Old Car Fest 2014

Автор Escapist, 11.08.2014 20:58:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Escapist

Слава Україні! Досить давно сиджу у Вас на форумі і от ніби вирішив зареєструватись. Нажаль мені ще не довелось залізти ні до бомбосховища, ні, хоча б до підземного колектора, то напишу про ретроавто фестиваль, що відбувся минулого тижня в Києві.
Ото ж 1-го серпня о 7-й ранку вирушив з Івано-Франківська. Їхав через Тернопіль, Кременець і Дубно. Дорога до Дубно нікудишня, а це добрячих 300 км. Далі трасса Київ-Чоп - то вже свято душі і ходової 8)





Як би там не було, а на фест потрапив вчасно


Фото з фестиваля





































































































































































































Загалом було понад 160 авто.
В понеділок рано вирушили назад до Франківська








Lesyk

мм... 21 волга збс.
Вона "покращеному" хром-пакеті? Експортна? Нє, ну якшо експортна то ясно шо хром-пакет в комплекті зразу ішов, на скільки я знаю.
Жаль, звичайно, що третя серія, а не перша (хоча першу серію тільки одну живу у Львові бачив, але це таке), хоча імхо значно ліпше ніж друга (акуляча морда брр-фу, не зважаючи на оленя чи каплю (то ше як вканає ;D)).
Мене лише бентежать букви "VOLGA", ніколи таких не бачив, тим більше на багажнику.
Давай оповідку про авто, або посилання на драйв2, якшо маєш там журнал!

Escapist

Волга дійсно експортна, пригнана на рубежі 80-х з Німеччини.
Журнал на д2 був, але я давно закинув ту брудну справу))) Так що оповідку можу написати тут, тіко покажіть, де. Або http://forum.zazkozak.com/viewtopic.php?f=34&t=1897
Такі надписи ставились фірмами за бугром. Були англійські Volga і німецькі Wolga.  Це велика рідкість. В америці на ібеї продається схожа машина схожих років з такими ж написами на крилах і багажнику ;)

Lesyk

Го оповідку сюди. Хоча згрубша я вже на форумі тому прочитав, тому може шось цікаве і особливе розкажи  ;)
Чого не викинув ту синю волгу, а переставляв все з донора, а не одразу оживляв донора?

П.С. Мене далі пригнічують ці надписи "VOLGA"  :P

Escapist

Добре, буде вам казка про Волгу))))

Синю робив тому, що вона реально експортна і на документах. Біла хоч і виглядала ліпше, але колись згоріла, номер кузова у них набитий на оловяній табличці і при пожежі просто розплавився. Отже маємо коматозника, який можна оживити і маємо безіменний більш-менш намарафечений труп, який, власне і брався тільки заради тих во надписів. Але в процессі колупання з донора знадобилось ще дуже багато чого.

inkognito

Цитата: Escapist від 12.08.2014 13:17:59
Добре, буде вам казка про Волгу))))

Синю робив тому, що вона реально експортна і на документах. Біла хоч і виглядала ліпше, але колись згоріла, номер кузова у них набитий на оловяній табличці і при пожежі просто розплавився. Отже маємо коматозника, який можна оживити і маємо безіменний більш-менш намарафечений труп, який, власне і брався тільки заради тих во надписів. Але в процессі колупання з донора знадобилось ще дуже багато чого.

Красота неземна, десь то можна до Вас напроситись у гості?
Resistance is futile

Lesyk

В донора також хром-пакет. Вiн також був якимось цiкавим екземпляром?
Курва, нiколи не бачив латинско? таблички на багажник)
Якi в них моторчики? Бо на 24 вже вродi рiзнi cтавилися.
Не було iде? взяти газ-22? Колись 22 гнила на тротуарi вул. Зaлiзняка, серце краялося

manhattan

О боже як я того вілісв хочу шо на фото ::)

Escapist

Цитата: inkognito від 12.08.2014 21:48:51
Красота неземна, десь то можна до Вас напроситись у гості?

Дякую. Та напрошуйтесь будь ласка)))

Escapist

Цитата: Lesyk від 12.08.2014 23:05:01
В донора також хром-пакет. Вiн також був якимось цiкавим екземпляром?
Курва, нiколи не бачив латинско? таблички на багажник)
Якi в них моторчики? Бо на 24 вже вродi рiзнi cтавилися.
Не було iде? взяти газ-22? Колись 22 гнила на тротуарi вул. Зaлiзняка, серце краялося

Та то така збірна солянка, що цікавість під кожним болтом. Наприклад документи у неї були від "Побєди".
Моторчики від початку випуску йшли розточені побєдовські, згодом налагодили випуск саме 21-го двигуна, який з різноманітними вдосконаленнями живий і до нині на конвеєрі УАЗа. Експортний двигун відрізняється від стандартного вищою на 10 коней потужністю.
Двигун на одній з найперших Волг побєдовський розточений

Стандартний двигун ГАЗ-21

Двигун ГАЗ-21 експорт

Візуальна різниця по рокам випуску полягає у відмінності помп, фланців штанів, карбюраторів, кришок маслозаливної горловини, повітряних і паливних фільтрів, патрубків до пічки.
Окремо можна сказати про ГАЗ-23. Це так звана ГДБшна "догонялка" з двигуном і коробкою від "Чайки". Двигун V8 мав об*єм 5.6 л, потужність від 190 до 225 к.с. розганяв авто до 100 км/год приблизно за 17 секунд.


На експортні Волги, що йшли за бугор як машинокомплект (тобто без двигуна і коробки) фірми-імпортери ставили дизеля від Рено, чи Пежо, якщо не помиляюсь. Або двигуни і коробки Ровер.

Ідея взяти ГАЗ-22 є і до нині, але в умовах війни і безгрошів*я можу хіба прийняти в подарунок і зобов*язатись довести машину до ладу.

Escapist

Цитата: morpex777 від 12.08.2014 23:38:53
О боже як я того вілісв хочу шо на фото ::)

Прошу пана уточнити: саме Вілліса чи ГАЗ-67? Бо у нас газончики часто називають віллісами :)

Lesyk

На рахунок доганялки - там I пiдвicка була нижча, I коробка бувала автомат (маскована в салонi) I т.д. То довга оповIдка)
Судячи по вигляду це той моторчик ЗМЗ?

Escapist

Підвіска нижчою не була. Єдина відмінність - це використання ззаду важільних амортизаторів від ЗІМа. Машина ззовні не мала жодних відмінностей від звичайної Волги з АКПП.
Двигун і коробка звичайні від "Чайки" - ЗМЗ. Різниця була у куті нахилу, подушках, у лівому випускному колекторі, спеціальному вирізі в картері гідротрансформатора, розміщенні масляного щупа, піддоні, маслоприйомнику масляного насоса, а також у вихлопній сиситемі, яка доречі була об*єднана під заднім бампером в одну трубу і без палєва ховалась під штатним 21-м козирком і водомасляним теплообмінником. Коробка відрізнялась тим, що у "Чайки" керування відбувалось за допомогою тросиків, а у ГАЗ-23 важелем на рульовій колонці, як у ГАЗ-21 з АКПП. Крім того, походу для більшої конспірації, був варіант із важелем як у звичайної ГАЗ-21 с МКПП.
Доречі ці двигуни у спрощеному варіанті й досі використровують чи на  БТРах чи то БРДМах.

manhattan

Цитата: Escapist від 13.08.2014 00:14:49
Цитата: morpex777 від 12.08.2014 23:38:53
О боже як я того вілісв хочу шо на фото ::)

Прошу пана уточнити: саме Вілліса чи ГАЗ-67? Бо у нас газончики часто називають віллісами :)
дада саме того америкосовського Вілліса, ту мацьопку з самим довгим ходом поршня в світі)

/bin/bash

Фотки класнючі, але все-таки ту, де автомат з газованою водою, треба було повернути на 90°.

Escapist

Та може я таким чином врятував форум від сколіозу і застійних явищ в області м*язів шиї ;D

277 Гості, 0 Користувачів