Вінницький трамвай

Автор Bottlehunter_, 24.12.2010 12:52:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Bottlehunter_

Натрапив на статтю в "Газеті по-українськи" про трамваї моделі "Гота", стару німецьку модель, що гниє десь в закапелках Вінницького депо. Нижче повний текст статті






У Вінниці збирають гроші на реконструкцію єдиного в місті трамвая моделі "гота". Вагон під №104 випустили 1957 року в Східній Німеччині.

Коштів шукає 32-річний Олег Матюхов із п'ятьма друзями. Вони члени міського клубу любителів транспорту "1000 мм".

— Колись Вінницею курсувала сотня "готів". 1985-го їх зняли з пасажирських перевезень. Якраз я їхав на одному із останніх таких трамваїв. Так він зійшов із рейок, — розповідає Олег.

Вагон цього року перевезли з трамвайного депо до служби колії Вінницького трамвайно-тролейбусного управління. Тут близько сотні спрацьованих машин.

Олег з охоронцем служби 60-річним Петром Кременчуком ведуть до 104-го.

— У вагонах таких трамваїв дві кабіни водія, по один бік і по інший. Німці економні люди. У них завжди цінували землю. Тому, аби не робити кільцеві колії, вагони облаштовували на дві кабіни. У "готів" по четверо дверей. Виходити та заходити можна було по лівий та правий боки. Рухалися на чотирьох колесах, — розказує Матюхов.

Вагон "готи" завдовжки 11 м, завширшки понад 2 м. У салоні 104-го залишилися кілька сидінь. Вони м'які, обтягнуті бордовим шкірозамінником. Колись таких було 24, стоячи могли їхати ще 70 пасажирів.

— Підлога була дерев'яна. Її необхідно замінювати, бо подекуди дірки, — продовжує Олег. — На ремонт необхідно щонайменше 50 тисяч гривень. Якщо знайдемо гроші, то відновити наш вагон можна буде за півроку.

Трамваї класу "гота" досі працюють тільки в кримському місті Євпаторія.

— Будемо звертатися в їхнє ТТУ, щоби придбати якісь деталі, — додає Матюхов. — Може, ще якісь оригінальні запчастини залишилися. Бо наша "гота" збереглася лише на 30 процентів. Необхідно реконструювати салон, ходову, двигун. Хочемо його відремонтувати так, щоб він іще міг їздити. Коли все до пуття доведемо, переробимо на екскурсійний вагон-ресторан-музей.
Аріна КАНТОНІСТОВА

Газета по-українськи, №191(1147) 21 грудня 2010р.




Ось тут  
Най жиє Гуцулія!

Roy

ЦитуватиА тут хороший сайт про вінницький трамвай.     

Мене дуже зацікавила ця тема, хотілося би поїхати і самому глянути на вагони та покататися містом на трамваї. А якщо пощастить, то ще й потрапити в депо.

Ось таких швейцарських  красенів випустили на маршрут 2008 року. Тут стаття.

Мав щастя на такому трамваї їздити. Але не у Вінниці, а ще в Цюріху в 2007 році. Як пам'ятаю, були там 3 три типи трамваїв, і ці що на фото були найстарші. Тому й нам подарували. :) Тоді їхній стан був на 4+, зважаючий на немалий вік. І лавки там цікаві, деревяні, подібні як в наших електричках. Вміють швейцарці берегти старе, культура в них така. От цікаво як в нас з ними складеться доля?
Буду в наступному році у Вінниці, гляну на їхній стан, як їх експлуатують.
Meine Ehre heißt Treue

RedShift

Не знаю як там у Вінниці - а от в Євпаторії таких діючих вагонів з добрий десяток!
Darts matters!

Roy

Що ж, як і планували, відвідали Вінницю цього літа. А для мене, найцікавішим було побачити вже на теренах України швейцарський трамвай "Міраж".
Признаюсь, готовий був побачити обшарпаний, з безліччю заглушок трамвай. Але ні, Львів - не Вінниця, тут все не так.
Отож, я був приємно здивований.



З "Міражом" ми зустрілися раненько на вокзалі. Шостий номер трамваю, і не коротка дорога в мікрорайон "Вишенька".
Першим моїм подивом були працюючі кнопки примусового відкриття дверей (що заведено в цивилізованих країнах для громадського транспорту).


Кидаю поглядом на вагон, все ціле, чисте.
Платформа для колясок, правда не перевіряв.


Інтер'єр. Тут чистота і порядок. Ніяких наклейок та реклам. Якщо навіть є такі, то прикріплені в окремому місці спеціальними застібками.


Стільці, з пресованих деревних матеріалів.


Гучномовець


Кабіна водія. Управління здійснюється за допомогою цього "керма"


Для фото лівої частини водій змушена була звільнити місце :)


Система обігріву вікон кабіни водія


SANECKA в передчутті насиченого дня :)


Всі таблички металеві, з гравіруванням. Естетично і читабельно. Зовсім відрізняються від тих наклейок, які є в Львівських трамваях. Дбають і бережуть. Такі поодинокі випадки дуже тішать на в Неньці.


В нас подібні інформаційні дисплеї не працюють.


Рік виробництва - 1968. Не віриться...:)


Цікаво, що з салону можна користуватися аварійними гальмами


Трамвай -трамваєм, а ВШ - detected  ;D


Всі фотки сидять тут


Мій висновок - Вінниця більше заслужила подібні трамваї ніж Львів. Наче, якось з любов'ю городяни і влада до цього поставились. З міст, що мають метрову колію: Євпаторія - має ще свої "Готи", Житомир докатує Вінницькі "Татри", а Львову й так не погано  ;)
Гадаю, ще Санечка щось додасть.
Meine Ehre heißt Treue

SANECKA

З кожним моїм приїздом до Вінниці вкотре переконуюсь що міська влада робить якісь позитивні вчинки. Для порівняння два роки тому таких трамваїв було десь штук 10, тепер їх 75%. І незважаючи на солідний вік виглядають ніби тільки що зійшли з конвеєра. В салоні дуже чисто,працює інформаційне табло-показує годину і вмонтований запис завжди говорить якусь цікаву інформацію,і завчасно попереджаю про зупинку.Одним словом море позитиву після такої їзди.
Багато фото не робив в основному знімав відео,щоб хоч якось передати атмосферу трамваю.Проте краще раз відчути чим сто раз побачити  :) .

Roy заглибився в спогади про Цюрих.



Красень!!!



Ну і два невелички відеофрагменти.




SANECKA

А ще у Вінниці майже рік почав проводити ескурсії трамвай кав"ярня.Памятаю в нас не так давно теж був ескурсійний трамвай.Відправлявся зранку в неділю з головного вокзалу. Всередині виглядав як звичайний тільки трохи розфарбований, мав навіть нагоду побувати на тій ескурсії, та напевно така була його доля що він проіснував недовго.
Ось декілька фото







Фото взято:
www.skyscrapercity.com
www.ukranews.com

Bottlehunter

Тюнінг трамваїв по-вінницьки. Ось на що можна перетворити стареньку Татру.
Повний текст тут

Най жиє Гуцулія!

222 Гості, 0 Користувачів