Трамвайна екскурсія (Київ)

Автор maxiWELL, 08.03.2020 20:45:25

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

maxiWELL

На свій День народження вирішив подарувати собі якусь цікаву екскурсію. І так вийшло, що дізнався про заплановану трамвайну екскурсію в Дарницьке трамвайне депо. А раніше я був поціновувачем електротранспорту (зараз громадський транспорт теж цікавить, але більше — автобусний). Тож вирішив взяти участь у трамвайних покатеньках. Хоча на трамваї вже катався. Але то була Пуща-Водиця. А це — інший берег Києва.

Покатеньки ("покатушки" — російською) — це поїздки на трамваї/тролейбусі/автобусі (необхідне підкреслити) з метою поїздки на певній моделі рухомого складу (зазвичай, рідкісного, ретро або нового) і вивчення маршрутної мережі. До 2012-го періодично брав участь у таких заходах, а потім охолов до того, переключившись на сталкерство. І ось вирішив згадати молодість. Тим паче, планувалась поїздка на рідкісному трамваї К1М6.

Єдине депо на Лівому березі столиці — Дарницьке. Саме по ньому мала бути екскурсія.


Зібрались, як виявилось, не там, де треба.  ;D Аж ось — подали трамвай.


Тусовка. Більшість учасників — нові дослідники транспорту. Але зустрів декілька знайомих людей.


Класний ракурс!


"Київ — місто контрастів" (с).


Фотостоп на кінцевій зупинці біля станції метро «Червоний хутір». «Цивілізація» на межі міста: з однієї сторони — приватний сектор, з іншої — ліс.


Тусовка.


Покатеньки були на трисекційному трамваї КТ3UA ("Кобра"). На подібному трамваї я вже їздив на покатеньках.


Проїхали повз недобудований Дарницький залізничний вокзал.


Сувеніри.


Трубопровід посеред дороги.  ;D


Залізнична станція "Дарниця".


Адміністративна будівля трамвайного депо.


Цікаво, що фактично там два депо. А ще служба колії і музей пасажирського транспорту.


Після покатеньки і інструктажу щодо техніки безпеки нас повели в музей.





В музеї транспорту вже був, тому не став акцентувати на ньому увагу. Музей класний. Але шкода, що на музейну техніку "забили".


Макети. Не зовсім реалістичні.


Можна погортати альбоми зі знімками рухомого складу.




Škoda 15Tr, які я ще застав.


Гальмівний кран.


Контроллер снігоочисника.


Альбом з трамваями. Шкода, музейної техніки в Києві фактично нема.


Раритетний автомат для води.


Стара територія депо з трамваями, підготовленими для екскурсії.


К1М.


Службові трамваї.


Татри.


Непрацюючі трамваї.


Індустріальний краєвид.


Поливалка.


Електровоз. Щось середнє між трамваєм і залізничним локомотивом. Може рухатись як по трамвайним лініям, так і по залізниці.


Техдопомога двохкабінна(!).


Учбова Татра Т3.




Для наочності все електрообладнання продублювали в салоні.


Контактори.


Прискорювач.


Піскопосипальний трамвай.


Ворота старої території депо.


Зі строї території депо, побудованого в 1959-му, прямуємо до екскурсії по новому депо, збудованому в 1990-му.


Малюнок в холлі.


"Святая святих" будь-якого депо — цех обслуговування. А тут ще й новенький БКМ 843, який став Богдан'ом TR843.


Мрія транспортного фаната! Це майже вперше побував у трамвайному депо.


Екскурсійна група.


Мийка.


Пішли до снігоочисників.


Трамвай після мийки чекає на покатеньки.


Ремонтний цех.


Ділянка ремонту колісних пар і візків.




Трамвайні колеса.


Трамвайний візок.


Ділянка ремонту токозйомників і тягових двигунів.




На нас вже чекає трисекційний К1М6.


Це трамвай українського виробництва. Існує лише в єдиному екземплярі. Та й побачив його вперше буквально півмісяця тому.


Проїхали по депо повз Татри Т6.








Цей мийки і обсмуговування.


Виїхавши з депо стали свідками надзвичайної події — загорівся позашляховик. Причому, наче, новий.


Заїзд до старої території.


Раніше трамвайні колії були й на проспекті Юрія Гагаріна. Тепер тільки біля депо.


Стара хрущівка біля метро "Чернігівська", яку дивом не знесли для хмарочоса. Як би не проґавити, коли її будуть розбирати.


Колишнє розворотне кільце "Вулю Кибальчича" зайняв ринок.  :'(


Біля розворотного кільця "Вул. Милославська" стоять недобудовані диспетчерська і трамвайний ПТО (пункт технічного огляду).




Розворотне кільце троєщинського швидкісного трамваю.


Легендарні недобудовані ЖК "Дніпроські вежі". Зараз у власності МВС, тому туди фіг пролізеш.


На завершення покатеньок був фотостоп у незвичному місці — біля кінцевої станції «Станція міської електрички "Троєщина-2"».


Розворотне кільце з нестандартного ракурсу, на яке пересічному перехожому ніяк не потрапити.


Кільце побудоване на естакаді. І там тех виявилась заброшка!


Трамвай К1М6 (ліворуч), на якому проїхався вперше, і T3UA "Каштан" (не пам'ятаю, їздив на ньому, чи ні).


Ось такі вийшли покатеньки. Мені сподобались! Правда, втомився. Більше 6 годин важкувато.

Зробив відос. Сподіваюсь, що не будуть проти (про нерозголошення нічого не казали).


Дякую організаторам екскурсії, супроводжуючому і працівникам депо!
Срака байрака!

Bottlehunter

Класна розповідь, люблю трамваї.
Знаю, що ще бувають трамвайні екскурсії в Пущу-Водицю, рік тому майже потрапив на таку)
А в інших трамдепо Києва проводяться якісь дні відкритих дверей?
Най жиє Гуцулія!

maxiWELL

Цитата: Bottlehunter від 08.03.2020 22:01:46
Класна розповідь, люблю трамваї.
Мені більше подобаються тролейбуси. Але трамваї теж цікаві.

Цитата: Bottlehunter від 08.03.2020 22:01:46Знаю, що ще бувають трамвайні екскурсії в Пущу-Водицю, рік тому майже потрапив на таку)
То регулярні екскурсії від відомої турфірми на спеціальному екскурсійному трамваї Татра Т6. А покатеньки — це замовні поїздки, що організуються фанатами громадського транспорту. Організовуються періодично.
Можливо, якщо буде щось таке закордоном, анонсувати на форумі?

Цитата: Bottlehunter від 08.03.2020 22:01:46А в інших трамдепо Києва проводяться якісь дні відкритих дверей?
В інші трамвайні депо екскурсії не проводяться.
Срака байрака!

Bottlehunter

Цитата: maxiWELL від 09.03.2020 11:37:39
Можливо, якщо буде щось таке закордоном, анонсувати на форумі?

За весь закордон не знаю, звичайно, але в європейських містах такі акції проводяться регулярно.

В Празі Дні відкритих дверей в депо, екскурсії, можливість покататися на історичних трамваях та вагонах метро бувають досить часто. Наприклад, на минулих вихідних на лінію запустили відреставровані Tatra T2, тепер вони будуть регулярно їздити на 23 маршруті. Тут є невелика стаття чеською: https://www.dpp.cz/spolecnost/aktuality/detail/66_1038-tramvaje-t2-se-po-necelych-56-letech-vratily-do-provozu-v-praze

З іншого боку, не знаю чи є сенс про кожну таку акцію писати на форумі. З Чехії нас читають дуже мало людей, а зі Львова чи Києва навряд чи хтось підірветься їхати.
Якщо буде щось дуже особливе, буду писати тут: https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,8229.0.html

Інформацію про різні транспортні атракції в Празі можна знайти на офіційній фейсбук сторінці міського перевізнка DPP: https://www.facebook.com/DopravniPodnikPraha
Най жиє Гуцулія!

268 Гості, 0 Користувачів