Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Lesyk

Цитата: stinger від 15.12.2011 18:22:57
Лесик прикрасив все траурними тонами, на самому ділі там ніц страшного навіть на водоспаді, просто веселі гірки, триматись крепше та ніц не буде, човен тупо пронесе великим потоком, та далі винесе на спокійну ділянку :)

ем...до водоспаду нато мілко - човен не пропливе, на самому водоспаді через це може бути перевертання. І всі забули яка висота борта після водоспаду?

Усі хто пам'ятають висоту борта після водоспаду та величину потоку до нього - підніміть дві руки і крикніть ХООБББАААА!1!!111

:-)

Лесику,із пляшками тупняк однозначно як і з фанерою. ас врятують рафти, або замінники їхні - камери від коліс. І всьо тут. краще пробийте де по дешевці можна придбати камеру від колісного Т-150.
Декольтем своїм мене манила.

Lesyk

Цитата: :-) від 17.12.2011 14:05:27
Лесику,із пляшками тупняк однозначно як і з фанерою.

В середині коллектора на пляшках - тупняк, неатріцаю. Фанера також. І таки камера була б круче всього. А от за межами коллектора на пляшковому плоті було  навіть дуже весело поплавати. Треба буде весною зробити плота і відчути себе Томом Соєром. Ну або Гекільбері Фіном.

Alter

Ото мав відсутність нету, тож щойно перший раз за 10 днів дорвався.

1. Значить по матчастині я +1, як і казав.
2. Раз рішили плоскодонку, то шляк трафить, робим її (хоча мені трушним видається все ж суцільна байда з пінки. Краще щоб армована).
3. Ту Лесик. Ну які нафіг пляшки? Ти сам-то туди сядеш потім? Я вже не кажу про спуск на воду.
4. Ту ZED. Хтось щось вже починав робити? Якщо що - давайте знати, благо час і можливість поки що є.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Цитата: Alter від 18.12.2011 20:18:47
Ото мав відсутність нету, тож щойно перший раз за 10 днів дорвався.

1. Значить по матчастині я +1, як і казав.
2. Раз рішили плоскодонку, то шляк трафить, робим її (хоча мені трушним видається все ж суцільна байда з пінки. Краще щоб армована).
3. Ту Лесик. Ну які нафіг пляшки? Ти сам-то туди сядеш потім? Я вже не кажу про спуск на воду.
4. Ту ZED. Хтось щось вже починав робити? Якщо що - давайте знати, благо час і можливість поки що є.

1. Супер  ;)
2. Думаю, в кінцевому варіанті пінка теж буде присутня (в якості амортизатора).
4. На даному етапі, човен лише на папері. Роботи не почалися через відсутність матеріалу. Чекаємо ще хоча б кількох бажаючих допомогти матеріально (наразі маємо 4-х, себто Inkognito, Stinger, Alter (якщо я правильно зрозумів) & йа, а це виходить по 140 грн.)

inkognito

агов, ясновельможні дописувачі - скидуються на проект лише нас четверо? пафосно...
Resistance is futile

Bottlehunter

Гарна ідея є. Люди, готові взятися за її виконання теж є - ZED і Alter. Все вперлося в фінансове питання.

За кошторисом, який склав ZED, потрібно біля 600 грн. Додамо ще 20% для непередбачених витрат та можливості вибрати більш якісні матеріали, вийде біля 750 грн. Ніби невелика сума, але якщо розділити її на чотирьох, хто зголосився оплатити, вийде досить суттєво.

Тому пропоную скинутися - хто по скільки зможе. Нас багато, по 20-10-5 грн з кожного - і вже пливе по Полтві човник! Для тих цілей буде створено банк (тобто банку) в Пивничці, куди можна буде кидати купюри. Рух коштів буде чесним та прозорим (тобто банку ніхто фольгою обмотувати не буде  :) ), якщо щось лишиться - вип'ємо разом пива в день урочистого спуску на воду.

Не даймо тій ідеї засохнути! Мої 50грн вже в купі.
Най жиє Гуцулія!

ZED

Цитата: Bottlehunter від 22.12.2011 12:54:24
Гарна ідея є. Люди, готові взятися за її виконання теж є - ZED і Alter. Все вперлося в фінансове питання.

За кошторисом, який склав ZED, потрібно біля 600 грн. Додамо ще 20% для непередбачених витрат та можливості вибрати більш якісні матеріали, вийде біля 750 грн. Ніби невелика сума, але якщо розділити її на чотирьох, хто зголосився оплатити, вийде досить суттєво.

Тому пропоную скинутися - хто по скільки зможе. Нас багато, по 20-10-5 грн з кожного - і вже пливе по Полтві човник! Для тих цілей буде створено банк (тобто банку) в Пивничці, куди можна буде кидати купюри. Рух коштів буде чесним та прозорим (тобто банку ніхто фольгою обмотувати не буде  :) ), якщо щось лишиться - вип'ємо разом пива в день урочистого спуску на воду.

Не даймо тій ідеї засохнути! Мої 50грн вже в купі.

О! Оце мужик! Оце ідея!!! :D Так діло й справді швидше піде ;)

Golem

Фондую 600 грн для здійснення такої ідеї!
Дігери всіх країн єднайтеся!

Caesar

Підтримую , буду в пивничці закину. + допоможу з виготовлення як тільки закінчиться сесія.
І рай, і пекло мають свої переваги. У раю чудовий клімат, а в пеклі – вишукане товариство.

inkognito

+100 грн, закину в пивницю в суботу.
Resistance is futile

Ioan85

Що до конструктивних рішень. Рекомендував би замість фанери заюзати такий матеріал як OSB плита, якщо не на весь човен то хоча б на днище. Недолік фанери, якщо десь буде пошкодження зовнішньої оболонки то під впливом води вона тріскає, розбухає та розшаровується.

P\S Робіть так щоб до Бугу допливсти  :)


http://www.nl.ua/ua/stroimaterialy/derevo/OSB_QSB/plita_Kronospan_SRL_osb_3_2500x1250x15_mm.html

OSB 3 - плита конструкційна використовується в середовищі з помірною вологістю як всередині, так і зовні, найпопулярніша та найчастіше використовується в будівництві.

Переваги орієнтовано-стружкових плит (ОСП):

плити ОСП не змінюють форми під дією вологи, яка знаходиться в повітрі, як це зазвичай трапляється з дошками (низьке водопоглинення);
легка та швидка обробка завдяки великій щільності плити та волокнистості дерева (можна монтувати плиту за допомогою цвяхів, шурупів та скоб);
великий термін служби плит;
невелика маса обшивки (легкість конструкції даху);
простий монтаж (можливість самостійного монтажу опалубки);
практично безвідходне використання матеріалу; постійність параметрів (плита не змінює свої механічні якості при умові ізоляції її від безпосереднього впливу погодних умов);
надає жорсткість конструкції дахів.

Alter

     Про OSB плиту. Чогось мені здається що вона розлізеться на ура. Як не як, а все ж пресовані волокна, які набухнуть як тирсоплита. А по міцності вона 100500% слабша, тому підтримую ZEDа у використанні 8-10мм фанети з подальшою обробкою емаллю. Перед тим її можна ще всякою хімзаразою обробити, але то вже лишні гроші і таке всяке. Навіть того хватить з лихвою.

    Значиться про конструювання. На цю п'ятницю їду додому, так що якщо що тра буде - кажіть, вдома точно знайду (всякого роду електролобзіки, ключі-викрутки, струбцини, дрельки і теде). Бо потім свята ну і все в тому дусі.

    Про бабоси. Щойно приперся з центру. Прочитав би повідомлення Bottlehunterа раніше - закинув би бабло ще сьогодні. А так зможу лиш у понеділок, бо сьогодні рест, а завтра "гоу ту на хата".

    Ну то коли починаємо монтаж? (те що після збору бабла і купівлі матеріалів то ясно. КЕП.)
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Цитата: Golem від 22.12.2011 13:02:26
Фондую 600 грн для здійснення такої ідеї!
Ну тепер взагалі чудові новини! :D Golem, Inkognito, Bottlehunter, Цезар, шалено дякую вам за підтримку! Ваш вклад в розвиток науки та техніки ми ніколи не забудемо! :D
Так подумав, що якщо коштів меценатів буде більше ніж достатньо, то можна продовжити збір до весни на користь двигунця до човна (це десь ще 700-1000 грн). І тоді вже будемо мати справжній трушний підземний водний маршрут із двостороннім рухом ;)

Цитата: Ioan85 від 22.12.2011 15:23:02
Що до конструктивних рішень. Рекомендував би замість фанери заюзати такий матеріал як OSB плита, якщо не на весь човен то хоча б на днище. Недолік фанери, якщо десь буде пошкодження зовнішньої оболонки то під впливом води вона тріскає, розбухає та розшаровується.

P\S Робіть так щоб до Бугу допливсти  :)
По суті, нам немає особливої різниці, який з цих матеріал використовувати на дно (ну крім ДСП, звісно), адже погана вологостійкість компенсується шаром емалі. Та й навіть якшо десь чиркне незахищеним кавалком дна чи бортів, вологи потрапить небагато. Оскільки після плавання човен будемо з води забирати, а перед новим плаванням дрібні дефекти зафарбовувати, то деформацій від вологи буде мінімум. Але за пораду, дякую)

Цитата: Alter від 22.12.2011 16:44:22
     Про OSB плиту. Чогось мені здається що вона розлізеться на ура. Як не як, а все ж пресовані волокна, які набухнуть як тирсоплита. А по міцності вона 100500% слабша, тому підтримую ZEDа у використанні 8-10мм фанети з подальшою обробкою емаллю. Перед тим її можна ще всякою хімзаразою обробити, але то вже лишні гроші і таке всяке. Навіть того хватить з лихвою.

    Значиться про конструювання. На цю п'ятницю їду додому, так що якщо що тра буде - кажіть, вдома точно знайду (всякого роду електролобзіки, ключі-викрутки, струбцини, дрельки і теде). Бо потім свята ну і все в тому дусі.

    Про бабоси. Щойно приперся з центру. Прочитав би повідомлення Bottlehunterа раніше - закинув би бабло ще сьогодні. А так зможу лиш у понеділок, бо сьогодні рест, а завтра "гоу ту на хата".

    Ну то коли починаємо монтаж? (те що після збору бабла і купівлі матеріалів то ясно. КЕП.)

Та все в мене є, ну хіба маєш якісні пилочки на фанеру до електролобзіка то тягни (бо циркулярка моя лишень прямі розрізи робіть, а на ЕЛ пилки наразі дефолтні). А ще стрічкову шліфмашинку може хтось має?

Тепер щодо часу. Зараз цілій місяць маю стабільний проект на роботі, тож кожного вечора я го роблю. Відповідно, вдень я вільний майже щодня (з 13 до 18). От з понеділка вже можем прогулятися ще по кількох точках із матеріалами, помацати все, вибрати та подумати/домовитись щодо транспортування. Доречі, згадав, що колись лазив за Львівхолодом та бачив великий цех з розкрою деревини. Варто навідатись. А як матеріал буде, то через ОП будем домовлятися про "рандеву в підвалі". Думаю, 2-3 дні на тиждень впродовж 2-3 тижнів нам вистачить з головою ;)

Alter

Шліфмашинка та чудо-лобзик в наявності. В неділю притараню.

Ну про двигун це ти вже зугнув ;D

П.С. А як зі святами бути? Після НР два тижні особисто мене не буде, та і зараз не дуже то часу і є. Сесія, курсаки, робота... Мож ща буде закупка матеріалів, збір у благодійний фонд, інструменти і теде, а норм безпосередньо за збір можна взятись ну скажімо із середини січня. І по святах буде, і хляпанка під ногами, дасть Бог, пропаде, і настрій робочий, а не чумуйданний ;) Га?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Якщо в тебе кутова шліфмашинка (болгарка), то не тягни. Від неї толку зараз мало буде, та й в мене вона є - саме стрічкову треба. А від лобзика тільки полотна візьми.

Ну, Аlter, не робити ж тільки тоді, коли ми вдвох зберемося. Є ще кілька людей, які допомогатимуть, та й сам теж за наявності часу буду щось кліпати ;).

Caesar

якщо відремонтую свою стрікову шлів машинку + лобзик в наявності пістолет для силікону теж десь був , але підтримую Альтера думаю то варто після свят. Зараз багато  приготування до свят ,сесія, курсак ,  а потім за тиждень зробили тай попливли. Щоб не загаджувати тобі квартиру на свята і не морочити голову собі думаю уже варто  нового року
І рай, і пекло мають свої переваги. У раю чудовий клімат, а в пеклі – вишукане товариство.

Stinger

от я наприклад є в наявності, зараз вдома до НР, можем робити шось вже, хоча б підготовчий етап :)

inkognito

вчорай відніс у Пивницю +100 як і попередньо обіцяв. Приєднуйтесь!  ;)
Resistance is futile

Student

Цитата: Alter від 22.12.2011 16:44:22
     Про OSB плиту. Чогось мені здається що вона розлізеться на ура.
Добрий день.
Про осб - 100%. Якщо питання про фсф фанеру - повітряна 1, паркет депо, там знайти Андрія, подивитися на фанеру - якщо підійде - бо там сорт або тарна, або с\с, попробувати вибрати 3-4 кращих листа - там 2500\1250, або 2440\1220, то всьо про 10мм, якщо влаштує по якості, попросити, жиби набрали Студента - тоді то всьо буде на халяву - я фондую, та й ще привезуть куди тре, аби транспорт був би вільний. Якщо не буде транспорту, то Смайл знає мій номер - передзвоне - скаже де завезти - навечір може зроблю.
Пс. Якщо знайдете десь в іншому місці, то так само зможу завезти, але всже після 19, або в суботу після 15, бо буси службові.


Шойно був на складі, сам подивився, ну тре перебирати, бо то з одеку (виробник на рівенщині) найнижчий сорт, ну там є сучки, але можна перебрати, я вказівку дав, жиби пустили перебрати, ну а там далі розберемося, але тре, шоб двоє хтось прийшли, ну там її багато (фанери).

35 Гості, 0 Користувачів