Незвичні транспортні засоби

Автор Anhorda, 21.06.2011 21:54:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 2 Гості дивляться цю тему.

Alter

Про електроровер. Скільки нютонів видає отой барабанчик?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Anhorda

Автобус Х-фактора (СТБ) у Львові:


Alter

А ось той же самий тарантас у Червонограді.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

linuxoid

Та це ж тру експлорерівський мотель))

Alter

Ага! Він самий) Зфоткав коли ми до вас в Червоноград вгості їздили.

З.С. Див. звіт Роя ;)
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

bigfootgrey

В річницю трагедії на ЧАЕС в інтернеті з'являється багато різноманітної інформації, світлин і ін. так мені на очі потрапила невеличка стаття  про КрАЗ 256Б1-030 (ЧАЕС-Спецверсія) Дослідний (1986). (текст перекладено з рос.мови тому можливі помилки).

КрАЗ-256Б – трьохосьовий  автомобіль-самоскид з двома ведучими мостами, вантажопідйомністю 12 тонн, успішно використовувався на промисловому, дорожному и житловому будівництві, в кар'єрах і рудниках, при спорудженні дамб і каналів. Модель продавалась в 40-ка країнах світу. Потужний двигун і вдало підібранні передаточні числа трансмісії забезпечували автомобілю високі тягові і швидкісні якості, більшу продуктивність і економність.

Двошвидкісна роздаточна коробка з симетричним диференціалом дозволяла здійснювати перерозподіл обертового моменту між двома ведучими мостами. Прохідність автомобілю в залежності від дорожніх умов могла бути підвищена за рахунок блокування диференціалу роздаточної коробки, привід здійснювався з місця водія.

Завдяки використанню в підвісці півеліптичних ресор з листів Т-подібного профілю з заробкою кінців в гумових подушках і гідравлічних амортизаторах телескопічного типу, автомобіль мав гарну плавність ходу. Кузов автомобіля ковшового типу розрахований на завантаження різноманітними вантажними механізмами. Гідравлічний двоциліндровий підйомник здійснював розвантаження кузову об'ємом 8м3 на кут 600 на протязі 20 секунд.

В 1986 році відразу після аварії на Чорнобильській Атомній Електростанції 26 квітня, згідно спецзамовлення на КрАЗі в експериментальному цеху почали виробництво спеціальної вантажної машини на базі КрАЗ-256Б. В найстисліші терміни було виготовлено 18 екземплярів на базі серійної моделі. Оскільки машинам пропонувалось працювати в безпосередній близькості епіцентру аварії і вивозити радіоактивні землю, пил і сміття з місця вибуху 4-го енергоблоку станції.

Стандартну кабіну повністю замінили на одномісну свинцеву капсулу, яка мала єдине лобове вікно, що забезпечувало певний захист водія від сильної зовнішньої радіації. Крім того, аналогічним чином була посилена конструкція самоскидного кузову і збільшена його висота. Ці машини були передані замовнику, але більше на заводі про них нічого невідомо, оскільки після виконання необхідних робіт всі вони були утилізовані.

джерело http://truck-auto.info/kraz/548-256b1-030.html

YserL

Електромобіль Langoing. 4 штуки. Севастополь, Парк перемоги. Проїзд 4 грн.





YserL

Електромобіль TESLA S 60, презентація у Львові.










Хлопці пропонують купити машинку за 103 тис євро.?..

Roy

Непогане відео з реальним власником Tesla S
Meine Ehre heißt Treue

Golem

Дозволю собі похвалитися: весь той здоровезний тач скрін до Тесли повністю розроблений в нас, у Львові. Якщо комусь цікаво, можу познайомити з інженерами, які його розробляли. Але пиво/коньяк за ваш рахунок ;)
Дігери всіх країн єднайтеся!

YserL

Цитата: Golem від 10.04.2014 17:45:22
Дозволю собі похвалитися: весь той здоровезний тач скрін до Тесли повністю розроблений в нас, у Львові. Якщо комусь цікаво, можу познайомити з інженерами, які його розробляли. Але пиво/коньяк за ваш рахунок ;)
круто. цікавить яка ОС використана, дизайн іос, але пасувало ставити щось типу  qnx.

Golem

Ми робили сам тач скрін, по якому тицяєш пальцями і він передає координати. А операційною системою займалися інші люди.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Lesyk

Тесла однозначно круте авто.
Ось один з найтолковіших тест-драйвів, де сам власник розказує всі особливості.

Зимова експлуатація:


А на рахунок наших рагулів галицьких тесло-підприємців - то щойно на офіційному європейському сайті я склав цю комплектацію, вийшло 55к євро.
Розумний дядько з тестдрайву казав що в наших суворих реаліях необхідні тесли лише максимальні, з найбільшим запасом ходу, адже інфраструктури для того щоб підзарядитись де-завгодно немає. Наші ж чудові підприємці притянули найбомжатнішу версію, досі не поставили її на облік в ДАЇ (хоча обісцялися ще 2 місяці тому і викласти всі подробиці по процедурі). Досі не було чути, щоб ці теслопідприємці хоча б почали рухатися у створенні точок для підзарядки (так як це роблять пацанята московські) - хоча це і зрозуміло що нічого не робили. Якщо посони продають машину з подвійною накруткою, то грошей в них абсолютно немає. Кароч, тесла чудова, "представники" тесли у Львові - мудаки (імхо).

YserL

Вона може заряджатися від будь якої розетки, ампераж встановлюється в меню. Може хавати 220в, 380в.
Станції зарядки є на певних заправках окко.
Щодо ціни підприємців да, розраховано на багатіїв яким краще заплати в н раз більше ніж чекати 2+ місяці і займатися питанням транспортування.
Щодо даї обіцяли вчора поставити на облік))) тут народ підкидує ідеї що можна розтаможку робити як для електропристрою)

Lesyk

220 вольт - це чудово, але треба звернути увагу на силу струму. Бо ні домашня, ні вулична розетка АЗС не забезпечить більш ніж 30 ампер (ну хіба якийсь файний будинок - офісна велика споруда, тощо). А від цього напряму залежить час зарядки авто. Бо час повної зарядки від домашньої мережі спального району 20+ годин, що абсолютно неприйнятно.
Москалята от вішають розетки там, де повно струму, щоб в разі чогось можна було за годинку класно підзарядитись. (До речі, ще й самі при цьому на них скидаються, що є доволі шаблонорозриваючим для слов'янського світосприйняття)
А на рахунок розмитнення - хзхз, в нас рахують по кВт вроді як. Та і знову ж таки, москалята добилися того що розмитнення повністю електромобілів зараз в них безкоштовне.
На рахунок "чекання і переганяння" - авто з Європи посони за 500-700 баксів переганяють. Очікування - ну мені б хотілося подивитись на людину, котра згодна буде переплатити за неексклюзивне авто 50к євро щоб не чекати 3 місяці  :-\

YserL

Цитата: Lesyk від 11.04.2014 12:10:24
Бо ні домашня, ні вулична розетка АЗС не забезпечить більш ніж 30 ампер.
Домашня розетка розрахована на 16А максимум. Я не враховує проводки, автоматів, вводу і виділеної потужності.
Про решту я з тобою не спорю.
Цікавий факт що всю Європу можна на теслі проїхати безкоштовно у плані заряджання.
Гугли, читай.

Driver

Минулого року в центрі. Справжній брутальний байкер  8)






Одінь окуляри з фіолєтовим шклом так легше стіну пробивати чолом.

Wolff

Як на мене найцікавіший гібрид укравтопрому).

Wolff

По вул. Замарстинівській 134А , біля автомагазину, стоїть чудо інжинерної думки мотобайк).
От цікаво він задумувався просто як реклама, чи дійсно колись їздив?. Споглядаючи конструкцію то вона має всі ознаки діючої моделі.

Driver

На одному з підприємств, до речі продається.

Одінь окуляри з фіолєтовим шклом так легше стіну пробивати чолом.

273 Гості, 0 Користувачів