Транспортна проблема міста Лева

Автор YserL, 24.06.2011 09:50:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Mike

Цитата: Lesyk від 16.10.2011 19:49:24
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
До нового року гарантовано не буде. Дуже реально виглядає перспектива що запровадження відкладуть. Варіант, що реформа накриється і радикальних змін не буде  теж можливий.

Найближчі реальні зміни - це відновлення руху електротранспорту у зв'язку з завершенням ремонту Городоцької та Личаківської 1 листопада(хоча можливіть незначного відкладення цієї дати теж існує).

Mike

Щойно додав схему електротранспорту Львова. Схема відповідає тому, як транспорт ходить сьогодні(маршрути що тимчасово не ходять також позначені, але помічені в назві що зараз не ходять).

Також додав схему транспорту (маршруток та тролейбусів) Рівного. Вона майже готова валялась вже давно, от сьогодні і доправив. Хоча на відміну від львівської схеми, на рівненській є трохи неточностей й помилок.
Також є маршрутки Києва (та інший громадський транспорт Києва) та маршрутки Суми (та інший громадський транспорт Сум).

crush

Цитата: Lesyk від 16.10.2011 19:49:24
А що відомо про  мего-супер велику реформу з маршрутною системою Львова? Раніше казали що вона відбудеться в вересні, зараз уже середина жовтня...
з вересня вона не могла бути в принципі..бо її тільки 2.09 затвердив виконком...далі ще купа організаційних питань.і мабут(як і обіцялось на громадських слуханнях по цьому питанню) запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!

також з квітня місяця повинна кардинально змінитися система оплати за проїздюютак званий єдиний електронний квиток.вже визначено інвестора який буде це реалізовувати...але про систему мало що відомо..зокрема тільки що він буде у вигляді пластикових карток...і буде дійсний для пересадки на будь-який транспорт протягом 90хв з моменту першої валідації

YserL

Цікаво хто інвестор і виконавець єдиного квитка.

crush

Цитата: YserL від 26.10.2011 00:45:31
Цікаво хто інвестор і виконавець єдиного квитка.

ЦитуватиОголошено результати конкурсу з відбору найбільш економічно вигідної пропозиції серед учасників конкурсу щодо створення спільного підприємства для впровадження у Львові системи справляння плати за проїзд у громадському транспорті (системи електронного квитка).

Львів комфортний для мешканців. У місті працюють над покращенням якості надання послуг у транспорті. Зокрема, з початку вересня 2011 року у місті почали реалізовувати нову транспортну стратегію міста. Запущені радіальні автобуси, у місті використовують трансферний квиток. Зроблений наступний крок для підвищення якості послуг у громадському транспорті – створення спільного з інвестором підприємства для впровадження проекту.

Нагадаймо, для визначення партнера у створенні спільного підприємства було створено конкурсну комісію щодо організації та проведення конкурсу з визначення партнера.  За результатами конкурсу, визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію презентувала компанія з Латвії «Ригас Карте».

«Після визначення партнера департамент житлового господарства та інфраструктури доручається в порядку, передбаченому чинним законодавством, забезпечити створення з ТОВ «Ригас Карте» спільного підприємства для впровадження у Львові системи електронного проїзного квитка в усіх видах громадського транспорту», - повідомив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Сергій Кіраль.

http://www.city-adm.lviv.ua/news/economy/15095-partnerom-mista-u-zaprovadzhenni-jelektronnogo-kvitka-stala-kompanija-rigas-karte

Lesyk

емм..а що собою представляє оттой електронний квиток? Якого він формату? Яким чином відбувається зчитування інформації?

ZED

Скоріш за все, буде електронна картка із магнітною стрічкою або чіпом формату кредитки. Логіка підказує, що цей квиток буде нерентабельно робити одноразовим, використовувати  за 90 хв після валідації і потім викидати. Тому матимемо картку із певною кількістю проїздів на ній (як у метро) - щось подібне є у Москві.
Мене більше цікавить, як буде проводитись контроль. Невже встановлять турнікети в маршрутках :o чи водій буде слідкувати, хто вставив картку, а хто ні...

Alter

Мене більше цікавить скільки бабла шановні керівники отого проекту відмиють та матеріальному забезпеченні того діла.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Lesyk

В Тайланді? чи де там (не пам'ятаю) - оплата проводиться на зупинці. Там і квитки продають, і т.д. Тобто водій автобуса лише возить пасажирів, а не супермегогероєм стотищпіцот в одному.

Alter

Цитуватиоплата проводиться на зупинці

І як такий механізм забезпечити на кожній (!!!) львівській зупинці? Це получається щось типу якщо Магомед не йде до гори, то вона йде до нього. Такий спосіб оплати актуальний тоді, коли є лиш початкова та кінцева зупинки, а піхати через кожні 300 метрів будку/бабульку/хлопчика з білетами ІМХО є по крайній мірі нелогічно.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Lesyk

Цитата: Alter від 27.10.2011 00:08:22
І як такий механізм забезпечити на кожній (!!!) львівській зупинці? Це получається щось типу якщо Магомед не йде до гори, то вона йде до нього. Такий спосіб оплати актуальний тоді, коли є лиш початкова та кінцева зупинки, а піхати через кожні 300 метрів будку/бабульку/хлопчика з білетами ІМХО є по крайній мірі нелогічно.
Я десь писав про те, що подібне на мою думку повинно бути у Львові? Мені здається що ні. Тим не менше на тамтих фото кожна зупинка була такою.

До речі, я знайшов те про що говорив - така система є в Бразилії. Ось лінк на першоджерело.

Roy

За бугром все дуже просто. Людина купує квиточок, а в громадському транспорті "компастує" його в електронному терміналі. Всередині терміналу пристрій наносить певний код, що характеризує час, код та маршрут поїздки пасажира. Ця схема в країнах Європи вже діє давно та успішно, у різних видах транспорту.
А зважаючи на нашу ментальність, та на хронічних зайців, на зупинках при виході з дверей транспорту можна ставити контролерів, котрі перевірятимуть у пасажирів проїздні документи. Так, доречі подібно робиться у Рівному. За певний час, думаю, звичка халявити б викорінилася.
Meine Ehre heißt Treue

Mike

Цитата: crush від 25.10.2011 23:55:33запрацює з січня наступного року.варіанту що вона не буде втілена в життя неможе бути...оскільки процес уже запущений!!!
Радянська влада обіцяла Львову підземний трамвай аля Криворізький, процес запустила: збудувала і прохідну шахту і навіть наземну частину вітки. і?
Я вихожу з реалій, для запуску нової схеми потрібні автобуси, на автобуси потрібні кошти, а їх не завжди є. Про діру в бюджеті 18% чув? Про підвищення цін на газ? Грошей може так і не бути. І відповідно нової схеми.

Городоцьку та Личаківську планували здати 1 листопада. Личаківська може буде в грудні, на Городоцькій ще роботи й роботи...

Цитата: Lesyk від 26.10.2011 23:54:10оплата проводиться на зупинці. Там і квитки продають, і т.д. Тобто водій автобуса лише возить пасажирів, а не супермегогероєм стотищпіцот в одному.
Кожен кондуктор/продавець білетів буде працювати за зарплату. Ця зарплата може взятись лише з кошелька клієнта. Тому я абсолютно за щоб водії рахували, інакше може бути лише підвищення тарифів.

Цитата: Lesyk від 27.10.2011 00:14:24
До речі, я знайшов те про що говорив - така система є в Бразилії.
То всьо круто, але не для нашого міста. Там міста 50 років тому були селами і розбудовувались уже в 20 столітті. Відповідно широкі дороги і всі діла.

А наша влада продвигає усякі нові схеми де маршрутку цькують і звільняють від неї вулиці, бо мовляв маршрутки в пробках винуваті.

Треба просто визнати 2 очевидні речі:
1. Транспортна система Львова не зазнає кардинального покращення (усі ті генплани) найближчим часом, вони ба навіть з Ряшівською обісралися, а Вернадського й не починали.
2. Кількість транспорту на дорогах(в першу чергу приватного) буде рости і доволі швидко.

Тому... центр треба очищувати власне від приватного транспорту, внести поправки в правила дорожнього руху надавши міському транспорту привілегії; ввести збір за в'їзд в центр міста на приватному автомобілі в час пік(заодно й заробити гроші на обіцяні підземні хайвеї). От і все...
В маршрутці їде 30, ато й 50, чоловік, а в приватному автомобілі добре як 2. І регулярно ж бачиш ситуацію як вправний водій легковушки втискається в ряд перед маршруткою.

Ввести обіцяні нічні маршрути теж РЕАЛЬНО. Для цього слід просто пустити там не великі автобуси, а оті перероблені мерседеси(на бензин менше піде, а народу в ночі мало) і нічну плату встановити гривень 5. І це буде ПРИБУТКОВО. А те що є зараз, АТП1 - це збиткове підприємство, тобто гамає державні кошти. Далеко не факт, що нова схема не виявиться такою ж збитковою і коли грошей нестане її кинуться переробляти. Зато "для людей"...

Alter

ЦитуватиТому... центр треба очищувати власне від приватного транспорту, внести поправки в правила дорожнього руху надавши міському транспорту привілегії; ввести збір за в'їзд в центр міста на приватному автомобілі в час пік(заодно й заробити гроші на обіцяні підземні хайвеї).

Так а нащо видумувати ровер? Маємо підземні коллектори, в них накидати дощок, зверху посипати для годиться асвальтом та щебенем, кинути через кожні 50 по лямпочці, прорити дзюри на світ Божий, і будуть нам підземні хайвеї ;D ;D ;D

    А якщо серйозно, то сьогодні був на одній конференції, то там один студік курсу десь з третього розказував про нюанси вдосконалення маршрутної системи Львова, там про регулювання потоків, світлофори, розв'язки, оті нові радіальні маршрути і всяке таке. То все було файно, адже та схема була запропонована нам французами, є модною, європейською, бла бла бла і вважається чуть не панацеєю від всіх невзгод львівського транспорту.

    Оскільки на даний час у Львові діє 73 автобусних маршрути (вони ж маршрутки), то застосування здоровенних автобусів покликане те все різко скоротити. Та і тендер на їх виготовлення має ЛАЗ. Тому  виглядає все так ідеально. Але по своїй суті вона повертає Львів до 60-х років, коли перевезення планувалось здіснювати лише автобусами великої пасажиромісткості. З того вийшов пшик, хоча свого часу та система все-таки трохи животіла.

    Тому ті всі ідеї а-ля підземного трамваю є чистої води брєдом бо якщо вже говорити про нього, то чого зразу б на метро не замахнутись? Проблема пасажироперевезень тоді б різко відпала. Лишилися б одні автомобілі.

Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Roy

ЦитуватиКожен кондуктор/продавець білетів буде працювати за зарплату. Ця зарплата може взятись лише з кошелька клієнта. Тому я абсолютно за щоб водії рахували, інакше може бути лише підвищення тарифів.
Не можу з цим погодитись.  Водій є водій, він має дивитись на дорогу і вправно керувати транспортним засобом.
Підвищення тарифів? Нехай! Але це буде внесок в наший з вами комфорт та безпеку перевезень.
І взагалі, чого боятися підвищення тарифів? Це ж закономірність. Так є і так буде, і нікуди ми від цього не втечемо.
Meine Ehre heißt Treue

Mike

Цитата: Roy від 27.10.2011 01:16:50
Не можу з цим погодитись.  Водій є водій, він має дивитись на дорогу і вправно керувати транспортним засобом.
Підвищення тарифів? Нехай! Але це буде внесок в наший з вами комфорт та безпеку перевезень.
І взагалі, чого боятися підвищення тарифів? Це ж закономірність. Так є і так буде, і нікуди ми від цього не втечемо.
Мені здається краще рухатись в сторону електронної системи оплати, з звуковим сигналом. А лишньої людини там усе-таки не треба. Керувати машиною не так і складно, а відволікатись на усілякі "зупиніть мені тут" й так прийдеться.

Фінансова сторона дуже важлива, от наприклад місту потрібна Ряшівська вулиця, бо без неї нема нормального під'їзду до нового Аеропорту, а на ділі грошей не вистачає й на Городоцьку. А тут ще збиткове АТП-1 і необхідні автобуси для нової схеми... Надіються, так розумію, на Київ, але далеко не факт що він поможе, тобто поможе, але хіба в таких розмірах?

Я не думаю що з твоєю точкою зору на підвищення тарифів легко погодиться більшість львів'ян.

Alter, з тобою повністю згоден. Великі автобуси потрібні, але не в таких кількостях. Про метро думати Львову зарано, з фінансових причин, та й автобусів це не відмінить :)

А "підземні хайвеї" - це з генплану Львова до 2025 року. Метро також планується.

Alter

ЦитуватиА "підземні хайвеї" - це з генплану Львова до 2025 року. Метро також планується.

То лиш мені з того смішно? Це ж таке саме, як до будинку, фундамент якого просідає, штокатурка падає, вікна перекошені, купляти дорогі шкіряні меблі і вважати що саме вони зроблять тебе крутим. Є ж купа більш невідкладних проблем, і якщо вже говорити про метро, то його треба було вписувати в генплан не 2025 року, а  2125 року. Це як мінімум. Але хоча б до реальності ближче. По крайній мірі сучасні тенденції реального розвитку інфраструктури навіюють мені саме такі думки.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Roy

ЦитуватиЯ не думаю що з твоєю точкою зору на підвищення тарифів легко погодиться більшість львів'ян.
:)
Варто згадати за нашу ментальність, також за підвищення цін на бензин та кількість авто на дорогах. Ну і про нездійсненні протести проти високих цін на пальне.  ;D
Звісно що не всі погодяться. Але й питати не варто. Підвищити і все, але з обгрунтуванням, щоб зміни були згодом помітні. Люди мають знати за що платять.

Принаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.
Meine Ehre heißt Treue

Alter

ЦитуватиПринаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.

...анимонопольний комітет стоячи аплодує. Не варто ще і про трамваї з троліками забувати. Хоча з тими теж печальна історія...
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Цитата: Roy від 27.10.2011 01:50:59Принаймі, більшість львівян не перестане користуватись громадським транспортом. Альтернатив немає.
Як добре, що я в центрі мешкаю і все під рукою. А в жителів Сихова, Левандівки, Рясне... на щоденне добирання на роботу в місяць йде 3-10% зарплати! А що буде як підняти вартість проїзду на 50 коп.? Хоча, 50 коп. для такої масштабної реорганізації буде замало. Хтось з присутніх хоче віддавати п'яту частину своєї зарплати? Радикальних змін найближчим часом точно не буде, інакше наша ж ментальність змусить народ страйкувати. А це не вигідно нікому.

218 Гості, 0 Користувачів