Транспортна проблема міста Лева

Автор YserL, 24.06.2011 09:50:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

:-)

Цитата: YserL від 07.11.2011 14:25:35
На 95% що Mifare на частоті 13.56Мhz
Натяк що можна буде "пофіксити"? ;)
Декольтем своїм мене манила.

Lesyk

хз вже де ще рік тому дописували і навіть фото додавали того, що на Науковій і далі вбік сихова монтують стовби явно для шнурочка рогатому. Так во зараз вже НАРЕШТІ монтують штанги і кріплення, шоб вішати шнурочки шоб дресировані і недуже тролейбусики могли гуляти далі, ніж вони це роблять зараз. Фото не маю. Мо хто сфотайте, єслі буде чєс і натхнення.

Lesyk

Прювяу йезеята, і інші, хто до них себе не відносить.
Тижні 2-3 тому поміив в автобусі маршруту номер 50 (далі - палтосік) наклейку, що в них скоро закінчується ліцензія і влада каже жеби їхні мацьопі газельки міняли на талстяков типу "Богдан", і що зменшується кількість бібіць - і тому збільшиться інтервал руху з 4-7 хв до 15хв. До речі, в автобусі номер 18 (ашанавоз вакзальний) мною було детектед наклейку, що запрошуються на роботу водії з власними транспортом типу "Богдан" на маршрути 1, 2, 18, 50 (мо кого забув - хз). Такво від вчора (17.11.2011) мною не було помічено жодного мацьопого палтосіка - онлі толстякі. А ще також, дей біфо тудей я бачив толсту палтаху. але ззаду була детектед наклейка маршруту номер 2 (паганяло атсуцтвуєт через непопулярність мною даного маршруту) що говорить про минуле життя даного екземпляра. Отже даній компанії явно невистарчає великих афтабусіків, отже воно забрало бібіці з ашановозів, і інших для забезпечення палтох

Отже висновки:
- мєлкіх палтах не буде
  з цього висновки:
    -мінус до оперативності
    -мінус до дєрзкості і проїжанню бібіць в наймеші дзюркі між іншими учасниками руху
    -плюс до пасажиромісткості, якої часто явно невистарчає у вечірній час - але через зменшення бібіць та збільшенні інтервалу - хз який пасажирообсяг вони хвататимуть.         Думаю меший, ніж був до цього.
- інтервал руху постраждав не тільки в палтохи, але і на інакших маршрутах даної компанії (1,2, 18 стопудово їхні).

З.І. мо хто десь видів оф інфу - хай постить сюди, ібо даний допис побудований лише на власних спостереженнях.

:-)

Зранку бачив тридверного Лаза під номером 2 на Шуварі, в сторону вокзалу. Раніше там Богдани катали, можливо і Еталони.
Декольтем своїм мене манила.

Dima_Bear

ага я його вчора ввечері біля Скрині бачив, сам здивувався.
На ел табло ООО (видно ще не встигли настроїти) а на склі наліплена бумага Маршрут №2

Lesyk

Нащот палтосіка - во новина на ресурсі ЛМР. (Тепер там 7 богданьччіків, раніше було вроді 14 газельок - точно не пам"ятаю). Тим не менше вже зараз відчув наскільки зіпсувся графік даного маршруту. Ех.

А во ше новина про вулицю Вернадського (нова вулиця, що сполучить гАвтовакзальчег і проспект Краснай каліни). Колись раніше вивчав креслення даного проекту -  виглядало фієрічєскі. Мо ше зустріну дані креслення - то запощю сюдить.

Lesyk

Реорганізація львівського трамвайчега. Пруф тутво.
Якшо коротко - то комусь крайнє сподобалась територія в районі вокзалу. Тому трамфайчегову депоху нубрер 1 перетворюють у ремонтну базу, а депохою для всього-всього-всього стає лише депо нумбер 2. Тобто житимуть трамфайчиги тепер на краю міста, віддалено від усіх маршрутів. І з цього випливає те, що зупинити рух УСІХ тромфайчигів міста з самого ранечку буде крайнє просто. Всього-навсього треба зробити аварію на промисловій/хмельницького - і ранок передбачає бути веселим.  :-\
А ше яким макаром буде справлятися депоха намбер 2 з подвійним навантаженням на неї  :-\
АВЕ МІСЬКА РАДА! АВЕ ДЯДЯ САДОВИЙ!

253 Гості, 0 Користувачів