Транспортна проблема міста Лева

Автор YserL, 24.06.2011 09:50:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

YserL

У Вроцлаві зроблено продаж квитків у мережі магазинів преси із голограмою і гарним дизайном, і на зупинках встановлено білетомати де ти вставляєш кошти і монетами і тобі видає квиток (одноосібний, багатоосібний, спеціальні) із мінімальною голограмою і захисними волосинами.
Ти з ним заходиш у автобус і засовуєш у компостер у щілину. Над щілиною годинник у форматі 13:10. На квитку термо принтер пробиває час, номер маршруту, контрольну суму. При перевірці показується квиток. Вартість проїзду 2,75 злотих. Вартість штрафу 100 злотих до того ж вносять у центральну базу штрафників яка доступна також порсольству. Так що можливі проблеми із візою.
На базі такої системи без проблем можна будувати транспортну систему.
На рахунок картки бачу це у такому вигляді:
є RFID Milvare карта памяті, ти прихлдиш на зупинку до квиткомату підносиш до зчитувача, відбувається авторизації, зєднання по GSM каналу і списання із сервера платежів, який може також доступний через інтренет і відповідно його можна поповнювати. Іпри успішній транзакції тобі видає квиток, який ти так само компостуєш у транспорті.

В результаті відпадає потреба у облсуговуванні обладнення у транспорчі через простоту обладнення. А на зупинках без проблем моніториться завантаження монетоприймача і вчасно інкасується і доставляється термоквитки.

Витрати:
1) 2-3 компостери на рухомий транспорт на трубі біля дверей. * кількість рухомого транспорту + можливо коньтролер GPRS+GSM для моніторингу транспорту і пасажиропотоку онлайн і інших параметрів.

2) по 1 квиткомату на зупинку, на базі якого можна також підняти графік руху транспорту і ішні послуги. Наприклад паркування.

Зразки зісканую коли буду у Львові.

crush

Цитата: Mike від 27.10.2011 00:51:08
Цитата: crush від 25.10.2011 23:55:33запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!
Радянська влада обіцяла Львову підземний трамвай аля Криворізький, процес запустила: збудувала і прохідну шахту і навіть наземну частину вітки. і?
Я вихожу з реалій, для запуску нової схеми потрібні автобуси, на автобуси потрібні кошти, а їх не завжди є. Про діру в бюджеті 18% чув? Про підвищення цін на газ? Грошей може так і не бути. І відповідно нової схеми.

ну тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!

в листопаді має бути поставка 20-25 нових лазів...які в принципі забазпечать радіальні маршрути десь на 90 %...а цього достатньо щоб вони запрацювали.тому реалізації нової мережі нічого не загрожує.і наскільки мені відомо вже10 листопада повинні оголосити перші конкурси на нові маршрути

inkognito

Цитуватину тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!

в листопаді має бути поставка 20-25 нових лазів...які в принципі забазпечать радіальні маршрути десь на 90 %...а цього достатньо щоб вони запрацювали.тому реалізації нової мережі нічого не загрожує.і наскільки мені відомо вже10 листопада повинні оголосити перші конкурси на нові маршрути

Десь не так давно у популярній львівській ґазеті писалось, же вартість пасажиро-місця у "БодяПодібному" транспорті є меншим на 20-25% від того ж траспорту, але же Львівського виробництва. Можете прокоментувати?
Resistance is futile

Alter

ЦитуватиДесь не так давно у популярній львівській ґазеті писалось, же вартість пасажиро-місця у "БодяПодібному" транспорті є меншим на 20-25% від того ж траспорту, але же Львівського виробництва. Можете прокоментувати?

Факти кажуть що у просунутих користувачів форуму вдома Пеццлі валяються замість китайських найо...ок. І їдять вони більше, і вартують дорожче...То мож не завжди треба гнатись за видимим здешевленням? Та і ЛАЗ піднімати хоч якось треба.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

inkognito

ЦитуватиФакти кажуть що у просунутих користувачів форуму вдома Пеццлі валяються замість китайських найо...ок. І їдять вони більше, і вартують дорожче...То мож не завжди треба гнатись за видимим здешевленням? Та і ЛАЗ піднімати хоч якось треба.

   ЛАЗ піднімати треба, держзамовлення - це круто, але курча хоча б за попередні партії гафтобусів треба заплатити. А за них нагадую,ще не заплатили. За бортом у нас не дуже файна економічна ситуація, а тому вважаю, що гнатись за здешевленням треба - зараз кожна копійка на рахунку(звісно не коштом якості кінцевого продукту).

Resistance is futile

Alter

Цитуватиа тому вважаю, що гнатись за здешевленням треба - зараз кожна копійка на рахунку(звісно не коштом якості кінцевого продукту).

    На цьому фоні якось по-ідіотськи виглядає ота суєта з Євро. Нагадує Чемпіонат світу з футболу в Африці - в розвиток інфраструктути вклали з десяток млрд. долл, в розрахунку на те, що потім відіб'ють туристами. В результаті ледь відбили чи то десяту частину, чи щось типу того. Пролетіли негри короче. Так само і в нас - гімно ляється вулицями, люди немають як додому по-людськи добратись, заборгованості страшенні і по всім фронтам, так ні, їм же ж копанки пограти треба!
   Соррі, мож оффтап троха, но наболіло.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Mike

Цитата: inkognito від 01.11.2011 07:26:07
   ЛАЗ піднімати треба, держзамовлення - це круто, але курча хоча б за попередні партії гафтобусів треба заплатити. А за них нагадую,ще не заплатили. За бортом у нас не дуже файна економічна ситуація, а тому вважаю, що гнатись за здешевленням треба - зараз кожна копійка на рахунку(звісно не коштом якості кінцевого продукту).
Повністю підтримую.

Цитата: Alter від 01.11.2011 09:32:23Пролетіли негри короче.
У нас ситуація за Африку трохи краща  ;)
1. ПАР знаходиться доволі далеко від решти світу, що негативно впливає на ціну подорожі.
2. Їдуть на чемпіонат переважно жителі країн, що беруть участь в Чемпіонаті. На Чемпіонаті світу багато бідних країн з яких їдуть одиниці, на чемпіонаті Європи практично всі країни доволі заможні, тому кількість приїзджих буде більшою.

Та й вкладаємо ми куди менше грошей за ПАР. Ну і прибутки від чемпіонату - це не тільки прибутки в момент чемпіонату.

Цитата: crush від 30.10.2011 10:32:25
ну тут я цілком непогоджуся.автобусів львову бракує лише для реалізації концепції радіальних маршрутів.на всі інші(хордові маршрути) передбачено застосування богданоподібного транспорту...якого у львові навалом!!!!
Це все теорія й популізм. Цей весь "богданоподібний транспорт" знаходиться не в руках міста, а належить приватникам. На неприбуткових маршрутах ніхто з них працювати не захоче. Великих автобусів поки реально достатньої кількості нема і грошей на них теж нема. В ситуації море підводних камнів...
Зрештою, я не говорив, що нову схему не введуть, я лише сказав що варіант що від нової схеми відмовляться, а натомість модифікують теперішню - можливий.

:-)

Цитата: Alter від 01.11.2011 09:32:23
    На цьому фоні якось по-ідіотськи виглядає ота суєта з Євро. Нагадує Чемпіонат світу з футболу в Африці - в розвиток інфраструктути вклали з десяток млрд. долл, в розрахунку на те, що потім відіб'ють туристами. В результаті ледь відбили чи то десяту частину, чи щось типу того. Пролетіли негри короче. Так само і в нас - гімно ляється вулицями, люди немають як додому по-людськи добратись, заборгованості страшенні і по всім фронтам, так ні, їм же ж копанки пограти треба!

Чехія із настанням кризи відразу згорнула усі програми які були спрямовані на те щоб вибрали їх, якщо не помиляюся, то місцем проведення олімпіади. Якоїсь із вох. Причина - криза, мало грошей, порахували що витрати будуть величзні, можуть не справитися.

А ЦЯ країна із настанням кризи почала активно готуватися. Набрала кредитів. І таки бабло не відіб'ється. І буде радість нажертим і горе голодним. Як завше. Хоча ні, голодним буде щастя у вигляді пива і видовищ.

Щодо транспортної стратегії: щобудня зранку добираюся в центральну частину міста з Сихова. 5-го маршруту н вистачає, про богданотип взагалі мовчу - вони забиваються ще на кінцевій. Думається - от якби збільшили к-ть автобусів на ранковий пік. Але що робити водіям і машинам в обідній час, коли пасажирів мало, рейс не окупиться. Відповідно і день робочий. Щось треба із цим придумти. Або щоб вартість прохду в ранковий час була вищою (так із цінами на лектроенергію в піковий період графіка навантаження), що неприємно. Або підвищувати швидкість руху громадського транспорту шляхом прокладання спецмаршрутів, виділення смуг, обмеження руху транспорту приватного, надання вищого пріоритету транспорту громадському.
Декольтем своїм мене манила.

Mike

Депутати міськради можуть відмінити нову схему вже найближчим часом, мер її захищає

Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Думається - от якби збільшили к-ть автобусів на ранковий пік. Але що робити водіям і машинам в обідній час, коли пасажирів мало, рейс не окупиться.
Проблема тут не в водіях, а в автобусах. Кількість водіїв можна взагалі не чіпати - в час пік водій водить великий автобус, днем пересідає на Еталон\Богдан, а пізнім вечором, коли пасажирів зовсім мало, пересідає на Мерседес\Газельку.
Проблема, що будуть робити автобуси в обідній час? Обслуговування та простій - це гроші.

Цитата: :-) від 01.11.2011 15:10:17Або щоб вартість прохду в ранковий час була вищою (так із цінами на лектроенергію в піковий період графіка навантаження), що неприємно.
Це нічого не дасть. Цю технологію приміняють аби перекинути частину клієнтів на інший час. А люди не можуть поїхати на роботу в неробочий час(ті хто можуть їхати не в час пік - і так це роблять боючись попасти в банку сєльодки). Тут хіба масово змінювати графіки роботи людей.

Пріоритет для маршруток на дорогах, зсуф графіку роботи на годину дві на частині держпідприємств та платний в'їзд на власному транспорті в центр - можуть мати реальний ефект.

Хочу звернути увагу, що багато хто їздить на роботу на власній машині виключно через сєльодку в маршрутках. Тобто якби в маршрутках можна було б нормально їхати - вони б автомобілем не користувались.

Alter

ЦитуватиПріоритет для маршруток на дорогах, зсуф графіку роботи на годину дві на частині держпідприємств та платний в'їзд на власному транспорті в центр - можуть мати реальний ефект.

    З того всього адекватним є лише перше. Але навіть його забезпечення через культуру водіїв є сумнівним. Все інше - чистої води брєд. Де ви в центрі нові дороги поставите? Куди розширювати? А про зміну графіку роботи я взагалі мовчу. Скажи це якомусь директору чи солідному менеджеру - обсвистає з ніг до голови. Платний в'їзд - на це погодиться лише політик-камікадзе - люди не поймуть, скажуть щось типу "он вже і тут дерти гроші будуть, кровопивці чортові"! Фактор електорату та бажання догодити всім ще теж ніхто не відміняв.
    Так що вирішення проблем полягає лише у кардинальній оптимізації транспортної системи, що буде включати модернізацію рухомого складу, покращення якості дорожнього покриття та хоча б мінімальна упорядкованість руху маршруток та їх синхронізація.

    П.С. Чув колись від одного дядька, що вариться в тій справі, що буде розроблена схема руху для радіальних маршрутів із забезпеченням контролю із диспетчерського пульта через GPS. Наскільки то реально - покаже час.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Lesyk

ІМХО зараз було б дуже правильним рішенням збудувати великі багато-рівневі паркінги і заборонити паркування на більшості вулиць Львова. А після цього виділити окремі вулички спеціально для громадського транспорту. Але це надто дороге рішення.

П.С. на питання "де паркінг будувати в центрі!?!7171717777777" який логічно б послідував мому посту я відповім тут, вже і одразу - використати площі, сквери і т.д. для реалізації підземних паркінгів. Дорого, але покіщо іншої альтернативи я не бачу. До речі, колись чув що сквер, що поряд з бібіліотекою Стефаника мав перетворитися на багаторівневий паркінг. Шось не склалося з цим. Також чув що має бути багаторівневий паркінг на Цитаделі, там де зараз вже є парковка. Але з цим також не склалося (на скільки мені відомо з чуток - в міську раду приїхав дядя в погонах на чорній Волзі, сказав же статевий член вам, а не паркінг - і поїхав).

Mike

Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37
    Так що вирішення проблем полягає лише у кардинальній оптимізації транспортної системи, що буде включати модернізацію рухомого складу, покращення якості дорожнього покриття та хоча б мінімальна упорядкованість руху маршруток та їх синхронізація.
1. Фінансувати це хто буде?
2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?
3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?
4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?
Все тобою запропоноване коштує реальних грошей,  а дає небагато вигоди. +Автомобільна маса міста постійно росте.

Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37П.С. Чув колись від одного дядька, що вариться в тій справі, що буде розроблена схема руху для радіальних маршрутів із забезпеченням контролю із диспетчерського пульта через GPS. Наскільки то реально - покаже час.
Реально і не дорого. Але... неефективно? Тобто, тут треба вішати ще табло на кожній зупинці т.д. і т.п. і пасажир буде знати коли приїде маршрутка. Але проблеми перегруженості маршруток - це практично ніяк не чіпає.

Цитата: Alter від 01.11.2011 19:25:37З того всього адекватним є лише перше. Але навіть його забезпечення через культуру водіїв є сумнівним. Все інше - чистої води брєд. Де ви в центрі нові дороги поставите? Куди розширювати? А про зміну графіку роботи я взагалі мовчу. Скажи це якомусь директору чи солідному менеджеру - обсвистає з ніг до голови. Платний в'їзд - на це погодиться лише політик-камікадзе - люди не поймуть, скажуть щось типу "он вже і тут дерти гроші будуть, кровопивці чортові"! Фактор електорату та бажання догодити всім ще теж ніхто не відміняв.

Чим тобі не сподобались приференції для громадського транспорту. В маршрутці 30 людей, а автомобілі 2. Тому швидше пересування маршрутки важливіше в 15 разів. Внести зміни в дорожній рух не так і складно, хоча й є трохи бюрократії. Коштує це небагато.

Щодо платного в'їзду в центр - це взагалі прибутково. Робити це варто лише по будням, ціну значну ставити лише в ранковий час пік.
Звичайно тут треба воля, проте від цього дуже швидко почне проявлятись вигода. Нагадую, тих хто їздить маршрутками кожен день значно більше ніж тих хто кожен день їздить автомобілем. А голос у кожного лише по одному. ПОбачивши менше сєльодки населення міста думаю одобрить. А отримані гроші можна якраз пустити на оновлення транспорту та доріг. Ти ж звідки ці гроші братись будуть не вказав. Масові ремонти цього року фінансуються з держбюджету в рамках Євро2012, а звідки гроші візьмуться в звичайному режимі?
Зменшивши наплив легковушок в центр отримаємо ще й менше запаркованих в центрі автомобілів.

Погоджуюсь з Лесиком, ще один пункт - платна стоянка скрізь в центрі. І швидка евакуація поганозапаркованого\неоплаченого транспорту.

В купі з платним в'їздом в центр це дозволить вивільнити по ще одній смузі на вулицях типу Коперника. А на залучені гроші варто б побудувати кілька платних поверхових підземних автостоянок.

Lesyk

Цитуватишвидка евакуація поганозапаркованого\неоплаченого транспорту
З дірками у сучасному законі це можна трактувати ледве як не крадіжкою, і цілком реально відсудити моральну шкоду (читав про неодин подібний випадок). Тим не менше не будемо говорити про це, так як тема розмови інша.

Буду мати чЄс і натхнення - намалюю власну ідею розв'язки транспорту з боку Коперника/Проспекту Свободи. Думаю ніч буде скучна і безсонна - може таки покажу власну ідею.

Alter

Цитувати1. Фінансувати це хто буде?

То якраз головна проблема. Якщо не буде грошей - про все інше і говорити не слід.

Цитувати2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?

Раз вже щось робити - то нормально. Люди - не дрова, і возити їх в причепах пасажиромісткістю 42поліна/машину є негуманно. Сьогодні їхав з Левандівки газелькою "дельфіном". Думав хребет посипеться.

Цитувати3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?

Менша кількість ремонтів є причиною зменшення об'їздів, підвищення швидкості проїзду і взагалі то є краще в плані шуму та знищення автомобілів. КЕП.

Цитувати4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?

Ну взагалі-то є ціла наука, яка займається розрахунком пасажиропотоків (машинопооків? хз) і їх оптимізацією з ціллю зменшення питомого навантаження. Введення системи регулювання типу світлофора, нормальної розмітки, нові розв'язки і т.д. Якщо пан добре знайомий із запропонованою новою схемою, де враховані радіальниі маршрути, то він повинен був зауважити, що крім пункту про впровадження нових автобусів підвищеної (!) пасажировмісткості буде введено нові схеми проїзду для найбільш навантажених вулиць та перехресть. То і називається "упорядкованість".

    Щодо платної стоянки... Подивіться на те глобальніше. Якщо мова йде про те, де взяти гроші, то це аж ніяк не вихід, бо одержані фінанси не виравдають обурення. То є моє ІМХО. Якщо ж введенням грошового стягнення планується зменшити бажання людей проїжджати через центр, то будь ласка, але тоді треба продумати об'їздні маршрути. Не всі ж їдуть лиш на площу Ринок подивитись, більшість їде транзитом.


    А для більш глибокого аналізу на те є фахівці, які, я собі так думаю, на то вчились, і мають знати (хоча б теоретично), що воно і до чого. А наші розмови є взагалі офф-топом, адже тема називається "Розклад та схема Руху Маршруток (маршрутних таксі) по Львову", а слово "розклад" не має ніякого відношення до слова "оптимізація". Ну тобто має, але не в даному випадку. Якщо всі так зацікавлені взяти участь у розвитку нашого славетного Міста та його покоцаної інфраструктури, то прохання до шановних модераторів - виріжте оті демагогічні пости в якусь нову тему , а то вже три сторінки того всього поназбирувалось.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

crush

Цитата: Mike від 01.11.2011 21:22:17

1. Фінансувати це хто буде?
2. Що толку з новіших автобусів тих самих розмірів? Сєльодка в красивому автобусі?
3. Як нове дорожнє покриття(якщо воно зовсім не убіте) принесе менше пробок?
4. Що підрозумівається під упорядкованістю? Пробки що затримують рух куди дінуться?


народ присвятіть 1-2 години гуглінню на тему загальної концепції реорганізації громадського транспорту.і будете здивовані..шо вона не обмежується лише нової маршрутною мережою.не буду нічого описувати...хоча і добре в цьому орієнтуюся.бо ссилки шукати не хочу...а слова без ссилок..тема для дискусій.єдине що скажу ..що всі пункти цієї стратегії...зараз в процесі реалізації..а не тільки в планах...і з імовірністю 99%...таки будуть впроваджені

Mike

Цитата: crush від 01.11.2011 22:38:54
народ присвятіть 1-2 години гуглінню на тему загальної концепції реорганізації громадського транспорту.і будете здивовані..шо вона не обмежується лише нової маршрутною мережою.не буду нічого описувати...хоча і добре в цьому орієнтуюся.бо ссилки шукати не хочу...а слова без ссилок..тема для дискусій.єдине що скажу ..що всі пункти цієї стратегії...зараз в процесі реалізації..а не тільки в планах...і з імовірністю 99%...таки будуть впроваджені
Я ось тут тобі лінк привів. Які 99%??

Я то бачив тунель через пів міста на генплані, а ти бачив у якому стані зараз Ряшівська чи Вернадського?
Звичайно все воно колись буде, питання коли.
Ремонти Городоцької та Личаківської вже повинні були закінчитись, теж стосується стадіону. А на ділі?
Це вони зараз виконують з половину обіцяного, а що буде після Євро? Звідки гроші будуть?

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06То якраз головна проблема. Якщо не буде грошей - про все інше і говорити не слід.
Тобто якщо фінансування обмежене, то й робити нічого не слід? Слід робити. Ти просто в своїх ідеях не враховуєш цей факт обмеженого фінансування.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Раз вже щось робити - то нормально. Люди - не дрова, і возити їх в причепах пасажиромісткістю 42поліна/машину є негуманно. Сьогодні їхав з Левандівки газелькою "дельфіном". Думав хребет посипеться.
Чи варто говорити "Хочу трьохкімнатну квартиру в центрі", якщо грошей у тебе на це немає? Я розумію що хочеться, але грошей накупити новеньких автобусів та набудувати хайвеїв реально немає і найближчим часом не передбачається.

Доречі, коли говорив про зміну часу робочої зміни, я зауважив, що веду мову про державні підприємства. Оскільки ці підприємства підконтрольні державі, то змістити там графік робочого дня на 2 години доволі реально. Хоча звичайно плюси та мінуси такої міри слід вивчити докладно...
Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06
Менша кількість ремонтів є причиною зменшення об'їздів, підвищення швидкості проїзду і взагалі то є краще в плані шуму та знищення автомобілів. КЕП.
Я не піддавав сумніву що це покращить ситуацію. Питання наскільки :) Міські вулиці - не шосе, особливо не розженешся і значна частка часу йде на простій в пробці.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06
Ну взагалі-то є ціла наука, яка займається розрахунком пасажиропотоків (машинопооків? хз) і їх оптимізацією з ціллю зменшення питомого навантаження. Введення системи регулювання типу світлофора, нормальної розмітки, нові розв'язки і т.д. Якщо пан добре знайомий із запропонованою новою схемою, де враховані радіальниі маршрути, то він повинен був зауважити, що крім пункту про впровадження нових автобусів підвищеної (!) пасажировмісткості буде введено нові схеми проїзду для найбільш навантажених вулиць та перехресть. То і називається "упорядкованість".
А для більш глибокого аналізу на те є фахівці, які, я собі так думаю, на то вчились
Займаються... В цьому ж пості ти пишеш що як вони назаймалися ти відчув своєю спиною :)

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06Щодо платної стоянки... Подивіться на те глобальніше. Якщо мова йде про те, де взяти гроші, то це аж ніяк не вихід, бо одержані фінанси не виравдають обурення. То є моє ІМХО. Якщо ж введенням грошового стягнення планується зменшити бажання людей проїжджати через центр, то будь ласка, але тоді треба продумати об'їздні маршрути. Не всі ж їдуть лиш на площу Ринок подивитись, більшість їде транзитом.
Це б мало і ту і ту мету.
Якщо ти не вважаєш, що поточна ситуація з транспортом викликає обурення міської громади, то я не вважаю що платні стоянки в центрі викличуть обурення.

Цитата: Alter від 01.11.2011 22:04:06прохання до шановних модераторів - виріжте оті демагогічні пости в якусь нову тему
Підтримую.

:-)

Висер №2 Написати цей пост змусила профанація з боку пана дописувача який користує підарського аватара злегка еротичного змісту (ПА). Наперед прошу у вельмишановного паньства пробачення за якісь незрозумілі буквозбіги - клавіатура доживає останні дні.

Так от, запропонована система із пересадкою водіїв на різний транспорт протягом дня власне і була ініціюючим зарядом. Я не володію відомостями, чи вельмишановний ПА має довід керування різними транспортними засобами в умовах складної дорожньої обстановки протягом дня. Певне навряд (я теж :), хоча бувало із обладнанням), як і розуміння організації руху громадського транспорту поза маршрутом (з депа-в депо), хоча останнє певне наявне, ібо карту маршруток склав.
Найперше пошлють Вас водії. Вони і так у нас не надто ввічливі. Як і я.
Найдруге така річ збільшить терміни окупності закупленого обладнання, оскільки встановлену потужність оперування ним займатиме незначний час, він не виявить усього свого комерційного потенціалу, а скоріше зогниє. ГГ. А якщо порахувати соляру на дорогу на маршрут/з маршруту то це взагалі зло.

*багато іншого в продовження і обгрунтування і навіть по темі, але затер ібо нєфіг*
Але про рознесення часу робочого все ж не витримую
Кількість працівників установ державних це крапля в морі найманців приватних осбі. Тому чергове безглуздя. Достатньо що пари в Франка та Політесі рознесені.
В такому випадку легше колонії біля підприємств створювати. Тобто не легше а ефективніше - не через місто пхаєшся усе, а перейшовся 5-15 хвилин і вже на прохідній.

Карочє всіх на ровЕри і електротранспорт із "легким метро" (нагугліть). А загалом повернуться якось австріяки - порядок буде знову. ;D ;D ;D
Декольтем своїм мене манила.

Mike

Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10Так от, запропонована система із пересадкою водіїв на різний транспорт протягом дня власне і була ініціюючим зарядом. Я не володію відомостями, чи вельмишановний ПА має довід керування різними транспортними засобами в умовах складної дорожньої обстановки протягом дня. Певне навряд (я теж :), хоча бувало із обладнанням), як і розуміння організації руху громадського транспорту поза маршрутом (з депа-в депо), хоча останнє певне наявне, ібо карту маршруток склав.
Найперше пошлють Вас водії. Вони і так у нас не надто ввічливі. Як і я.
Я й не пропонував цей варіант як щось реальне(а навів теоретичний варіант), просто звернув увагу що головний недолік твоєї ідеї не в обідній перерві додаткових водіїв, а в обідній перерві додаткових автобусів(та фінансах для закупівлі цих автобусів).
Згадані тобою затрати на обслуговування та доставку автобусів з АТП - лише цьому підтвердження.

Цитата: :-) від 02.11.2011 00:27:10
Висер №2 Написати цей пост змусила профанація з боку пана дописувача який користує підарського аватара злегка еротичного змісту (ПА). Наперед прошу у вельмишановного паньства пробачення за якісь незрозумілі буквозбіги - клавіатура доживає останні дні.
Критики достатньо щоб ти образився?)) Не сприймай все так особисто. Коли я висловив зауваження до твоїх роздумів своїми роздумами - я не підрозумівав нічого проти тебе.

crush

ось така статейка..для загального уявлення про плани

//

ЦитуватиВелика транспортна революція
ZIK/Маріан Стрільців
Із першого січня у Львові змінюється система руху громадського транспорту – будуть нові -AAA+
маршрути та нова нумерація. -AAA+

Першого січня 2012 для львів'ян зміниться не лише дата в календарі, а й номер і маршрут автобуса, яким звикли добиратися додому чи на роботу. Цього дня громадський транспорт виїде з автопарків під новими номерами та курсуватиме містом за цілком новими маршрутами. Іншим буде і розташування кінцевих зупинок.

Цю дату, 1 січня 2012 року, в Ратуші вибрали цілком свідомо. Мовляв, за три вихідні дні до нової схеми руху звикнуть і львів'яни, і перевізники. Для останніх важливим є поступове зростання пасажиропотоку.
Година Х...

Микола Жук, начальник міського управління транспорту та зв'язку, впевнений, що до кінця 2011-го всі підготовчі роботи буде завершено. 15 листопада оголосять конкурс для перевізників, результати якого стануть відомі рівно за місяць – 15 грудня.

– Із вимогами конкурсу всі охочі можуть ознайомитися вже зараз, – каже пан Жук. – Із основних – ми не допускатимемо на тендер автобусів, нижчих класом і пасажиромісткістю, ніж «Богдан» чи «Еталон». Братимемо до уваги наявність у штаті фірми-перевізника лікаря, а також те, чи влаштовані водії й інший персонал на роботу офіційно. З умов, які підвищать шанси на перемогу, – наявність на маршруті щонайменше одного автобуса, пристосованого для перевезення людей із обмеженими фізичними можливостями.

Тендерна комісія розробила систему балів, яка дасть змогу прозоро та швидко визначити переможця. «Це не сподобається багатьом перевізникам, – каже пан Жук, – але на даному етапі вони вже як риби: тільки відкривають роти». Виглядає на те, що якщо і були якісь непорозуміння, то їх уже залагоджено. Принаймні Роман Лобода, член правління Всеукраїнської асоціації автомобільного транспорту, запевнив «Інформатор», що вони підтримують новацію мерії й готові виконувати вимоги щодо оновлення автопарків.

– Запропоновану шкалу оцінювання я назвав би доволі прогресивною, – каже пан Лобода. –Це правильно, що в конкурсі фактично зможуть взяти участь лише великі підприємства. Вважаю цей бізнес доволі специфічним – тут, крім амбіцій, треба мати ще й «амуніцію». Але малі підприємці також не пропадуть. І для них знайдеться робота – свої автотранспортні засоби вони зможуть здавати в оренду або в лізинг великим транспортним компаніям.
Менше, але краще

Із введенням нової транспортної схеми у Львові зменшиться кількість і маршрутів, і маршруток. Але, як переконує Андрій Білоус, заступник начальника управління міського транспорту та зв'язку, львів'яни не відчують незручностей.

– За документами, на сьогодні у Львові щодня на маршрути виїжджає 840 транспортних засобів, – пояснює пан Білоус. – Реально ж їх кількість – 600-650. Із нового року містом курсуватиме лише 500 автобусів класу «Богдан» та «Еталон» і трохи більше 100 автобусів великої місткості. Через п'ять років «Богдани» повинні зникнути з наших вулиць, оскільки договором буде передбачено, що щороку перевізники на 20% оновлюватимуть парк за рахунок автобусів із так званою низькою підлогою і місткістю не менш ніж 50 місць.

Нововведення стосуватимуться і маршрутів. Із наявних 73-х залишиться лише 46. Сьогодні працюють уже шість із них. Усіх їх обслуговують великогабаритні автобуси, всі вони є радіальними, тобто рухаються шістьма основними магістралями до центру міста. А саме: вулиця Городоцька – Центр; Рясне-2 (по вул. Шевченка) – Центр; «Галицьке Перехрестя» (по вул. Липневій) – Центр; Винники (по вул. Личаківській) – Центр; Сихів (по вул. Зеленій) – Центр та ТЦ «Кінг-Крос Леополіс» (по вул. Стрийській) – Центр.

Решта маршрутів будуть хордовими, тобто не перетинатимуть центральної частини міста. Їх кінцеві зупинки розмістять на прилеглих вулицях і площах. Наприклад, на вулицях Підвальній, Коперника, Вітовського, Зерновій, площах Галицькій, Петрушевича, а також біля університету та ринку «Добробут».

– Ми вважаємо це оптимальним варіантом, – каже Микола Жук. – Адже лише 20% пасажирів їде щоденно до центру міста. Решта 80% тільки перетинають його.
«Зелена хвиля»

Нова транспортна схема обіцяє також максимально покращити життя водіям приватного транспорту. В мерії запевняють, що у центрі не лише поменшає автобусів, а й зміниться налаштування світлофорів. За словами чиновників, вони працюватимуть за принципом так званої «зеленої хвилі». Тобто якщо водій рушить на зелене світло на вулиці Князя Романа, то його наступна зупинка на світлофорі буде вже за Оперним театром.

Хочуть також зменшити кількість автомобілів, які залишають на стоянках у центрі міста. Чиновники наразі бачать лише єдиний, проте дієвий спосіб – введення дуже високих цін на паркування.

– Заплановано, що центральною частиною міста опікуватиметься єдиний оператор паркування, – пояснив начальник міського управління транспорту. – Ціни будуть однаковими для всіх. Понад те, жодних винятків не робитимуть і для мешканців центральної частини міста. Усі повинні зрозуміти, що це дорога зона. І якщо людина не хоче платити за паркування, то своє авто вона буде змушена вивести з цієї зони.
Ризький квиток

Оплачуватимуть проїзд також по-новому – пластиковими електронними квитками. Щоправда, це нововведення очікує львів'ян не з січня, а з квітня. Підприємство, яке впроваджуватиме нову систему, у Львові вже визначили, – це латвійська фірма «Rigas karte». Її «домашній» проект електронного квитка визнано найуспішнішим у Східній Європі.

Принцип роботи такого квитка простий – у кожному транспортному засобі буде спеціальний пристрій-валідатор, який зчитуватиме інформацію щодо наявності коштів. Поповнювати цей квиток грошима можна буде в мережі кіосків і в супермаркетах, а за якийсь час це можна буде зробити і через ай-бокси та Інтернет. Планують, що буде розроблено систему бонусів і гнучких тарифів. Тобто якщо поповнювати квиток на тиждень наперед, то ціна поїздки одна, якщо на місяць – то нижча. Але наразі розповідати про це детальніше чиновники не готові. Зрозуміло лише одне – вартість проїзду зросте. Причім у всіх видах транспорту.

– Це несильно вдарить по кишенях пасажирів, – заспокоює Андрій Білоус, – бо система буде доволі гнучкою. Наприклад, якщо людина заплатила за проїзд в одному автобусі, а менш ніж за годину пересіла на інший, то за другий маршрут із неї не стягатимуть коштів. Саме в цьому перевага електронної системи – валідації. Також можна буде придбати разовий квиток просто в салоні у спеціальному боксі.

Спочатку електронний квиток запроваджуватимуть лише на комунальних маршрутах. Але, за словами чиновника, велика кількість перевізників уже готові надати листи-підтвердження про те, що вони хочуть обладнати такими пристроями свої транспортні засоби. Кажуть, що інакше випадуть із конкурентного середовища. Адже людина, яка матиме електронний квиток, чекатиме того транспортного засобу, в якому зможе ним розрахуватися. Крім того, перевізники в електронному розрахунку вбачають спосіб полегшити життя водіям – вони не матимуть справи з готівкою і не відволікатимуться.

До речі, планують, що електронними квитками користуватимуться і люди, які щодня їздять до Львова на роботу приватним автомобілем або приміською електричкою. В ідеалі, вони мали б, доїхавши до місця паркування за межами центру, розрахуватися електронним квитком і за паркінг, і за проїзд до місця роботи міським транспортом. Те ж стосується і приміських електричок – для них також мали б запровадити єдиний квиток-валідатор.
http://zik.ua/ua/news/2011/11/07/317974

YserL

Сторінка проекту електронних квитків:
http://www.rigassatiksme.lv/
Як користуватися по російськи: http://etalons.rigassatiksme.lv/ru/nachalo/
Вигляд:


На 95% що Mifare на частоті 13.56Мhz

232 Гості, 0 Користувачів