Корейський чудо-поїзд пройшов бойове хрещення

Автор Bottlehunter, 06.04.2012 17:59:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Bottlehunter


Взято звідси.

Ще новина до теми

А тут відповідна тема на форумі залізничників. Дуже рекомендую до прочитання.
Мені ці поїзди дуже сподобалися візуально, мрію побачити і помацати їх "наживо". Цікаво, коли у Львові з'являться? І чи не розваляться по дорозі через невідповідність радянським стандартам? :)




Новий корейський потяг «Hyundai», який проходить випробування на залізничній ділянці Харків-Полтава, вже отримав зовнішні механічні пошкодження. Через зіткнення з пероном на одній зі станцій на Золочівському напрямку потягу розпороло кузов та двері.

Про це пише ТСН з посиланням на відвідувача форуму zdsim.kiev.ua. За даними форумчанина, у поїзда також вже відсутній один «ріг», який, за інформацією свідка події, також полетів від зіткнення з пероном. Одна з причин — негабаритний винос корпусу «Hyundai» під час проїзду кривою по роз'їзду.

Крім того, «Hyundai» так і не досяг обіцяної максимальної швидкості в 160 кілометрів. Він зумів розігнатися всього до 140.

«А на на ділянці між станцією «Шпаківка» та станцією «Звичайна» корейський «диво-потяг» зірвав близько 400 метрів контактної підвіски і з м'ясом «вирвав один пантограф, розтрощивши при цьому всі його кріплення», — повідомив відвідувач форуму.

Нагадаємо, 17 грудня 2010 року Південна залізниця і компанія Hyundai підписали контракт про постачання 10 міжрегіональних електропоїздів у 9-вагонній комплектації для впровадження в Україні швидкісного руху. 6 поїздів буде поставлено до чемпіонату Європи з футболу в 2012 році, а ще 4 — після його проведення.

Південна залізниця має намір підготувати ремонтно-екіпірувальне депо Харківської вагонної дільниці для обслуговування міжрегіональних швидкісних електропоїздів Hyundai, двоповерхових електропоїздів Skoda і поїздів локомотивної тяги з новими вагонами «Україна-2» до 10 березня.




Най жиє Гуцулія!

wunaro


цікаво чому нащого виробника не можуть підтримати?
і як для мене наш виглядає красивіше
характеристик не знаю(

Drusja

Цитата: Bottlehunter від 06.04.2012 17:59:22
Мені ці поїзди дуже сподобалися візуально, мрію побачити і помацати їх "наживо". Цікаво, коли у Львові з'являться? І чи не розваляться по дорозі через невідповідність радянським стандартам? :)

Зустрів позавчора свого однокласника який працює на залізниці, розговорились і він розповів перу цікавих моментів про новий потяг.
Коли Hyundai приїздив до Львова він дійсно вже мав зламаний пантограф і роздерте пузо але лише в одному вагоні.

Потяг повсюди нашпигований відеокамерами, побоках, у салоні кожного вагону та коло кожної колісної пари. Машиніст може на зі свого місця візуально моніторити ситуацію всього потягу як ззовні так і в середині.

Ще у цьому потязі є вельме цікавий датчик розхитування, який встановлений у кожному з вагонів, і при сильному розхитуванні або легенькому зіткненні потяга з чимось, одразу спрацьовує аварійне гальмування. Наші залізничники потерли ріпу і зрозумівши що на наших коліях він буде аварійно гальмувати щойно чуть розженеться та вирішили відключити ці даттчики, але корейські хлопаки то діло присікли і сказали "Якщо відключете - знімаємо з гарантії" тому прийняли геніальне рішення - завантажили у вагони мішки з піском і з такими пасажирами новенький потяг попрямував на Київ.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Roy

Ось так виглядають сидіння у вагоні 2 класу. Три сидіння проти двох, якщо порівнювати з київським експресом (котрий знімають з маршруту доречі). Маємо мінус по комфорту, а також по ціні - 307 гривень за квиток з Києва до міста Лева. У вихідні націнка + 10%. П'ять годин у дорозі.
До порівняння - Київським експресом до Львова їхати 6,5 годин при ціні 84 грн. у другому класі.


Meine Ehre heißt Treue

YserL

Тоже читаю, то пзд. І всеодно приїжаєш пів дванадцтої в київ.

Sensei

З такими цінами можна сміло задуматись над створенням Ковра-самольота або якогось телепорта

Ті по?зда які ?хали колись,від тепер будуть ?хати об?здною дорогою ,що добавить ше блисько 4-5 годин по?здці
Тобто вибір внас або ?хати на 4 години менше лібо на 4 години більше,среднього не дано
Скупий платить двічі - дурний ходе двічі.

Roy

Meine Ehre heißt Treue

YserL

Вчора вертався із Києва на HYUNDAI Rotem.
Вартість проїзду 280 грн (відправилися із Києва о 18:20, прибули до Львова о 23:20, запізнилися на 5 хв ;D).
Із особистого досвіду, найкраще що є, хоча дорого. Хто памятає рейкові автобуси Львів-Рівне, тут набагато краще.
Наявні 9 вагонів, з них 2 із машиністом. 2,5,7 - 1 клас, який майже був пустим, до 5 людей у вагоні.
1,3,4,6,9 2 клас.
у 3 вагоні розміщений "ресторан". Торговий дім "***", який продає продукцію, тримає ціни лище в 1,5 -2,5 рази більші ніж в магазинах. Чай 6 грн. Запах у цьому вагоні не дуже.
Побував у машиніста, моніторів небагато, штуки 6. У кожному вагоні по 2 камери, 6 моніторів на які виводяться записи місячної давності від телеканалу 24 і параметри швидкості, і температури всередині. Спозиціонуватися з GPS не вдалося, так що правильність підрахунку швидкості не можу підтвердити. Середня швидкість 120-160 км/код. Туалети прикольні, із вакумним засмоктуваням. Зв'язок GSM преодично пропадає, і не дивно на такій швикості. WiFi немає, а на роліках піарять що є. Планшетників у "стюардів" уже немає, напевно їх використовує керівництво залізниці краще)))
Система кондиціонування якісна, охолодила до 20 градусів. По центру краще холодніше, біля дверей тепліше. Спати на кріслах 2 класу не дуже, нихиляться лише на 10 градусів. Ноги затікають від сидіння. Треба періодично проходитися.

Звісно туди їхали за 100 грн у купе, із дуже слабим кондиціонером. Нормально виспатися не вдалося. Висновок, можна їздити.

216 Гості, 0 Користувачів