Метро у Львові вже є?

Автор mxa, 22.01.2007 15:16:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

YserL

Сьогодні говорив із головним архітектором (протягом 20 років) Львова у роках за часів Шпіцера. Саме з його волі було припинено будівництво метро. Витягнув з нього мало, казав що було вирито тільки котлован, який почало затоплювати водою. Ї відкачували, а потім засипали землею. Будівництво проводила харківська фірма. Згадував він про вододіл і полтву, зоклрема в районі вул. Городорцької. Про ПЗК нічого не чув.

linuxoid

Взагалі тунель можливо прокласти будь-де. Приклад одна з шахт Червонограда: при проходці вертикального тунелю (ствола) наткнулись на пливун, проте було знайдене рішення - в пливуні набурили свердловин і через них заморозили його і тоді відновили проходку. Ті хто були на екскурсії в шахті бачили: чавунні тюбінги змінились на монолітний бетон на глибині приблизно 200 м., то той бетон стримує воду вже 50 років. Ще приклади: Берлінське і Санкт-Петербурзьке метро. Було б бажання і честь - все б зробили.

Alter

   Якщо трошки не по темі, то хай то знаючі люди перенесуть туди куди треба. Наперед прошу вибачення.

   Щойно лиш натрапив на тему. В попередніх дописах згадувався пристрій, скануючий підземелля. Він же ж георадар. Знайшов такий і отакий. Ціни правда
ОГО-ГО :o але в справі експрорингу була б штука на вагу золота.
    В мене вдома в сусідньому лісі базувались німецькі склади. А сам ліс стоїть на карстових печерах. Так німці найбільші з них додатково укріплювали і прям в них і складували. Під час відступу всі входи були взірвані. АЛЕ! Жив там один дідусь, який той ліс зна як своїх п'ять пальців. Так потім виявилось що той дідусь жив не на одну пенсію, а возив на чорний ринок "шмайсера", цинки до них, уніформи і ще купу артефактів ВВВ. З'явились менти. Все що вдалось з нього витягнути, так це те що він знайшов вхід в ті печери з якоїсь лєвої сторони, а так як склади не вивезли (або неповністю), то він собі і тягав собі потихеньку на продаж.
   Потім були довгі пошуки тих же ж входів, але той дід їм постійно всякї лєві входи показував, а коли його прижали, то він сказав що знає лиш один, але він його взірвав, же би державі не дісталось. Потім той дід через пару місяців помер, так нікому нічого і не розказавши. Доречі часто розказували місцеві пастухи, що проходячи пасовищами повз ліс чули періодичний глухий гул по лісі, джерело якого так і не визначили. Менти і тих пастухів знайшли. Почали діда колоти. Виявилось що в тих складах було декілька одиниць техніки, а дідусь їх періодично прогрівав, так як надіявся їх толкнути як справжній раритет. Робочий причому. Але не судилось. Він помер. Потім були довгі пошуки, як спеціалізованими групами, так і місцевими жителями, але крім настрілу і купи перегнившого в землі мотлоху так нічого і не знайшли.
   Я до чого веду. Пошуки проводились звичайними методами, без застосування ось такої от спецтехніки. Ліс досить великий - пару сотень кв.га. А маючи такий апарат можна було б багато що нарити, так як карстові печери мають здатність розгалужуватись і утворювати страшенні та важкопрохідні лабіринти. Але все ж надія на те, що хоча б одна з них приведе туди куди треба - є. По крайній мірі я собі так "прикидаю" :) А навіть і без складу, історія про який могла б бути казочкою, якби реальні факти, то спелеологів то б явно зацікавило. Хоча не факт що самі німаки ті печери не рванули (же би не приліз до них хтось випадковий). От. Так що дістати б десь от такий агрегат - і гайда на пошуки! ;D
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Theslavik

117180 грн це круто маючи такий девайс можна свою фірму відкривати - шукати всякі комунікації, оренда теж потягне ого-го (до прикладу порохотяг одної відомої марки ціна якого 7 - 10 тис грн. то його оренда 500 грн в день) короче боюсь нам це не по-зубах  :D

inkognito

георадарів не так багато на всю Україну - кількість вимірюється декількома десятками, переважно власники - будівельні контори чи їх грошовиті підрядники. Най ми yar-79 поправит, він в курсі.
Resistance is futile

Romchick

Досить примітивний фільм про будівництво метро в різних містах світу і в різних умовах. З нього можна зробити висновок, що будувати у Львові, насправді, не так вже і складно. Тільки дорого...


andrew positive

ось дві цікаві статті, вони, можна сказати, доповнюють одна одну:

http://zik.ua/ua/news/2012/03/08/338205
http://www.magistral-uz.com.ua/articles/chi-bude-metro-u-lvovi.html

судячи з цього, розповіді про осад будинків виглядають відмазкою щодо припинення робіт:
Цитувати— Ми знаємо, що в центральній частині Львова дуже близько знаходяться підземні води. Як мала вирішуватися ця проблема?

— Передбачили і це. Через допоміжні бокові тунелі воду мали намір відкачати, щоб вона не просочувалася крізь склепіння. Масштабна геологічна розвідка засвідчила, що такі роботи ніяк не «загрожували» дубовим палям, які під багатьма будинками центральної частини міста виконують роль фундаментів. Біля багатьох з них прорили свердловини і встановили в них спеціальні прилади, які контролювали рівень підземних вод і створювали багатократний рівень захисту. Якщо ми фіксували осадку грунту бодай на один міліметр, то роботи припинялися і проводилися додаткові застережні операції. Тож тодішні балачки про осадку деяких будинків — безпідставні. До речі, ці прилади справно працюють і нині.

і ще знайшов 2 цікавих матеріали:




RomanLion

В 1989 році мені було десь 12 років, і я памятаю, як мене зацікавив ствол шахти, яка знаходилася за палацом Потоцьких. Зайшовши на територію, там була ця двохповерхова будівля метробуду, де зараз музей книги. Спочатку я оглянув всю територію. Як на диво, ніякої охорони не було, принаймні мене ніхто не зупинив, і я заглянув в ствол шахти. Глибина там була пристойна. Цікавість була така, що я не зміг зупинитися і захотів спуститися вниз. Ствол шахти був широкий, до нього були приварені металеві східки. По них я спустився вниз, внизу була вагонетка на рейках і вода в шахті була по литки. Далі в глибину було видно величезний по діаметру тунель, де напевно далі і був прохідний комбайн, але ніякого освітлення не було, повна темнота і вода просочувалася зі склепінь тунелю. Мені було дуже цікаво що ж там далі в тунелі і наскільки довго він тягнеться, але я не ризикнув йти по тунелю в цю темноту і по воді  я поліз нагору. От таке цікаве дослідження було початків львівського підземного трамваю, ствол шахти стояв десь до середини 90-х років, потім шахту засипали, ствол розібрали, посіяли газон.

Перша гілка трамваю мала йти з півдня на схід (вул.Кн.Ольги-Личаківська). Частина цієї гілки збудована наземна, від старого депо на Сахарова до Наукової. Де залишився недобудований міст і де зараз міський центр зайнятості мало бути збудоване нове трамвайне депо. Біля Старого депо на Сахарова трамвай мав входити під землю, а на Личаківській-Мечнікова мав виходити з-під землі.

Друга лінія мала бути з південного сходу на північ (вул.Замарстинівська-Сихів )біля площі Старий Ринок трамвай мав заходити в тунель, а на Франка-Стрийська виходити з-під землі і слідувати по Стуса на Сихів. Наземна вітка цього маршруту також частково почалася будуватися ще за СССР. Було почато будівництво моста на Сихів, який був заморожений, а за Незалежності добудований Кирпою. На проспекті Червоної Калини посередині магістралі зарезервовано ділянку для швидкісного трамваю, де саме зараз будують його турки.
Пересадочна станція яка зєднувала б ці дві гілки мала бути на площі Митній,вхід на станцію мав бути в будинку на розі Личаківської-Винниченка, де є підземний перехід. Через нього мав бути вхід на станцію.

В планах ще мала бути і третя гілка(Сихів-Левандівка-Рясне).

А підземний трамвай і метро у Львові не варто будувати, бо підземний трамвай неможливо, враховуючи грунтові води, а метро можна будувати нижче грунтових вод, але вартість такого метро буде мільярди гривень коштувати,краще закупити новенькі трамваї "Електрон" за ці гроші і побудувати швидкісний безшумний наземний трамвай на Сихів і в інші спальні райони.

Roy

Тим часом, нагадуємо за справжнє Львівське Метро, яке потрібне як і громадянам, так і майбутнім експлорерам міста :)
Жилетка корисна, бо окрім того, що виконує попереджувальну функцію, також несе в собі інформаційний заклик до змін на краще. 
Копаєте яму у пошуках комунікацій чи дірявих труб? Сміло викидайте свою стару жилетку, та вдягайте ось цю - метробудівець у ямі виглядатиме серйозно!
Чи на ровері їдете у справах, чи прибираєте у темну пору доби, або міняєте пробите колесо Вашого авто - метрожилет буде незамінним.  ;D

Якщо хтось захоче замовити такий жилет як на фото, звертайтесь до мене в ПП.












Meine Ehre heißt Treue

Roy

Стаття з журналу "Будуємо інакше", №5-6, за 2001 рік.



Meine Ehre heißt Treue

STALKER

Дякую за цікаву статтю.

Golem

На місці колишнього Бункера на площі Двірцевій схоже що буде станція "Залізничний Вокзал"








Дігери всіх країн єднайтеся!

STALKER

Інтервю на Львівському радіо з Віталієм Дубиною з Містопроекту. Впринципі ми і так то все знаємо  - таке враження , що той Дубина все з нету прочитав)))
Львівський Підземний Трамвай - чому його не збудували і чи варто робити ще одну спробу

260 Гості, 0 Користувачів