Як роблять автобуси.

Автор Dima_Bear, 10.02.2012 21:34:10

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Dima_Bear

Доволі докладна стаття як виготовляються російські автобуси ЛіАЗ



цікаво як роблять автобуси на нашому ЛАЗі?



Автобуси до речі надзвичайно схожі.
Я десь чув що власник заводу у Львові росіянин.
і що дивно на оф. сайті ЛАЗу НЕМАЄ української мови >:(

http://laz.ua/ru/

WTF?!



ЛАЗ-3210 Опытный (1994 год)
Микроавтобус с пластмассовым кузовом.
Ото тоді криза була...



still

Цитата: Dima_Bear від 10.02.2012 21:34:10
цікаво як роблять автобуси на нашому ЛАЗі?
Думаю так само.

gribkoff777

Все так само, був і на ЛАЗі, і на ЛуАЗі... Але якість - гуано! Дивишся - ніби гарний сучасний лайнер, а придивишся - ущільнення повідставали , герметика наляпано, панель приладів - вчорашній день, пластик - повна лажа...
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading." T. Jefferson

US5WEO

 Не так давно мав нагоду мимоволі підслухати розмову двох друзів, коли їхав трамваєм, один з них на нашому автобусному заводі наче якимось менеджером працює. Отже мова йшла про те, що наш автобус автобусу різниця ::) нема двох однакових ;D хоч і комплектуючі всі імпортні, але збирають їх люди наші, і день свій робочий без сто грам  не починають і все таке і так далі ...

zaq

Цитата: Dima_Bear від 10.02.2012 21:34:10
ЛАЗ-3210 Опытный (1994 год)
Микроавтобус с пластмассовым кузовом.
Ото тоді криза була...

От якби тоді вони почали їх випускати і зайняли б нішу маршрутних перевезень замість "пижиків" та вантажних "мерсів"...

Alter

Чув історію про тестинг автобусівської бляхи в нас в політесі (бляха китайська і йшла на кузови). Всі допустимі норми по вмісту шкідливих домішок були перевищені в 5-10 і більше разів.

P.S.Ото часто їжджу в центр на беушному MANі (тож велика махіна). йому вже років з 10, а їздить набагато краще ніж наші нові, я вже не говорю про якість внутрішньої обробки. Нашої через цей час просто би не стало. Хоча мож то німаки такі акуратні.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Zenek


то мене глючить, але я по ходу не один НЕ бачу такого кожен день на Стрийській,
шось вони з фотошопом переборщили,
я взагалі чув, що зара все "ЛАЗ"овське у Харкові, чи десь там робится, хто просвіте?
http://vkontakte.ru/ikarap
(в Москальській соціальній мережі)

Mike

Цитата: zaq від 11.02.2012 21:11:30
От якби тоді вони почали їх випускати і зайняли б нішу маршрутних перевезень замість "пижиків" та вантажних "мерсів"...
Не заняли б. Річ у тім, що наші нові автобуси не можуть конкурувати з європейським секонд-хендом, який кращий і якістю і ціною(попередні власники віддають за безцінь, особливо пижики).

У ЛАЗа та інших виробників з СНД дуже складна ситуація та майбутнє. По суті вони на утриманні держави, яка створює їм відносно сприятливу ситуацію всілякими мито.
Причини прості: бидляцьке відношення керівництва, бидляцькі зарплати, бидлопрацівники, ну і як наслідок, бидлопродукт.
Вихід теж простий: підвищення зарплати та вимог до працівників заводу, строгий контроль і звільнення недобросовісних. Заміна китайських деталей на якісніші.

Але це зрозуміло вдарить по ціні продукту, тоді ці автобуси не витримають ніякої конкуренції з євросекондсендівськими, жодне українське місто не зможе їх купити. А налагодити продаж автобусів в заможніші країни - це доволі важко та довготривало. От і получається замкнутий круг  :)

ЛАЗ вирішив виробляти основну частину бидловозами(з якомога меншими затратами на збірку), а частину виробляти якіснішими дорожчими і пробувати впарити. Це міжміські комфортабельні автобуси. Але низькоякісна частина товару і репутація їм усе портить і довго ще буде портити навіть якщо усі автобуси будуть якісними.

Цитата: Estel_Shmidt від 17.03.2012 02:50:50доречі хтось може мені пояснити як в слово вставляти ссилку ;D...бо я в цьому темний!)
наперед дякую :)
Жмеш "Цитувати" по повідомленні з тегом що тебе цікавить - і тобі відкривається код повідомлення з прикладом як таке зробити. По такому принципу можна дізнатись як створити будь-який тег який тебе цікавить і не тільки на цьому форумі.
Приклад з цитування першого поста теми(забери тільки зірочку):
[*url=http://www.fresher.ru/2012/02/07/kak-delayut-avtobusy/#more-39209]стаття[/url]



Estel_Shmidt


незнаю як ті ЛАЗи виготовляють але якість мягко кажучи лайнова. Вже пару місяців після введення нових автобусів і трооейбусів на маршрут,  вони почали проявляти всі свої дефекти, тормоза дуже скриплять, краска відвалюється і заодно ржавіють подекуди...це при тому що вони недавно ввелися в експлуатацію. Був закордоном і бачив які там автобуси, як це не гірко але нам до того ще далеко, бо які б наші ззовні не були красиві всередині якість ніяка. Для прикладу в Італії оновили повністю всі автобуси Cotral та  Atac , і не тільки автобуси але й систему оплати яка поділяється на часову, що діє на території міста, і кілометрову для автобусів міжміського  рейсу.

Ще хотів зауважити що зараз у Львові церкулює велика кількість польських та німецьких б/у автобусів, і це одразу нагадує плакат на стрийській про автобуси ЛАЗ до Євро-2012 з їхнім виглядом у Львові, Києві та Харкові. Виникає думка що щось не так пішло...або гроші не туда пішли..

доречі хтось може мені пояснити як в слово вставляти ссилку ;D...бо я в цьому темний!)
наперед дякую :)


Спасибі за пораду!  :)

276 Гості, 0 Користувачів