Деколи, заглядаючи в під'їзди здавалось би звичайних житлових будинків, можна натрапити на щось цікаве і нетипове. Так одного разу, вештаючись залізничним районом нашого міста, я спускався в черговий підвал, з надією знайти той самий об'єкт...
![]()
А чи задумувались ви коли-небудь, звідки керуватимуть рухом поїздів у разі війни, або ще якогось лиха? Залізниця - це дуже важливий стратегічний об‘єкт і вона повинна працювати незважаючи на будь-які нештатні ситуації. Але залізниця не може функціонувати без диспетчера, поста електричної централізації і технічних засобів СЦБ. Рішення просте - закопати все, що керує нею під землю і поглибше, щоб виконувати своє призначення навіть після вибуху атомної бомби. Пропоную глянути, як виглядає один з таких підземних постів управління.
![]()
На перший погляд - це звичайний піддомник. Навіть кімнати для укриття є.
![]()
І м'ясорубка для повітря також цілком стандартна.
![]()
Але ось це приміщення типовим назвати вже складно. Це резервний пост чергового станції. Всі працівники зміни, а також локомотивні бригади повинні беззаперечно виконувати будь-які його накази. Коли стоїш перед таким табло - відчуваєш себе солідним дядькою. З пульта можна керувати всіма пристроями СЦБ на станції. Головне тільки нічого не тикати...
![]()
![]()
![]()
![]()
Йдемо в іншу частину об'єкта.
![]()
Приміщення релейної, де все гуде, клацає, тріщить і досить жарко.
![]()
![]()
Величезна кількість штепсельних релюх.
![]()
Дуже затишний куточок.
![]()
![]()
Кабло. Дуже багато кабла. І паяльник на підлозі. Таке враження, що буквально декілька годин назад, хтось щось тут паяв.
![]()
![]()
Щитова.
![]()
В акумуляторній все акуратно і чисто.
![]()
![]()
Приміщення з апаратурою зв'язку.
![]()
![]()
![]()
![]()
І на сам кінець - приміщення дизельної.
![]()
Два самовара в ідеальному стані.
![]()
![]()
Коли розрахунок конструкції доручили студенту з політеху.
![]()
![]()