Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Topics - bodyabighit

#22
Основна тема тут
#23
Одного теплого серпневого дня я та Electri4king вирушили в Брюховичі щоби дослідити санаторії, яких там достатньо.  Було прийнято рішння зазирнути на територію санаторію "Львів". Територія там відкрита, то ж ми сміло рушили чрез вхідну браму. Санаторій ще вважається діючим, хоча на території й присутня атмосфера запущеності.


Вхідна арка




Найближча будівля від входу




Це була раніше адміністративна будівля, судячи із записки з новим місцем розташування адміністрації 








Лікувальний корпус









Очевидно це їдальня












Сцена








Ось такі гарні малюнки на споруді сцени












Ще один непрацюючий фонтан








Занедбана оранжерея








Спальний корпус
















Котельня






Гаражі за котельнею, очевидно вже не мають нічого спільного з санаторієм, хоча хто хтозна



#25
На День Незалежності України була нагода сходити в Національну академію сухопутних військ, що на вул. Стрийській, то ж чому нею б не скористатися. Адже тоді тут був день відкритих дверей. Народу зібралося чимло. А особливо багато було дітей. Адже ж їм цікаво було облазити військову техніку й обдивитися її. Отож прихопивши зі собою фотоапарат, я також пішов оглядати техніку.

Перше, що мені попалось це танк Т64-А, який стоїть при вході






БМП 2 навпроти танку




Далі я попрямував оглядати техніку, що завжди стоїть на території музею академії


РСЗВ 9А52 "Смерч" на базі МАЗ-543






РСЗВ 9П140 "Ураган" на базі ЗІЛ-135 ЛМ







ЗСУ 2С6М "Тунгуска"






САУ 2С5 "Гіацинт-С" - калібру 152 мм






ЗРК 9К35 "Стріла-10"




152 мм гармата 2А36 "Гіацинт-Б"








Нова техніка яка стояла на плаці


КРАЗ 5233НЕ




КрАЗ "Кугуар"






КрАЗ "Спартан"








ББМ "Дозор-Б"










Вже не зовсім новенький БТР-80






Медичний Хаммер












БМД-1 який стояв в самому кінці виставки






ЗІЛ-131 стояв поруч з БМД-1








Після цього я пішов оглядати різні установоки та зброю


14,5-мм установка ЗПУ-1




23-мм установка ЗУ-23-2




152-мм гармата Д-20






100-мм протитанкова гармата МТ-12






122-мм гаубиця Д-30






7,62 мм кулемет "Максим"




12,7 мм кулемет "ДШКМ"






Протитанковий ракетний комплекс 9К115 "Метис"








Переносний протитанковий ракетний комплекс 9П135М "Фагот"






30-мм автоматичний гранатомет АГС-17






73-мм гранатомет "Спис"




120 мм міномет 2Б11




РПГ-7В






5,6 мм гвинтівка ТОЗ-8




7,62 мм кулемет ПКМ




9 мм пістолет "Форт-14ТП"




9 мм пістолет "ПБ"




АК 74 ТК8 - модернізований КНВО "Форт"




АК 74 НСПУ ПБС






Форма військ радіаційного, хімічного та біологічного захисту








Станція контр батарейної боротьби AN/TPQ-49






Стройовий плац академії



#27
Дослідили трохи з Electri4king залишки лакофарбового заводу

Сам об'єкт знаходиться ось тут

Зараз на його території будують житлову багатоповерхівку від компанії Avalon

Що ж до історії заводу, то йому вже понад 100 років. У 1902 р. тут була пекарня Натана Маєра, яку купив Генрик Блюменфельд й переобладнав у 1904 р. на лакофарбове підприємство, об'єднавши з іншими виробничими приміщеннями. У 1912 р. на фабриці сталась пожежа. У 1920-1930-х роках фабрику було відбудовано і розширено на ділянці № 2 при нинішній вулиці Хімічній.  Після смерті Генрика Блюменфельда власником фабрики став його син Емануїл. У 1939 р. родині Блюменфельдів вдалось виїхати до Швейцарії. З приходом paдянcькoї влaди підприємство націоналізували й назвали "Завод хімічних виробів № 1". Після війни він став називатися Львівським лакофарбовим заводом. У 1948 р. його значно розширили, приєднавши сусідню ділянку під № 4. Наприкінці ХХ ст. завод (нова назва ВАТ "Львівлакофарб") став занепадати і зараз на його території функціонують кілька приватних підприємств.



Одна з небагатьох збережених будівель заводу. На першому поверсі знаходиться автосервіс, другий і третій належить пейнтбольному клубу






Ось такі цікаві сходи з балкончиком










Будівля ззаду. Тут трохи заросло, ще й напіврозібрана машина в тих зарослях..




Тут нічого цікавого не виявилось


окрім ось таких упаковок


і вивіски


Купа битого скла, через яке я наробив трохи шуму

Але ніхто його не почув та й ми і так вільно зайшли на територію

Далі ми зійшли донизу й зайшли в ще одне відкрите приміщення на першому поверсі


Очевидно останнім часом тут був склад ювелірних виробів. Про це свідчать багато бірок, які розкидані по землі


Ця будівля зараз належить меблевій фабриці "Карпати"


Ще одна напіврозібрана машина, замаскована гілками


Тут споруди вже в дуже плачевному стані. Старались не нашуміти, бо поряд йде активне будівництво вищезгаданого будинку








Відновлена будівля поряд з руїнами (вул. Реміснича)





Далі ми пішли на вул. Хімічну й зайшли в двір щоб зробити ще декілька фото з цього ракурсу





#29
В суботу ми зі STALKER та Electri4king вирішили дослідити покинуту будівлю яка належала раніше до заводу газової апаратури
Об'єкт знаходиться ось тут


Але спершу декілька слів про історію цього заводу.

В 19 ст. у Львові виникла проблема з освітленням міста. Тому між представництвом старого Львова та німецьким континентальним Товариством міста Дессау було досягнуто домовленостей про будівництво газового підприємства, або як тоді його називали – газовні. Втілення великого проекту мало вирішити проблеми із освітленням міста Львова. Адже, у ті часи для забезпечення вулиць світлом, використовувалися малоефективні ліхтарі з лоєвимми свічками, або лампи з ріпаковою, конопляною чи буковою олією. Альтернативу цим засобам мав створити світильний газ, який би забезпечила новозбудована газовня.

Для будівництва такого підприємства магістрат виділив частину старого торговища худобою неподалік вулиці Сонячної (сучасна вулиця Куліша). Вулиця де розмістився сам об'єкт до сьогодні так і називають – вулиця Газова. Свою роботу газовий завод розпочав 1 вересня 1858 року. Відповідно до контракту, німецьке Товариство мало виняткове право на постачання газу у Львові впродовж 25 років, після чого місто мало викупити газовню за ціною 16-ти кратної ренти, або продовжувало контракт ще на 15 років, а 1898 року газовий завод безоплатно переходив у власність міста.

Газовня виробляла світильний газ із кам'яного вугілля, яке привозилось із Пруського селища Жабно. Окрім газу отримувались і такі цінні побічні продукти як кокс, смола, аміак, нашатирний спирт. За сорок років (з 1858 по 1898 рік) Товариством прокладено 40 км підземних чавунних газопроводів у центрі міста і до головного залізничного вокзалу, від яких постачались газом 815 вуличні ліхтарі. Освітлені найбільші громадські установи міста: ратуша, прокуратура, театри, музеї, школи, готелі, банки, політехніка, залізниця. Світильний газ також отримали фірми, підприємства та приватні споживачі.

В 1930 р. Львівський газовий завод почав забезпечувати місто змішаним газом для побутових потреб громадян і природним газом – для центрального опалення та промисловості.

В 1939 р. Львівський газовий завод реорганізовано в трест «Львівгаз» і підпорядковано комунальному господарству Львівського міськвиконкому. Першим керуючим тресту став Півонський Еміль Михайлович, який пропрацював на цій посаді до 1946 року.

В 1956 р. почалась газифікація Львівської області зрідженим газом.

В 1960 р. газове господарство тресту розподілили між чотирма підрозділами: Львівським, Стрийським, Дрогобицьким і Бориславським.

В 1961 р. трест «Львівгаз» переїхав у новозбудоване приміщення що на вул. Золотій,42, де, після ряду добудов і реконструкцій, функціонує до сьогодні. Прийнята постанова виконкому Львівської обласної Ради, згідно з якою відбулася передача на баланс тресту «Львівгаз» всіх газопроводів області високого середнього тиску.

Схема будівлі


Будівля збудована з гарної червоної цегли





























На території ще збереглася водонапірна вежа



Ось тема про неї.

#30
Прогулялися сьогодні з Інтровертом по залізничній станції Львів і довколишній території. Отже, стартували з почтаку вул Залізничної



Пройшли повз Львівський локомотиворемонтний завод





і вийшли на пішохідний міст



Тут нам відкрився такий ракурс для фотографування











Далі пішли до моста на вулиці Левандівській

















Потім рушили в сторону локомотивного депо







і вийшли на ще один довгий пішохідний міст











після чого ми зазирнули до озера Левандіського







Завершили прогулку залізничним мостом на вулиці Шевченка






#31
Всім привіт. Вирішив я зайнятися урбан туризмом, трохи побродити по різних цікавих місцях. Хотілося б з кимось познайомитись, можливо хтось з вас планує на ці вихідні якусь вилазку у межах Львова. Розгляну всі пропозиції.