Автор Тема: Транспортна проблема міста Лева  (Прочитано 26846 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Mike

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 173
  • Рейтинг 54
    • Перегляд профілю
    • Карта маршруток Львова
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #20 : 16.10.2011 20:13:24 »
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
До нового року гарантовано не буде. Дуже реально виглядає перспектива що запровадження відкладуть. Варіант, що реформа накриється і радикальних змін не буде  теж можливий.

Найближчі реальні зміни - це відновлення руху електротранспорту у зв'язку з завершенням ремонту Городоцької та Личаківської 1 листопада(хоча можливіть незначного відкладення цієї дати теж існує).
Розшарити F VK G+

Mike

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 173
  • Рейтинг 54
    • Перегляд профілю
    • Карта маршруток Львова
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #21 : 25.10.2011 22:13:45 »
Щойно додав схему електротранспорту Львова. Схема відповідає тому, як транспорт ходить сьогодні(маршрути що тимчасово не ходять також позначені, але помічені в назві що зараз не ходять).

Також додав схему транспорту (маршруток та тролейбусів) Рівного. Вона майже готова валялась вже давно, от сьогодні і доправив. Хоча на відміну від львівської схеми, на рівненській є трохи неточностей й помилок.
Також є маршрутки Києва (та інший громадський транспорт Києва) та маршрутки Суми (та інший громадський транспорт Сум).
Розшарити F VK G+

crush

  • Зацікавлений
  • *
  • Повідомлень: 8
  • Рейтинг 3
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #22 : 25.10.2011 23:55:33 »
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
з вересня вона не могла бути в принципі..бо її тільки 2.09 затвердив виконком...далі ще купа організаційних питань.і мабут(як і обіцялось на громадських слуханнях по цьому питанню) запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!

також з квітня місяця повинна кардинально змінитися система оплати за проїздюютак званий єдиний електронний квиток.вже визначено інвестора який буде це реалізовувати...але про систему мало що відомо..зокрема тільки що він буде у вигляді пластикових карток...і буде дійсний для пересадки на будь-який транспорт протягом 90хв з моменту першої валідації
Розшарити F VK G+

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2534
  • Рейтинг 459
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #23 : 26.10.2011 00:45:31 »
Цікаво хто інвестор і виконавець єдиного квитка.
Розшарити F VK G+

crush

  • Зацікавлений
  • *
  • Повідомлень: 8
  • Рейтинг 3
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #24 : 26.10.2011 21:03:23 »
Цікаво хто інвестор і виконавець єдиного квитка.

Цитувати
Оголошено результати конкурсу з відбору найбільш економічно вигідної пропозиції серед учасників конкурсу щодо створення спільного підприємства для впровадження у Львові системи справляння плати за проїзд у громадському транспорті (системи електронного квитка).

Львів комфортний для мешканців. У місті працюють над покращенням якості надання послуг у транспорті. Зокрема, з початку вересня 2011 року у місті почали реалізовувати нову транспортну стратегію міста. Запущені радіальні автобуси, у місті використовують трансферний квиток. Зроблений наступний крок для підвищення якості послуг у громадському транспорті – створення спільного з інвестором підприємства для впровадження проекту.

Нагадаймо, для визначення партнера у створенні спільного підприємства було створено конкурсну комісію щодо організації та проведення конкурсу з визначення партнера.  За результатами конкурсу, визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію презентувала компанія з Латвії «Ригас Карте».

«Після визначення партнера департамент житлового господарства та інфраструктури доручається в порядку, передбаченому чинним законодавством, забезпечити створення з ТОВ «Ригас Карте» спільного підприємства для впровадження у Львові системи електронного проїзного квитка в усіх видах громадського транспорту», - повідомив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Сергій Кіраль.

http://www.city-adm.lviv.ua/news/economy/15095-partnerom-mista-u-zaprovadzhenni-jelektronnogo-kvitka-stala-kompanija-rigas-karte
Розшарити F VK G+

Lesyk

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 845
  • Рейтинг 227
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #25 : 26.10.2011 22:16:35 »
емм..а що собою представляє оттой електронний квиток? Якого він формату? Яким чином відбувається зчитування інформації?
Розшарити F VK G+

ZED

  • Користувач
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 257
  • Рейтинг 179
  • Стать: Чоловіча
  • Everybody lies!
    • Перегляд профілю
    • Vkontakte
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #26 : 26.10.2011 23:26:35 »
Скоріш за все, буде електронна картка із магнітною стрічкою або чіпом формату кредитки. Логіка підказує, що цей квиток буде нерентабельно робити одноразовим, використовувати  за 90 хв після валідації і потім викидати. Тому матимемо картку із певною кількістю проїздів на ній (як у метро) - щось подібне є у Москві.
Мене більше цікавить, як буде проводитись контроль. Невже встановлять турнікети в маршрутках :o чи водій буде слідкувати, хто вставив картку, а хто ні...
Розшарити F VK G+

Alter

  • Користувач
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1059
  • Рейтинг 211
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #27 : 26.10.2011 23:51:11 »
Мене більше цікавить скільки бабла шановні керівники отого проекту відмиють та матеріальному забезпеченні того діла.
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Lesyk

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 845
  • Рейтинг 227
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #28 : 26.10.2011 23:54:10 »
В Тайланді? чи де там (не пам'ятаю) - оплата проводиться на зупинці. Там і квитки продають, і т.д. Тобто водій автобуса лише возить пасажирів, а не супермегогероєм стотищпіцот в одному.
Розшарити F VK G+

Alter

  • Користувач
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1059
  • Рейтинг 211
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #29 : 27.10.2011 00:08:22 »
Цитувати
оплата проводиться на зупинці

І як такий механізм забезпечити на кожній (!!!) львівській зупинці? Це получається щось типу якщо Магомед не йде до гори, то вона йде до нього. Такий спосіб оплати актуальний тоді, коли є лиш початкова та кінцева зупинки, а піхати через кожні 300 метрів будку/бабульку/хлопчика з білетами ІМХО є по крайній мірі нелогічно.
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Lesyk

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 845
  • Рейтинг 227
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #30 : 27.10.2011 00:14:24 »
І як такий механізм забезпечити на кожній (!!!) львівській зупинці? Це получається щось типу якщо Магомед не йде до гори, то вона йде до нього. Такий спосіб оплати актуальний тоді, коли є лиш початкова та кінцева зупинки, а піхати через кожні 300 метрів будку/бабульку/хлопчика з білетами ІМХО є по крайній мірі нелогічно.
Я десь писав про те, що подібне на мою думку повинно бути у Львові? Мені здається що ні. Тим не менше на тамтих фото кожна зупинка була такою.

До речі, я знайшов те про що говорив - така система є в Бразилії. Ось лінк на першоджерело.
Розшарити F VK G+

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3221
  • Рейтинг 1246
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #31 : 27.10.2011 00:26:24 »
За бугром все дуже просто. Людина купує квиточок, а в громадському транспорті "компастує" його в електронному терміналі. Всередині терміналу пристрій наносить певний код, що характеризує час, код та маршрут поїздки пасажира. Ця схема в країнах Європи вже діє давно та успішно, у різних видах транспорту.
А зважаючи на нашу ментальність, та на хронічних зайців, на зупинках при виході з дверей транспорту можна ставити контролерів, котрі перевірятимуть у пасажирів проїздні документи. Так, доречі подібно робиться у Рівному. За певний час, думаю, звичка халявити б викорінилася.
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Mike

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 173
  • Рейтинг 54
    • Перегляд профілю
    • Карта маршруток Львова
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #32 : 27.10.2011 00:51:08 »
запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!
Радянська влада обіцяла Львову підземний трамвай аля Криворізький, процес запустила: збудувала і прохідну шахту і навіть наземну частину вітки. і?
Я вихожу з реалій, для запуску нової схеми потрібні автобуси, на автобуси потрібні кошти, а їх не завжди є. Про діру в бюджеті 18% чув? Про підвищення цін на газ? Грошей може так і не бути. І відповідно нової схеми.

Городоцьку та Личаківську планували здати 1 листопада. Личаківська може буде в грудні, на Городоцькій ще роботи й роботи...

оплата проводиться на зупинці. Там і квитки продають, і т.д. Тобто водій автобуса лише возить пасажирів, а не супермегогероєм стотищпіцот в одному.
Кожен кондуктор/продавець білетів буде працювати за зарплату. Ця зарплата може взятись лише з кошелька клієнта. Тому я абсолютно за щоб водії рахували, інакше може бути лише підвищення тарифів.

До речі, я знайшов те про що говорив - така система є в Бразилії.
То всьо круто, але не для нашого міста. Там міста 50 років тому були селами і розбудовувались уже в 20 столітті. Відповідно широкі дороги і всі діла.

А наша влада продвигає усякі нові схеми де маршрутку цькують і звільняють від неї вулиці, бо мовляв маршрутки в пробках винуваті.

Треба просто визнати 2 очевидні речі:
1. Транспортна система Львова не зазнає кардинального покращення (усі ті генплани) найближчим часом, вони ба навіть з Ряшівською обісралися, а Вернадського й не починали.
2. Кількість транспорту на дорогах(в першу чергу приватного) буде рости і доволі швидко.

Тому... центр треба очищувати власне від приватного транспорту, внести поправки в правила дорожнього руху надавши міському транспорту привілегії; ввести збір за в'їзд в центр міста на приватному автомобілі в час пік(заодно й заробити гроші на обіцяні підземні хайвеї). От і все...
В маршрутці їде 30, ато й 50, чоловік, а в приватному автомобілі добре як 2. І регулярно ж бачиш ситуацію як вправний водій легковушки втискається в ряд перед маршруткою.

Ввести обіцяні нічні маршрути теж РЕАЛЬНО. Для цього слід просто пустити там не великі автобуси, а оті перероблені мерседеси(на бензин менше піде, а народу в ночі мало) і нічну плату встановити гривень 5. І це буде ПРИБУТКОВО. А те що є зараз, АТП1 - це збиткове підприємство, тобто гамає державні кошти. Далеко не факт, що нова схема не виявиться такою ж збитковою і коли грошей нестане її кинуться переробляти. Зато "для людей"...
Розшарити F VK G+

Alter

  • Користувач
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1059
  • Рейтинг 211
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #33 : 27.10.2011 01:11:12 »
Цитувати
Тому... центр треба очищувати власне від приватного транспорту, внести поправки в правила дорожнього руху надавши міському транспорту привілегії; ввести збір за в'їзд в центр міста на приватному автомобілі в час пік(заодно й заробити гроші на обіцяні підземні хайвеї).

Так а нащо видумувати ровер? Маємо підземні коллектори, в них накидати дощок, зверху посипати для годиться асвальтом та щебенем, кинути через кожні 50 по лямпочці, прорити дзюри на світ Божий, і будуть нам підземні хайвеї ;D ;D ;D

    А якщо серйозно, то сьогодні був на одній конференції, то там один студік курсу десь з третього розказував про нюанси вдосконалення маршрутної системи Львова, там про регулювання потоків, світлофори, розв'язки, оті нові радіальні маршрути і всяке таке. То все було файно, адже та схема була запропонована нам французами, є модною, європейською, бла бла бла і вважається чуть не панацеєю від всіх невзгод львівського транспорту.

    Оскільки на даний час у Львові діє 73 автобусних маршрути (вони ж маршрутки), то застосування здоровенних автобусів покликане те все різко скоротити. Та і тендер на їх виготовлення має ЛАЗ. Тому  виглядає все так ідеально. Але по своїй суті вона повертає Львів до 60-х років, коли перевезення планувалось здіснювати лише автобусами великої пасажиромісткості. З того вийшов пшик, хоча свого часу та система все-таки трохи животіла.

    Тому ті всі ідеї а-ля підземного трамваю є чистої води брєдом бо якщо вже говорити про нього, то чого зразу б на метро не замахнутись? Проблема пасажироперевезень тоді б різко відпала. Лишилися б одні автомобілі.

Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3221
  • Рейтинг 1246
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #34 : 27.10.2011 01:16:50 »
Цитувати
Кожен кондуктор/продавець білетів буде працювати за зарплату. Ця зарплата може взятись лише з кошелька клієнта. Тому я абсолютно за щоб водії рахували, інакше може бути лише підвищення тарифів.
Не можу з цим погодитись.  Водій є водій, він має дивитись на дорогу і вправно керувати транспортним засобом.
Підвищення тарифів? Нехай! Але це буде внесок в наший з вами комфорт та безпеку перевезень.
І взагалі, чого боятися підвищення тарифів? Це ж закономірність. Так є і так буде, і нікуди ми від цього не втечемо.
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Mike

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 173
  • Рейтинг 54
    • Перегляд профілю
    • Карта маршруток Львова
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #35 : 27.10.2011 01:33:34 »
Не можу з цим погодитись.  Водій є водій, він має дивитись на дорогу і вправно керувати транспортним засобом.
Підвищення тарифів? Нехай! Але це буде внесок в наший з вами комфорт та безпеку перевезень.
І взагалі, чого боятися підвищення тарифів? Це ж закономірність. Так є і так буде, і нікуди ми від цього не втечемо.
Мені здається краще рухатись в сторону електронної системи оплати, з звуковим сигналом. А лишньої людини там усе-таки не треба. Керувати машиною не так і складно, а відволікатись на усілякі "зупиніть мені тут" й так прийдеться.

Фінансова сторона дуже важлива, от наприклад місту потрібна Ряшівська вулиця, бо без неї нема нормального під'їзду до нового Аеропорту, а на ділі грошей не вистачає й на Городоцьку. А тут ще збиткове АТП-1 і необхідні автобуси для нової схеми... Надіються, так розумію, на Київ, але далеко не факт що він поможе, тобто поможе, але хіба в таких розмірах?

Я не думаю що з твоєю точкою зору на підвищення тарифів легко погодиться більшість львів'ян.

Alter, з тобою повністю згоден. Великі автобуси потрібні, але не в таких кількостях. Про метро думати Львову зарано, з фінансових причин, та й автобусів це не відмінить :)

А "підземні хайвеї" - це з генплану Львова до 2025 року. Метро також планується.
Розшарити F VK G+

Alter

  • Користувач
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1059
  • Рейтинг 211
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #36 : 27.10.2011 01:43:32 »
Цитувати
А "підземні хайвеї" - це з генплану Львова до 2025 року. Метро також планується.

То лиш мені з того смішно? Це ж таке саме, як до будинку, фундамент якого просідає, штокатурка падає, вікна перекошені, купляти дорогі шкіряні меблі і вважати що саме вони зроблять тебе крутим. Є ж купа більш невідкладних проблем, і якщо вже говорити про метро, то його треба було вписувати в генплан не 2025 року, а  2125 року. Це як мінімум. Але хоча б до реальності ближче. По крайній мірі сучасні тенденції реального розвитку інфраструктури навіюють мені саме такі думки.
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3221
  • Рейтинг 1246
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #37 : 27.10.2011 01:50:59 »
Цитувати
Я не думаю що з твоєю точкою зору на підвищення тарифів легко погодиться більшість львів'ян.
:)
Варто згадати за нашу ментальність, також за підвищення цін на бензин та кількість авто на дорогах. Ну і про нездійсненні протести проти високих цін на пальне.  ;D
Звісно що не всі погодяться. Але й питати не варто. Підвищити і все, але з обгрунтуванням, щоб зміни були згодом помітні. Люди мають знати за що платять.

Принаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.
Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Alter

  • Користувач
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1059
  • Рейтинг 211
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #38 : 27.10.2011 02:15:15 »
Цитувати
Принаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.

...анимонопольний комітет стоячи аплодує. Не варто ще і про трамваї з троліками забувати. Хоча з тими теж печальна історія...
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

  • Користувач
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 257
  • Рейтинг 179
  • Стать: Чоловіча
  • Everybody lies!
    • Перегляд профілю
    • Vkontakte
Re: Транспортна проблема міста Лева
« Відповідь #39 : 27.10.2011 02:16:54 »
Принаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.
Як добре, що я в центрі мешкаю і все під рукою. А в жителів Сихова, Левандівки, Рясне... на щоденне добирання на роботу в місяць йде 3-10% зарплати! А що буде як підняти вартість проїзду на 50 коп.? Хоча, 50 коп. для такої масштабної реорганізації буде замало. Хтось з присутніх хоче віддавати п'яту частину своєї зарплати? Радикальних змін найближчим часом точно не буде, інакше наша ж ментальність змусить народ страйкувати. А це не вигідно нікому.
Розшарити F VK G+