Метро у Львові вже є?

Автор mxa, 22.01.2007 15:16:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

mxa

От знайшов цікавий форум про метро у Львові, і назва у нього проста:
http://metro.lviv.ua/topic.php?forum=1&topic=2

в одному з постів вказується що під Львовом вже є 12км. тунель для метро який будували в 80-90 роках. Це вже дійсно дуже цікаво...

http://news.a.ua/?id=396&p=news_life

http://digilviv.com/index.php?s=7c646aba58cc5904ad8ac9f41a71df9c&showtopic=1244&st=0

http://center.lviv.ua/printthread.php?s=151030650eb0d87ee863b07a7cb075a7&t=557&page=2&pp=10

http://gortransport.info/forum/viewtopic.php?p=4463

http://narrow.parovoz.com/UALV.php
Залізні дороги у Львівській обл.

http://lviv.tramvaj.ru/index.htm
Львівський трамвай




explorer

ну останній раз на екскурсію у музей книги намагались потрапити кияни з Акісу кілька тижнів тому :) може хтось таки натрапить на завідуючу у доброму настрої з першого разу )

kengy

Ну я сам туди не піду...цікавіше було б з кимось..тим паче язик у мене для затриндінювання завідуючих не дуже підвішений...але я б дуже хотів подивитися на той тунель..вузькоколійки..тачки, кірки..ехх :)))
Давайте може зберемося. сходимо?

mxa

Я б з задоволенням, і самому дуже цікаво.
А на рахунок завідуючих, так думаю що вони не відмовляться від пляшечки якогось вина з цукорками :)

explorer

У одному з старих номерів журналу "Метро" була опублікована схема гілок підземного трамваю, що починали будувати у 80х. От її б побачити :)

Werwolf69

цікаво було подивитись на схему львівського метрополітену...
А щодо перспектив його повторного будівництва, то за генеральним планом розвитку Львова, в 2030-2050 роках планується розпочати будівництво підземного трамваю. Згідно з планом ПЗ повинен створювати кільце навколо центру міста але жодна кінцева зупинка в центрі знаходитись не буде...

Правда невідомо чи все ж таки розпочнуть це будівництво бо як завжди "ідея є а грошей..."

Ghost

Ось схема 1988 року з перспективними підземними лініями:
http://www.lviv.tramvaj.ru/Shems_tram/1988.gif
Мы жывем пад зямлёю,
Мы пацукi ды мышы...

Diggerman

нехай ця схема буде тут
Полтва - мати усіх річок українських!!!

Diggerman

Чи є в когось дані про те, що якісь тунелі для підземного трамваю починали будувати?
Полтва - мати усіх річок українських!!!

explorer


Golem

Дякую. Досить змістовна стаття на вікі. Тільки от не розумію, нашо будувати під самим центром? Можна зробити кільце по Бандери - Городоцька - Підвальна -  Франка - Цитадель. Там і станції. А кому потрібно саме в центр - пройдуться троха пішки.  Хоча думаю в цьому і проблема. Пішки в нас народ ходити не заставиш :(
Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Зацікавило шо таке система Радан в принципі. Відповідь знайшов тут
Дігери всіх країн єднайтеся!

YserL

Сьогодні був у музеї книги. Будівля 2 поверхова. Немає підвалу і надійного фундаменту і гідроізоляції. Була побудована у 80 рокух як підсобне приміщення МетроБуду. Коли передавали будинку книги на території за палацом потоцьких на місці теперішнього електротрансформатора був тунель у сторону готеля жорж із колією, на якій стояла вагонетка. Зав музею точно не знає яка була протяжність тунелю, але коли передавали будинок, то на тій вагонетці були гравій і бетон, так що ймовірно вони частину/весь тунелю заповнили бетоном. ТАкож вона пригадує що приїжали люди із геосканером і дивилися якісь робіт. Територія за палацом було огороджена парканом від зайвих очей.Також цікаво, що від старого депо до розвилки сахарова-княгині ольги йде три шпали з розрахунку на 1050 мм?

Fenriz

третя рейка до метро відношення немає, це є запобіжник на кшталт такого які ставлять на стрілках в поїздів. щоб коли трамвай зійшов з рейок, що у Львові часто траплялось з старим рухомим складом, не пішов під відкос і не гепнувся з 2 метрової висоти на проїжджу частину

gor_qkop

невже ніхто не знає історію як почав розвалюватись палац потоцьких?

VeNick

Цитата: Fenriz від 18.11.2009 16:36:48
третя рейка до метро відношення немає, це є запобіжник на кшталт такого які ставлять на стрілках в поїздів. щоб коли трамвай зійшов з рейок, що у Львові часто траплялось з старим рухомим складом, не пішов під відкос і не гепнувся з 2 метрової висоти на проїжджу частину
ти помиляєшся третя рейка в метрополітені заміняє ко6нтактний дріт, а на залізниці вона використовується для пропіскання рухомого складу розрахованого на різну ширину колії, щось подібне можна побачити біля між станціями Мостиська 1 і Мостиська 2 , там вузька і широка колія накладається одна на другу
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Romchick

По-моєму контактна рельса в метро виглядає чуть по-іншому, хоча ХЗ, бо лінія підземного трамваю мала там проходити. Тільки не знаю, де той трамвай мав виходити на поверхню.

Nick_c3

вся ця гілка - починаючи від трамвайного депо і до нового цуму - будувалась в 80-ті як надземна частина лінії метро. Трамвай по тому підвищенню, вздовж Сахарова їхав в сторону центра і на перехресті з Вітовського мав іти під землю. Це і по карті 88 року добре видно :)

Просто надземну частину будували першою чергою, а потім всьо накрилось))

YserL

Справді, у підземному метро контактна рейка піднята вище ніж тягові рейки. Хоча якщо у Львівському метро мала б бути менша напруга (750—900 вольт у стандартному метро), то вони могли прокласти контактний рейс паралельно тяговим.

VeNick

але тоді б довелось виклюсити можливість потрапляння людей на колію, тому що переважно люди порушують техніку безпеки при переході колії, вони стають на рейки, а так як відстань між рейками не велика то струмом шарахне не одного
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

224 Гості, 0 Користувачів