Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Alter

    Щойно порахував:
-1 середньостатистична банка (півторалітрова) монтажки = 40-60 літрів піни;
-густина затверділої піни - 20-25кг/м.куб.(в принципі можна знехтувати і прйняти рівною повітрю);
-Ціна одної банки - 35-50грн;
-проекована підомна вага для двох чоловік - 250 кг (вроді має хватити з лихвою із врахуваням мінімальної товщини стінки та внутрішніх пустот, які теж будуть підіймальною силою);
-250/50=5 банок;
-5* 42,5=227,5грн. Плюс-мінус відсоток розкиду цін та корисного об'єму.

Розрахунки сирі ,а на практиці буде вводитись поправковий коефіцієнт Кпопр.=0,032...857,6 ;)

П.С. А де Смайл подівся? Якось тут скучно без нього)
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

swordlord

Цитата: Alter від 07.12.2011 00:57:54
    Щойно порахував:
-1 середньостатистична банка (півторалітрова) монтажки = 40-60 літрів піни;
-густина затверділої піни - 20-25кг/м.куб.(в принципі можна знехтувати і прйняти рівною повітрю);
-Ціна одної банки - 35-50грн;
-мінімальна підомна вага - 250 кг (вроді має хватити і для запасу);
-250/50=5 банок;
-5* 42,5=227,5грн. Плюс-мінус відсоток розкиду цін та корисного об'єму.

Розрахунки сирі ,а на практиці буде вводитись поправковий коефіцієнт Кпопр.=0,032...857,6 ;)

П.С. А де Смайл подівся? Якось тут скучно без нього)


А не легше загерметизувати повітря?
Si vis pacem, para bellum.

Alter

Щоб так було, треба робити конструкцію з окремих елементів. А так маємо все готове і жорстке, плюс в разі чого повітря не стравиться. Ну і якщо будуть труби ПВХ, то вони ж також стиратись будуть, а там вже допуск на стінку, ібо дальше пустота. А тут три скільки влізе, а ще якщо піддончик замутити... Ех!
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

swordlord

Чувак на ПВХ трубах, плаває собі троха  ;D

Si vis pacem, para bellum.

:-)

Радянські легкові скати, 6 штук, навалити піною, правда сохнутиме довго але нема на то ради, біба покромсати камеру і потім штопати або ні. Якщо  можливіссть то камазівську або іншу яку невелику. Там те ж що й газонажися..


Аз пінопластом лише тоді виникне побема.якщо на гребні застрягне. і як гойдалка почне рухатися і розламається навпіл. Хоа швидка течія і хароший радянський пінопласт себе показують добре, ібо колись займвся таким, біда що при ударі обперешкоду пасажири можуть сходу покинути палубу, і не факт що на берег..

Вжа давно думаю про сплав і засіб, але наразі крім коліс, або хорошою пінопластовоїконструкції альтернативи не бачу.ще варіант 2 матраци нахєрячити пінкою і звязати потім. ну такі невеликі. водні, як каримат шириною. Кароч пінка дєло.
Ну але якзнову  таки показує досвід, камери легкові призводять до того що ти мочиш у воді те що зазвичай влітку на пляжі. тому таки більші треба.
Або зварганити із пінкичи 15-20см пінопласту конструкцію а-ля карта,. тобто таку ніби дошку монолітну як літаюча тарілка пошти видлубати для пасажира заглиблення анатомічне. см 5 товщинидна залишити.
Днище вкрити навіть тою ж бляхою, можна ще плавник забабахати. але думаю зломається нах він.


От. і байдарочне весло, і якщо двомісний в довжину зробити. а щоб сантиметрів по 30 по боках. і десь 50-55 то ваша задниця то можете прикинути ка ширина і чи влізе чи якось ще.

А ще можна інтексівські чи які там човни, і нахєрячити пінкою і не грати мозок собі. бо як і усне то пох буде. не якщо обережно канєха.

Радій, радій, Альтер. Як сказав би Василь Васильців. якби не про кальмара.
А ще є уьтра міціні і оегкі пакрафти по 850 баків штка і важать 2,54 кг, але я бть стільки ще не заробляю.
Ну і агор не проканає, ще й покалічитися можна. Весла байдарочні і кішко-якір.
Ну і ще можете кілька бочок із китожиром поставити на носі. як 15-тирічний капітан, щоб хвилі попереду згладжувати. ага. Від них буде користі більше як від багра.
О ще крае. були колись такі широчеееезні пласмасові ванки іздном. так це дно а зверху пінки і життя чудове.
Декольтем своїм мене манила.

ZED

Весь вечір і ніч провів у роздумах... Якщо робити, то робити капітально! А якщо так, то нащо вигадувати велосипед? Ось, на мій погляд, компактний та простий у виготовленні зразок для побудови, який повністю підходить для наших неглибоких швидкісних плавань:
Аффтар вирізав все з фанерки 8-ки за шаблонами, зв'язував на стиках та надійно проклеював, герметизував і в кінці-кінців фарбував цього монстра :)







Трошки шпатлівки на стики і зер гут!










Осьо кінцевий результат

Специфікації аффтора: довжина 243 см, ширина 120 см, висота борту 40 см, вага 35 кг, вантажопідйомність 220 кг

Тепер пропоную модифікації 8):

1. Зменшити пропорції човна, до 200 х 100 х35 см щоб він проліз у вхід та можливо в деякі кільця, як наприклад в ХІІ колекторі, або ПЗК.
2. Замість фанери 8-ки взяти 10-ку (бажано марки ФСФ, але не критично)
3. Укріпити стики брусками та посадити фанеру на них на клей та самонарізи.
4. Шпангоути робити не з фанери, а з дошок/брусків.
5. Вздовж дна човна закріпити профіль для гіпсокартону.

Частково буде виконувати функцію кіля, ну і свій прямий обов'язок - компенсувати удари. Він легкий і в мене його повно на горищі. Можна в принципі і бляхою оббити дно, але як на мене вага вже значно зросте :-\

6. Розкрити кілька таких профілів та оббити ними місця стиків бортів та дна. Знову ж таки, для захисту дерев'яної конструкції та для більшої міцності (лонжерони).
7. Посилити бак розпорками до дна та бортів і причіпити на ніс камеру/покришку від якоїсь легковушки. Може дістанемо більше, тоді ще й борти обвішаємо.
8. Стерно, гадаю, нам потрібно не буде - в такій течії від нього користі 0. Хоча, опціонально можна і причепити на корму фанерний трикутник на петлях із руківя'м.
9. Весла 2 шт. з одного кінця стандартна байдарочна лопать, з іншого гак/багор.

10. Бортовий аккумулятор 12В 9А/г (є в наявності) та система фронтального & бокового освітлення.
11. "Ремені безпеки" із швидким розстібанням, шоб в разі натикання на щось не вивалитися із човна, але й щоб не захлинутися, якщо човен - не дай Бог- перевернеться.
12. Ніякої склотканини, карбону, гелькоутів та подібних цікавинок. Як каже swordlord, фанера та кілька шарів фарби (емалі, ретельно вмазаної малярським пензлем, не з балончиків!) ну і шпатлівка з герметиком для стиків. Підрехтувати таке покритя простіше всього.

Інструмент відповідний маю, приміщення для збору та зберігання теж; матеріалів, щоправда, маю обмежену кількість :'( та мінімум вільного часу, але все це збирається за тиждень 100%.

Alter

2 ZED. А гармата буде? ;)
Ну так то ж власне лодка виходить, то фактично вернулись до того, з чого і починали.
Якщо за основу брати ото, то гугл каже, що півтораХпівтора метра квадрат фанери-десятки грубо кажучи коштує 100грн. Можна і скинутись.

П.С. Якось воно нецікаво та неепічно буде з таким плавзасобом. Банально, я б навіть сказав. :(
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Цитата: Alter від 07.12.2011 07:45:34
2 ZED. А гармата буде? ;)
Ну так то ж власне лодка виходить, то фактично вернулись до того, з чого і починали.
Якщо за основу брати ото, то гугл каже, що півтораХпівтора метра квадрат фанери-десятки грубо кажучи коштує 100грн. Можна і скинутись.

П.С. Якось воно нецікаво та неепічно буде з таким плавзасобом. Банально, я б навіть сказав. :(

Можна для пристрашання щурів і пінопластову гармату скотчем приклеїти ;)
Я так подумав, що надійність та безпечність все ж матимуть більш важливу роль, ніж екстравагантність. А дігерську автентику можно і фарбою на бортах забацати)
Ввечері проведу розрахунки розкрою фанери. Потім подивлюсь ціни у місцевих магазинах і на днях дам знати, кіко то все обійдеться з герметиком, шпатлівкою та емаллю.

P.S. Оце не банально :)


А оце цікаво :D


А ось це взагалі епічно ;D

Stinger

хлопці, а що якщо зробити в літку сплав не колектором, а саме Полтвою за містом, від очистних до наприклад села Полтва, це і безпечніше і на повітрі, і помандрувати, як за часів, коли річка була судоходною, файно було б випробовувати різні конструкції плавзасобів, там і лодку з мотором можна запустити)))))

Stinger

взагалі ідея ZEDa мені дуже сподобалась, лодка плоскодонка себе виправдає, до того ж можна мотор зачепити, ...ну і гармату звісно ж ;D  а на рахунок єпічності, то фейли теж бувають дуже епічними, особливо коли винесе серед уламків єпіческого баркаса десь на очистних)))

ZED

Фанеру марки ФСФ знайти у Львові неможливо, ба навіть лист марки ФК 3000х1500 мм  >:( Так що будем робити з того що є. А є ФК 1525х1525 мм. Наразі, найдешевшу знайшов в Новій Лінії (118,90 грн.) Тож, як кричить Stinger, човен буде розбірним із носовою та кормовою половинами, що надасть можливість його зручного транспортування (можливо, навіть у громадському транспорті 8)).
Приблизний кошторис:

Фанера марки ФК 1525х1525х10 мм            3 шт    356,70 грн.
Емаль Композит ПФ-115 сіра 2.8 кг             1 шт      69,90 грн.
Рідкі цвяхи Profline акриловий 280 мл          1 шт      15,90 грн.
Герметик Soudal для паркету 310 мл           1 шт      22,50 грн.
Пістолет для герметика JVG-K EF-5408        1 шт     11,50 грн.
Самонарізи, хомути, заглушки, ручки,
болти, гайки-барашки, ущільнувач, ...                   ~80,00 грн.
                                                              Разом:    556,50 грн.
Отже, шановні форумчани, хто має бажання матеріально допомогти втілити ідею багаторазових мандрівок Полтвою у життя, підписуйтесь нижче. Більше народу - менша доля :)

Йа автоматично +1

Stinger


Lesyk

500 грівасєй - а не дорогувато як для експеременту?
А може зробити пліт з мішків, в яких будуть пластикові пляшки? Напи*дити пляшок - не проблема з сучаними збірниками пластику, залишаються лише корки. І от в цьому питанні Я думаю Ярослав нам допоможе.

Кошторис:
-скотч прозорий, широкий, жеби всьо трималося агфігенско - 30-40 грн.
-мішки, для кращої форми, транспортабельності і т.д. - 20 грн.\
-корки для пляшок - хз скіки грн.
-мотузки, фарби, інший хабар - хто де по яким сусєкам наскребе, хз скіки грн.

Ну шо, як такий альтернативний варіант? Всі хто за - підніміть 2 руки і крикніть ХООБББАААА!!!

О. Ще одне меговажливе питання назріло. Плавати планується в коллекторі - чи таки за його межами? А то шось мені підказує, що глибини потоку в колекторі не буде достатньо для пропливання мною запланованого пляшко-судна, не те що вже вашого дерев'яного морського вовка.

Всі, кого зацікавило це питання так само як і мене - підніміть 2 руки і крикніть ХООБББАААА!1!!111

Ioan85



Таке весло буде не практичним у випадку вузької річки. Треба весло робити типу "тичка" тобто випиляти з дошки, щоб нею не тільки можна було гребсти а й відпихатись



На волині таким човном плавав на рибалку, дуже зручна конструкція в маневруванні вузькими каналами. Достатньо одного весла!!!

inkognito

+1 скинусь за компанію.
Resistance is futile

ZED

Цитата: Lesyk від 14.12.2011 23:06:02
500 грівасєй - а не дорогувато як для експеременту?
А може зробити пліт з мішків, в яких будуть пластикові пляшки? Напи*дити пляшок - не проблема з сучаними збірниками пластику, залишаються лише корки. І от в цьому питанні Я думаю Ярослав нам допоможе.

Кошторис:
-скотч прозорий, широкий, жеби всьо трималося агфігенско - 30-40 грн.
-мішки, для кращої форми, транспортабельності і т.д. - 20 грн.\
-корки для пляшок - хз скіки грн.
-мотузки, фарби, інший хабар - хто де по яким сусєкам наскребе, хз скіки грн.

Ну шо, як такий альтернативний варіант? Всі хто за - підніміть 2 руки і крикніть ХООБББАААА!!!

О. Ще одне меговажливе питання назріло. Плавати планується в коллекторі - чи таки за його межами? А то шось мені підказує, що глибини потоку в колекторі не буде достатньо для пропливання мною запланованого пляшко-судна, не те що вже вашого дерев'яного морського вовка.

Всі, кого зацікавило це питання так само як і мене - підніміть 2 руки і крикніть ХООБББАААА!1!!111

Можливо і дорогувато в сумі, але які ж ми дослідники, якщо не забацаєм такий девайс для досліджень?! Та й якщо 10 людей назбирається, то вже по 55 грн буде, а це зовсім не багато.

Плавати можна буде і в колекторі і поза ним. А на рахунок плоскодонки ти не правий. В неї відносно незначна осадка (см 15-20, не більше) плюс рівне дно, а пляшки стирчатимуть звідусіль і за все чіплятимуться.

Цитата: Ioan85 від 15.12.2011 00:00:15
Таке весло буде не практичним у випадку вузької річки. Треба весло робити типу "тичка" тобто випиляти з дошки, щоб нею не тільки можна було гребсти а й відпихатись.

На волині таким човном плавав на рибалку, дуже зручна конструкція в маневруванні вузькими каналами. Достатньо одного весла!!!
Дякую за пораду :D Врахуємо.

Lesyk

.
ЦитуватиА на рахунок плоскодонки ти не правий. В неї відносно незначна осадка (см 15-20, не більше) плюс рівне дно, а пляшки стирчатимуть звідусіль і за все чіплятимуться.

1. У якому відрізку колектора при норм погоді є як мінімум 20 см глибини? Під вул Чорновола в розрахунок не варто брати - там настільки височенні борти шо сикотнувато там плавати і т.д.
2. Я ж сказав - пляшки у мішки. Якраз це і є протекцією від чіпляння де попало. Потім знайду якесь фото подібного девайсу.

Всі, кому незрозуміле місце запливу в колекторі та недовподоби недостатня уява щодо вигляду пляшкового плотика - підніміть дві руки і крикніть ХООБББАААА!1!!111

ZED

Цитата: Lesyk від 15.12.2011 10:58:43
1. У якому відрізку колектора при норм погоді є як мінімум 20 см глибини? Під вул Чорновола в розрахунок не варто брати - там настільки височенні борти шо сикотнувато там плавати і т.д.

Все, що за водоспадом (окрім небезпечної ділянки біля IV колектору), ПЗК, XII колектор, і до Очисних. Там усюди не менше пів-метра у будь яку погоду. Також маємо потенціальні бічні колектори, які неможливо дослідили пішки.

Lesyk

Цитата: Lesyk від 15.12.2011 10:58:43
Під вул Чорновола в розрахунок не варто брати - там настільки височенні борти шо сикотнувато там плавати і т.д.

Цитата: ZED від 15.12.2011 11:43:36
Все, що за водоспадом (окрім небезпечної ділянки біля IV колектору), ПЗК, XII колектор, і до Очисних. Там усюди не менше пів-метра у будь яку погоду. Також маємо потенціальні бічні колектори, які неможливо дослідили пішки.

Я вже зазначив про небезпечність саме ділянки за водоспадом (ну це кагбе і є вул. Чорновола). Хоч я ше той мудак з явно пошкодженим інстинктом самозбереження - але я б там не поплив.

Всі, кому здається що сплав по цій ділянці коллектора є явно в суїцидальних тонах - підніміть 2 руки і крикніть ХООБББАААА!1!!111

Stinger

Лесик прикрасив все траурними тонами, на самому ділі там ніц страшного навіть на водоспаді, просто веселі гірки, триматись крепше та ніц не буде, човен тупо пронесе великим потоком, та далі винесе на спокійну ділянку :)

263 Гості, 0 Користувачів