В 1989 році мені було десь 12 років, і я памятаю, як мене зацікавив ствол шахти, яка знаходилася за палацом Потоцьких. Зайшовши на територію, там була ця двохповерхова будівля метробуду, де зараз музей книги. Спочатку я оглянув всю територію. Як на диво, ніякої охорони не було, принаймні мене ніхто не зупинив, і я заглянув в ствол шахти. Глибина там була пристойна. Цікавість була така, що я не зміг зупинитися і захотів спуститися вниз. Ствол шахти був широкий, до нього були приварені металеві східки. По них я спустився вниз, внизу була вагонетка на рейках і вода в шахті була по литки. Далі в глибину було видно величезний по діаметру тунель, де напевно далі і був прохідний комбайн, але ніякого освітлення не було, повна темнота і вода просочувалася зі склепінь тунелю. Мені було дуже цікаво що ж там далі в тунелі і наскільки довго він тягнеться, але я не ризикнув йти по тунелю в цю темноту і по воді я поліз нагору. От таке цікаве дослідження було початків львівського підземного трамваю, ствол шахти стояв десь до середини 90-х років, потім шахту засипали, ствол розібрали, посіяли газон.
Перша гілка трамваю мала йти з півдня на схід (вул.Кн.Ольги-Личаківська). Частина цієї гілки збудована наземна, від старого депо на Сахарова до Наукової. Де залишився недобудований міст і де зараз міський центр зайнятості мало бути збудоване нове трамвайне депо. Біля Старого депо на Сахарова трамвай мав входити під землю, а на Личаківській-Мечнікова мав виходити з-під землі.
Друга лінія мала бути з південного сходу на північ (вул.Замарстинівська-Сихів )біля площі Старий Ринок трамвай мав заходити в тунель, а на Франка-Стрийська виходити з-під землі і слідувати по Стуса на Сихів. Наземна вітка цього маршруту також частково почалася будуватися ще за СССР. Було почато будівництво моста на Сихів, який був заморожений, а за Незалежності добудований Кирпою. На проспекті Червоної Калини посередині магістралі зарезервовано ділянку для швидкісного трамваю, де саме зараз будують його турки.
Пересадочна станція яка зєднувала б ці дві гілки мала бути на площі Митній,вхід на станцію мав бути в будинку на розі Личаківської-Винниченка, де є підземний перехід. Через нього мав бути вхід на станцію.
В планах ще мала бути і третя гілка(Сихів-Левандівка-Рясне).
А підземний трамвай і метро у Львові не варто будувати, бо підземний трамвай неможливо, враховуючи грунтові води, а метро можна будувати нижче грунтових вод, але вартість такого метро буде мільярди гривень коштувати,краще закупити новенькі трамваї "Електрон" за ці гроші і побудувати швидкісний безшумний наземний трамвай на Сихів і в інші спальні райони.