Музей Поїздів в Бресті

Автор Golem, 08.08.2011 18:18:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Golem

Відпочиваючи в Шацьку гріх було не зїздити поффтикати в Білорусь. Найближче велике місто - Брест. ОТ туда і поїхав. Кордон - формальність, все просто. Дороги в них дійсно супер, тож заїхав швидко. Замок в Бресті - руїна, переобладнана під пропаганду перемоги в ВВВ. Повне фуфло. А от зовсім поруч є музей старих поїздів під відкритим небом. Дуже цікаве і пізнавальне місце. Походили пообзирали все з задоволенням. В деякі з них навіть всередину пускали. Ну і виглядало всьо робочим, ніби щойно з залізниці :) Фото паровозіків долдаю. То ж якшо будете там - заїдьте обовязково, знаходиться він зразу біля "Крепості" недалеко центру міста.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Єдиний мінус шо стояли вони дуже близько і важко було зробити нормальні фото. А так - дуже цікаво, особливо з інженерної точки зору, дивитися шо і як там зроблено :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Соррі шо троха багато фоток і мало тексту. В поїздах я шарю не дуже сильно. А от знавцям думаю фото будуть цікавими, то й викладаю. Та й в неті з того музею їх особливо багато не найдеш. Булорусь все таки.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Машиніст

Вельми дякую  :) Особливо зрадів паровим кранам ПК-6 та ПК-ЦУМЗ-15, не знав що вони десь зберіглися. Сам трохи на паровозах знаюся, так що якщо є цікавість - питайте.
Jedem das seine

Golem

- на фото P8040634.JPG нашо котел ставилим так високо, які переваги над низько розташованим котлом?
- на наступній фото з зеленим локомотивом, останнім радянським - нашо спереду два вертикальні крила? захищати потяг від бруду?
- на всіх паровозах є якась кругла штука під котлом, з ребрами радіатора як на двигуні мотоцикла і купою трубок. ШО то таке?
- Чому менші і легші німецькі паровози їздили швидше за більші і тяжчі радянські? :) Це жарт
Дігери всіх країн єднайтеся!

VeNick

якщо ти про це, то є паровий компресор
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Golem

Так, він. Яка його роль? Нашо пару під тиском ще стискувати? Вікіпедія не дала зразу відповіді :(
Дігери всіх країн єднайтеся!

VeNick

ним накачують повітря для гальм
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

_igor

...нашо котел ставилим так високо, які переваги над низько розташованим котлом?
Топка потужного паровоза не вміщується всередині рами паровоза. Тому топку розміщують над рамою паровоза, ось і виходить високо розташований котел.

...нашо спереду два вертикальні крила? захищати потяг від бруду?
Це щитки-димоотбойнікі, що направляють потік зустрічного повітря вгору, тим самим оберігаючи будку паровоза від задимлення під час руху пасажирського паровоза на великій швидкості.

..Яка його роль? Нашо пару під тиском ще стискувати?
Це паровий насос - закачує стиснене повітря в гальмівну магістраль поїзда, необхідний для відпустки і натиснення гальмівних колодок.

Golem

Дякую! маєш першого заслуженого плюса :) від мене. Просвітив, дякую. Якшо ше шось цікаве знаєш чи маєш про паровози - викладай, буду вдячний!
Дігери всіх країн єднайтеся!

Машиніст

Щодо незвичайного з світу паровозів:

Паровий кран ПК-6 з грейфером на вугільному сховищі. Москва, кінець 70-х років.


Американський паровоз системи Шей з трициліндровою машиною і зубчастою передачею на зчепні вісі. Локомотиви такого типу працювали на вузькоколійках з слабою вехньою будовою колії


Американський паротурбовоз дороги "Чесапік і Огайо". Парова турбіна з електричною передачею, водотрубний котлел фірми Бабкок-Вількокс. Добра задумка, але в експлуатації виявився вкрай невдалим і швидко був списаний.


Англійська красуня "Герцогиня Гамільтонська". До речі в робочому стані. Машина - чотирициліндрова, подвійного розширення, шо дуже добре позначається на плавності ходу.
Jedem das seine

inkognito

ЦитуватиАнглійська красуня "Герцогиня Гамільтонська". До речі в робочому стані. Машина - чотирициліндрова, подвійного розширення, шо дуже добре позначається на плавності ходу.

   Красота, і ще раз красота. Якщо перетворити фото в ч/б, дещо підмалювати - точно вийде та цяцька, що ми можемо бачити на заставках до серіалу "Еркюль Пуаро" по Агаті Крісті(торчу як від заставки, так і від музики, що її супроводжує). Чи в старших фільмах про БетМента.
   Чи можна просити якісь перевірені та правдиві (котрі варто читати на Вашу думку) посилання на Герцогиню Гамільтонську в мережі? Моя клепка вимагає максимум інформації про таку цяцьку. Наперед вдячний!
Resistance is futile

Машиніст

Перше що знайшов у мережі:
Однотипна "Герцогиня" без аеродинамічного кожуха під парами:
http://www.youtube.com/watch?v=m6i0P_pRyAU&feature=related
Сам локомотив - серії "Princess Coronation", компанії London Midland and Scottish Railway
Сторіночка в англійській Вікіпедії:
http://en.wikipedia.org/wiki/LMS_Princess_Coronation_Class
І ще фото звідти ж:


Інет у мене поганенький, але якщо щось нарию - викладу. Гарний фільм "Швидкохідні машини" про англійські паровози  30-х й інші подібні машини на Рутрекері:
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1191912
Дещо цікавого про ці машини. На локомотивах були парові вуглештовхачі, що подавали вугілля з задньої частини тендера до лотка. У нас таке обладнання було лише на імпортних американських машинах серії Та (з якої скопіювали ФД). Пробіг без екіпірування вугіллям становив до 480 км. Обтічні кожухи з 1946 року зняли для спрощення експлуатації. А ще "Герцогиня Сазерлендська" в 2002 в 2005 роках водила королівські потяги  8)
Jedem das seine

SANECKA

Випадково натрапив на відео про цей музей.  :D


Golem

Знайшов в себе ще одну цікаву фотку з того музею.
Дігери всіх країн єднайтеся!

VeNick

подібний кран стоїть в Раві-Руській біля шпалопропиточного заводу, принаймі він там був 3 роки тому
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Машиніст

Це пневматичеий вуглепідйомний кран. Використовувався для екіпірування паровозів.
Jedem das seine

289 Гості, 0 Користувачів