У мене є Мрія…..щоб впав літак

Автор Golem, 04.02.2019 17:00:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Golem

Я живу на нудній околиці Львова де окрім п'янок та полювань ніколи нічого цікавого не відбувається. І у мене є мрія! Я мрію аби тут сталася якась визначна подія і Хоросно увійшло в історію. Щоб я мав куди зводити на екскурсію гостей, щоб моє село знали всі таксисти, щоб навколо розвинулася туристична інфраструктура.

Вчора мені приснився сон. Надворі ніч, вітер та завірюха. Я прокидаюся від звуку вибуху та незвично-яскравого світла у себе в кімнаті. Визираю у вікно та бачу в полі куски фюзеляжу що охоплені жовтими язиками полум'я. Мені все зрозуміло. Я швиденько одіваюся, кидаю в багажник Джипа теплі покривала і всі наявні в домі аптечки та їду на місце трагедії.

Надривається роздатка перемелюючи мокрий сніг, двірники працюють на повну та все рівно нічого не видно. Їду через поле навпростець орієнтуючись на відблиски вогню. Раптом бачу чорну постать інопланетянина зі щупальцями та хоботом. Похитуючись з боку в бік постать йде мені назустріч. Давити чи не давити?- думаю я і продовжую свій рух. Та доволі скоро у світлі фар я роздивляюся пілота військового літака в баро-костюмі та з характерним патрубком від протигаза на закривавленому обличчі. Він щосили махає мені руками аби я не їхав далі, бо там розлите пальне.

Саджу його в авто аби грівся а сам йду визволяти другого пілота. Від удару літака об вежу мобільного зв'язку його катапульта заклинила та не спрацювала. Вправно орудуючи болторізом вигризаю його з броне-крісла. Подумки дякую Богу що дав мені таке цікаве хобі як Експлорер. Помагаю йому дійти до машини і, вже їдучи з ними двома додому, викликаю усі рятувальні служби.

Далі інтерв'ю, виступи на телебаченні та нагороди за мужність. З усіма ними я ділюся своєю мрією. Після розслідування катастрофи як подяку за подвиг мені залишають шасі, крило та інші крупні уламки цього літака. Звожу їх до себе на подвір'я та до кінця життя маю пасивний дохід.

Раптом я прокидаюся. Сумно визираю у вікно та, крім чорного силуету Деревацької вежі на оранжевому фоні засвіченого Львова - нічого більше не бачу. І тут мене осінило. А мрія ж то моя не така вже і нездійсненна! Я ж живу недалеко від аеропорта. Наді мною цілий день здійснюють взліт та посадку літаки. А на їх шляху стоїть такий собі істукан - сімдесяти-п'яти метрова вежа без освітлення. Я знаю що це вже не територія Аеропорта тому її ілюмінація не є обов'язковою. Та тим не менше, для біди багато не потрібно.

У Львові є авіаційно-ремонтний завод. Під час випробовування щось піде не так, військовий літак зіб'ється з курсу та зачепить чорну примару. Чи наприклад у погану погоду collision avoidance system скомандує одному пілоту піти вверх а іншому вниз, у вежу. Або просто пасажирський літак уникатиме турбулентності та скине висоту. Чи навпаки, не зможе її набрати через overload duty-free товарами та лід на закрилках.

Деревацька Вежа коло сокільник


Вежа на горизонті: Обід


Вежа на горизонті: Вечір


Вежа на горизонті: Ніч


Якшо не пофіксати освітлення вежі то моя мрія колись таки та й здійсниться. І ми матимемо ще один літак у Хоросно для туристів.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Блондинка в кедах

73 метри - не маленька вежа. Не знаю якими є авіаційні вимоги, але, мабуть ти правий, ця вежа повинна підсвічуватись. Було б добре дізнатись ці норми +
вежа не безхозна: на ній є обладнання мобільних операторів і, мабуть, не тільки. Можливо орендарі чи орендодавці просто забули або забили увімкнути підсвітку  ::)

Golem

Цитата: Блондинка в кедах від 04.02.2019 17:37:24
73 метри - не маленька вежа. Не знаю якими є авіаційні вимоги, але, мабуть ти правий, ця вежа повинна підсвічуватись. Було б добре дізнатись ці норми +
вежа не безхозна: на ній є обладнання мобільних операторів і, мабуть, не тільки. Можливо орендарі чи орендодавці просто забули або забили увімкнути підсвітку  ::)

Дякую за уточнення! По конструкції на вежі колись було світло. Значить воно було для чогось потрібне. Але зараз дроти порізані :( буду дома то викладу фотку. Ну і всі навколишні, значно менші по висоті та значно більш віддалені по відстані від аеропорта вежі мають червоні маячки. А ця скільки там живу то завжди чорна
Дігери всіх країн єднайтеся!

Wolff

Як пережив Скнилівську трагедію - про таке навіть не думаю (((

Golem

Якшо хтось сприйняв це серйозно - забудьте. Сни це сни, їх серйозно не можна трактувати. Я щиро бажаю щою цю вежу підфіксали. Для цього і писав все це аби привернути увагу.

Додаю фото ліхтарів на вежі. Всі дроти обрізані.







Ну і ось цитата Руфуса який працює в аеропорту: "Привіт. В твоєму дописі про літак,  що впав є помилка. Приаеродромна територія це коло радіусом 15 км. Освітлення на високих спорудах встановлюють їх власники. Аеропорт тільки їм може вказати, якщо такого нема."

Ця вежа попадає в 15 км рівно рівно.
.


Буду тільки радий якшо її підфіксають. Ну але якшо ні то ні, ви мене зрозуміли ;)
Дігери всіх країн єднайтеся!

Блондинка в кедах

Якщо вежа знаходиться в радіусі приаеродромної території, і, теоретично, повинна підсвічуватись, ми, як ГО, можемо написати в Аеропорт прохання звернути увагу на цю вежу. Також мешканці Хоросно можуть написати звернення до голови кооперативу типу літаки, туман, безпека... Бла бла... Ну і чекати. В будь-якому випадку повинна бути офіційна відповідь.
Вежа має власника і повинна бути безпечною!

Roy

Скажіть юридичну адресу, і я підготую листа.
Meine Ehre heißt Treue

Golem

Цитата: Roy від 04.02.2019 22:32:41
Скажіть юридичну адресу, і я підготую листа.

Дякую! Головне шоб вони не почали відмазуватися типу якшо міряти не від взлітної смуги а від диспетчерської вежі тоді буде  15.01 км і тоді правило недійсне :( Простіший варіант просто обдзвонити МТС і Київстар. Та вежа належить здається МТС. І по хорошому попередити їх.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Блондинка в кедах

На офсайті є таке:
Служби аеропорту
Довідка:                                                                     +38 (032) 229 81 12
Приймальня аеропорту:                                           +38 (032) 229 82 16, info@airport.lviv.ua
Служба авіаційної безпеки:                                      +38 (032) 229 80 55

Щоб отримати офіційну відповідь треба писати

Блондинка в кедах

Цитата: Golem від 04.02.2019 22:36:43
Цитата: Roy від 04.02.2019 22:32:41
Скажіть юридичну адресу, і я підготую листа.

Дякую! Головне шоб вони не почали відмазуватися типу якшо міряти не від взлітної смуги а від диспетчерської вежі тоді буде  15.01 км і тоді правило недійсне :( Простіший варіант просто обдзвонити МТС і Київстар. Та вежа належить здається МТС. І по хорошому попередити їх.

Тоді паралельно лист до власників вежі. Треба пошукати на чиєму балансі числиться

Golem

Їхатиму завтра на роботу то заскочу. Може є якісь телефони на будках з апаратурою
Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Руфус скинув координати контрольної точки аеропорту. Це тут 49,8104198, 23,9579878

Звідти до вежі 15.9 км. На 900 метрів задалеко згідно нормативів.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Блондинка в кедах

Цитата: Golem від 04.02.2019 23:03:15
Руфус скинув координати контрольної точки аеропорту. Це тут 49,8104198, 23,9579878

Звідти до вежі 15.9 км. На 900 метрів задалеко згідно нормативів.

Можливо твій знайомий помиляється відносно контрольної точки. Вважаю, що в будь якому випадку треба отримати офіційну відповідь аеропорту.
Зробити знищене освітлення та підтримувати його - не дешева річ. Тому цілком логічно, що будуть морозитись.
Але писати треба:
- Аеропорт LWO, як варіант ще в Цунів і Ягелон (вони проводять навчальні польоти)
- Голова кооперативу
- Сільський голова
- Авіаремонтний завод
- Напряму, до відповідальних за вежу осіб.

Indigo

Я пробив  на карті держкадастру земельну ділянку на якій та вежа є (звірявся по координатах, що є у відповідній темі залазу на неї у жовтні).
І от шо виявив: там є дві земельні ділянки, що "накладаються" одна на іншу (я хз чому так і чи може це бути в принципі, але таке показала карта).
Перша - у державній власності, її цільове призначення - для зв"язку і телекомунікацій.
друга - у приватній. Цільове призначення дуже мутно записане. Так шо у випадку звертання до голови сільради той може культурно відморозитись, бо "то не наша земля, а державна (приватна)." Хоча в ідеалі він мав би знати якій саме держструктурі та земля (і об"єкт на ній) належить.






Golem

Так, це мудра думка! Сам літав на навчальних літаках з інструктором. Ці літаки зазвичай йдуть низько над землею, мають просту навігаційну апаратуру тому всякі там ЛЕП, труби ТЕЦ і неосвітлені вежі можуть становити реальну небезпеку.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Khimik

Говорив з диспами.

Мінімальна висота прольоту тої зони становить 428м. В теплу погоду. Коли холодно там ще вище. І навіть якшо взбреде йому опуститись ниже то в нього є система gpws яка його попередить і він піде уверх.

Golem

Цитата: Khimik від 04.02.2019 23:35:01
Говорив з диспами.

Мінімальна висота прольоту тої зони становить 428м. В теплу погоду. Коли холодно там ще вище. І навіть якшо взбреде йому опуститись ниже то в нього є система gpws яка його попередить і він піде уверх.

Зрозуміло! Дякую!

Чи це стосується тільки великої авіації? Як на рахунок всяких кукурузяників?
Дігери всіх країн єднайтеся!

Khimik

Мала авіація літає візуально і сама себе ешелонує відносно інш х літаків. Вночі вони не літають. В плгану погоду теж, хіба дураки. І навіть як він там буде близько то поьачить ту башту. Бо недобачаючих не пускают за штурвал. Ну то так політкоректно сказано...

Golem

Дігери всіх країн єднайтеся!

vitruxa

Вітання шановні камради. Прочитав про Велику проблему освітлення вежі звязку. Вам що нічим зайнятись? Та яка Вам проблема що немає СОМ? В нас не має доріг, маршрутного  транспорту, води, електроживлення( якісного). Пишіть про
це!!!  Набиваємо рейтинг сайту, бали собі ?

225 Гості, 0 Користувачів