Станція туристичних поїздів & залізнична станція «Київ-Дніпровський»

Автор maxiWELL, 18.11.2015 11:24:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

maxiWELL

«Невдача спіткала радянських спортсменів.»
(Студентський фольклор)


Не знаю, чи варто про це розповідати і в якому розділі публікувати. Бо вдалою можна вважати лише вилазку з залазом. Але нехай тут буде. По-перше, як констатація останніх тенденцій по абандонам (в усякому разі, київських). По-друге, може колись вдасться там нормально полазити. По-третє, може хто тут вже був і є що сказати/показати.

Одного літнього дня (EXIF навмисне витер) збиралися дослідити ще один знаменитий київський «баян» — бо ж давно звідти не було новин (останні звіти знаходив за 2011, 2012 і 2013 роки), та й сам там ще жодного разу не був. Заброшка може і не дуже цікава. І невелика за розміром. Та й дивитися там особливо нема на шо, бо майже повністю винесена. Але незвична. По-перше, це незвичний тип абандонів — споруда (справжніми заброшками я вважаю лише будівлі). По-друге, це не тільки наземна, але й підземна заброшка. І головне — з вільним доступом. Ну, раніше так було.

От і я вирішив подивится шо й до чого. Однак вилазка не вдалася. Хоча дещо вдалося відфоткати — що вам і покажу.

Та для початку — історія. Раніше парк «Перемога» був популярним серед туристів. Тому приблизно у 1970х рр. біля станції «Київ-Дніпровський» був побудований відстійник для туристичних поїздів. До нього збудували під'їзд і стоянку для десяти автобусів.На станції були два підземні приміщення з кімнатами для гоління, вмивання, туалетом, прасування. Точна дата коли станція була закинута невідома. Пишуть, що це сталося після переведення всіх поїздів до центрального вокзалу.

Стоянка автобусів біля закинутої станції туристичних поїздів. Або те, що від неї залишилось — бо зараз там гаражі і все перегороджене.


Закинуті сходи до станції. Дежавю! Бо таке вже бачив (на танкодромі).


ВЛ-80. Дивна версія без підфарників.


А ось і сама станція. Не дуже вражає, правда?


Хоча цікавинки можна помітити. Наприклад, контактна мережа, що закінчується (або починається). Бо, вагони у поїздах не мають струмоприймачів і ток потрібен тільки локомотиву.
Також видно входи до підземної частини. Здивувало, що стоять товарні вагони. Начебто їх не повинно бути там.


Потім дуже здивувало, що вагон-битовка пофарбована. На старих знімках вона була занедбаною.
Насторожився. Ледве переконав напарника, що вилазка не пройде.


Подробиці (струм до вагону) ще більше переконали в обжитості заброшки.
Однак уважний глядач помітить іще один нюанс.


Вже вдома, при збільшенні фотографії помітив охоронця. Отаке!


Нічого не залишалося як обійти і піти в парк, що поруч, щоб хоба б щось пофоткати.


Поруч — залізнична станція «Київ-Дніпровський».


Тут колись був трансформатор. Цікаво, що трансформатори прибрали й на перегонах між платформами (здається, це почалося тоді, як замінювали металеві опори на бетонні). Може хтось знає чому раптом стали непотрібними?


Граффіті. Злі сніговики з відомим слоганом.


Станція «Київ-Дніпровський» зараз не використовується. Проте вважати її закинутою недоречно. Скоріше, недіюча. А це не одне й теж.


На станції повно товарних вагонів. Мабуть через закриття вантажоперевезень в частині країни і через кризу.

Вантажна частина станції.


Панорама вантажної станції. Не закинута, але виглядає закинутою.


  От цікаво, так було й раніше?

Обговорення тут.
Срака байрака!

maxiWELL

Через рік набрався сміливості і вирішив повторити вилазку. Друга спроба була вдалою — на об'єкті нікого не помітили.

За рік обстановка трохи змінилась. Та й саме життя не те, що раніше.

На підході помітив розібрану тупикову гілку:


Вагончик сторожа в горловині станції:


Платформи:




Видно обірвані дроти відтяжки контактної мережі. Бетонні кільця для противаги кудись діли:


Вражає велика кількість інфраструктури в наземній частині станції. Урни для недопалків:


Люк для набирання води у вагони:


Якісь шафи-щитові. Ймовірно, для підводу електроенергії до вагонів:


Є як цілі:


Так і випотрошені:


А ось і приміщення для туристів. Наземна частина виглядає не дуже заманливо:


Підходимо до входу. Написи вже майже стерлись:


Біля входу поряд з електрошафою розміщена вентиляція акумуляторної-щитової:

Срака байрака!

maxiWELL

Перший погляд у підземелля. Перші думки: брудно і страшно. Лізти чи ні?:


Написи над входом за декілька років зовсім проіржавіли:


Перше враження — ніби потрапив у підземний перехід:


Для кращою наглядності намалював схему підземних приміщень:


Повернувши праворуч потрапив у предбанник з двома дверима:


Ось цей предбанник:


В дкімнаті праворуч виявилось приміщення для вмивання:


Нажаль, всі вмивальники зняті і переважно — розтрощені. Хоча можна знайоти й вцілілі:


З іншого боку від кімнати для вмивання розміщувалась кімната для гоління:


В темрямі прогулянка виглядала так:


За кімнатою (коридором) для гоління була трансформаторна. Кажуть, що там розміщувались акумулятори для безперебійного живлення стоянки. Прямо видно вентиляіцію:


Сохран не дуже вражає, але добре що хоча б щось лишилось:




Виходимо назад і біля еімнати для вмивання знаходимо туалети:






Виходимо в коридор до  другого виходу:


Навпроти також вмивальники. Хоча планування інакше, ніж в другій частині приміщень:


Там взагалі якісь лабіринти.  Але що зрозуміло — є вихід до сортирів:


До туалетів є два вїходи — з боку вмивальної і з коридору:


З іншого боку коридору — кімната для прасування:


Де-інде зберіглися радянські розетки. Я такі пам'ятаю:


Другий комплекс підземних приміщень. Виглядає


Всередині табличок вже нема і посеред сходів хтось наклав кучу. Тому туди не пішли:


Ось така прогулянка. Місце виявилось набагато цікавішим, ніж очікував.
Більше читайте в моєму блозі.




Срака байрака!

249 Гості, 0 Користувачів