Автор Тема: Old Car Fest 2014  (Прочитано 3349 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Old Car Fest 2014
« : 11.08.2014 20:58:34 »
Слава Україні! Досить давно сиджу у Вас на форумі і от ніби вирішив зареєструватись. Нажаль мені ще не довелось залізти ні до бомбосховища, ні, хоча б до підземного колектора, то напишу про ретроавто фестиваль, що відбувся минулого тижня в Києві.
Ото ж 1-го серпня о 7-й ранку вирушив з Івано-Франківська. Їхав через Тернопіль, Кременець і Дубно. Дорога до Дубно нікудишня, а це добрячих 300 км. Далі трасса Київ-Чоп - то вже свято душі і ходової 8)





 Як би там не було, а на фест потрапив вчасно


Фото з фестиваля





































































































































































































Загалом було понад 160 авто.
В понеділок рано вирушили назад до Франківська







Розшарити F VK G+

Lesyk

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 845
  • Рейтинг 227
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #1 : 11.08.2014 21:34:46 »
мм... 21 волга збс.
Вона "покращеному" хром-пакеті? Експортна? Нє, ну якшо експортна то ясно шо хром-пакет в комплекті зразу ішов, на скільки я знаю.
Жаль, звичайно, що третя серія, а не перша (хоча першу серію тільки одну живу у Львові бачив, але це таке), хоча імхо значно ліпше ніж друга (акуляча морда брр-фу, не зважаючи на оленя чи каплю (то ше як вканає ;D)).
Мене лише бентежать букви "VOLGA", ніколи таких не бачив, тим більше на багажнику.
Давай оповідку про авто, або посилання на драйв2, якшо маєш там журнал!
Розшарити F VK G+

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #2 : 11.08.2014 22:46:02 »
Волга дійсно експортна, пригнана на рубежі 80-х з Німеччини.
Журнал на д2 був, але я давно закинув ту брудну справу))) Так що оповідку можу написати тут, тіко покажіть, де. Або http://forum.zazkozak.com/viewtopic.php?f=34&t=1897
Такі надписи ставились фірмами за бугром. Були англійські Volga і німецькі Wolga.  Це велика рідкість. В америці на ібеї продається схожа машина схожих років з такими ж написами на крилах і багажнику ;)
Розшарити F VK G+

Lesyk

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 845
  • Рейтинг 227
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #3 : 12.08.2014 11:51:50 »
Го оповідку сюди. Хоча згрубша я вже на форумі тому прочитав, тому може шось цікаве і особливе розкажи  ;)
Чого не викинув ту синю волгу, а переставляв все з донора, а не одразу оживляв донора?

П.С. Мене далі пригнічують ці надписи "VOLGA"  :P
Розшарити F VK G+

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #4 : 12.08.2014 13:17:59 »
Добре, буде вам казка про Волгу))))

Синю робив тому, що вона реально експортна і на документах. Біла хоч і виглядала ліпше, але колись згоріла, номер кузова у них набитий на оловяній табличці і при пожежі просто розплавився. Отже маємо коматозника, який можна оживити і маємо безіменний більш-менш намарафечений труп, який, власне і брався тільки заради тих во надписів. Але в процессі колупання з донора знадобилось ще дуже багато чого.
Розшарити F VK G+

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3794
  • Рейтинг 493
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #5 : 12.08.2014 21:48:51 »
Добре, буде вам казка про Волгу))))

Синю робив тому, що вона реально експортна і на документах. Біла хоч і виглядала ліпше, але колись згоріла, номер кузова у них набитий на оловяній табличці і при пожежі просто розплавився. Отже маємо коматозника, який можна оживити і маємо безіменний більш-менш намарафечений труп, який, власне і брався тільки заради тих во надписів. Але в процессі колупання з донора знадобилось ще дуже багато чого.

Красота неземна, десь то можна до Вас напроситись у гості?
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

Lesyk

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 845
  • Рейтинг 227
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #6 : 12.08.2014 23:05:01 »
В донора також хром-пакет. Вiн також був якимось цiкавим екземпляром?
Курва, нiколи не бачив латинско? таблички на багажник)
Якi в них моторчики? Бо на 24 вже вродi рiзнi cтавилися.
Не було iде? взяти газ-22? Колись 22 гнила на тротуарi вул. Зaлiзняка, серце краялося
Розшарити F VK G+

manhattan

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 73
  • Рейтинг 18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #7 : 12.08.2014 23:38:53 »
О боже як я того вілісв хочу шо на фото ::)
Розшарити F VK G+

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #8 : 12.08.2014 23:43:35 »
Красота неземна, десь то можна до Вас напроситись у гості?

Дякую. Та напрошуйтесь будь ласка)))
Розшарити F VK G+

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #9 : 13.08.2014 00:03:59 »
В донора також хром-пакет. Вiн також був якимось цiкавим екземпляром?
Курва, нiколи не бачив латинско? таблички на багажник)
Якi в них моторчики? Бо на 24 вже вродi рiзнi cтавилися.
Не було iде? взяти газ-22? Колись 22 гнила на тротуарi вул. Зaлiзняка, серце краялося

Та то така збірна солянка, що цікавість під кожним болтом. Наприклад документи у неї були від "Побєди".
Моторчики від початку випуску йшли розточені побєдовські, згодом налагодили випуск саме 21-го двигуна, який з різноманітними вдосконаленнями живий і до нині на конвеєрі УАЗа. Експортний двигун відрізняється від стандартного вищою на 10 коней потужністю.
Двигун на одній з найперших Волг побєдовський розточений

Стандартний двигун ГАЗ-21

Двигун ГАЗ-21 експорт

Візуальна різниця по рокам випуску полягає у відмінності помп, фланців штанів, карбюраторів, кришок маслозаливної горловини, повітряних і паливних фільтрів, патрубків до пічки.
Окремо можна сказати про ГАЗ-23. Це так звана ГДБшна "догонялка" з двигуном і коробкою від "Чайки". Двигун V8 мав об*єм 5.6 л, потужність від 190 до 225 к.с. розганяв авто до 100 км/год приблизно за 17 секунд.


На експортні Волги, що йшли за бугор як машинокомплект (тобто без двигуна і коробки) фірми-імпортери ставили дизеля від Рено, чи Пежо, якщо не помиляюсь. Або двигуни і коробки Ровер.

Ідея взяти ГАЗ-22 є і до нині, але в умовах війни і безгрошів*я можу хіба прийняти в подарунок і зобов*язатись довести машину до ладу.
Розшарити F VK G+

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #10 : 13.08.2014 00:14:49 »
О боже як я того вілісв хочу шо на фото ::)

Прошу пана уточнити: саме Вілліса чи ГАЗ-67? Бо у нас газончики часто називають віллісами :)
Розшарити F VK G+

Lesyk

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 845
  • Рейтинг 227
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #11 : 13.08.2014 00:55:24 »
На рахунок доганялки - там I пiдвicка була нижча, I коробка бувала автомат (маскована в салонi) I т.д. То довга оповIдка)
Судячи по вигляду це той моторчик ЗМЗ?
Розшарити F VK G+

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #12 : 13.08.2014 13:55:34 »
Підвіска нижчою не була. Єдина відмінність - це використання ззаду важільних амортизаторів від ЗІМа. Машина ззовні не мала жодних відмінностей від звичайної Волги з АКПП.
Двигун і коробка звичайні від "Чайки" - ЗМЗ. Різниця була у куті нахилу, подушках, у лівому випускному колекторі, спеціальному вирізі в картері гідротрансформатора, розміщенні масляного щупа, піддоні, маслоприйомнику масляного насоса, а також у вихлопній сиситемі, яка доречі була об*єднана під заднім бампером в одну трубу і без палєва ховалась під штатним 21-м козирком і водомасляним теплообмінником. Коробка відрізнялась тим, що у "Чайки" керування відбувалось за допомогою тросиків, а у ГАЗ-23 важелем на рульовій колонці, як у ГАЗ-21 з АКПП. Крім того, походу для більшої конспірації, був варіант із важелем як у звичайної ГАЗ-21 с МКПП.
Доречі ці двигуни у спрощеному варіанті й досі використровують чи на  БТРах чи то БРДМах.
Розшарити F VK G+

manhattan

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 73
  • Рейтинг 18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #13 : 13.08.2014 23:56:25 »
О боже як я того вілісв хочу шо на фото ::)

Прошу пана уточнити: саме Вілліса чи ГАЗ-67? Бо у нас газончики часто називають віллісами :)
дада саме того америкосовського Вілліса, ту мацьопку з самим довгим ходом поршня в світі)
Розшарити F VK G+

/bin/bash

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 22
  • Рейтинг 3
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #14 : 16.08.2014 00:24:00 »
Фотки класнючі, але все-таки ту, де автомат з газованою водою, треба було повернути на 90°.
Розшарити F VK G+

Escapist

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 30
    • Перегляд профілю
Re: Old Car Fest 2014
« Відповідь #15 : 16.08.2014 12:49:16 »
Та може я таким чином врятував форум від сколіозу і застійних явищ в області м*язів шиї ;D
Розшарити F VK G+