Розподіл телефонії

Автор Alter, 02.05.2013 18:30:37

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Alter

Цікавить таке питання - є інтернет-магазин і декілька чувіх, що дзвінки приймають і обробляють. Проблема в тому що в них по мобільнику, і часто клієнти дзвонять або одній (в якої перший номер по списку в контактах), або знову ж таки коли одна зайнята, до неї знову поступає дзвінок. питання - яким макаром перекидати ці дзвінки очікування із зайнятого оператора на вільного? Може встановлення міні-АТС все вирішить?... ??? Цікавить технічна сторона питання.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

inkognito

}{то оператор дебільників? Нумери операторів pre-pay чи корпоративні?
Resistance is futile

Alter

Оператор кажись киїСРАР, а нумери тупо персональні)
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Stinger

та просто настроїти в мобільнику переадресацію на інший номер при умові зайнятого абонента

Alter

Цитата: stinger від 02.05.2013 20:58:29
та просто настроїти в мобільнику переадресацію на інший номер при умові зайнятого абонента

Гмгмгм... Спасибі!
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

inkognito

Цитата: stinger від 02.05.2013 20:58:29
та просто настроїти в мобільнику переадресацію на інший номер при умові зайнятого абонента

Дякую, посміхнуло  ;D ;D ;D
Аlter, звони - побалакаємо.
Resistance is futile

Alter

Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

YserL

Подивися до Zadarma, послуга віртуальної атс. Або дивитися до послуги "багатоканальна лінія".

Drusja

В себе на офісі подібну проблему вирішив поставивши Asterisk (халявна софтова АТС з величезними можливостями) на старенький комп і підключив SIP-транк на десять ліній. Якщо зацікавить пиши.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

inkognito

Цитата: Drusja від 03.05.2013 22:20:45
В себе на офісі подібну проблему вирішив поставивши Asterisk (халявна софтова АТС з величезними можливостями) на старенький комп і підключив SIP-транк на десять ліній. Якщо зацікавить пиши.

Ймовірно Asterisk тут і не знадобиться. Залежить від вимог та кількості кінцевих операторів. У нас Asterisk рулить over 80 операторів КАЛ-центру, накручена 1С зверху і ще всяческі фічі. Гадаю, якщо кількість операторів невелика, то тут можна обійтись корпоративними фічами КучмаСтару.
Resistance is futile

265 Гості, 0 Користувачів