Реставрація/апгрейт велосипада ЗИФ 1В

Автор YserL, 10.05.2015 13:47:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

YserL

Купив шатун вироблено в СССР у Харкові, 105 грн (80+25 доставка)

Старий шатун із зіркою на 48 зубів і відстанню 175 мм між осями

Порівняння:

Знос стальних зубів:

Залишилося купити лівий шатун і педалі.
По педалях на базарі є пластикові за 90 грн, і нормальні металеві від 250. Не соломін.
Може поставити старі)))


Був сьогодні на техмалі, залишив чорний матовий, бо кажуть глянцевий буде не рівний.
По часу сказали на наступний тиждень, велосипед навіть не по піскоструїли, так і лежить в офісі.

YserL

Купив сьогодні за 20 грн на OLX лівий шатун 170мм виготовлено не в китаї.
Правда хромований:

Старий шатун:

Тепере думаю як звести до одного знаменника:

YserL

Старі покришки віддаю татові на село, бо його повністю розвалилися, отож купив нові покришки
GRL 1081 (40-622, 28 X 1.50), 150 грн/шт, -300 грн з бюджету.

По коду 8906046320152 Індія,

По списку:
1. Дипак, їм вже років з 7, відкатав дофіга, надписи усі як на ссср. Шукав по Львову, не найшов.
2. Оригінальні made in ussr, ГОСТ 4750-79, при згині видно трішини, хоча на передньому можна ще кататися..
3 і 4. GRL Покришки


При купівлі потрібно увашно розглядати, а то трапляються дефекти виробництва/доставки:


Були за 70 грн із синьою полоскою, і за 80 типу "Біла церква" але продавець казав що якість в них дуже погана.
Доречі хтось малював фарбою для гуми малювати покришки, хочу намалювати білу полоску.

YserL

Ура, сьогодні забрав з ТехМалу раму. Казали що у них були проблеми з піскоструйкою.
Заплатив 350 грн.
Руль вийшов просто бомбзно:

Серійник Ю59754, видно керн 9 вже був зношений:

Важливі різьби, чашки були зайклеєні термостійким скотчем:



Stinger

А я от з осені почну реставрувати мотовелосипед ЗІФ-77

(Фото з нету)







Сьогодні от забрав моторчик Д8 з обвіскою, тимчасово буду юзати на велосипеді :)





є рідна зірочка



бензобак



і дві вихлопні труби, рідний огірок і від Риги кукуруза



ну і руль на додачу)



А ще недавно попався мені на Торпедо от такий поворотник від ГАЗ 57, вирішив його примастирити як задній габарит на Верховину, первісного стану не сфоткав, а це вже після відновлення








YserL

На рамі використовувалася різьба М7, нестандартна, зараз ні квинтів ні гайок немає, для кріплення пер, багажника і переднього оболотника.
Перерізав на М8.

Купив гвинт JDF під шестигранник 6, твердість 8.8, зайве відрізав.




Також зібрав передню, задню втулки, збортував колесо. Зібрав ось каретки.

YserL

Отож вирішив не робити хромування, а помалювати порошковою фарбою:

-60 грн з бюджету, правда ТехМал зробили за пару годин, великий їм респект, рекомендую! При подачі на малюваня зразу треба давати усі елементи для фарбування.
Гальмівну тягу помалював у жовтий колір. Гарно вийшло.
Також вирішив купити винос, бо мій зізннивший, знайшов на торпедо з рулювими перами за 45 грн. Розрізав, залив маслом. Треба WD40 залити, тра купити.

Тяги обтянув термоусадкою:

YserL

Цитата: :-) від 19.07.2015 17:35:22
Почитай розід Крокодиловодство на Харків-Туристі. там того багато. Наразі не маю як лінкувати.
Гарний гайд http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=185604#

YserL

У радянських дзвінках мало того що конструкція занадто складна, так ще й шестерня була із соломіну:

Результат:


Правда треба було робити 10 зубів, вийшло 9. Але якось працює.

YserL

Почистив сідло, помалював хамарайтом:

Склав майже все, чекаю на подовжену шпильку руля:

Педалі поки що лишив старі, світловідбивачі на колеса українські, по 2.5 грн:

Поставив оригінальний тримач, потрібно ще десь один дістати:

До фарбування після металевої щітки:


На даний час вага велосипеда 15 кг.
Також помалював передній болотнік хамарайтом, ніхто не має заднього, а то продаються парами за 65 грн.
По затратах на даний час вийшло:
1. Зварка - 50 грн
2. Ланцюг - 95 грн
3. Камера - 45 грн
4. Захист, підшибник - 15 грн
5. Шатуни - 125 грн
6. Покришки - 300 грн
7. Фарбування - 410 грн
8. Гвинти, клинки, термоусадка - 60 грн
9. Стійка руля - 45 грн
10.  Задня фара, свтловідбивачі - 55 грн

СУМА 1200 грн... Мда, трохи вийщло...
Це без врахування хамарайту, литолу, змазки, пензликів, щітки, техніки.

YserL

Знайшов оригінальну задню втулку:




Чекаю доки тесть зробить шпильку на руль, потрібно довшу. І гвинт під сідло. Вже 3 тиждень)

YserL

На селі до велосипеда була інструкція до велосипеда Мінськ В143
Пересканував, розчистив і створив PDF, 4мб

Доступний за лінком: https://drive.google.com/file/d/0B5j_8tLAJKHZTDZoYnVtdmZkT28/view?usp=sharing

YserL

Чистка і змазка ланцюга. Купив уайт-спірит (24 грн 500мл), прополокав ланцюг від попередньої змазки. Далі намазав графігною змазкою (14 грн 100г) (пробував через голку, шпричем, в результаті так намазав із запасом). Ланцюг KMC HP Hi-Power 20. Планетарка.?



Паралельно трохи залив у планетарку швейного масла, бо спецзмазку впалдло шукати.

Drusja

Файно, але тепер треба всю змазку ззовні акуратно повитирати насухо, щоб залишилось лише всередині кожного піна, бо інакше поналипає пісок і буде жерти зірочки.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

YserL

Закінчено реставрацію ЗИФ 1В велосипеда?, зроблено перший виїзд. Всього раз злетів ланцюг, щось підпискує, педаль підклинює, але їхати можна.

А так було:

Передня фара Soubitez


Задній ліхтар


Усі фото від початку: https://plus.google.com/+%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%B9/posts/6RxmRDqFbMc

Roy

А як на рахунок автентичних світловібдивачів?
Meine Ehre heißt Treue

YserL

Цитата: Roy від 01.06.2016 23:25:46
А як на рахунок автентичних світловібдивачів?

Стандартних нема куди кріпити. І рядянські на барахолках всі царапані і покоцані, копії пострядянські щось взагалі з фіг якої пласмаси.
Передня фара з німця перекочувала, встановив світлодіодну, і тріснуло кріплення лампи Soubitez

На ніцю зараз:
На велосипеді є генератор 6V 3W DDR-Ruhla, Кабель обжав наконечником.

Передня фара замінена на 6V 2.3W Basta (Axa) Pilot Steady Auto Black Edition Bulb HSS-6V 15 Lux.

Нове кріплення:

Куплена на барахолці, трохи тріснута, почарапана і поплавлена). Світить, правда інколи не коректно від датчика вмикаєтщься/вимикається.
Споживає 1 вт, хоча в характеристиках пише 2,4 вт.
Діод luxeon

має 2 іоністора 5,5 В 0,33F, без живленння світить тускло лампа ще з 2 хвилини.


Задню фару вирішив зробити самомому:
Спроба 1:
діодний міст, конденсатори 6,3В 3300мкф 2 шт,  блимаючий світлодіод MBL-100031. Згорів коли вимкнув передній ліхтар. Динамогенератор не має стабілітрона.

YserL

Викатав вчора ЗИФ 1В, сінгл, проїхав 25 км за 1 год 20 хв наперегонки із грозовою хмарою.?




Stinger

Вирішив продовжити тему Зіфів своїм екземпляром :)

Мотовелосипед Зіф-77 (а точніше легкий мопед) випускався Пензенським заводом ім. Фрунзе з 1978 по 1987 роки і прийшов на зміну застарілій моделі МВ-18. Двигун Д-6 або Д-8, потужність 1 к.с.



Зіф-77



На сьогодні живих апаратів є досить мало, по Львову бачив всього 1 на продаж і по Україні всього 4 апарата, це тепер раритет.

Одже дістався мені цей раритет від одного друга, в розібраному вигляді













Рама була на ньому з відпиляним підсидільним, і помальовано було якоюсь грунтовкою, а ще не було нормального керма і частини запчастин вилки та іншого. Почав я ритися на Лохє і знайшов за 200 грн от такий металобрухт, десь в якомусь Кислодрищінську на сході, купив його.







З нього я взяв вилку (до речі довшу ніж в оригіналі, певно якась варіація була), багажник і кріплення переднього крила.
З цього всього я почав шось мудрувати







Виходила якась явна хрєнь, 28 колеса там не до місця, плюс знову ж таки не вистачало запчастин, і знову пошуки... Нарешті ще один донор, з батьківщини батька Махно ;D



Забрав, котив, тягнув...





Паралельно докупив ручки Гальм і щеплення



Зробив вихлопну (не вистачало флейти)





Почав далі ліпити... Попередня сідушка була відновлена, але забракована, і взята інша основа з пружиною







Колеса виявились в хорошому стані, навіть зберіглись одні барабанні гальма, другі гальма відновлював власноруч













Перебрав підшипники



Для початку вирішив зібрати без мотора, та перевірити як воно їздить









Таким мене бачив Зеля :)



Перший виїзд був досить вдалим







Далі була встановлення мотора та решти навісного









Вийшло шось таке





Світло робив з білого 3 ваттного світлодіода













В такому вигляді я виїхав перед самим новим роком на Критичну массу ;)



Далі був новий рік і наступного разу я виїхав вже весною







В літку було фарбування, фарбував я на роботі, пульвіком, звичайною фарбою ПФ-115 і балончиковим лаком
Процесу не знімкував, бо не було дуже шо фоткати, потім то все почав знову збирати













І перший виїзд на Високий замок  ;)











































307 Гості, 0 Користувачів