Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Alter

     Значить тут пропонується обговорення напів-брєдової ідеї по створенню нєкого плавзасобу для подорожей Полтвою.
     Свої ідей, фе-коменти і все подібне в тому дусі прошу дописувати нижче.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

inkognito

Ну ексклюзиву не вийде, бо Golem вже встиг поплавати човником  :)
Resistance is futile

swordlord

А чого ідя прикольна  ;D.

Тільки от потрібно знати декілька нюансів:
1) розмір найбільшого входу в Полтву, щоб прикинути якого максимального розміру може бути плав-засіб, щоб потрапити в Полтву без труднощів.
2) скільки чоловік планується одночасно на нього посадити.
3) яка мінімальна глубина Полтви, щоб "не сісти на мілину".
Si vis pacem, para bellum.

ZED

Ця ідея вже давно непокоїть мізки як мінімум чотирьох учасників форуму (може більше).
Розробку дизайну та частину виготовлення беру на себе.
1. Найширший (і стандартно найменш запальний) вхід маємо знову ж таки в парку Франка. Ширина ~120 см. (вже уявляю собі розкладну конструкцію плавзасобу :) ). Ну і найближча до Полтви "верф" або в мене, або в Stingerа 8)
2. Залежить від напрямку розвитку конструкції (імхо, 2 оптимально).
3. Мін. глибину треба буде заміряти (пункт в плани на наступне дослідження). Не думаю, що в руслі буде менше 30 см.
Тепер продовження переліку нюансів:
4. Матеріал? (раніше розвивав думки в напрямку пластикових пляшок, але останній звіт від VIRUSа та Onyxа заставив задуматись в бік пінопласту). Які ще можна матеріали застосувати, щоб не обтяжувати конструкцію? Поліуретанова піна?
5. Пристрої керування плавзасобом? (від весел, думаю, користі буде мало - треба щось на кшталт багра, щоб від дна відштовхуватися або зачепитися за берег в разі чогось), окрім цього на перших порах потрібні мотузки до "берегової команди", як було під час плавання Golemа.
6. Маршрут? (для пробного плавання центральну частину Полтви можна використати, там де міст. Але якщо наш плавзасіб добре себе зарекомендує, цікаво було б  поплавати там, де пройти неможливо, наприклад за з'єднанням із ПЗК. Що скажете?
7. Хто ризикне спробувати і вміє плавати серед кувелдиків ;D? Я вже двічі хрещений водами Полтви, так що я за ;)

Fenriz

проблема буде не "сісти на мілину" а шоб дно було з чогось  такого, шо витримає, наприклад, совання по гострих як скло бортиках і перекатах.


swordlord

Наскільки бачу, то максимальна ширина плав-засобу 1м, за даного входу.
Пінопласт та поліестерол, щось надійністю від них не пахне. Хіба що накинути на ту конструкцію двошарове покриття з карбонового волокна та епоксидної смоли. Легке та міцне, правда недешеве. У плав-засобу мають бути гумові борти, думаю досвід баркасів з старими шинами тут підійде.
І так попередньо отримуємо 2-3 місне судно типу "торпеда".

В свою чергу пропоную оснастити його автомобільним акомулятором і декількома фарами, які б світили на стіни та вперід.  ;D Думаю заряду одного акумулятора на поїздку хватить.
Si vis pacem, para bellum.

inkognito

Засоби індивідуального захисту? Маю на увазі надувні рятувальні жилети, вось такі наприклад:


Resistance is futile

Stinger

в першу чергу треба врахувати силу течії, а вона там добряча, тому і швидкість буде дебела, на такій швидкості пінопластовий правзасіб розлетиться в хлам на тій намуленій дамбі, де Едуард вирішив скупнутись, або на тій аномалії, яка вздиблює воду і має під собою велике скупчення каміння, а то якраз посередині течії, плюс врахуйте просадку плавзасобу під пасажирами, до дна дістане. Ну і на останок такий момент як очисні, куди в кінці винесе, там тре буде спочатку затормозити, а потім вилізти якось назовні, тому тре буде ще одна команда підтримки.

onyx

Впринципі, пінопласт міцніший ніж здається, і якшо його правильно закріпити на жорсткому каркасі то він витримає і більш екстремальні умови.

Alter

    Я б казав зробити збірний каркас із 3-4мм сталевого кругляка (елементи позварювати, а окремі вузли, же би не застрягли, збирати безпосередньо всередині. Форма каркасу має забезпечувати внутрішнє наповнення пінопластом (та учасниками "регати" ;D ), забезпечувати жорсткість навіть під час ударних деформацій (типу щоб пінопласт не погубити, а самим не булькнути).
    Дно пропоную зробити профільним (дуга), щоб можна було позволити більшу осадку. + Можна обшити алюмінієвою бляхою-півторачкою. На вагу то вплине несуттєво, а от захисні властивості зростуть на порядки. (тепер питання де її взяти стільки ???).
    Пінопласт в такому випадку краще брати утеплювальний. Божна і будівельний, но він важчий. Вільний простір можна зафігачити монтажною піною (то буде тримати як супер-клей), а для надійності дати стяжки через все тіло стінки.
    П.С. Єдине що турбує, так то вага каркасу. По прикидам виходить 30-45 кг чистого металу. Як замінник в принципі можна використати труби ПВХ, навіть великого діаметру, але тут проблємка в монтажі буде, і тут тра буде серйозніше кумекати про те, як то все докупи приклеїти. Хоча і можна.
    І ще турбує обшивочний матеріал. Я б казав щось металеве туда дати, бо резина на порогах гигне зразу, та і скло її поріже. Хіба би якісь грубі коврики туда примантити (такі радянські колись були, хто пам'ятає), або щось типу того.
     Ну і в результаті тра хоча б приблизно прикинути, чи не сяде те все на пузяку. Бо в такому випадку прийдеться, як би то не смішно звучало, гаратати туди якісь колеса.

Короч якщо те все не черговий пі*дьож типу "вау, як то круто, давайте замутим!!!", а потім мертва тишина, то краще далі і не триндіти. Якщо ж дійсно то планується, то я зі своєї сторони обіцяю допомогу у пошуку матеріалів, проектуванні ну і власне самому виготовленні.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Alter

О, а що якщо купити пару баняків монтажної піни, і тупо заповнити нею потрібну форму? І дно чимось обшити. Дешево і сердито! А?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Stinger

а чому б не зробити по системы катамарана як на каяках?

onyx

Alter, Як уявив собі ту конструкцію то відразу подумав шо там не хватає 105мм гармати і кількох крупнокаліберних кулеметів для відстрілювання щурів-мутантів ;D

Caesar

а якщо заюзати колесо ? додати дно вийде одноміний човник додати стерно і ніс можна доклейти щоб не крутило? Їх можня взяти два зліпити до купи і вийде двомісний транспорт, во!

І рай, і пекло мають свої переваги. У раю чудовий клімат, а в пеклі – вишукане товариство.

onyx

А якшо серйозно, плавзасіб має бути максимально легкий, про металевий каркас і бронювання мови не може бути, думаю ідеально на 2 людини. Я би склеїв 2 блоки пінопласту, орієнтовно по 90л кожен, укріпив би деревом з боків і знизу, знизу дошки поперек( захист) і поліетилен. З верху теж декілька дошок, шоб міцніше трималось.
Цезар,  мені здається шо їх буде добре так крутити)

Caesar

Краще дати два, і до першого причіпити трикутний "ніс" . Уже два не буде так крутити , а з носом має бути чотко)
І рай, і пекло мають свої переваги. У раю чудовий клімат, а в пеклі – вишукане товариство.

Alter

ЦитуватиЯ би склеїв 2 блоки пінопласту.
2 onyx. Я, звісно, розумію, що дошки, скотч і пінопласт є вельми хороші і дешеві штуки, але у Полтві таке швидше за все не проканає. Воно для стоячої води годиться, а тут якщо на швидкості кутом черкане каменюку, то розсипеться у пух і прах. Хіба би у Франику продавали якийсь Мегамодний Скотч ;)

Цитуватиа чому б не зробити по системы катамарана як на каяках?

Осадка буде по бокам, тоді як глибина йде в центрі. Часто дерти буде, і, як наслідок - розвертати. Може)

ЦитуватиAlter, Як уявив собі ту конструкцію то відразу подумав шо там не хватає 105мм гармати і кількох крупнокаліберних кулеметів для відстрілювання щурів-мутантів

     Ну так, металюга то явно перебір, погоджуюсь. Хоча чисто для концептуального варіанту (не для Полтви звісно ж) воно б згодилось. Але я всеодно за піддон з бляхи! Ну нема в Полтві необхідної стабільної глибини, щоб можна було точно сказати, що би будем саме плисти, а не пороти пузом. А коли так, то полюбому тра щось там запхати, інакше той матеріал розлізеться або зітреться нафіг.

    Цікава штука, якщо замутити комбінацію, де за основу береться 1-2 камери (як Цезар показував), а далі все монтажкою завалити під форму. Тут і проблема з'єднань пропадає, і жорсткість явно краща, і герметичність дна, що теж не маловажливо. Ну мені то бачиться самим тру-варіантом. Хіба ні?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Stinger

я теж за камери від камазу, а знизу можна прифігачіти дошку з дсп, тут вам і заміна бляхи, ще і плавучість якась ;D корочше плоскодонка

Ось до речі схожий плавзасіб 

Stinger


swordlord

Мій + за каркас з металу (можна алюміній).
А на рахунок ваги, то вагу можна компенсувати і плавзасіб попливе, бо і бетонні блоки плавають, якщо підійти з розумом та розрахунком до питання.
А камери, Хм. ??? річ цікава, але на декілька "запливів" бо пару раз об дно потерти і вже навіть клеїти не буде що.
Можна спробувати труби ПВХ великого діаметру заглушками заглушити і будуть непогані "буйки" + вони надійніші за камеру, а плавучість приблизно та ж сама. Та ще й жорсткість конструкції на декілька порядків більша за камеру.

Ще можна плавзасіб зробити з фанери 10-ки і пофарбувати в декілька шарів, не промокне і плавучість нормальна.

Наскільки розумію в Полтві течія хороша і гарно понесе, тому потрібно ззаду конструкції прикріпити ще два "рулі управління". Повернувши обидва проти течії можна добряче знизити швидкість.

В кінці маршруту пропоную поставити загородження на яке набити шини, для більш мякого "приземлення". Але кінець маршруту тоді повинен бути у якомусь вужчому місці з двома бортами з обох сторін.
Si vis pacem, para bellum.

297 Гості, 0 Користувачів