Укрзалізничне, квитково/хабарне

Автор _BuR_, 27.04.2012 15:20:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

_BuR_


Хто їздив той знає, а хто ні - я напишу кілька слів. Справа не стільки у потязі, вагонах - мова не про це. Хочу написати про залізничні каси, квитки та головного героя провідника 8го вагону поїзда №667/668 Ковель - Чернівці Антонюка Віталія Анатолійовича.
Невеличка передісторія: даний поїзд облюбований студентами, туристами, різного роду бабцями з торбами так як їде вздовж всієї західної України з Ковеля до Чернівців, у своєму складі має один(чи навіть два?) загальні вагони, плацкартних кілька та навіть купейний. Вартість квитків у загальному вагоні зі Львова до Франківська 11грн.(повний), що є привабливою ціною для відстані в приблизно 170км. Так як і туристи і студенти їдуть цим поїздом до Франківська то відповідно квитки слід брати завчасно. Для прикладу плануємо їхати у п,ятницю ввечері (23:44) йдемо у касу за квитком у вівторок - квитків уже немає - ЖОДНОГО в жодній касі.Ні в середу, ні п,ятницю, ні перед самим відправленням їх у касу не завозять, не добавляють і самі вони не з,являються.


Поїздка перша: оббігавши каси, шукаючи квитки через друзів, на форумах(можливо хтось взяв квиток і передумав чи не виходить їхати - таке іноді буває) залишився з невтішним результатом, добратись у Франківськ якось потрібно - крайній вихід - дати гроші провіднику(в три рази більше!) і спробувати запхатись у вагон - адже всі квитки розкуплені, людей має бути "повний вагон". Кілька хвилин до відправлення, загальний вагон, заходжу з думкою про задуху, відсутність хоч одного місця і тут - сідай не хочу, нагліші бабці взагалі лежать на лавках де може сісти три людини, одним словом ніякого аншлагу.
Поїздка друга: ситуація не міняється, квитків як не було так і немає, ні у вівторок, ні у центральних касах ні вокзальних. У четвер таки вдалось купити один останній квиток(за словами касира), радості не було меж. Можливо у неї був настрій хороший, а можливо вона щойно з обіду - квиток я таки придбав, на цей раз у плацкартний вагон, у восьмий(то й що на фото).
Заходжу, вагон заповнений в кращому випадку на половину, у кожному купе є одне два, три місця вільних. Де ж поділись ті пасажири які розкупили квитки ще у вівторок, середу і четвер???Запізнюються, передумали, не захотіли...?
Дія перша: Львів 07.04.2012 8мий вагон поїзда №667/668 Ковель - Чернівці з доблесним, совісним, чесним, порядним провідником на ім'я Антонюк Віталій Анатолійович.(на фото нижче).

23:44 поїзд  відправляється, закривається тамбур, він знімає свій бушлат (все стандартно) і виходить зі свого купе у майже темний вагон до пасажирів але замість квитків він збирає, що б ви думали?, не замовлення на чай/каву, не що інше як гроші за проїзд, як у київських маршрутках, не соромлячись і не ховаючись, злегка шепчучись з пасажирами. Таких пасажирів не один не два, всіх не запам,ятаєш, їдуть не тільки зі Львова і не тільки до Франківська, щоб все це не перемішалось у його здоровезній голові та кишенях він старанно це все записує на кавалку паперу, це навіть не старий квиток, щось середнє між туалетним папером і касовим чеком із супермаркету. Всі оквитковані, їдемо.
Дія друга: за хвилин так 35-45 Антонюк Віталій Анатолійович робить обхід по вагону і будить мало не кожного і запитує чи він/вона не до франківська, все таки за дві години все переплуталось, не допомагає ні папірчик з записами ні стаж роботи на залізниці. Так як у вагоні стоїть майже темрява, то на поміч Антонюк бере з собою китайськи світлодіодний ліхтарик. Світить на шмат паперу з своїми записами, а потім вам поміж очі.
Це стало останньою краплею, стиснувши зуби, закривши очі, кажу: "так я до франківська, я не сплю", Антонюк: "а ця жінка?" світить своїм ліхтарем на верхню полицю, кажу "я не знаю". Будить, тормошачи за плече, жінка їхала у Чернівці. Проходить 10хв., і старанно дотримуючись інструкцій, щоб бува ніхто не проспав - ще один обхід.І знову світло в очі і в грубо наказовій формі
-"вставай!"
-"Я знаю коли вставати, я не сплю, не треба світити в очі"
потім було, щось на зразок, що у нього робота така і він повинен за годину до прибуття(!) всіх підняти, питаю чи світити в очі він теж повинен?.огризається і йде у своє купе.
Дія третя: приїхали, виходжу з вагону, начитую ім,я прізвище з бейджа на диктофон, пробую фотографувати, фотографую. Такої реакції на камеру я ще не бачив:

Кинувши сумки пасажирів, не дочекавшись поки всі вийдуть бігом забіг у вагон і в своє купе. Потім тільки заглядав зза дверей вагону чи я ще там є. Потім таки набрався мужності, згадав мабуть, що він все таки провідник, він на роботі, поправив свого укрзалізничного картуза  і вийшов, на спробу ще раз його сфотографувати  - реакція очікувана і передбачувана - почав бігти на мене і простягати руки - без результатно, стандартні питання/відповіді чого я його фотографую? довелось пояснити, що він на роботі, є особа публічна в межах свого вагону і біля нього то ж немає чого переживати, "чи все таки є?" після чого почались виправдання і наміри залагодити все спокійно, так як все було на підвищених тонах. Ключова фраза "ви робите свою роботу , а я свою")))провідник замовк, закрив східці тамбуру і тільки злісно не задоволений погляд видавав його.

Осьо він Антонюк Віталій Анатолійович провідник хабарник №1 на львівській залізниці, з своїм вірним другом ліхтарем.

Так до чого це все, і ця вся історія з квитками: виникають припущення, що це свого роду замкнене коло, у касах квитків начебто немає, зате вони завжди є у провідників. Всі все знають, всі в долі, всі щасливі, нещасними залишаються тільки пасажири.

Незалежний велокур'єр, в будь-який час, в будь яку погоду 096 154 76 28

Golem

Це державна структура: будь яке письмове звернення з скаргою повинно бути зареєстроване і на нього дана відповідь. Зазвичай в таких організаціях всі один одного підсиджують, то ж будь-яку скаргу роздувають до неможливих розмірів. Напиши і думаю догана як мінімум йому гарантована. Дві догани і  звільнення. Для початку можна спробувати в електронному вигляді

Наша залізниця мені ніколи не подобалася, а зараз взагалі зійшла на пси. Тому завжди і всюди стараюся їздити своїм транспортом, навіть якщо це дорожче чи тяжкіше.

ПС: А як вам реклама від Гугла на офіційному сайті УкрЗалізниці :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

_BuR_

А ось і  фіктивна причина відсутності квитків
"З 27 травня 2012 року Державне територіально-галузеве об'єднання «Львівська залізниця» відмінить курсування єдиного поїзда, що напряму сполучає Луцьк із обласними центрами: Львів, Івано-Франківськ та Чернівці (поїзд № 668 Ковель-Чернівці та № 667 Чернівці-Ковель). "
читаємо більше тут
Незалежний велокур'єр, в будь-який час, в будь яку погоду 096 154 76 28

yanktank

Супер!!!! Якщо заберуть Чернівецький поїзд, то у неділю з Ковеля взагалі не буде чим добратися до Львова. На Київ-Львів №359 на неділю купляти білет треба за тиждень часу мініму, бо вже у суботу нема жодного білету (навіть купейного). І кожного разу чоловік 50 залишається вибір або на маршрутку (ціна 60 грн, а поїздом в загальному вагоні 12 грн) або на приміський дизель поїзд Ковель-Львів який іде зранку о 8:55, так що на роботу в понеділок можна потрапити не раніше 15:00.

Alter

Цікаво, а можна десь дістати інформацію про те, де, як, коли і які білети були куплені на той чи інший потяг? Чи це є внутрішня інформація укрзалізниці? У позитивному випадку було б легко відслідкувати момент одночасної купівлі купи білетів.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

_BuR_

Ще одна типова ситуація, це таки давно налагоджена схема, і відмовитись від неї ніхто мабуть не збирається.
http://bigbord.net/stati/nzd/10582.html
Незалежний велокур'єр, в будь-який час, в будь яку погоду 096 154 76 28

Le-i-3o

Така ситуація спостерігається на всіх потягах у яких є загальні вагони..Львів-Солотвино наприклад: рівно рік назад добирались до Тячева квитки правда були у касі проте у вагоні стати не було де, на вході провідника немає..вартість квитка до Тячева у загальному вагоні 20 грн. в той час у Самборі можна сісти на поїзд за 100 грн за двох і заїхати до Солотвино.

Роки три назад їхав поїздом Львів-Київ тоді він був 660, тей що їде через Волинь до Києва за 14 годин, за 13,75 по студентському брав квитки у загальний вагон.назад теж ним їхав провідник дуже розчарувалася коли я заходив у вагон з квитком.

Два роки назад до Лазощини Рахівським поїздом без квитка можна заїхати було за 30 грн у загальному вагоні при вартості плацкарту у касі 24- чи десь у цьому районі.

Ось такі розцінки з якими з стикався особисто.
Він копав, і ти копай!!!

Mike

Історія автора викликає у мене сумніви... Сам часто користуюсь послугами УкрЗалізниці, білети переважно наявні.

1. Автор сам дає взятку і підтримує хабарництво. І варіантів того не робити було повно...
а) купити білет заздалегіть;
б) повно інших поїздів в цій ціновій категорії: Львів-Рахів 15.20, Львів-Чернівці 17.20, Львів-Чернівці 23.20.
На останній білети є завжди, в будь-який момент, навіть у п'ятницю перед відправленням. Раховоз так, треба на п'ятницю купляти заздалегіть. Той що 17.20 має 2 загальних вагони і купити переважно можна й за день до відправлення. З зазначеним в темі Ковель-Чернівці теж немав проблем;
в) на крайняк є електрички на які продають білети завжди. Але прийдеться з годинку стовбичити в Ходорові. Чесно кажучи ніколи не пробував, але варіант цілком прийнятний.

2. Загальні вагони не розраховані на те щоб там спати. Вони призначені для коротких поїздок і є своєрідними додатковими електричками.

3. Низька ціна це й низька якість. Якщо хочеться кращого обслуговування та комфорту - слід готуватись платити більше ніж 10 гривень на 150 км.

Я звичайно не говорю, що в УкрЗалізниці нема корупції, проте це явно не найбільш корупційне місце з яким я зтикався в своєму житті.

Цитата: Alter від 27.04.2012 22:32:03
Цікаво, а можна десь дістати інформацію про те, де, як, коли і які білети були куплені на той чи інший потяг? Чи це є внутрішня інформація укрзалізниці? У позитивному випадку було б легко відслідкувати момент одночасної купівлі купи білетів.
А чому ж не можна :) 
http://www.e-kvytok.ua

Недавно ввели нову версію http://www.e-kvytok.org.ua яка зручніша, але тепер у них дуже часто перегружені сервера, нормально нова версія працює тільки в ночі.
Вірю що до Євро вони справляться привести все в порядок.

Завжди перевіряю наявність білетів. Купую переважно за кілька днів і білети завжди є. І це при тому що їзджу з туристичною ціллю і мені важче зпрогнозувати коли буду їхати, то що говорити про студентів чи тих хто їде на роботу.

Drusja

Народ порадьте будь-ласка, загальні вагони у Солотвинському поїзді - це типу плацкарт чи типу електрина з дерев'яними лавками?
Бо зібрався сьогодні їхати в Хуст, плацкарту нема, а цілу ніч товктись на дерев'яній лавці нема ні найменшого бажання.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Mike

Цитата: Drusja від 30.04.2012 15:49:26
Народ порадьте будь-ласка, загальні вагони у Солотвинському поїзді - це типу плацкарт чи типу електрина з дерев'яними лавками?
Бо зібрався сьогодні їхати в Хуст, плацкарту нема, а цілу ніч товктись на дерев'яній лавці нема ні найменшого бажання.
Типу плацкарт, але без місць. Приходь за півтора години до відправлення поїзду -> заходь у вагон одним із перших -> розлягайся на верхній полці = практично теж що й плацкарт.
На нижній полці будеш 100% сидіти усю ніч, якщо запізнишся на момент коли провідник починає пускати пасажирів - скоріш за все усі верхні полки уже будуть заняті.

Ще момент... ти не в Долину Нарцисів направляєшся?
Бо 26 квітня говорили, що ще не цвіте і що працівники заповідника очікують що цвісти нарциси будуть цього року 10-15 травня.

Drusja

Дуже дякую за змістовну відповідь. А яким макаром попасти у вагон за півтори години?

Так саме туди + руїни фортеці і + Ужгород та може ще мукачево якщо встигнемо.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Mike

Та мав на увазі що просто прийти треба завчасно, поїзд дуже довго стоїть на пероні перед відправленням і провідники теж рано починають пускати в вагон. Хоча звичайно кількість пасажирів залежить від дня тижня.
Хоча конкретно цим поїздом їхав востаннє пів року тому, може специфіка часу посадки трохи й змінилась.

407 Гості, 0 Користувачів