Вітряк у Зборові!!!

Автор Іван Акімов, 27.02.2021 20:54:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Іван Акімов

Побачивши фото інших руферів з вітряку, ми зрозуміли що треба робити!
На перші ж вихідні вирушаємо в Зборів на вітряки

Приїхавши в обід побачили відкритий вітряк.

Ідемо на перевірку



Чоп не обнаружен



Подумали що хтось забув закрити, але не тут то було в середині був робочий який лагодив сам вітряк, розказали йому чим ми займаємось з того розрахунку  що він нас пустить на верх, на що він категорчино відмовив я сказав що відповідає власною дупою за  вітряк, і не дай Боже би з нами щось сталось. Всі питання та прохання до начальства.

Км-ки є?



Сьогодні ми сюди  полізем😎



Соснувши бібу ми вирішили перечекати цей момент як він лагодить вітряк, і в вечері на нього залізти, поїхали в Золочів по бомбарям.





Захопившись бомбарями ми профукали закат і поїхали по темному на вітряк.
Підїжаємо до вітряків, вирубаємо фари і обережно прямуємо до нього. Вспомнивши що на вітряку не має датчика руху, заїхали прямо на верх.
Магічним чином ми в середині, витираємо ноги об шмату на підлозі аби не засрати друг друга поки лізеш

Ще одна крапля з твоєї ласти і будеш крутитися разом з лопастью👺



Шлях на верх по драбині взагалі не відчувався, із за адреналіну в крові і величезного бажання як найшвидше побачити що до чого за 5-10 хвилин ми на горі. На кінцівці вітряку в машинному відділені достатньо тепло та надзвичайно шумно, аби почути собесідника потрібно кричати зі усих сил!


Фото з обладнанням


Вікно в рай


В пошуках км-ок



Ооо!! знайшов!!




Знайшовши км-ку вирішив вшидео втікнути через люк аби не ділитися, але мене  швидко зловили


Покриття вітряку з верху шершаве аби не було слизько, і по периметру «криші» вітряка встановлені перила висотою 3-5 сантиметрів за які можна триматись у випадку чого.






Із за погодніх умов та темряви, в повний ріст на верху не вставали, тому чекайте найблищим часом фото в день і  в повний зріст з самої верхівки! Якщо буде штіль, то наліплю навіть наліпку на лопасть🤩

Пофотографувавшись та назнімавшись відео було вирішено що поки до нам не приїхали - злазимо

Спуск був ще швидший, спустившись закрили за собою та подякували за гостинність!



Скороставшись надзвичайними властивостями Suzuki Jimni швиденько звалили з поля та поїхали до Львову



Поради та лайфками наступним хто полізе на вітряк:
1. Якщо збираєтесь різати колодку - не ріжте!
2. Обов'язково струсіть ноги та одягніть рукавиці, бо все болото вашого товариша буде у вас на голові
3. В машинному відділені не вздумайте доторкатись аби яких кнопок та не задіньте все що бачите, тим більше давач вібрації який зупинить вітряк!
4. як будуте вилазити на верх тримайте мійно люк, бо потоком вітру його вирве!


_Tarik_

годнота, вліпив плюса !
Das Leben ist kurz - lebe mit Würde

Golem

Загадка: Назвіть місце де у вітер стає жарко? – Правильно, це вітряк що виробляє електрику. Коли він крутиться його нутрощі нагріваються і навіть взимку тут залишають відкриті вікна. Один такий вітряк виробляє до 600кВт в годину. Множимо на ціну кіловата і розуміємо що це дуже навіть цікавий об'єкт для екскурсії. А ще ми попали аж на його дах.

ВЕС Зборів


Ласкаво просимо на екскурсію всередину вежі


Всередині гондоли вітряка


+65м від точки старту. Дах гондоли


Ціна б/у вітряка не така вже і велика: ~100тис доларів. Але щоб його сюди привезти, встановити та виробити всі дозволи потрібно заплатити ще в кілька разів більше. Та навіть попри це окупність вкладень орієнтовно до п'яти років. Залежно від вітру.



Конкретно цей вітряк двадцять років стояв десь на полях Баварії. Потім німець замінив його на новіший та потужніший, а цей продав в Україну. В нашому кліматі його віддача за рік десь 40% номінальної потужності. Але навіть це вдвічі краще за сонячні панелі. Їх віддача ще нижча.

Наверх лізти далеко. Тому Ревка для ривка!


Драбина нагору


Заходимо всередину. Тут внизу розміщено блок керування. Тобто вітряк працює без участі людини. Сам повертається за вітром, сам міняє кут нахилу лопастей, сам стартує і зупиняється. В сильний вітер лопасті ставляться кромкою до потоку. Так їх не поламає. В Слабкий вітер навпаки, лопасті максимально затримують потік повітря.

Початок екскурсії


Сніг почищено, двері відкриті. Все для туристів


Блок керування всередині вежі


Перше на що ми дивимося це вверх


Ого! Троха є що лізти


Переводимо погляди вниз. Табло блоку керування


І це хтось має читати?


Контролери всередині блоку керування


внизу блоку керування стоять конденсатори для компенсації реактивної потужності кабелю


ну що, полізли нагору?


Висота вежі 65м, це два дев'ятиповерхових будинки. Підйом наверх по драбині. На більших вежах ставлять ліфти, але це не наш випадок. Нагорі вежі є гондола в якій стоїть редуктор, генератор і гідравліка. Тут можна ходити не згинаючись. Насправді генераторів є два. На малу і велику потужність. Редуктор потрібен щоб повільне обертання лопастей перетворити в швидке обертання генератора. Вироблена електрика поступає вниз до трансформатора і далі в енергосистему України.

Подумаєш, двічі піднятися на девятий поверх по драбині


Співчуваю тим що знизу. На них летів весь бруд з взуття


Час від часу робимо зупинки і відпочиваємо


Підлазимо під платформу що обертається


Емоції як після першого сексу!


Всередині гондоли. Червоне це кнопки аварійної зупинки. Година простою генератора коштує кілька едсятків тисяч гривень. Тому краще ці кнопки не натискати


Клімат-контроль гондоли


Ну і вид на гвинти що обертаються. Це просто неймовірно! Така потужність! В кінці поста є відео зсередини як вони крутяться


Конкретно в цей день була відмовила гідравліка що регулює кут нахилу гвинта. Його ремонтували тому вежа була відчиненою. Навіть справні вітряки вимагають регулярного обслуговування. Банально нападає лід на давач вітру і він перестане обертатися. Чи щось відмовить в автоматиці.

Електропривід автоматики редуктора


ПОчинаємо перший такий РУФ!


Це вам не на девятиповерхівки лазити!


Крутіше цього може бути хіба що заруфити літак в польоті!


Гондола це та частина вітряка шо знаходиться нагорі. Вона зроблена зі склопластику і в ній розташовується власне генератор що виробляє електроенергію. Всередині гондоли запросто можуть розміститися до п'яти людей. Тут тепло, є два вікна і люк на дах. Поверхня гондоли рифлена та з поручнями. Щоб випадково не зірватися і не впасти.

Дах гондоли


Давач вітру. Ключовий давач для роботи вітряка


Перехід з гондоли на трубу що веде вниз


Вид з центру на зад гондоли. Там в кінці відтривається вікно щоб лебідкою подавати наверх деталі


Вид з заду гондоли в сторону гвинта


Накричалися, нафоткалися. Пора спускатися


Па-па гондола! Дякую що пустила і випустила!


Попри те що була зима вікно коло лопастей було привідкрите. Через нього всередину поступало свіже холодне повітря. Ще б пак. Згідно даних контролера температура мастила в редукторі 55 градусів. Це як хороша батарея в будинку. Тільки от дуже шумна батарея. Всередині гуде, аж приходилося кричати.



Уявімо собі шо почалася затяжна війна з Росією. Ми залишимося без імпортного вугілля, газу та атомного пального. Можливо вони ще пустять ракети по наших електростанціях. Та електрика в Країні все рівно буде. Тому що в нас є ГЕС, ВЕС та сонячні станції. Автономність та роззосередженість є їх основною перевагою! Екологія це звичайно що добре. Але мати електроенергію яку потенційний противник не може в тебе легко відібрати це стратегічно важливо.

Наша команда


Дякую Vergaz і Вані Акимову за чудову компанію. Сподобався звіт? Поставте спочатку плюса їм, а потім вже мені. Без них цієї вилазки б не було! Це їх ідея та реалізація. А я так, інженерні війська. :)

ПС: Якшо "монтер" читає цей звіт то прошу пробачення за бруд зі шкар який міг лишитися. МИ чесно та добросовісно витирали ноги. Просто відлига :(
Дігери всіх країн єднайтеся!

BATGIRL

Гарні номери ;)
Та і звіт також !! :)

YserL

Давач вітру ультразвуковий?

Golem

Ні. Чомусь на всіх що я бачив тільки механічні.  Не знаю чому. Є значить нюанси в ультразвукових . Наприклад робота в слабкий вітер, бруд чи обмерзання
Дігери всіх країн єднайтеся!

Electri4king

Годнота! Повезло що лише навісний замок попався а не внутрішній як у більшості. В принципі встигли поки черговий пригнати мав на місце. Сам завжди хотів опинитися вгорі
Кажуть, що найприємніша втома, коли ноги болять після тренувань в залі. Але ні, все-таки найприємніша втома, коли вони болять після прогулянок новими містами.

Golem

Дякую. Нам в той день взагалі везло. Куди б не приїжджали всюди все вдавалося. Скоро буде ще один звіт ;)

А тим часом надибав відосік цих вітряків з Дрона

Дігери всіх країн єднайтеся!

139 Гості, 0 Користувачів