Ремонт вулиць та доріг Львова

Автор explorer, 16.06.2011 00:20:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Romchick

Цитата: YserL від 15.11.2011 13:00:07
Цікаво як вони зроблять термозазор рейок на такій довжині)

Термозазор - в місцях зварювання. До зварки ще додають пластифікуючий припой. Сам зварний шов працює як шарнір. Хоча фіґ то правда, тому і маємо покручені колії. І ще є зазори на стику плит між закладними деталями, того достатньо для температурних деформацій.
І взагалі ремонт наших доріг, ущільнення асфальтобетону, основи під дорожнє полотно, бетонної підготовки під бруківку залишає бажати кращого. Але хоч на деякий час дороги будуть кращими, ніж були.

YserL

Зазори між плитами коли докладають бруківкою коли не вистарчає плит. Рейка кладеться у плиту на гумовий амортизатор після чого по боках трамбується і центрується гумовою ковбаскою.
Щодо бетону, то коли заливали бетоном через певну кількість метрів робили зазор із пінопласту, щоб не крошився бетон.

YserL

Не хватило 8 метрів колії! Із відкриттям Городоцької трамвай 6 все одно не поїде. Нова колія до центру закінчується навпроти Городоцької 59 (Сімейна аптека) і далі до Городоцької 55 (Родинна ковбаска) йде вже вимощена бруківка.



Про стикування нової ділянки і старої немає навіть мови. Колія від центру починається між Городоцькою 36 і 40 з нікуди. Також є виїзд з нікуди на колію в центр. Ніяких робіт між ВЧ частиною і школою не проводиться, а це означає що нову розв'язку навколо церкви Анни чекати ще довго.


inkognito

Розв'язку обіцєли на весну 2012. А як буде - хз, трамвай на Сихів та метро у Львові були заявлені давно  :)
Resistance is futile

Любомир

вони в ті желоби просто складаються по принципу конструктора )))

Roy

Ось сьогодні назнімав, як і чим зварюють трамвайні рейки на Городоцькій.

Meine Ehre heißt Treue

:-)

Зварник явно чимось незадоволений))))


Декольтем своїм мене манила.

Romchick

Зварювання під флюсом:) Щоб метал не окислювався його від повітря закривають шаром флюсу і варять мідним дротом. Ще й апарат, напевно, інверторний. Хороша цяцька.  Схабарити би :)

Alter

Мідним дротом рейки варити? Так мідь же ж м'яка, і ті стики трамвайні колеса роздовбали б за пару проходів. Тим більше я длубав сам ті рельси - міддю в стиках там навіть не пахне, все світиться білою сталюкою.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

YserL

Пристрій ИЭС им патона АРС-4
Це напруга 29,6В і сила струму 309А, це походу 10кВт для постійного струму. Нехиленко.
Ну вміють давати назви, в неті фігу знайдеш про нього щось)

Dima_Bear

не знаю-не знаю, в нас на Чупринки-Коновальця скільки бачу увесь час варять звичайними електродами від таких  совєтських бензогенераторів:


а вказаний варить не міддю, то ж звичайний напів автомат з омідненою пволкою.
ще знаю коли робив літом на роботі в нас в цеху були дуже круті австрійські електроди ФОКС, круто варить усі сталі, усі чавуни, ще й здається нерж. Ціна бл. 30 грн\шт.

Alter

Цитуватиувесь час варять звичайними електродами від таких  совєтських бензогенераторів

Хіба там бензинове двігло стоїть? Там же ж мотори, що стояли на тракторах Т40, Т40А, Т40АМ, тобто бойові чотирьохбанякові дізеляки. Навіть  на тій фотці видно що там стоїть двигун, система живлення якого є від соляри (насос, їхня система патрубків, очисна центрифуга). Тим більше навіть з точки зору пожежної безпеки хто б то робив агрегат на бензині, коли збоку фігачать іскри від болгарок, зварних апаратів і теде. Ну і наостанок від більшості з них штинить саме солярою.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Dima_Bear


:-)

Гм. а якщо блу нерж варити до Ст3-ст20, товоно триматиме? Мене це питанняцікавить, бо із таким з'єднанням трубопроводів на 190*С і десь до 1МПа зустрівся і якось сикатно. А люди які монтажем займалися колись кажуть що хз про електроди такі.
М хто що скаже?
Декольтем своїм мене манила.

Alter

Бачив як дядько плазмовою зваркою прифігачив мідь до алюмінію (хто розбирається, той знає, що то дуже трудна справа). А Звичайну конструкційку із нержівійкою думаю той агрегат зватить палюбас. А от якщо електродами мутити, то вже тугіше діло, бо марок нержавійок є дохолєри, і віднізняються вони вмістом кардинально, тому на якісні шви, що провіняють рентгеноскопією, повинна бути аргонна зварка. А звичайними електродами колись пробував кусок нержавійки приварити до якогось швеллєра, то вийшло "не очень". Шов виходить крихкий, і серйозні динамічні навантаження я б до такого діла не прикладав. По крайній мірі до того, що я наварив :)

Осьо про то детальніше.http://spec-nerjaveika.ru/articles/metalloobrabotka/svarka/svarka_nerjaveiki_polnoe_opisanie
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

volodimir

по великому рахунку звичайним електродом можна заварити все крім алюмінія , правда є свої нюанси . також багато залежить від апарату

YserL

Ковбаско вкладуючий апарат:

Drusja

Проходив сьогодні Городоцькою від церкви Анни і до костелу - і виявляється вона вже повністю готова, всюди покладена бруківка, зроблені тротуари, колія на свому місці і жодного робочого чи техніки. Цікаво чому ж її ще не відкрили для руху? Чи може хочуть приурочити до якогось свята...
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Lesyk

Цитата: Drusja від 14.12.2011 20:25:57
Проходив сьогодні Городоцькою від церкви Анни і до костелу - і виявляється вона вже повністю готова, всюди покладена бруківка, зроблені тротуари, колія на свому місці і жодного робочого чи техніки. Цікаво чому ж її ще не відкрили для руху? Чи може хочуть приурочити до якогось свята...

Після закінчення робіт дорозі ше дають "настоятися". Наприклад зремонтованій частині проспекту Свободи дали тиждень на настоювання, та закінчення часу бродіння. Думаю Городоцька, як об'єкт покручє має побродити навіть більше.


UPD1:
ЦитуватиПогода не завадила. На календарі - 3 листопада. Личаківська й далі перекрита. Наразі нема жодних гарантій, що її відкриють і до середини листопада. Чому ж укотре відтермінували відкриття Личаківської (на решті вулиць Львова графіки ремонту теж безнадійно зірвано), кореспондент "Ратуші" запитав у директора ЛКП "Львівавтодор" Олега Берези. "Є багато причин, чому ми її не відкрили.  Одна з  основних - це те, що ми мали викладати за проектом одну тротуарну плитку, а замощуватимемо іншою. Попередню забракувало історико-архітектурне управління міста. В управлінні дали доручення, щоби тротуари відображали історичне середовище міста, а не сучасність. Відповідно, ми внесли корективи до проекту. Замовили нові плити і чекаємо, коли нам їх привезуть. І от виходить, що через тротуари ми відтермінували дату відкриття. По-друге, виконавці додали темпу роботі. Тут почали вилазити так звані ляпи. Недоліки було видно неозброєним оком, для прикладу, коли встановили плити, вони рухалися в різні боки. Це не відповідає нормативам, їх почали знову перевстановлювати та  зміцнювати, а це все зайвий час. Це такі дві основні проблеми на сьогодні. Зараз уже йде повним ходом встановлення рейок та дротів живлення. Доробляють під'їзди до прилеглих вулиць, щоб не було так, що з бокових вулиць на Личаківську не буде заїзду. Також одним із факторів затримки були інженерні роботи, їх було виконувати тяжко, ми не вкладалися в заплановані терміни. Згідно з контрактом, ми мали закінчити 31 жовтня, але ще тиждень, щонайбільше - два і цю вулицю буде відкрито, оскільки майже всі основні роботи виконано. Щодо коштів, залишилось витратити мінімальні суми. А от стосовно суми, витраченої на цей ремонт,то потрібно зачекати, оскільки нагляд за роботою та облік виконаних робіт контролює французька фірма "Ідіс інтернешинал". І на даний час нам не надали відповідних звітів про цю  вулицю. Вийшов такий міжнародний ремонт: замовниками є французи, виконавці -  турки, а роботи проходять в Україні".
Пруф взято звідси

:-)

Таке враження складається із наведеної Лсико статті, що війська НАТО готують транспортну мережу для свої важкої техніки, а то асфальт розповзеться.
Декольтем своїм мене манила.

225 Гості, 0 Користувачів