заньковецької)  та зрівняння кількаметрового  підвищення на площі Каструм на якій стояв Низький замок (сучасний Вернісаж та два прилеглі до нього будинки зі сторони пр.Свободи)!!!!!! Тепер уявіть собі скільки грунту мали підняти на поверхню при будівництві цієї глибинної каналізації!!! В нас би теракоти як в Донецьку височіли!!! ;D
Alea jakta est...

Romchick

Цитата: Varjat від 10.03.2009 21:57:45
А от що дійсно цікаво так це куди дівали стільки сотень тисяч ато й мільйонів кубометрів грунту!!!
Тут нема нічого дивного. Каналізацію, напевно, прокладали підземною проходкою, яка виконується по принципу того, як кроти риють свої "тунелі". Ґрунт спеціальні машина не вигрібають на поверхню, а просто ущільнюють круг тунелю, тим більше львівські  ґрунти дозволяють це робити без будь-яких проблем.

Varjat

        От і ви мене просвітили!!! Оскільки я відверто кажучи про такий метод прокладання тунелів навіть не здогадувався!!!
         Цікаво якого максимального діаметру тунелю можна досягнути методом ущільнення грунту!!! Тунелі метро мабуть саме таким чином і прокладають!?
Alea jakta est...

Jurek

Цитата: Taras-Tinian від 09.03.2009 23:49:51
Потічок дійсно надзвичайно брудний, впадає у став в селі Скнилів. Судячи з іншої карти, одна з приток до перетину потоку вулиці Кульпарківської є початком річки Зимна Вода. Або картографи наплутали щось, або той потік також може називатися (-називався) Зимна Вода.

я так розумію, що Водяний/Водяне - підрадянська назва потоку/села Зимна Вода. Коли перейменовували село, то, напевно, попав під роздачу й потік.

slod

Щось в мене дуже великі сумніви у такому методі прокладання тунелів з ущільненям грунту, та ще на великій глибині... Там йде вже материкова порода, а не якісь чорнозем, який можна втромбувати по радіусу в 12 метрів.

explorer

Цитата: slod від 11.03.2009 21:30:12
Щось в мене дуже великі сумніви у такому методі прокладання тунелів з ущільненям грунту, та ще на великій глибині... Там йде вже материкова порода, а не якісь чорнозем, який можна втромбувати по радіусу в 12 метрів.
та нічого там не втромбовують ) і не може там бути 12 метрів по радіусу, як і по діаметру )) 12 метрів - то майже 5 поверховий будинок... стандатртне метро риють 5-6 метровим діаметром, тут і того не треба по ідеї.

explorer

Цитата: Golem від 13.03.2009 17:52:18
Затра Експлорер і Я збираємся на  на 10 ранку зупинці навпроти Південного. Плануємо пройтися по точках аж до Рясного і нанести їх на ЖПС. Хто має бажання - приєднуйтеся.

Прогулянка вийшла несподівано продуктивною :))
По темі цього топіку: на шляху від (майже) Кульпарківської до вулиці Шевченко було знайдено, сфотографовано, записано координати 19 ВШ. Втратили коллектор перед залізничною колією біля вулиці Шевченка.
Учасники: Golem, Romchick, Zelja, Explorer

- у архіві фотографії усіх точок та вейпоінти для OziExplorer.
- вейпоінти на плані міста
- спуск в одну з шахт

explorer

Будівництво західного тунельного колектора розпочалося ще 1974 року, однак через складні геологічні умови та брак коштів 1992 року його було припинено. Загальна довжина вже збудованого щитового колектора становить 13 км 515 м., а цьогоріч до нього добудовують ще 480 м.

Довжина південно-західного щитового колектора -- 14 км 995 м. Будують колектори за кошти Львівської міської ради.

2004р. Поступ. http://postup.brama.com/usual.php?what=31955

Romchick

Водичка текла, причому дуже бурхливо і постійо. Але чомусь виразний шум води було чути черех один люк.

Golem

Нанесення точок ВШ на карту перетворилося на захоплюючий день з сайтом Експлорер. Зібралися на 10 біля Південного і пішли. Перша ВШ знаходиться зразу за Південним з правої сторони, похилена як Пізанська вежа. Біля вежі знаходиться люк. Вниз йде така ж крива як і шахта драбина. Чути незначний плюскіт води, запаху колектора нема. Вирішуємо спочатку пройтися до Наукової, а потім вже йти на північ до Рясне.




Йдемо попри паркан аеропорта, функції якого чисто номінальні, колючий дріт порваний, плити похилені. За парканом стоїть метеообладнання, їздить техніка що розчищає смугу, працює локатор. Проходимо одне озеро, друге, далі повз Ботанічний сад (навіть такий тут є!) на якому ростуть тільки ялинки і бачимо наступну шахту. Розташована в полі посеред болота, вона добряче заставила нас потоптатити глину поки до неї дійшли. Збоку також відкритий люк, в глибину йде драбина. Досвічуємо до води, метрів 15 глибини. Сьогодні вирішуємо нікуди не спускатися, просто наносимо їх на карту. ПОкишо ніяких ознак каналізації, швидше схоже на дренажну систему. Причиму бетон та драбини старі, а надбудова у вигляді вентиляційної шахти - нова, побудована не більше двох років тому.



Попри дорогу на Щирецьку стоїть ше одна шахта. Серед усіх попередніх вона найбільш лазебельна. Драбина непогано збереглася, навколо неї нема сміття. Також це перша шахта з якої йшов запах колектора. Розглядаємо ми собі шахту, як зупиняється біля нас блискучий джип. Висовується з нього здоровезна пика типового вуйка-Зварича і питає  "Альпінізмом займаємся, хлопці". Більш очікувана відповідь була б тільки якби ми мали на собі циклопи. Назвав би нас шахтерами. Але після недовгої розмови з експлорером вуйки їдуть далі :)




Вертаємся назад до Південного. Наступну шахту видно в трьохсот метрах північніше. Між ними під поверхнею йде ціла мережа дрібних дренажних каналів шоб хоч якось осушити це болото. Напевно саме вони, а також частина стоків з Виговського наповнюють водою наступну шахту, яка стоїть на масивній бетонній основою три на три метри розміром. Вхід прикритий бетонною плитою, під яку підставлено деревяні бруски. Місця є якраз стільки, шоб пропхати всередину фотоапарат на штативі або руку з ліхтариком. Звук, шо йде з глибини колодязя, лякає своєю потужністю та силою. Напевно в цьому місці велика розвязка. Вниз також йде драбина з захистом, правда мостика не видно. Вдається досвітити до води, але відстань до неї визначити важко. Також йде сильний запах колектора. Друга перспективна шахта для спуску, якшо підважити плиту домкратом від автомобіля.






Висовуємо теорію, шо основне призначення вентиляційних шахт не стільки збільшувати тягу (її ітак достатньо при такій глибині залягання) скільки викидати випари високо в повітря і не розносити сморід по навколишніх місцях. Саме тому нема жодної ВШ посеред житлових будинків, завжди вони десь в стороні. А якшо по плfну вони б мали і бути десь серед будинків - її просто не ставлять.

Це була остання з нових шахт. Решта йдуть старі, типової архітектури. Характерний приклад - дві ВШ на Ряшівській. ВШ в парку мають вsдкритий і доступний вхід який веде глибоко вниз. Але не безпосередньо до води. Чути тільки її звук і запах. Досить перспективні обєкти шоб полізти. Безпечно і можна напевно буде побачити колектор збоку, оцінити шо там і як, небезпеки, рівень води, її зміни.







Шо ше цікаве в парку - викорчуваний бомбік. Шо не зробили американські ракети - вдалосі нашим вуйкам. Вентиляційна шахта стоїть перевернута збоку, а на місці бомбіка велика яма. Виходимо на Любінську та не втримуємся від спокуси побувати на закинутій ракетній частині. Тим більше шо за Словами Романа там ніхто нічого вже не охороняє. А й справді - в паркані сіяють великі дирки, всередину протоптана широка стежка. Повз закинуту вишку попадаємо на великий пустий пляц. Збоку в горбі два ангари, напевно колись було якесь пальне. Бо і двері надзвичайно товсті, та й стеля зроблена не з дошок як в наступних ангарах. Йдемо далі. Майже всі будівлі на правій стороні спалені, стоять одні каркаси. Зато на іншій стороні все гарно збереглося. Переходимо колію, звертаємо увагу на дріт шо стелиться по землі повз неї. Фіг його знає, може це і сигналізація периметру, а може і якийсь телефонний звязок. Я схиляюся до першої версії, бо недовго ми ходили по тих складах, як прийшли люди в формі і випровадили нас геть. Але ше до цього ми встигнули оглянути кілька з них, досхочу начитатися колись секретних описів деталей парашутної тормозної системи, порозглядати самі залишки деталей.






Йдемо по Ряшівській. Саме з цієї вулиці та 5 парком колись розпочалося моє знайомство з Львовом. В далекому 99-2000 році ше були проблеми з приміськими електричками. На Трускавець ходило тільки 6 вагонів, і в пятницю коли всі студенти їхали додому то місця в ній не було взагалі. Черга до каси – не менше пів години, тоді ше записували дані студентського. Люди ломляться в електрички через вікна, як поїзд тільки приїжджає - стараються заскочити на підніжку і вхопитися за двері. А коли він вже став - то натовп починав плисти в сторону дверей, легко могли і затоптати. Вагони були забиті по останню сходинку тамбура, і то лишалося ше купа людей які просто не влізли. Ясне діло шо їхати додому на одній нозі в тамбурі нікому не хотілося, тому багато студентів їхало 5 парк, де шукали свою кохану електричку і там вже забивали місця. Доходило до абсурду. Електричка приїжджає на вокзал - а сидячих місць нема! Звичайно, ані людей, ані залізничників такий стан речей не влаштовував. Людей - вони купили квитки і не влізлися в електричку. Залізничників - сотні студіків які шастали депом в пошуках своєї електрички і заважають їм спокійно пити горівку. Протривало це близько року, далі залізниця почала пускати 8 а потім аж 10 вагонів, та й народ став багатшим та почав їздити маршрутками. Шоб відучити студіків від провіреного методу мати сидяче місце залізниця пару разів пустила електричку не з депо, після чого все стало на місця.

ВШ за арсеном:



Вентиляційні шахти стоять на початку і в кінці Ряшівської. Покишо всі шо ми бачили йдуть по одній прямій. ВШ в кінці Ряшівської має одну особливість - а саме самий прямий туалет у Львові. Під шахтою стоїть така собі непримітна синя будка. В ній не вхід в колектор, не склад двірницького причандалля а самий шо не є справжній унітаз. Отвір унітазу виходить прямо в колектор. В якості кришки використовується чугунієвий люк, правда з написом ГТС.





Наступна ВШ через дорогу на Курмановича. Тут аж дві труби виходять назовні. Збоку якась будка, в яку йде ше одна, третя труба з колектора. Призначення будки неясне. Всередину колектора йде драбина, яка за кілька метрів закінчується мостиком. Як це не дивно - але з містка вниз нічого більше не йде. Попри сильний шум, досвітити до води не вдалося. Далі в лісі попри стежку йдуть ше дві вентиляційні шахти. Правда всі забиті. Характер міняється. Після великої подвійної ВШ всі наступні ВШ виглядають по іншому. Таке враження шо характер міняється кожен раз після великої розвязки :) Інший цікавий момент - залізні труби діаметру близько 30см шо стирчать з-землі на 20-50 см. На трубах дуже часто нарізана різьба, деколи вихід заварений, деколи забитий сміттям. А деколи труба йде глибоко вниз. Причому кількість труб значно більша, ніж кількість ВШ, деколи по них ми і шукали напрямок на наступну шахту.





На початку Депо стоїть бомбік, описаний тут. Проскакуємо залізниці, наступна ВШ на початку ліску до Левандівки. Теж забита. Виходимо на вулицю Широку - Роксоляни. Зразу при переході через дорогу Ромчик з Зелею знаходять люк в землі. Відкриваємо - там тече або наш колектор, або його притока. ВОди багато, але не смердить. З обох сторін люка решітки, шоб буд затримувати. Троха далі між будинками стоїть якась станція, теж повязана з колектором. Бо чути сильний звук зсередини, нічо не гудить як з підстанції, та й напис "ПІ АБІО. Вул Липинського. Вивіз ТПВ проводиться цілодобово". Шо б це означало?





На самій Левандівці шахт не було, хоча ми й ішли по уявній лінії яку малював ЖПС. Більшість ВШ знаходилися на однаковій відстані одна від одної і на прямій лінії. На початку пустиря знаходимо наступну шахту. Вже без труби, але зате з нормальним спуском. Заглядаю всередину - йдуть багатоярусні сходи вниз. Запах сірководню дуже сильний, аж важко дихати. Це характерна відмінність цієї ВШ. Всі наступні ВШ йдуть полем і оформлені ше скромніше ніж попередні, у вигляді простих асбесотвих труб без обмуровки та люків. Крім останньої, перед самою залізницею. Ця ВШ маю велику бетонну плиту згори і люк. Вниз йдуть гарні сходи під невеликим кутом. Сама ВШ пересікає якісь дві товсті труби, напевно водовід, але схований під землю. Чути шум води і видно бризки від зливу якоїсь дренажки. Сюда, на мою думку, обовязково треба полізти. Місце безлюдне, та й вхід зручний.







Неподалік розташована споруда недіючої водокачки. Видно де йшов старий водогін, на цьому місці невеликий земляний насип серед поля. Новий водогін йде поруч, але й він усіяний латками - затичками. В деяких місцях йде з них вода. Недаремно на сайті міської ради писалося шо 30% води втрачається. Але нам, як споживачам, приходиться за неї платити також. Шо поробиш. Якшо хтось буде в цих місцях - може ше заглянути  в діючу трансформаторну підстанцію. На одних з дверей колодки нема.





На цій ділянці ми втрачаємо слід наших ВШ. Приходиться вилізти на високий вал, потім обходити поїзди. Ну нічо. Ітак багато знайшли. Експлорер обіцяє методом апроксимації вичислити приблизну точку наступної ВШ, яка має бути десь посеред Рясне-1 і тоді можна буде виїхати туда на автомобілі. А ми, тим часом, оглядаємо затоплену і закинуту заправку навпроти елеватора і йдемо наугад блукати по Рясне, авось шось найдемо. Так нічо і не найшовши вирішуємо вертатися у Львів на тунельну через ліс. І це рішення було парвильне! У лісі в урочищі Камянка ми найшли дві справжні печери посеред скель. Печери невисокі, до пів метра. Є кілька кімнат, від дощу сховатися якраз! Для Львова це досить непогана знахідка, адже печер в нас не так і багато. Забиваємо координати і йдемо далі. Виходимо до ше одної закинутої заправки вже на Тунельній. Крім будки і баків під землею ніц не лишилося. Привертає увагу два тунелі під колією, але не той по якому автомобілі їздять, а ті шо ведуть у ліс. Висота та профіль сильно нагадують форму колектора Полтви, ностальгія :) З озерець та дач тече аотічок, потім він ховається під землю біля насипу і вже впадає у Полтву біля Арсену.






Остання точка на сьогодні - ВШ біля ОККО на Чорновола. Забиваємо і її координати. Далі йти нема сенсу, ітак всьо ясно і без координат :) Хто живе біля Бомби може знає, шо то у вас за вішалка біля троелйбусної Зупинки?






День підходить до завершення. З 10 до 6 на ногах, з Наукової на Чорновола через Рясне - не так вже і зле, майже похід по горах. Відкрили для себе багато цікавих місць та фактів, можемо тепер продавати міській раді координати GPS її вентшахт :) Висновки такі:
   - Вентшахти йдуть майже по прямій аж до Рясне з поворотом біля 5 парку
   - В них можна і треба спускатися. Для цього там є всі умови.
   - В них постійно є багато води, а не ситуативними напливами.
        - ВШ будувалися в різний час і мають різний зовінйшій вигляд
   - Якшо колектор і глибокого залягання - виходи на поверхню він все рівно має

Незакритими лишаються питання:
   - Куда вони йдуть після Наукової
   - Куда вони йдуть по Рясному
   - Яке призанчення труб-стовпчиків

В планах - як підсохне пробувати спускатися спочатку біля Південного, потім біля водокачки. Дякую Експлореру, Ромчику та Зелі за компанію. День з сайтом Експлорер пройшов чудово!

Всі фото
Дігери всіх країн єднайтеся!

Jurek

Цитата: Golem від 16.03.2009 12:49:25
...напис "ПТ АБІО. Вул Липинського. Вивіз ТПВ проводиться цілодобово". Шо б це означало?

Повне товариство "Абіо". Вивіз твердих побутових відходів проводиться цілодобово.

Golem

Чому цей напис на будці, де смітників і близько не видно?
Дігери всіх країн єднайтеся!

explorer

Голем, дякую за звіт

Абіо - справді вивозить побутові відходи, і табличка явно не відноситься до того що там тече всередині.

По темі ще знайшов:
ЦитуватиБудівництво каналізаційного колектора в напрямку Кульпарківської-Любінської-Ряшівської-Суботівської-Тунельної було передбачено для переключення каналізаційних насосних станцій західної та південної частин міста і розвантаження існуючих колекторів центральної частини Львова.
http://portal.lviv.ua/news/2004/11/19/162743.html

ЦитуватиВ мировой практике с помощью коллекторов глубокого заложения реконструированы канализации городов Чикаго, Мехико и др. В РФ применены коллекторы глубокого заложения при реконструкции сложившихся полных раздельных систем канализации Киева, Харькова, Ленинграда, Москвы и общесплавной системы Львова.

Строительство каналов глубокого заложения проходческими щитами диаметром 2,6 и 4 м на глубине 36—70 м ведется во Львове.
http://www.clickpilot.ru/canaliz.php?wr=47

Golem

Але все рівно визнач теоретичну точку де має бути наступна шахта і поїдемо подивимся. Якшо не знайдемо - цілком імовірно шо там, біля колії, і починається той колектор глибокого залягання. Спуск всередину. думаю. теж дещо прояснить.
Дігери всіх країн єднайтеся!

315 Гості, 1 Користувач