Стадіон Lemberg

Автор RoMeL, 01.05.2009 13:38:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

RoMeL

Незабаром у Львові на ще одну індустріальну будівлю стане більше...
Викладаємо тут фотки етапів будівництва, звіти з походів і всяку цікаву інформацію про цю будівлю
Fruere vita, dum vivis

inkognito

Resistance is futile

zelja

Я вчора там проїжджав.Там робота аж кипить. ;D А казали  шо цілодобово працювати будуть. 8)

inkognito

   До 7-10 травня будемо знати однозачно чи Євро-2012 буде у Львові. Колишня співробітниця працює у ТзОВ, що Львовом створена для обслуговування будівництва даної споруди. Казала про зазначені мною вище терміни, дому си думаю пан Тарута не спішить будуватись до того числа...Як тілько матиму інфу - зразу відпишу на укоханий форум!
Resistance is futile

inkognito

   Ось і маємо певну інформацію про Євро-2012 (нажаль інформація із мого минулого допису не справдилась принаймі по часу). Як було оголошено не пізніше як пів-години тому - Євро-2012 у Львові таки буде !!! Із чим вітаю усіх поціновувачів футболу! Троха інфи тутко
Resistance is futile

Golem

Такк, вже треба закуплятися "розкладушками" і починати рахувати прибутки від здачі житла в оренду.
Дігери всіх країн єднайтеся!

YserL

Дороги це добре. Цікаво де вони побудують шуртожиток на 1000 місць від ЛНУ до 2012? Всі хочуть свята а ніхто не задумуються над майбутнім. ХІба студенти житимуть на стадіоні? Замість того щоб розбудовувати соціальне житло, вони будують 4 зіркові готелі, маємо приклад москви-80: цілий мікрорайон побудований а потім відданий під житло.

yar-79

Якби там не було а ЄВРО то позитив! Надіюсь, всі ми з того тільки виграємо!

Stinger

Вчора, завдяки Юзеру, мав змогу побувати на перщій офіційній екскурсії на стадіон Лемберг :) Був троха вражений масштабністю будівництва :o та прикро вражений швидкістю :'( Екскурсію влаштувала львівська міська рада для студентів інженерів-будівельників. Проводив екскурсію деректор АЗОВІНТЕКС - будівельної компанії що проводить будівництво, він нас поводив по тереторії, показав як все відбувається, розказав про технічні рішення, та пожалівся на погане фінансування та виділення коштів, через що робота стоїть. Робота дійсно стояла, працював всього один кран, та кілька робочих курило в сторонці, ще проїхав один трактор, видно за цігарками їздив в магазин.
Далі кілька фото з екскурсії:

Stinger


Yuriy

Зачотні фото. Супер
Історія мого життя складає частину історії моєї Батьківщини

ADVENTURE

Khimik

Тре було попроситися на крана вилізти  ;)

YserL

Шкода о не поїхав, мав багато справ)) Ну на кран не пустили б, все таки офіційна делегація)))

_BuR_

Незалежний велокур'єр, в будь-який час, в будь яку погоду 096 154 76 28

Golem

Ще троха по тeмі є тут
Дігери всіх країн єднайтеся!

yar-79

Розказував один знайомий, що там працював, що багато ВОПів позвозили з будівництва в лісок неподалік. Так що як хто там буде, в лісок не ходіть ;D

Fenriz

мда.. там ж має бути по ідеї повсюди розбудова і лісокв парк перетворити мають.. будуть сюрпризи вилазити під час прокладення комунікацй чи доріжок

Romchick

Вчора був на стадіоні. Це була екскурсія для студентів ПЦБ політеху. ЇЇ організував і провів п. Кархут І.І. Було цікаво послухати і на власні очі побачити будівництво і ляпсуси при будівництві цієї унікальної споруди.
І власне про сам стадіон... Будується він за ескізним проектом австрійської фірми «AlpineBau». Першим генпідрядником виступала організація "Азовінтекс". Вони передали розробку проекту, з розрахунку конструкцій стадіону свому проектному інституту. І тут почалося все найцікавіше. Дядьки захотіли підзаробити трохи грошей на дуже прибутковому будівництві і склали заключення, що стадіон будувати по проекту австрійської фірми не можна. І змінили проект як вважали за краще і розпочали будівництво. Тоді керівництво «AlpineBau» звернулося з офіційним листом до FIFA і уряду України, з вимогою, якщо будівництво буде проводитись за зміненим проектом, то EURO 2012 не буде проводитись в Україні. Таким чином "Азовінтекс", який понабирав субпідрядниками турків, прийшлось відсторонити від будівництва. Тепер генеральним підрядником стало ТзОВ "Альтком", а генеральним проектувальником ТзОВ "Арніка". (Але як відомо, для кращого відмивання грошей проектом займалися всі будівельні фірми Львова). Проект прийшлося резробляти з нуля. Відставання з термінами будівництва було шаленим, цілих 2,5 роки. Інженери і будівельники працювали без вихідних і за рік скоротити відставання до двох місяців. До чемпіонату встигнуть збудувати стадіон, 2 тренувальних поля, дороги. Всю решту інфраструктура - церкву, магазини ітд. вже після Євро.
   Фцндамент стадіону робив Азовінтекс. За проектом австрійської фірми він мав бути стовпчиковим, але дрзі з Донбасу зробили його плитним, що позитивно вплинуло на стійкість споруди і відмивання коштів. А от все решта бажало кращого. Монолітні несучі колони були виготовлені замалого перерізу 400х400 і після зведення другого ярусу почали тріщати. Прийшлось підсилювати металевими обоймами. Між колонами були запроектовані металеві розпірки. До закладних деталей колон вони мали прикріплятися зварюванням. Але турки коли заливали колони не всюди поставили ці закладні деталі і виходило, що з одної сторони розпірка приварювалась, а з іншої висіда в повітрі. Прийшлось кріпити за допомогою анкерних дюбелів. До речі, колони виготоалено з дуже міцнрго, як для Львова бетону, марки В35, а чотирьохпустотні плити перекриття з бетону В45. Правда їх везуть з Калуша і Житомирської області. Самі складки трибун виготовлені з ненапруженого залізобетону і повинні витримувати пожежу протягом 45 хв з навантаженням 600 кг/кв.м Натурні випробування дали набагато кращі результати. Стадіон відповідяє всім вимогам сейсмостійкості для Львова (6 балів МСК). Повна евакуація стадіону можлива за 8 хвилин. Павільйони на першому поверсі повинні забезпечити відсутність черг і обслуговувати одного клієнта максимум 0,5 хвилини. Дуже цікавою конструцкією є покриття. Першим проектом передбачалося з важких двотаврів і швелерів, що строрювало шалені зусилля в місцях їх кріплення до опор. За новим проектом покриття - просторова конструкція з легких ферм з труб. Труби везуть з Німеччини і складаюиь в просторові конструкції на майданчиках укрупненого збирання. Потім за допомогою кранів піднімають в точному горизонтальному положнні на їх місце і закріплюють.







Ось це - розпірки між колонами.








А це елементи ферм покриття.




На задньому плані видно, як підсилюють колони за допомогою хомутів до перерізу 600х600


А цей синій кран Liebherr було привезено з Іспанії. Від здатен підняти !!!800 тон!!! вантажу. При чому сам важить 200 тон. Висота гусениць 2 метри. З ним пов'язана ще одна цікава історія. Турки залили фундамент і почали дальше будувати, а трубу центрального водогону не винесли подалі від стадіону. І вийшло так, що труба діаметром 1,8 метра, що подає воду на половину Львова знаходиться за 20 метрів від стадіону на глибині 80 см. Було необхідно якось цей важкий кран перевезти через неї, не роздусивши її. За допомогою розрахунків, одного вечора тиск в трубі був піднятий до 8 атмосферр і кран успішно переїхав через неї, не роздавивши. Зараз трубу виносят за 200 від стадіону.





І так, стадіон зараз на етапі монтажу покриття, яке має світитися українським орнаментом. Потім зведуть західні сходи і головний пандус, бо зараз вони заважають руху техніки. Надіємось, що в наших будівельників все вийде і Львівський стадіон на 33,8 тис. місць буде достойним, щоб представляти наше місто на чемпіонаті.

Bohdan_Astro

Цитата: Romchick від 01.03.2011 22:46:45
...
А цей синій кран Liebherr було привезено з Іспанії. Від здатен підняти !!!800 тон!!! вантажу. При чому сам важить 200 тон. Висота гусениць 2 метри. З ним пов'язана ще одна цікава історія. Турки залили фундамент і почали дальше будувати, а трубу центрального водогону не винесли подалі від стадіону. І вийшло так, що труба діаметром 1,8 метра, що подає воду на половину Львова знаходиться за 20 метрів від стадіону на глибині 80 см. Було необхідно якось цей важкий кран перевезти через неї, не роздусивши її. За допомогою розрахунків, одного вечора тиск в трубі був піднятий до 8 атмосферр і кран успішно переїхав через неї, не роздавивши. Зараз трубу виносят за 200 від стадіону.
...


Ось фотки, взяті з stadion.lviv.ua:




Інструкцію по крану можна знайти тут: http://www.liebherr.com/CR/ru-RU/products_cr.wfw/id-10940-0/measure-metric/tab-7835_1504?file=%7e%2fcatXmedia%2fcr%2fDocuments%2f149eacee-b3bf-4446-bb7b-3ab1c4734668.pdf

Максимальна в/п LR1600/2 - 600т, у даній конфігурації ( S48м+W54м  ) макс. в/п 154т при вильоті 20м та 80т при макс. вильоті 72м.

Далі по масі. Маса кожної плити противаги - 10т. По світлинах видно, що кран має по сім плит противаги з одного та по сім з іншого боків = 140т. Далі між гусеницями крана з кожного боку знаходяться по три такі ж плити баласта (60т). Отже тільки маса баласту та противаги складає 200т! Далі, поворотна та опорна платформи в сумі - 74т. Гусениці - 2x38т. І того в сумі без стріл(!) маса крана складає 350т!

Якщо добавити стріли, то маса напевне перевалить за 400т!


Що за "компетентний" кадр вам лапшу на вуха вішав?!!!

Drako


296 Гості, 1 Користувач