Боржавська вузькоколійка

Автор Bottlehunter, 21.12.2011 21:41:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Bottlehunter

Коли через роботу, погоду, невідкладні справи чи інші обставини не виходить кудись поїхати, доводиться подорожувати віртуально. Шукати в Мережі інформацію про місця і об'єкти, куди мрієш поїхати, і читати звіти людей, що вже все бачили, наробили фоток і не полінувалися викласти все в нет.

Ця тема буде про вузькоколійну залізницю Виноградів-Хмільник-Іршава. Це одна з трьох існуючих в Україні вузькоколійок з регулярним пасажирським рухом. Про дві інші (Гайворон-Рудниця та Антонівка-Зарічне) я вже писав кілька слів на форумі. Але, курча, так на них досі і не покатався  >:(

Ось як виглядає поїзд у Виноградові. Фотка взята звідси. Цікаво, що звіт написано по-чеськи. Іноземці є незмінними відвідувачами наших вузькоколійок.



До Закарпатської залізниці зі Львова дістатися, на мій погляд, найпростіше (якщо порівнювати з добиранням до Гайворона чи Поліського трамвая). Треба сісти ввечері на мегопоїзд №601  Львів-Солотвино (якщо він, звичайно, не потрапив під реформу "Укрзалізниці" і не був знятий через нерентабельність) і вийти о 6 ранку у Виноградові. А там вже буде чекати ВІН - чудо поїзд з маленькими вагонами. Розклад, до речі, можна глянути  тут.

Тут є гарний звіт про подорож по Закарпатті вузькою колією.

Ще кілька найцікавіших, на мій погляд, статей про історію Боржавського поїзда та його сучасні проблеми

Хмари над Боржавською вузькоколійкою

Безгосподарністю по вузькоколійці?

Боржавська вузькоколійка, яку Закарпаття майже втратило ( Присутні гарні фото ).

А ось відео. Особливо здивувало, що поїзд щодня розганяє базар, що розташувався просто на рейках



Най жиє Гуцулія!

Roy

Що ж, в січні, на вихідні можна туди вирватись. Хоча, в теплу пору, там все таки краще.

Схожий проїзд через базар, в Китаї.  Не переплюне  :)  :D
Meine Ehre heißt Treue

linuxoid

В вузькоколійках є щось притягуюче, романтичне, шкода, що ми, українці, не вмієм берегти і цінувати те що, маємо.

Bottlehunter

Цитата: linuxoid від 21.12.2011 23:19:52
В вузькоколійках є щось притягуюче, романтичне, шкода, що ми, українці, не вмієм берегти і цінувати те що, маємо.

(с)На правах офтопу і з претензією на гумор

Я, щирий українець, бережу і ціную те, що маю. Другий рік шкодую викинути з балкона старі слоїки і одну лижу, пара до якої зламалася.
Най жиє Гуцулія!

Alter

Тьфу, та тут он на Полтвотанік матеріалу бракує, а ти ценную лижу жмеш) (точно офтоп і тіпа юмор ;) )
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

RedShift

Побував в Іршаві 24.06.2011р. Класно!
Darts matters!

explorer

У селі Колочава нещодавно відкрили музей про карпатські вузькоколійки. Нажаль, коли приїхав, музей вже було зачинено.

Bottlehunter

ЦитуватиМіністерство інфраструктури України спільно із партнерами з Німеччини та Швейцарії, а також за підтримки Закарпатської облдержадміністрації, впроваджує пілотний проект із введення в експлуатацію історичного потягу Боржавською вузькоколійкою.

Більше тут:
http://zik.ua/news/2017/06/06/na_zakarpatti_zapustyat_v_ekspluatatsiyu_istorychnyy_potyag_na_borzhavskiy_1109089
Най жиє Гуцулія!

Vasi4

Цікаво хто і як буде обслуговувати той паровоз в Берегово, адже там напевно вже ні інструменту ні робочих які спеціалізуються на паровозах нема відтоді як продали власний ГР в Колочаву...

310 Гості, 0 Користувачів