Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Alter

ЦитуватиАльтер, менше слів, більше діла, де ти там є з інструментом та руками?

Вашу м...ть! Я сто-піццот раз писав, що похав додому на Тернопільщину на 3 тижні заслужених вихідних, тому і акцентував на тому, щоб всі роботи почати із середини січня. От 20 припруся, тоді і підключусь. Благо час повинен бути.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Цитата: Alter від 13.01.2012 23:48:47
ЦитуватиАльтер, менше слів, більше діла, де ти там є з інструментом та руками?

Вашу м...ть! Я сто-піццот раз писав, що похав додому на Тернопільщину на 3 тижні заслужених вихідних, тому і акцентував на тому, щоб всі роботи почати із середини січня. От 20 припруся, тоді і підключусь. Благо час повинен бути.

Тсс обидвоє! Я вам по секрету скажу, що до 20 сам не зможу ніц зробити. Тут таке відбувається :o

Drusja

Хлопаки зробили подібний човен, сподобалась їх ідея з укріпленням дна ззовні рейками.

>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

ZED

Цитата: Drusja від 27.01.2012 19:47:51
Хлопаки зробили подібний човен, сподобалась їх ідея з укріпленням дна ззовні рейками.
Як варіант, можна буде такі ребра жорсткості заюзати.

4-те та 5-те лютого оголошуються офіційною датою початку етапу побудови. Усіх бажаючих запрошую протягом дня до себе в підвал (електричне опалення гарантовано ;))

Alter

є декіька тез щодо зміни форми кораблика та його управління.

1. Ну не дає мені спокою те звуження на носі і все тут! Воно доцільне лиш за умови відносного руху корабля щодо води. А так як корабель буде плисти за течією, то і відносного руху ніякого не буде. Та і Ускладнює то технологію виготовлення та зменшує вантажопідйомність. Думаю що принцип носової частини БТРа буде тут доцільним. Та і стійкість кращою буде.



2. Якось же ж треба буде керувати тим агрегатом в процесі спуску, так? Так. Варіантів є декілька.
    а) весла - якось по тупому, та і незручно ними махати буде. Хоча і можливою.
    б) кидаємо ззаду якийсь вантаж а-ля каменюка (у воду), чіпаємо шнурок від нього до центру корми, і будемо мати більш-менш якесь регулювання швидкості (воно буде волочитись зозаду), та стабілізацію щодо розворотів на місці.
    в) є одна ідейка по схрещенню перших двох варіантів із утворенням простої системи із двох важелів, прикріплених по обидва борти. Принцип дії такий же самий як і в управлінні санками - тягнеш один на себе, кінець його шкрябає об дно коллектора, відбувається поворот. Якщо ж за обидва тягнути, то виходить тормоз. Потім намалюю як то приблизно виглядає.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Ioan85

Звуження добре тим, що в поворотах габарити човна менші. Удари в відкоси колекторів, чи ще якісь підводні перешкоди будуть скользящими. Передню дошку краще зробити подвійної товщини, щоб не проломити ніс...

Що до управління вантежем. Весело буде якщо вантаж застрягне в якійсь вибоїні)))
Якщо весло зробити немає можливості, достатньо лопати, чи тички))

Student

Я вже казав, що можно сварити зовнішню раму з арматури 10-12мм, або труби 12-15мм, та рама прийме на себе удари об колектор. Тобто низ і бока захистити таким способом. Але те тре продумати як. Зварити по задумці я зможу - руки і сварочник є у наявності, причому малий інвертор - тобто нічого з підстанції тягнути не тре, і варити можно електродами 1-2мм товкостінні труби, тільки жиби руки згадали як, далі вседіло техніки.

Alter

...свого часу мою ідею з каркасом із прутка забракували. Але тут його власне і нетреба. Де в Полтві є місця, де можна так на повороті довбанутись, щоб те все порозліталось? Щось я не пригадую таких крім "порогів" та місця злиття двох колекторів під вул. Чорновола. Хоча замість каркасу можна використати алюмінієвий кутник, яким можна посклепувати усі з'єднання, або у критичних місцях посилити конструкцію. Тим більше треба брати до уваги, що лодка має бути розбірною, тому у випадку із зварними трубами ще і з муфтами бавитись треба буде. Короч по ходу буде видно.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

linuxoid

А баласт давати будете? Наскільки я розумію, в Полтві течія буде серйозна і можуть виникати хвилі, можна перевернутись.

Alter

Цитата: linuxoid від 30.01.2012 21:51:55
А баласт давати будете? Наскільки я розумію, в Полтві течія буде серйозна і можуть виникати хвилі, можна перевернутись.

А оператори чим не баласт?))) А якщо серйозно, то тут мова взагалі йде про те щоб то все пузом не зарилось при спуску на воду. Та і в разі чого завжди можна щось кудись прикрутити  ;).

Ось цікавий варіант виготовлення плавзасобу із плоских частин. Тут вам і ніс буде, і схили. і все що завгодно.
http://www.vodnyimir.ru/Lodka_iz_penoplasta.html

Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Ioan85

Упрощення конструкції призведе до:


Alter

А в планах ось таке, лиш з перемичками. То мож краще не тролити а пропонувати якісь реальні речі із їх логічним обгрунтуванням?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

:-)

Корита нинчя не модно.
Декольтем своїм мене манила.

ZED

Сьогодні з Alterом запилили човен ;D Чекаємо на стрічкову шліфмашинку...

Bottlehunter

Чуваки, як там справи з Полтвочовеном? Я на наступний тиждень працюю до обіду, можу взяти участь у підземних підсобних роботах.
Най жиє Гуцулія!

ZED

Без змін. No шліфмашинка - no party. Вручну то все підганяти в таких умовах буде вельми складно :(

Bottlehunter

Є ідеї де взяти шліфмашинку?
Най жиє Гуцулія!

Student

Цитата: Bottlehunter від 24.02.2012 14:01:09
Є ідеї де взяти шліфмашинку?
Добрий день.
Ну наприклад вібраційна влаштує, Макіта???
Зараз щось придумаю, але зразу попереджаю, не моя, беру у борг на 3-4 дня, то попрошу активізуватися, та й зробити необхідний об`єм робіт за 2-3 дні бо тим інструментом працюють.
ПСи. Лежить вже коло мене, можна їхати, забирати.

ZED

Дякую, Student! Як завжди, рятуєш весь проект. Сьогодні ввечері заїду за апаратом.
Alter, Bottlehunter, Stinger, в нас є вихідні і, мабуть, понеділок на підгонку деталей.

Bottlehunter

Вихідні працюю, причому круглодобово. В понЕділок після 16 можу попрацювати.
Най жиє Гуцулія!

416 Гості, 0 Користувачів