Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Student

Цитата: ZED від 22.05.2012 16:41:14
Перед спуском під землю, окрім фарбування, потрібно ще внести зміни та доповнення в конструкцію і випробувати на річці із швидкою течією (Стрий?).
Питання наразі де власне на стрімкій течії, так, щоб не далеко було, ну там до км 70 від Львова, можно було під`їхати бусом, вільний берег для страховки, та й знов таки по закінченню випробовування міг за течію під`їхати бус. То питання було б доречно запитати на форумі.
Стосовно геметизації - у полтві в човен нальється набагато більше, фактично то, що ми побачили за двохгодинне випробовування, цим я вважаю, можно занехтувати і не морочити собі з цим голову.

Ioan85

Цитата: Student від 22.05.2012 17:48:21
Питання наразі де власне на стрімкій течії, так, щоб не далеко було, ну там до км 70 від Львова, можно було під`їхати бусом, вільний берег для страховки, та й знов таки по закінченню випробовування міг за течію під`їхати бус. То питання було б доречно запитати на форумі.
Стосовно геметизації - у полтві в човен нальється набагато більше, фактично то, що ми побачили за двохгодинне випробовування, цим я вважаю, можно занехтувати і не морочити собі з цим голову.

З Щирця річкою Щирка до Дністра можете спробувати пропливстись. Хоча там не сильна течія, але пейзажі...
Щодо герметизації, незамінна річ черпачок з пластикової пляшки

ZED

Зацініть ідею. Може, замість запропонованої довгої планки на кормі (щоб вода не переливалася) варто зробити такий собі обернений "хвилеріз", який можна причіпляти? В ідеалі, мав би зменшити тиск потоку води на зад човна - легше буде "гальмувати" та стримувати човен в разі чогось.

Alter

ЦитуватиВ ідеалі, мав би зменшити тиск потоку води на зад човна - легше буде "гальмувати" та стримувати човен в разі чогось.

Відносного руху човна щодо води майже не буде, тому сенсу нема ніякого то робити.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Stinger

Роботи по нашому Полтво-човнику продовжуються :) Сьогодні зробили деяку технічну роботу та спаяли бортову електрику, до сплаву вже не довго лишилось ;)
























Alter

2  Zed. Тра все, що не дерев"яне, монтажкою залити (але ж горіти буде...), бо якщо гідроізоляція там буде така сама як і в твого налобника, то хз, хз  ;)
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Зробили вже усі роботи по дереву, включаючи "хвилевідбійник", а сам човник повісили сушитися перед фарбуванням "салону".
Гідроізоляція - якшо вона взагали потрібна - є у тій фарі від запорожця, решті воно взагалі не треба. Всі з'єднання проводки у термоусадках, хіба на клеми акума якусь гумову накладку дати.
ПС. А налобник мій і під водою світить шикарно ;D

inkognito

Шляк, дуже гарно. Хіба ше для красоти додати другу фару спереду  :)
Resistance is futile

ZED

Цитата: inkognito від 31.08.2012 07:56:03
Шляк, дуже гарно. Хіба ше для красоти додати другу фару спереду  :)
Мені, як завзятому поціновувачу симетрії, важко далося таке рішення. Над фарою довго думали й дійшли до висновку, що однієї цілком достатньо, а якщо ставити по центру, то промінь буде сильно засвічувати на відео.  Тож фара зліва, а справа - штатив.

Roy

ZED, якою технікою відео зніматимете?
Meine Ehre heißt Treue

ZED

Цитата: Roy від 31.08.2012 11:00:53
ZED, якою технікою відео зніматимете?
А тут вже чекаємо ваших пропозицій, адже мій апарат дає неслабку червону цятку по центру в режимі відеозйомки.

Stinger

там скоріше треба якійсь камкодер, відеореєстратор, хд камерка, як в Зелі була наприклад, ніж фотік з режимом камери, нажаль такого нема((

Ritmas

Можу посприяти у зйомках. Недавно, до-речі, "прихопив до колекції" собі Panasonic:

http://panasonic.net/avc/camcorder/active/product/hxwa20/

...як раз для зйомок у подібних місцях.
Я розумію розумом...

Stinger

Було би просто супер!!! а він має кріплення під штатив?

ZED

Хочу порадувати нашу спільноту тим, що ще одні випробування пройшли пречудово. 16.09 Alter, Mary, Stinger, Student з сином та я взяли курс на Стрий у дуже просторому мінівені марки Пежо, у багажному відділені якого спокійно розмістився човен. Знайшли ми гарний під'їзд до води за містом, звідки власне і почався вояж.


Практика показує, що збирати човен на місці видається кожного разу все швидше і простіше.

Проте, після спуску на воду проявилася серйозна течія в декількох місцях під фланцями, яка виникла чи то через зміну режиму вологості, чи то через напруження у фанері. Проблема була усунена суперклеєм та автолаком ;) Гадаю, більше вона не повториться.

Потім розпочалися вже самі плавання. Спочатку поплили ми з Alterом і подолали приблизно 2,5 км руслом за 2 год.


За цей час наземна команда доїхала до точки "Б" і встигла добре занудьгувати очікуючи нас. Варто сказати, що дно р. Стрий дуже файно імітує колекторну ситуацію і навіть більше. Там є і глибокі ділянки до 2 метрів, і зовсім мілководні перекати із бурхливим потоком, а головне - купа перешкод у вигляді коріння та гілок дерев, що нависають та стирчать звідусіль, різких поворотів на швидкості та сильної інерції, мілин із слизькою галькою і навіть водоворотів-пасток.


Човен відмінно тримає рівновагу і стійко переносить всі удари лихої долі. Найгірше, звісно, дістається дну та носу від гальки, але це лише подряпини, які легко зафарбовуються. Серйозних "травм" не було, хіба випадково зламали весло, коли залазили в човен на одному перекаті.

У точку "Б" ми прийшли достатньо змученими, але щасливими.




Ну й, згідно правонаступництва, передали човен Stingerу та Mary




Їх маршрут склав трохи більше 1 км і мав завершуватися отакими порогами, які за них спробували подолати знову ми з Альтером.

Але такі каменюки прийшлися човну не по зубах і, застрягши під нахилом, він почав заливатися водою. Ну, принаймні, ми дізналися як це відбувається і чого краще уникати. Човен якось витягли, перевернули, щоб злити воду і продовжили рух до фінішу із Стінгером, а це ще десь 1,5 км.

Стемніло. Час розбиратися, пакуватися, та їхати додому.

На зворотному шляху ми ще заїхали на пускові ракетні шахти, що знаходилися відносно неподалік, але то вже зовсім інша історія...


Ritmas

Шось подібне, досить недавно, вже "вчудили" інші "рамантікі":

http://www.acis.org.ua/cgi-bin/dds_articles.pl?a=art&id=536
Я розумію розумом...

gribkoff777

Цитата: Ritmas від 03.03.2013 02:12:55
Шось подібне, досить недавно, вже "вчудили" інші "рамантікі":

http://www.acis.org.ua/cgi-bin/dds_articles.pl?a=art&id=536
Цікаво поплавали, ще й нашару Полтви нахлібалися  ;D
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading." T. Jefferson

Roy

Молодці. Випили, взяли гумову лодку, сплавились. Респект. Аж до очисних...



Шкода за нас. Так завжди буває, поки хтось говорить, інший робить.

А іше кстаті, чувака зправа на фотці впізнаєте?  ;D


От так, дігер Смайл, він був з ними.  ;)
Meine Ehre heißt Treue

Golem

Молодці. Цю дату треба записати в Історію Львова. Правда сплав по Полтві в мене завжди асоціювався зі сторою частиною міста, десь від Стрийського ринку і далі вниз. Але і цей сплав велике досягнення. Молодці однозначно!
Дігери всіх країн єднайтеся!

:-)

Лол, я ніразу не дігер. Під земльов буваю дуже рідко і не зі своєї ініціативи. Майже як Гоголь.
І то всьо фотошоп, мене там не було. Мене тоді дико перло від чаю ::)
І тим дігерам вканало - основне русло чисте. Поріг біля каналу-Едікопожирача лише. Заторені лише притоки. Тобто хтось або щось це все почистив/ло. Ну і води було малувато + канал-Едікопожирач був неробочий. Оскільки перевірено, що нижче по течії "мін немає", можна плисти від Стрийського, доки русло не загачене по-новій. Хоча і це так розумію не кінець, тобто початок.

Ну і згідно звіту Миха, я - білка-істеричка. Не буду сперечатися - у мене не було часу зібрати актуальну інформацію, тому максимальна обережність була пріоритетом. Я був у наморднику (так, мене перло в наморднику, я хорий, і взагалі який сенс вдихати те все лайно, якщо можна і ні, не розумію), тому голосно всю групу сповіщав не я. І тут були труднощі перекладу - часу ввести в курс справ із КНС і тп не було.

До речі, на тому фото є ще один експлорерівець. Машиніст.

P.S. Ми порівняно із ними навіть не аматори, а так, відлити пішли в Полтву. Для нас це скоріше бажання щось для себе вияснити, розвинути кругозір таксать тощо. У цих же хлопців/нехлопців це все поставлено на серйозні, я б навіть сказав, промислові, рейки. Ми в основному фотографуємо, вони ж все серйозно документують, почувають себе в фекальних і не лише водах цілком комфортно. Я наприклад ні, мені чимшвидше це все пройти, зробити кілька фото, щось запам'ятати, потім проаналізувати, робити висновки і сформувати думку. Цим же ні, таке враження, що вони б і жили там, під землею. Ну і групи по 10 чоловік, кажуть, це далеко не межа. Це як на мене треш. Хоча у кожного свої підходи і традиції, викликані особливостями середовища довколишнього + досвідом.

Одним словом, не рівняйте палець із не пальцем. Ібо Миколай нас не балує почесними грамотами, і не буде - за певну інформацію, в разі "боротьби за екологію" матимемо проблем більше, як бажання їх мати.
ЦитуватиМих | 19.12.2012    
Пресс-служба Киевводоканала в день Святого Николая передает диггерам благодарность за сотрудничество, своевременную подачу оперативной информации и настойчивость в защите экологии Киева.
Декольтем своїм мене манила.

277 Гості, 0 Користувачів