Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - VeNick

#1
http://dsbt.gov.ua/storinka/informaciya-pro-dtp-np-ta-incydenty-na-zaliznychnomu-transporti-58  17.04.2017 04:36  При прибутті вантажного поїзда №2323 2М-62 (930) в складі поїзда 31 вагон вагою брутто 2826 тон допустив проїзд забороненого показання маршрутного світлофора Ч-33 з послідуючим порізом СП 322, допустив зіткнення з локомотивом ЧМЕ-3 (3479) і електровозом ВЛ-80 (1823) на 23 колії другого парку станції. Внаслідок чого допущено схід двох секції електровоза ВЛ 80 (1823) та 12 вагонів. Схід з рейок 14 одиниць рухомого складу
#2
на рахунок забудови на колишньому склозаводі я писав тут http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=821.20, там навіть частково готові комунікації, але в 2007-му році всі сили перекинули на ашан. Після кризи все ззатихло і наразі нічого не чути про початок забудови
#3
мав справу з радіостанціями Kenwood TK-2260 за кілька років активного використання часто виходили з ладу укомулятори, але це тільки через те що їх неправильно заряджали, ще при контакті з нафтопродуктами розлазиться гумовий корпус антени і після кількох падінь може зламатись фіксатор батареї але в цьому випадку рятує чохол. За інші поломки я не чув
#4
Будинки
просп. Чорновола 99, 103
були здані на початку 90-х років, пеший був на просп. Чорновола 99 а за ним просп. Чорновола 103, останній 100% зданий в середині 90-х
#5
Кілька фото з Івано-франківського цвинтаря, був там кілька років тому
#6
Цитата: manfred від 16.01.2013 10:44:17
Паровоз Л-3535, який був в діючому стані, перегнано в музей залізничного транспорту в Києві. А зараз з його допомогою проводять 2-ох годинні ретропоїздки навколо Києва.
Даний паровоз був в неробочому стані, в нього потріскали труби в котлі, але до 150 років Львівської залізниці його відігнали в депо ім. Т.Г. Шевченка на реставрацію. До річниці його не встигли відреставрувати, але все ж таки відреставрували хоч і з запізненням і на даний момент він стоїть в цеху Локомотивного депо Львів що по вулиці Левандівській
#7
Пів року тому придбали собі ось такий Атлант http://kharkov-market.com/index.php?product=7662 , а в батьків такий тільки на 10 см нижчий працює вже три роки. Ще різниця між холодильником тим що в батьків і моїм в шуфлядах морозильної камери в мене корзини литі з пластмаси а в батьків з металевої решітки.
#8
всі скарги на форумі залізниці переглядаються регулярно і по кожній скарзі працівники докладають начальнику служби про вирішення проблеми. Просто не так давно один з працівників управління розповідав про форум залізниці
#9
я не вкурсі і в інеті нічого не можу нагуглити. Мабуть знову виставлять рухомий склад залізниці на приміському вокзалі.
#10
зараз довкола тих паровозів і тепловоза багато начальства, навіть з управляння приїжають кожен день. Думаю їх можна буде норамально роздивитись
#11
Сваткування відбудеться 04.11.2011р. До нас на показ пригнали з Одеси і Тернополя 2 паровози в робочому стані, ще один паловоз серії Л знаходиться на реставрації в Одесі, мабуть до Дня залязничника його не встигнуть відреставрувати.








А також повністю модернізували тепловоз серії М62, встановили на нього сучасний закордонний дизель, встановили кондиціонери для покращення умов праці локомотивних бригад і ще багато іншого

#12
на Дніпрошині зараз працівників можна на пальцях перерахувати, а от охорони там як на секретному об`єкті. А ось і сам завод з космосу
#13
Вітаю Андрюха, бажаю щастя, здоров`я, злагоди у сім`ї і успіхів у всіх починаннях
#14
Гумор / Re: Смішне Відео
02.10.2011 17:25:14
кулібіни страшні люди
#16
віддам 10 таких матриць, колір зелений
#17
Сфоткав в адмінкорпусі однієї організації
#18
в мене в мережі стоять Asus вони практично не нагріваються навіть при цілодобовій роботі
#20
е на тепловозах якось вирішили проблему з регулюванням частоти обертання якоря тягового електродвигуна, на електровозах постійного струму взагалі легко, там іде зміна з`єднань двигунів між собою починаючи від з`єднання всіх восьми двигунів послідовно до чотирьох паралельних груп по два двигуни і між переключеннями ще при наборі швидкості виводяться резистори. На електровозах змінного струму швидкість регулюється переключенням обмоток тягового трансформатора. Тягові електородвигуни на локомотивах послідовного збудження тому частенько буксують