Метро у Львові вже є?

Автор mxa, 22.01.2007 15:16:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 3 Гості дивляться цю тему.

YserL

Дуже дивно, обл рада, готель жорж, палац Потоцьких, сбу, податкова майже на одній дузі розміщені... Стільки ресурсів витрачено, і просто забетонували вхід біля Потоцьких...

inkognito

тим не меньше, факт є фактом - залишки метро є, але попасти туди unreal...як би не було прикро
Resistance is futile

Nick_c3

Та у Львові не мало бути ніякого метро з контактними рельсами. Мав бути метротрам - просто звичайні трамваї мали частину свого маршруту їхати під землею.
Типу так, так і так

Akella

Цитата: YserL від 21.11.2009 13:54:13
Дуже дивно, обл рада, готель жорж, палац Потоцьких, сбу, податкова майже на одній дузі розміщені... Стільки ресурсів витрачено, і просто забетонували вхід біля Потоцьких...
я навіть не дивуюсь,у нас майже все так через задницю робиться,нажаль(((((
Akell me nice!

Fenriz

Цитата: Nick_c3 від 21.11.2009 15:23:11
Та у Львові не мало бути ніякого метро з контактними рельсами. Мав бути метротрам - просто звичайні трамваї мали частину свого маршруту їхати під землею.
Типу так, так і так

як мало бути красіво.. ех .
ми того явноза своє життя не дочекаємось(((

Stinger

і все ж таки я не розумію, якщо змогли побудувати таку значну річ я південно-західний колектор, то чому не змогли побудувати таку скромну шнягу як тунель для трамвая? ідіотизм влади, та хамське їхнє розкрадання грошей... а будувати гілку можливо було не саме під палацом Потоцьких, а десь поруч в стороні, адже якщо тунель буде проходити на відстані 20 метрів від фундаменту палаца, то ніц йому з того не буде, до того ж там глибина мала бути велика, полтва ж не просідає, хоч над нею будинки де інде стоять... а от виграш в швидкості такого трамвая порівняно зі звичайним (відсутність пробок) була б значною... до речі десь читав що під вул Коперніка, біля 9-ї школи, під землею проходить велика природна печера, і туди можна потрапити через колодязь в воротах біля палацу Сапегів. Туди можна потрапити та дослідити, знаю в кого ключ... :)


Nick_c3

stinger, будеш збиратись лізти на коперніка - пиши, приєднаюсь)

Akella

Akell me nice!

Golem

Цитата: stinger від 23.11.2009 03:04:35
до речі десь читав що під вул Коперніка, біля 9-ї школи, під землею проходить велика природна печера, і туди можна потрапити через колодязь в воротах біля палацу Сапегів. Туди можна потрапити та дослідити, знаю в кого ключ... :)

Напевно тут
Вхід там зараз закритий досить добротними і новими дверми, вікна - шторами жалюзями.
Дігери всіх країн єднайтеся!

RIDER

Читая каждый раз форум, всё больше и больше убеждаюсь что для того что бы исследовать львовкие подземелья нужно устройство сканирующее пустоты. Тогда много вещей стали бы сразу понятными!

Akella

де б його взяти,точніше-взяти де-то не проблема,проблема - за які фінанси.
Akell me nice!

RIDER

да согласен вещь наверняка не дешовая..
самому если клипать то не думаю что получиться совсем адеквватный прибор.

YserL

Вилазив на ті ворота, ніяких входів там немає. Попудіська стаття про метро 43)) а частина може повірити.

Stinger

Вхід там є, рік тому я туди заходив в ту будку, там було троха накакано, та в мене не було ліхтарика, потім наші друзі (Надя, Андрій та Діма, що з нами їздили в червоноград на ракетні шахти останього разу) повісили туди замок, ключ має Діма, вони розповідали що там хтось добряче розібрав стінку, можно добратися до криниці...

zelja

тре буде сходити :)

inkognito

    2 RIDER:

     Дякую за пости, нажаль вони троха не корелюють із правилами форуму, а властиво пункту № 1.2 Правил Форуму обов'язкових для усіх. Згадуючи твої минулі дописи, котрі були для нас приємною несподіванкою не можу не зададатись наступними питаннями:

     1) я умею разговаривать на украинском в совершенстве вот только писать не умею - ну ніхто не ідеальний, але пробувати треба однозначно. У разі проблем - допоможемо;
     2) да на компьютере нет украинской раскладки. - насправді швидко допоможу, проблема 10 витрачених хвилин у найгіршому разі;
     
Resistance is futile

Romchick

Цитата: stinger від 23.11.2009 03:04:35
і все ж таки я не розумію, якщо змогли побудувати таку значну річ я південно-західний колектор, то чому не змогли побудувати таку скромну шнягу як тунель для трамвая? ідіотизм влади, та хамське їхнє розкрадання грошей... а будувати гілку можливо було не саме під палацом Потоцьких, а десь поруч в стороні, адже якщо тунель буде проходити на відстані 20 метрів від фундаменту палаца, то ніц йому з того не буде, до того ж там глибина мала бути велика, полтва ж не просідає, хоч над нею будинки де інде стоять... а от виграш в швидкості такого трамвая порівняно зі звичайним (відсутність пробок) була б значною... до речі десь читав що під вул Коперніка, біля 9-ї школи, під землею проходить велика природна печера, і туди можна потрапити через колодязь в воротах біля палацу Сапегів. Туди можна потрапити та дослідити, знаю в кого ключ... :)

І все ж таки... Порівнювати будівництво південно-західного колектора з будівництвом метро це як порівнювати палець з самі знаєте чим. Я вже здається писав про труднощі з метро у Львові, якщо повторюсь, вибачайте.
Так от за СРСР метро будували тільки в тих містах, населення яких перевищувало 1 млн. чол. Хоч Львів тоді до такої цифри не дотягував, вирішено було спорудити підземний трамвай, який мав би трохи розвантажити транспортну систему міста. Будівництво почали з копання ВНТИЛЯЦІЙНОЇ ШАХТИ біля плацу Потоцьких. Через високий рівень грунтових вод пробурили свердловини, з яких відкачували воду. Хто має хоч зелене поняття в геології і механіці грунтів, зрозуміє, що під центрально частиною міста утвориться вододепресійна воронка. Зі зникненням/появою води, зразу міняються механічні властивості грунтів, що і сталося в даному випадку. Грунт під палацом Потоцьких просто не витримував навантаження від будівлі. Через що роботи були припинені і почалися роботи з укріплення грунтів, саме використовувалися різні хімічні методи, наприклад силікатизація - грунт закріплюють рідким сколм, випалювали грунт. Роботи ведуться по сьогоднішній день і фірми які цим займаються заробляють на тому шалені гроші. Але на цьому все не закінчилося. Відомо, що будинки в центрі Львова стоять ндерев'яних палях, які добре працюють в воді, коли її відкачали, палі попросу почали гнити. Чудесним прикладом є будинок в проїзді Крива Липа. Його фундаменти зруйнувалися і в стіні пішла тріщина. Зараз вже зробили йому залізобетонний фундамент, і якщо піоняти голову вверх, то можна побачити залізобетонний пояс на стіні, який "стягує" її.  Ще один факт, який забули врахувати радянські інженери при будівництві трамваю - вібрайію, яка буде діяти на будинки, як землетрус, тим самим руйнувати їх.
Але... метро у Львові реальне!! Його потрібно будувати на великій глибині в твердій материковій породі. І тут виникають нові труднощі: велика глибина і відповідно напірні води(вони же артезіанські). Потрібно вибрати такий горизонт, де б не біло тих вод і де б міг іти прохідницький щит. Ті ж вентшахти можна будувати методом "Стіна в грунті". Чому за союзу так не будували залишається загадкою. Можливо в брєді тої старої карги є якась доля правди (хоча всім ясно до чого зводится стаття). Ну і звичайно зараз все впирається в фінансування. IMHO: Будувати дорогезне метро, коли наша армія не має що їсти, підвіски машин залишаються в ямах на дорогах, а наші науковці масово мігрують за кордон просто нонсенс. Хоча так би хотілося...

RIDER

добре я буду стратися..

inkognito

Цитата: RIDER від 24.11.2009 21:48:28
добре я буду стратися..

молодець! респект та уважуха! + за старання
Resistance is futile

279 Гості, 0 Користувачів