Музей Volvo в Гетеборзі (Göteborg)

Автор Johnny, 10.09.2020 23:09:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Johnny

Діло було восени 2019 року. Я вирішив відвідати славетне місто Гетеборг в Швеції.
Саме це місто є батьківщиною автомобілів Volvo. Штаб-квартира досі знаходиться тут.
Історія Volvo бере початок в далекому 1927 році, саме тоді вони випустили перший автомобіль в серійне виробництво, хоча компанія почала працювати трохи раніше.

Пару слів про Швецію восени:


Ось так починалась їхня історія. A180, потомок PV4:


Один з перших грузових агрегатів, 1928 рік. LV4 Buss:


PV444, 1946:


PV61, 1949:


Для тих хто не знайомий з Volvo треба відмити що їх автомобілі, особисто для мене, завжди вирізнялися з-поміж інших.
У них завжди були цікаві та чудернацькі дизайни, ідеї що не вкладаються в голову і багато прогресивних думок.
Ось тут, наприклад, поворотник на дах, який в народі називали "Кукушка":


Старі спортивні моделі. Volvo Sport, 1956:


P1800, 1969:


А ось вам те що досі не на всіх мащинах ставлять, але в 1972 році вже було в концепт-карі. Volvo Vesc:


Щоправда тоді плоскопанельних дисплеїв ще не було в масах:


А от з найбільш масовими автомобілями завжди щось було не так з виглядом :-) 240 GT, 1974:


480ES, 1986:


Це мабуть машина Джеймса Бонда, ще й з правим кермом. STI (P1800S), 1967:


Йдемо в інший відділ де є трохи ралійних варіантів. PV544, 1965:


C303 "Dakar", 1975:


Знаменитий Polestar:


Зручність і комфорт.


142 Racing, 1973:


Не питайте чому в тої машини жовті заглушки замість фар. Volvo 'Amazon' 122S, 1970 та 343:


Йдемо у відділ концептів. Яка естетика. Volvo Philip, 1953:


1800 ES Prototype, 1967:


От тут вже трохи намудрили:


480 Cab, 1985:


На жаль, не зміг його побачити вживу. Volvo YCC, 2004:


Щось схоже на Polestar:




Дуже цікавий варіант. Концепт шин повністю без повітря. DC1, 2000:


Якісь оптичні штуки замість дзеркал, всередині можна розгледіти таку саму:


І крісло що розвертається:


SCC, 2001:


Епоха CD-програвачів. Дивно що вона досі не завершилась.


Здається це той концепт що передував появі S40-S60. 3CC, 2005


Маю надію що в S60 ручка перемикання передач трохи зручніша.


Зовсім небагато кухонного дизайну:


Оце вже цікавіше. Хіба не знаю навіщо там виріз в сидіннях посередині.


А далі вже пішли найкращі експонати. Volvo-кінь наприклад:


Volvo-гітара:


Euro 6 на 750 кінських сил. Шо скажете, пацани на гаражах поставлять газ?


Ухх! Золота магнітола!


The car, affordable by anyone. Volvo Elbil, 1976. Між іншим, електромобіль.


Отут здається водневий двигун мав бути, можу помилятись:


Наче машина баби Гані:


Вродь нормальна, пацанська тачка. LCP4, 1983:


Тільки пациків прийдеться в багажнику садити:


В самих кутах новітні розробки телепузиків:






Колеса норм, чи на ходу?


І наостанок трохи футуристичного. XC-серія:


Моделька:


Загалом можу сказати що я був дуже приємно здивований відвідинами даного музею. Я би сказав що враження від музею BMW, що в Мюнхені в мене були в рази менші.
Всім рекомендую сюди завітати якщо часом будете в Швеції.
Також в Гетеборзі є підземний музей-авіабаза (на місці колишньої реальної авіабази), непрацюючий порт, трохи індастріалу (якщо вас місцеві зводять) і загалом приємне місто.
Поряд також є невеличке гарне місто Тролльгеттан (Trollhättan). Тут зародився SAAB, котрий виготовляв автомобілі, винищувачі, зброю та всяке-різне. Але саме в цьому місті є тільки музей автомобілів SAAB.
Музей повітряної оборони знаходиться по дорозі на Стокгольм в місті: Лінчепінг (Linköping).
І це усе законно?

maxiWELL

Не завадило б підписати моделі і роки виробництва. Не всі ж експерти з Volvo. Добре, що на номерах є таблички з назвою.
Срака байрака!

431 Гості, 0 Користувачів