Автор Тема: Авіаремонтний завод у Львові  (Прочитано 564 рази)

1 гість дивиться цю тему.

stinger

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1478
  • Рейтинг 468
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
  Видалося побувати на Львівському Державному авіаційно - ремонтному заводі (ЛДАРЗ), під час екскурсії на підприємство, в рамках заходу "Дні Європейської спадщини у Львові".
 
 "Державне підприємство Львівський Державний авіаційно - ремонтний завод "ЛДАРЗ" - одне з найпотужніших підприємств Державного Концерну "Укроборонпром" , яке спеціалізується в галузі ремонту авіаційної техніки військового призначення.
Спеціалізація заводу - легкі фронтові винищувачі та винищувачі - бомбардувальники типу "МіГ".
На сьогоднішній день заводом опановано ремонт літаків
МіГ - 21 , МіГ - 23 , МіГ - 27 всіх модифікацій та МіГ - 29."

Офіційний сайт підприємства


    Логотип заводу

  На прохідній заводу нас зустрів пан Андрій, який будучи працівником заводу, по сумісництву проводить екскурсії. Під час екскурсії дозволялося фотографувати практично всюди, окрім деяких місць, все ж таки це оборонне підприємство, яке має свої секрети ;)
Перше що кинулося в очі на території заводу - це широкий плац та веселі яскраві електровантажівки, на яких перевозять вантаж по території.











Першим ділом ми відправились в музей заводу. В музеї представлена історія підприємства, починаючи від часів Польші та закінчуючи сьогоденням. Є велика колекція стендових моделей літаків, виконаних в різних масштабах. Фотографії на стендах розповідають про історію аеродрому у Скнилові та авіаремонтного заводу, а також про літаки, які там ремонтувалися. Крім того, представлені подарунки та нагороди підприємства.













Стендові моделі меншого масштабу виконані членами дитячого гуртка, організованого директором музею. А моделі більшого розміру виконані з бальзи одним з працівників заводу.























Міг-29





Міг-27



Міг-21



Також представлено макет території завода...



Ми в великій будівлі з червоним дахом :)





...і деякі зразки авіаційного озброєння.









На стендах можна дізнатися про історію аеродрома Скнилів





































Ця пам"ятна медаль була подарована в 2000-му році в честь відкриття пам"ятника Данилові Галицькому у Львові і має номер 01







Рухаємось до наступної точки нашої екскурсії.





За невисоким зеленим парканом від нас ховається Міг-21, поставлений у вигляді пам"ятника на честь 70-ти річчя підприємства :)



Фотографуємось та приступаємо до огляду)





















Літак повністю справжній, як і ракети встановлені на ньому, з них тільки вийнята бойова частина та поставлені заглушки на сопло. Мені як людині, яка займалася колись стендовим авіамоделюванням, було дуже цікаво доторкнутися до живої легенди, яку я свого часу клеїв в 72-му масштабі :D





Можна покрутити крила ракеті))







Далі направляємось до цеху-дільниці ремонту планера літака, де здійснюється ремонт силового набору планера за допомогою аргонодугового зварювання.



По дорозі бачимо один з історичних цехів підприємства.



А також песиків, які нас зустрічають))



І от нарешті ми в цеху! Тут все цікаве! :o





















Цеховий транспорт





Всі проходи між приміщеннями мають характерний виріз під силует фозеляжів літаків 50-х - 60-х років
 


А ще ми дізналися, що американська авіатехніка відрізняється від радянської тим, що на ній всі гвинти на обшивці залиті лаком до рівно вилизаної поверхні.



Далі нас ведуть через стоянку літаків до оглядового майданчика.









Підвісний підфюзеляжний паливний бак Міг-29



Консолі крил та стабілізатори Міг-29



Міги-29, які готують до ремонту.







Міг-29 УТИ





З оглядового майданчика добре видно старий та новий термінал аеропорта та взлітно-посадкову смугу.











Фоткаємось на пам"ять та йдемо до виходу ;)












Розшарити F VK G+

Golem

  • Адміністратор
  • Досвідчений Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 3323
  • Рейтинг 538
  • Стать: Чоловіча
  • AlkoGolem
    • Перегляд профілю
    • Пікаса
Re: Авіаремонтний завод у Львові
« Відповідь #1 : 14.09.2018 04:04:15 »
Дякую за крутий звіт! Було дуже цікаво почитати, особливо маючи певні знання в авіоніці. Три питання:

1) Вони там ремонтують тільки мехаінку чи наприклад ще оновлюють авіоніку до сучасної? Наприклад в тому ж МІГ-у 21 стоїть радар ще 2 покоління на лампах. Міняєш на новий і в тому ж кузові стає більш боєздатний літак

2) Чи правильно я зрозумів що ті всі літаки-гробіки що стоять рядком на їх подвірї вже роками і які так люблять фотографувати іноземці при взльоті літака це не металобрухт а жива черга на ремонт?

3) Яка потужність заводу в літаках на рік?
Розшарити F VK G+
курча

stinger

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1478
  • Рейтинг 468
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Авіаремонтний завод у Львові
« Відповідь #2 : 14.09.2018 10:39:32 »
1. На офф сайті ЛДАРЗ описані технологічні етапи ремонту:

Організація ремонту

Ремонт сучасної авіаційної техніки - складний високотехнологічний
процес, який потребує високої організації виробництва та чіткого технічного забезпечення. При ремонті літака застосовуються сотні технологічних процесів, високоточне обладнання, використовується значна кількість матеріалів, запасних частин, комплектуючих виробів, технологічної, ремонтної та нормативно - технічної документації. З метою отримання стрункої системи руху тисяч демонтованих деталей ремонтуємого літака, вперше в практиці ремонту літаків, на "ЛДАРЗ" була розроблена та впроваджена технологія так званого поточно - вузлового методу ремонту , що дозволило значно підвищити рівень якості ремонту, надійність відремонтованої авіаційної техніки, а також зменшити вартість та терміни виконання робіт.

Перший етап ремонту літаків - дефектація та розбирання літака.   
Цикл ремонту літака розподілено на декілька етапів. На першому етапі літак підлягає попередній дефектації та повному розбиранню. При розбиранні літак умовно розбивають на відповідну кількість технологічних відсіків, на кожний з яких складається так званий технологічний комплект , який оформлено у вигляді технологічного переліку.
В переліку вміщуються всі відомості, які необхідні для організації суворо визначеного руху демонтованого обладнання, агрегатів, вузлів та деталей, починаючи з розборки та закінчуючи складанням літака.
На другому етапі зняті агрегати та обладнання літака
поступають у відповідні цехи ремонту, а планер, відстиковані консолі крила та фонар кабіни пілота - на спеціалізовані дільниці ремонтного цеху.
При виконанні ремонту планера літака, кваліфікація та досвід фахівців спеціалізованих дільниць ремонтного цеху дозволяють якісно проаналізувати технічний стан планера, та при необхідності відремонтувати силовий набір та обшивку, повністю відновивши аеродинамічні характеристики літака.

Дільниця ремонту планера літака - ремонт силового набору планера за допомогою аргонодугового зварювання.

Дільниця ремонту та випробування фонаря кабіни - шліфування та полірування скла.   
Дефектація та ремонт фонаря кабіни пілота літаків типу "МіГ" проводиться з використанням спеціального технологічного оснащення, яке дає можливість не лише відновити аеродинамічні якості фонаря кабіни, а також забезпечити його безвідмовний відстріл при катапультуванні льотчика.

Герметичність паливних баків
та баків - кесонів крила літака відновлюється методом їх внутрішнього поливу герметиком на спеціальному поворотному гідростенді, який було розроблено та впроваджено на підприємстві.
Проведення герметизації баків-кесонів літака МіГ-29

При ремонті авіаційного озброєння, авіаційного та радіоелектронного обладнання літака завдяки впровадженню на підприємстві сучасних засобів контролю роботи складних систем забезпечується їх безвідмовність та надійна робота в процесі експлуатації.

Комп'ютерна діагностика друкованих плат - проведення комп'ютерної діагностики друкованих плат електронних блоків.

Діагностика та ремонт анероїдно - мембранних пристроїв, контрольно - записуючого обладнання, паливомірно - расходомірних систем, систем автоматичного управління (САУ), радіокомпасів, лазерних дальномірів, систем радіолокації проводиться з широким використанням сучасної комп'ютерної техніки.

На третьому етапі ремонту здійснюється монтаж відремонтованого обладнання, блоків та агрегатів із завершальною перевіркою працездатності усіх систем літака. Контроль працездатності проводиться з використанням спеціально розробленого технологічного обладнання, створюваного на базі мікропроцесорної техніки. Ці розробки дозволяють здійснювати комплексний контроль усіх систем літака після складання та забезпечувати високий рівень якості ремонту в стислі терміни.   

Дільниця кінцевого складання літаків - складання літака МіГ-29 та комплексна перевірка працездатності його систем.

Мобільний комплекс МК 9-12 М
Мобільний комплекс МК 9 - 12 дає можливість автоматично перевірити працездатність обладнання після встановлення його на літак. Фахівці підприємства модернізували серійний варіант комплексу
МК 9 - 12, замінивши морально- застарілу ПЕОМ сучасним комп'ютером із розробкою відповідного програмного забезпечення, що значно
розширило можливості мобільного комплексу.
Для контролю та пошуку несправностей в електроджгутах систем АОз, АО та РЕО літака в процесі ремонту застосовується розроблений та впроваджений фахівцями підприємства спеціальний пульт автоматичного контролю бортових електроджгутів.   Проведення діагностики комутаційних систем літака
Пульт автоматичного контролю бортових електроджгутів - проведення діагностики комутаційних бортових систем літака.
Перевірка параметрів роботи двигуна на літаку
Універсальний пульт автоматичного контролю систем запуску та управління режимами авіадвигуна - перевірка параметрів роботи двигуна на літаку.   На четвертому етапі спеціалістами бюро технічної діагностики та випробування авіаційної техніки (БТД та ВАТ) проводиться перевірка працездатності усіх систем літака та роботи двигуна. За допомогою універсального пульта здійснюється контроль систем запуску та управління режимами авіадвигуна на літаку, а також перевірка параметрів роботи електронної автоматики запуску та управління двигуном.

П'ятим та завершальним етапом ремонту є остаточне випробування літака - випробування небом. На льотно - випробувальної станції підприємства при виконанні передполітної підготовки літак проходить наземний контроль усіх технічних параметрів. Контроль параметрів здійснюється за допомогою пультів автоматизованої обробки інформації систем "Тестер" та
" Карпати 29 ".   

Остаточне випробування - випробування небом. Літак обльотано, ремонт виконано на "відмінно".   Виконані заключні перевірки на землі. Льотчик - випробувач у відповідності з програмою обльоту виконує перевірку працездатності усіх систем літака в повітрі.

2. Так, це не металобрухт, а швидше донори частин літака, якими можна замінити пошкоджені, або просто відновити такий гробік до сучасного льотного стану. Судячи зі знімків на гугл мапс, то їх там періодично перетусовують на тому майданчику.

3. Якщо я не помиляюсь, то чув під час екскурсії про 5-7 літаків на рік, в залежності від складності ремонту.
Розшарити F VK G+