Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Alter

Вихідні відпадають. В понеділок буду.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Потрібні кілька свіжих мозків та додаткові руки, бо мою ліву шліфмашинка файно пожувала 8) Давайте у понеділок на 16:30

ПС. А човен, тим часом, потроху набуває форми...

ZED

Непогано ми сьогодні попиляли із Alterом, Bottlehunterом, Hel_2тором ;D. Ще кілька таких продуктивних днів і човен можна буде спускати на воду.

gribkoff777

Будь попрочнее новый старый таз, длиннее был бы мой рассказ... (С. Маршак)  ;D Жартую!!!
Човен виглядає непоганим!!!
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading." T. Jefferson

Alter

За нині впиляли кОвалок морди лодки. Осьо воно.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Останні новини з підвалу:

Човен готовий на 70%. Усі деталі підігнані, вирівняні та проклеєні, шви загерметизовані, головки самонарізів зашпатльовані та зашліфовані, зменшена продольна дугоподібність дна, корпус тримає форму, перероблена фланцева система з'єднання половин, фланець носової частини зварений, сьогодні з Studentом зваримо другий.

Поточний рахунок-фактура:
Кутник сталевий 35х35х3        6 м        125,9 грн.
Брус 40х15х2500                    3 шт      28,5 грн.
Брус 50х20х2500                    2 шт      22 грн.
Грунт ГФ-021 сірий                 1 кг        20 грн.
Емаль Алкідна біла                  0,9 кг     27,9 грн.
Емаль Алкідна чорна               0,9 кг     28,9 грн.
Пензель флейцевий               1 шт       6,3 грн.
Силікон прозорий                   310 мл    17 грн.      
Шприц для силікону               1 шт       13,2 грн.
Самонаріз 3х55                      100 шт   9,5 грн.
Самонаріз 3х35                      150 шт   12 грн.
Капсуль 9 мм                        20 шт     15 грн.
Шуруп шир. шляпка   3х10      50 шт    6 грн.
Стрічка шліфувальна              2 шт      18 грн.
Анкерний болт М6/8 60           6 шт      12,5 грн.
                                           Разом:    362,7 грн.

Must buy:
Болт М8х40мм                       10 шт    ? грн.
Гайка-барашек М8                  10 шт    ? грн.
Ущільнювач віконний              3 м        ? грн.
Уайт-спіріт                             0,5 л     ? грн.
Черенок від лопати/швабри     2-3 шт   ? грн.

З фонду полтвоплавання, який збирали в Пивничці, дійшло лише 200 грн. Потрібно назбирати приблизно стільки ж. Випробування не за горами :D

Student

Забув сталеву полосу для кріплення фланцю до борта,або знайти десь, або купити. І болти щоб зібрати все до купи

ZED

Ті полоси виріжемо з решток кутника, а болтів і спавді треба більше ніж 10. Список закупок ще не повний.

inkognito

   +100 грн у Пивниці від мну. Прошу приєднуватись Ясновельможні Дописувачі та Тру-Поціновувачі!
Resistance is futile

ZED

Встановили фланцеві з'єднання та погрунтували зовні. Ще зовсім небагато залишилося до випробування: облямівка бортів, грунт всередині, перший шар фарби зовні та весла.

ZED

Човен готовий на 80%, а отже настав час його першого випробування. А саме на транспортабельність, герметичність, зручність керування, вантажопідйомність, стійкість та маневреність. Одним словом, перевірити все, що можна буде виправити перед зануренням у колектор і мати практичні дані для виготовлення сидінь, армуваня, ременів безпеки, доцільності встановлення уключин і т.п.

Тепер два питання на засипку:
1. Коли? Транспортувати човен бусіком можливо або в середу (16.05) після обіду, або в суботу (19.05) впродовж дня. Кому що більше підходить?
2. Де? На розгляд пропоную 4 варіанти: озеро на Погулянці, озеро на перехресті Стрийської-Наукової, "Алтайські" озера, або Винниківське озеро. Можете запропонувати й інші озера в межах Львова, але із зручним під'їздом для автотранспорту.
Голосуємо.

Fenriz

Думаю найкраще - то на перехрестку стрийська -наукова, в разі відсутності бусіка, можна сміло пакуватися в тролейбус 2  і їхати під саме озеро

inkognito

Приліпив галасування в шапку теми
Resistance is futile

Bottlehunter

Я за суботу. З наведених вище варіантів найбільш прийнятним видається озеро на Стрийській-Науковій. Але, думаю, краще було б поїхати на Левандівку. Там болота менше і є зручний пірс.
Най жиє Гуцулія!

Romchick

Як варіант можу запропонувати Сокільники. Є багато невеликих озер з зручним доступом до води. Від Стрийської-Наукової, не так вже і далеко.

gribkoff777

1. Проголосував.
2. Бусик є?
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading." T. Jefferson

Mary

Невеличкий звіт не завадить. Перепрошую, якщо не туди закинула. Якщо треба - переносьте.
Човен спустився на воду і йому там сподобалось ;) Подія сталась 20.05 за участю Studenta, ZEDa, Fenriza, Hel_2, Дімасі2808, ну і мене. Привезли на бусі, який нам люб'язно надав Student.
Транспортували розібраним, зібрали на місці досить швидко.




Розчистили місце для інсталу човна.

Ну, ви розумієте ;D

Поставили човен на воду


та посадили в нього Hel_2.


Доки він плавав, а точніше зник в кущах, хлопці дуріли без тормозів)))) Водні процедурки  ::)


Тим часом, наш пірат захопив ворожий пліт та приштовхав його на нашу Тортугу


Рішення випробовувати човен на спокійній воді було вірним, тому що він трошка змок. Коротше, гермітизація була доброю, окрім маленької дзюрочки, яка за півгодини плавання дала отаку течу.


Впевнившись, що човен "НЕ шкробає по дні", залізли в нього спочатку вдвох, а потім і втрьох. Та ще й гастарбайтера підчепили)


Наприкінці вже зовсім довірились човну і навіть взяли з собою фотоапарат, зафіксували тамтешню красу рослинного та тваринного світів.






Після всіх навантажень та бризків від весел, човен набрав всього лише стільки води


Загалом, випробування пройшли майже бездоганно. Човен виконав все, що від нього чекали. І навіть більше.
Ватерлінія при навантаженні у ~100кг - 15см від дна. Якщо три людини, то ~20см від дна. Але точних замірів поки нема.
Є потреба ставити невисокі (10см) сидіння, тому що без них незручно (а іноді мокро) сидіти.
Також Fenriz вдало помітив, що для плавання на стрімкій воді треба збільшити планку на кормі, бо вода буде переливатися через борти.
Чи будемо ставити уключини - поки невідомо, адже в Полтві від них користі буде нуль, а поза колектором не завадять. Можливо, поставимо їх після Полтви.

Решта фото тут.

Bottlehunter

Я в васторге!!! Дуже тішуся, що випробовування пройшли гладко і конструкція виявилася надійною! Тобто лишилося тільки погрунтувати зсередини та помалювати ззовні?

А коли під землю?
Най жиє Гуцулія!

Alter

Ех, шальоно жалію що не зміг бути на випробуваннях, і шальоно радий що ті години в підвалі не пройшли даром. На спуск під землю буду 100500%, інакше ніяк.

Що дали у якості прокладки на фланець?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Цитата: Bottlehunter від 22.05.2012 07:58:47
Я в васторге!!! Дуже тішуся, що випробовування пройшли гладко і конструкція виявилася надійною! Тобто лишилося тільки погрунтувати зсередини та помалювати ззовні?

А коли під землю?
Перед спуском під землю, окрім фарбування, потрібно ще внести зміни та доповнення в конструкцію і випробувати на річці із швидкою течією (Стрий?).

Цитата: Alter від 22.05.2012 15:22:35
Що дали у якості прокладки на фланець?

Віконний ущільнувач. Виробник з кЕтаю каже, що матеріал - сталь ???, хоча насправді поліпропіленова піна (з "єфектом пам'яті")

280 Гості, 0 Користувачів