Львівський Троллпункт, Тролл депо чи Trolley-Ковбасне Депо! (Тролейбусне депо)

Автор Golem, 25.11.2018 21:56:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Golem

В нас на форуму є звіт з Трамвайного депо але не було з Тролейбусного. Бо для більшості Львівян тролейбуси це якось не тру. А дарма, чи знаєте ви що основна маса тролейбусних ліній в світі вже давним давно не працюють? Тобто тролейбус стає унікальним видом транспорту який далеко не всюди можна побачити... А щоб їх ще і випускали нові та реставрували старі – таке може бути Тіко ві Львови! Скоро до нас будуть толпи туристів їздити на Тролейбусах кататися.

Завдяки Блондинці в Кедах ми дізналися про день відкритих дверей на 66 річницю заснування Львівського тролейбусного депо. Напевно кожен хоч раз проїжджав попри це місце між вулицями Володимира Великого і Стрийською? Це там де з вікна маршрутки чи авто видно кістяки поїджених часом, іржею та болгаркою рогатих корпусів? А ще зовсім недавно на всіх кінцевих Ряшівській, коло Ельшбети і так далі.... стояли бронетролейбуси з автономним ходом! Ото в дітей була цікавість шо там всередині. Місця аморального відпочинку кондукторів та водіїв. Ці бронетролейбуси були без вікон та дверей, всі обшиті залізом і ще й мали власний дизельний двигун, аби вернутися назад в депо своїм ходом навіть коли наступить атомна війна.

Що стається з водієм якшо він різко загальмував :)




Краса зупинила монстра


Міряємося В кого довший


А ми несподівано мусіли чекати цілу годину поза затишними капсулами власних домівок та автомобілів навпроти входу в троллдепо. Бо, виявляється, до нашого приходу вони не встигли всі пляшки прибрати і всі нагороди та грамоти роздати. ну нічого, у нас був час поспостерігати за цікавими дверима з асиметричними завісами. Ці двері без будь-якої пружини завжди самі вертаються в середнє положення. Дуже навіть патентабельна штука.

Проходимо всередину, ніхто у нас не перевіряє чи прокомпостовані квиточки, аж дивно. Першим ділом кидається в очі стоянка великих автобусів Неоплан навпроти входу. Це так вони заповнюють свою територію тіпа шоб під новобудови не відібрали. 😊

Далі оглядаємо закинуті корпуси сучасних тролейбусів і йдемо фоткатися в цехи. Бо, самі по собі, ці корпуси звичайно що цікаві. Але якось боляче дивитися в що перетворилося місце де ти колись вперше нечайно обняв свою дівчину ☹ Ніби нечайно а насправді...Ви затишно сиділи поруч, в проході нависали великі пузаті дядьки і від них тхнуло потом та спиртом. Вони були обернуті до вас півмісяцем своєї вилізавшої з-під штанів волосатої сраки. І треба було ж якось тобі скрасити цю ситуацію... 😊

Сів на раму




















На початках, чекаючи на Годо перед входом, настрій був не тойво, навіть розмова якшо і клеїлася то тільки про Переваги Кенона над Ніконом і Полтви над ПЗК. Це майже як в Англійців про погоду. Але тепер, в депо, всі були явно веселі, піднесені і сипали жартами. Троллдепо розташоване зразу навпроти ЛАЗу і, по суті, перейняло його функції. Нам показують кузова тролейбусів які зварені ними з нуля зі швеллерів. Ото Хімік би втішився такій роботі! Ходова теж відчищена та помальована, всі двигуни перемотані, виглядає як новий! По суті вони займаються навіть не реставрацією, а виробництвом нових тролейбусів. За шо їй честь і хвала.

Це справді були відкриті двері, ми лазили де хотіли і скільки хотіли!!! Далі були цехи з токарно-фрезерними верстатами, ігри в доміно за заводським столом і фоткання Ані у футболці Експлорера на фоні капель масла з переднього моста УРАЛ-у. Це та зелена махіна що тягне тролейбус додому навіть якшо він перепив води з Львівських калюж і не годен доїхати сам. Тягне попри заклинивші гальма в рогатого, водій УРАЛ-у цього не помічає.

Гм. А чи є тут бомбік??? Це питання ми навіть задавали нашому піонервожатому секскурсоводу. Але Васіч з Сегфолтом вже знали відповідь наперед і без нього. Є!!!, але лавки в ньому поскладані одна на одну як у ресторані шо вже закривається. Всередині тільки пилюка і кілька масивних гермодверей. Тобто по суті ніц цікавого нема.

Увага, далі буде 16+, Фото Тролейбуса знизу
























Любитель пози 69


Забув з ручніка зняти






Направду, в нас була змога доторкнутися до побуту і фолькльору троллдепо. Написи типу «Замок в Дверях поміняний, прохання не відкривати його викруткою» чи «Вимикач Освітлення першої канави» говорили про здорове почуття гумору і хорошу атмосферу в колективі.

У хащах депо ми знайшли затишний дворик обступлений з усіх сторін вишками багатоповерхівок. У дворику було кілька дуже старих авто, дроти з білизною, два куби сміття і старий фільтр від протигазу. А ще котики, з яких Васіч зі своїм довжелезним фотоапаратом висмоктував всю їхню няшність.











Тяговий двигун. Ліворуч шкода, праворуч ЛАЗ


Як я зрозумів деякі двигуни легше самому зробити ніж купувати


Зразу видно шо тут працює жінка














Напис "Воду злив". А як же тосол?


Карлсон


Тут є і свої очисні споруди, недіючі правда


Шестициліндровий двигун Любові




10 шарів фарби а під ними любі оку синьо-жовті кольори




Вівісекція трамваю і тролейбуса




Далі ми поїхали на Софіївку і побродити двориком майже закинутої лікарні. Найбільше нас здивував священник церкви на однойменному горбку що раптово накинувся на Роя зі звинуваченнями шо він краде Антикваріат! Що що?, тут є шо красти! – зразу зацікавилися ми 😊 Бо розвалина з прогнившим дахом більше була більше схожа на плейсхолдер аби тут не побудували чергову висотку, ніж на реальну будівлю.

Я тепер знаю де у Львові наймажорніше жити. Це на схилі парку стадіону Україна. Єдиностоячий будинок з власною дорогою від Стуса, на сотні метрів навколо тільки парк і нічого більше. Якби не Рой, то і того будинку ми б толком ніколи не знайшли. Він сховався високо на схилі над вулицею Стуса, дуже далеко від звичайних міських маршрутів. І краєвид звідси не гірший ніж з Високого замку. Колись тут був пан якому і належав кусок парку, а зараз живе кілька сімей. Буду тішитися якшо цей історичний будинок не пропаде та буде збережений у первісному стані.







У Васіча найкоротший :(




А знаєте шо найтяжкіше у вилазках? Це розходитися по хатам! Ми стояли десь хвилин 40 коло машин і ніяк не могли нікуди зрушитися з місця. Все говорили і говорили, ніби з дівчиною на першому побаченні. Коли нарешті заставили себе в салон то були повні планів та натхнення писати нові звіти.

Ну і ще кілька технічних деталей. Бронетролейбус лишився тільки один і той вже догниває свої дні. Штрих Шкод у Львові нема в принципі. І взагалі, майбутнє за батарейними автобусами. Один в нас вже є. Але я думаю що доцільніше буду купувати BYD з Китаю, там ними живуть 8-и мільйонні міста. Є серія, значить дешевше і все відкатаніше.

Аня помагала Рою виграти змагання обєктивів










PS: Сподіваюся вам сподобався звіт? Я старався врахувати фідбек трудящихся і давати поменше зайвих букав та не займатися самоствердженням через літературу. Викладайте свої фото і враження, збережемо троллдепо для історії поки його не зберегли в Архіві центру Львівської урбаністичної історії.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Блондинка в кедах

Процес реставрації тролейбуса



Вуаля, майже як новий.



Останній з могікан - вантажний тролейбус



Belshina


Можна годинами стояти і розглядати візерунки злущеної фарби, а обламувати її, мабуть, найкращий антистрес

Гумору в Трололо депо достатньо



Вони такі милі, гарненькі, різнокольорові...



Roy

Що я хотів побачити, попавши сюди? Таке я питання собі задавав, ще перед прохідною, коли ми чекали на відкриття заходу, дня відкритих дверей.
І от, потрапивши на територію, я, та і ми всі разом, як справжні експлорери подались у самостійне плавання - на власне дослідження території депо.
Звісно, першою справою цікавили старі об'єкти, тролейбуси, залишки чогось, чогось тлінного та не дуже. Навіть, сіра похмура погода сприяла цьому.
Врешті, коли я переглянув кадри, які я назнімав, мені стало прикро. Що ж, все старе, облущене, знято з іншим ракурсом.

- "Але, нас офіційно запросили" - думаю про себе, та подумки заспокоююсь. Значить, комусь це треба, щоб внутрішня кухня потрапила у широкий загал львівшького медіаконтенту.

Що ми маємо:
+ депо, де обслуговуються та ночують тролейбуси;
+ цех по відновленню, ремонту та модернізації рухомого складу;
+ наявні робочі місця
- загальна застарілість практично всього обслуговуючого обладнання;

Переходимо до візуальної частини.

Прохідна



Тролейбус-притулок, для котиків





Тролейбус атакований експлорерами



Килим - неодмінний атрибут у оформленні громадського транспорту



Арештований тролейбус





Кажуть, головне щоб відро пустим не було :)



Шість типів тролейбусів, включно з електробусом, все що має Львів





Оригінальні вікна в ущільнювачах, у воротах до цеху



Ось так виглядає корпус старенької Шкоди в процесі ремонту







А потім кузов обшивають пластиком



Цех з станками. Так зрозумів, що там задні мости ремонтують.





В цьому ж приміщенні є кімнатка відпочинку, де можна зіграти в доміно :)



Завжди цікавило, якої якості ця вода? Звідки вона? Кип'ячена, з водопроводу?



Один тролейбус ремонтувався



Могутній пожирач палива напоготові! Чистенький, напуцований!





Можна подумати, що кадр з закинутого приміщення.



Цікаво й тепло було в електроцеху. Працівник якого, був позитивною особою, з радістю нам розказував цікаві історії та відповідав на прискіпливі питання!
Ну і, дивіться, як ще в Еуропі працюють люди. До того ж, в цьому приміщенні виготовляють електродвигуни (!)









На території попався ретро ГАЗончик.
Головне щоб не дали зігнити...



Спільна фотка - ну майже всі там)



Враження після відвідин двоякі. Є певне розчарування, через такий стан всього. Але, є і позитивний момент, в ентузіазмі, що є тут у людей.
Робота робиться, а це вже добре.




Опісля, як писалось вище, відвідали Софіївку, зокрема територію на пагорбі біля церкви, з однойменною назвою.





Meine Ehre heißt Treue

Stinger

Додам трохи від себе.

Поки Рой задавав собі питання, що він хоче побачити в Трольдепо, я задавав собі питання, якого я взагалі в недільний ранок туди поперся, і невдовзі отримав відповідь: "щоб отримати приємні емоції". В трольдепо кожен з нас знайшов свою частинку цікавого, хтось теплий електроцех, хтось сидіння водія в старенькому тролейбусі, хтось важкого Урала, а хтось отримав можливість потрапити одночасно в закинуте і одночасно діюче електротранспортне підприємство, коли межа між вже мертвий та ще живий дуже тонка ;)

Зібралися



"Сігарєтка єсть?"



Котобус











Ой, шо там?))





Шось цікаве)







Кузов древнього динозавра















Місце роботи зварювальника





































Ще  один древній бензо-електричний динозавр


















Нічні сторожи














Де ВШ? От ВШ!!!








В закапелках







Чьот пріунил



















































Киць-киць-киць))







Golem

Де зараз Електрик в ТроллДепо?


Ага, рулетка його знає! Думаю можна таке ж і для сисадмінів в ІТ компаніх повісити

До речі, приємно вражений кількістю дописів в цій темі. Давно в нас не було щоб стільки змістовного тексту, фоток і коментарів до них.

Агов Васіч, буде шось від тебе? ;)
Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Завдяки наводці Хіміка що це нижньоклапанний двигун які давним давно не випускають я думаю зміг визначити типу двигуна внутрішнього згорання в тролейбусі. Він був від Газ-51/52

Фото з Вікі


Наше фото


Креслення

Дігери всіх країн єднайтеся!

Indigo

Якось читаючи звіт про відвідання тролейбусного депо згадалось, що у середині листопада 2015 я був на одному підприємстві, що виготовило екобус.

Різниця між тим тролпунктом, що вже купу років є на відповідно названій вулиці й відвіданим мною очевидна. І випливає вона з форми власності та власників.
Цехи україно-німецького СП є у великій промзоні, що біля Рясного-1. Власне туди 10 листопада приїхало купа львівських віпів й чекали на міністра. Поки він спізнювався, у мене була нагода пофоткати різне.
Ціни у їдальні

Цех








В той вечір у цеху крім електробуса, тролейбусів був також трамвай, що потім відправили до Києва, - він зараз там їздить. Низькопідлоговий широколінійний трамвай Електрон







я тоді вперше побачив таке розміщення крісла


перший в Україні електробус Електрон моделі Е19101. 12-метровий, розрахований на перевезення до 100 пасажирів. Рідинна система опалення, включаючи автономні обігрівачі та кондиціонери - забезпечують оптимальний мікроклімат у салоні в будь-яку погоду, пневматична підвіска. Він має функцію клірінг: зниження кліренсу для зручності посадки пасажирів.потужність двигуна 230 кВт. Тяговий інвертор працює в режимі векторного керування електродвигуном, що дозволяє добитися високої точності й оперативності регулювання швидкості і моменту на валу двигуна, а також забезпечує високий ККД за рахунок мінімізації втрат і нагрівання та перемагнічування. Максимальна швидкість 70. Пробіг без підзарядки батарей понад 200 км. Акумулятори безпечні в експлуатації і мають великий ресурс від 5000 до 8000 циклів заряду-розряд, залежно від умов експлуатації й обслуговування. Бортовий зарядний пантограф для зарядки батареї може живитись від тролейбусної мережі.






Є е-квиток?? А як знайду??


кілька фоток тролейбуса, який ремонтували там-таки.




Зліва президент концерну Електрон Юрій Бубес. На їхній Фейсбук-сторінці я знайшов фотографії, які натякають, що можливі якісь екскурсії у цехи підприємства.


Golem

Виглядає дуже сучасно! А де воно знаходиться?
Дігери всіх країн єднайтеся!

Indigo


Golem

Дякую Skytalec що дав порулити!



Враження лише позитивні. Реально їхалося як на звичайній легковушці з автоматом. Огляд шикарний, кермо крутиться легко, на світлофорах назад не відкочується, навіть кондиціонер і тачскріни є!

Просто тролейбус на вулиці стояв ;)


Що магнати, позмагаємося в кого тачка більша!


Оплачуємо за проїзд!


Головна панель


Додаткова панель. Якшо натиснути пальцем на двері то вони відкриються!


Приємно що ця лялька зроблена у Львові


Все було б гуд якби не стрілки. При підїзді до них якшо тобі праворуч, то просто їдеш. Якщо ліворуч чи прямо - треба натиснути спеціальну кнопку. Вона дає на лінію навантаження і стрілка перемикається. Кнопка це великий плюс. В старих тролейбусах то саме робив газом. Але якшо тебе з усіх сторін оточують автівки то потрібно виходити і робити це вручну. Також щоб життя не здавалося медом деякі стрілки працюють навпаки, прямо нічого не треба робити, а праворуч - давати навантаження. Скиталець казав що навіть їдучи на мотоциклі автоматично перемикає стрілки на кермі:)

Дочекався вечора і застопив ще один тролейбус


Дядь, дай порулити!


От я вже і за кермом!


Але тачскріном постійно клацати незручно. Тому двері продубльовані кнопками


Заїжджаємо в депо


Скоро відмінять карантин і у Львові їздитиме фірмовий тролейбус Експлорера. За додаткову плату він зупиняється біля "потрібних" люків


Але треба водієві замість квитка таку от наклейку показати ;)


Після Джимміка трохи незвичні були габарити. Правим боком деколи на бордюр заїжджав. Динаміка теж не так. Це за кермом автівки здається що тролейбус ледве їде.  А тут півгодини катання минули дуже швидко :) Бо цікаво було. Але правда така, що куплені в Чехії тролейбуси-гармошки справді на 750В. А в нас лише 600В. Тому вони не мають тої динаміки що повинні би мати.

Скиталець казав що без людей нудно їздити. Тому вони йому не заважають а навпаки допомагають. Крім всяких неадекватів звісно що. В Електронах ззаду є камера, прекрасно видно всіх зацеперів. Але до мене щось ніхто не приставав :)

Раніше для мене тролейбус це був слоупок на дорозі. А зараз я розумію що просто вони так їздять. Швидше не вийде бо роги злетять!
Дігери всіх країн єднайтеся!

Khimik

А може в 'для своїх'? Не думаю шо то заохочується керівництвом таке...

Golem

Цитата: Khimik від 05.05.2020 17:19:25
А може в 'для своїх'? Не думаю шо то заохочується керівництвом таке...

Я питався Скитальця. Казав шо гуд. Зрештою по посту не скажеш хто ж мене насправді пустив і чи взагалі я по Львову їздив чи ще десь. Якщо він попросить то заберу чи підредагую.
Дігери всіх країн єднайтеся!

284 Гості, 0 Користувачів