Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Bottlehunter

#361
Цитата: Golem від 27.09.2018 12:51:46
До речі, хто має якусь хорошу ідею куди пристроїти табличку з дослідниками Львова?

На твій майбутній бункер, звісно  ;D
#362
Я десь читав, що людям зазвичай не подобається свій голос в записі через особливості будови людського вуха себе ми завжди чуємо спотворено. Думаю, варто один і той же уривок начитати самому і попросити когось. І порівняти.
#363
Цитата: Wolff від 25.09.2018 14:09:15
На Рейбері   є декільке не поганих дописів).

Можна лінк yа ті, які тобі найбільше сподобалися? Я не дуже знайомий зі структурою Райберта) Спробував пошукати, знайшов тільки купа флуду.
#364
Привіт всім,

Чи має хтось досвід пошуку з металошукачем в ближньому закордонні (Польща, Чехія, Словаччина)? Які там правила, закони, ставлення місцевих до пошуковців? Чи доводилося чути про якісь особливі знахідки?
Буду вдячний за відповіді і посилання на відповідні матеріали.
#365
Good news!

Let's plan some beer on Saturday or Sunday evening?
#366
Привіт всім! Пройшов вже місяць відколи ця тема була створена і на форумі почалася активна фаза. На прохання Голема пишу короткий підсумок з того часу:

- Були проведені збори, на яких ми вирішили що першочергово потрібно зробити на Експлорері, з технічної і організаційної сторони. Збори виявилися дуже продуктивними, не останню чергу і через те. що проводилися без алкоголю  ;D Спочатку були думки оголосити Голема, який це запропонував, єретиком і спалити, але потім всі побачили, що то корисно, принаймні для плідної роботи разом.

Основні моменти:
- Не переводити форум на нову платформу через брак часу і фінансів, а покращувати поки існуючу. Зокрема, додати плагін для гарного відображення на мобільних, покращення пошуку, завантаження фото і таке інше. Тому якщо хтось вміє працювати з SMF двіжком і має бажання допомогти рідному форуму, ласкаво прошу писати мені в ПП.
Наразі вже переклали тексти двох листів, які приходять після реєстації (вони чомусь досі були англійською) і збільшили час редагування допису до 48 годин.
- Визначили правила додавання форумчан до групи "Свої" (досі називалася "Користувач"). "Свої" мають доступ до трохи більшої кількості інфи, а також право вступити в ГО "Експлорер": 
   - 6 місяців з моменту реєстрації на форумі;
   - 5 створених тем у розділі звіти (якісні);
   - участь у трьох спільних вилазках;
   - організація однієї власної вилазки, з залученням форумчан;
   - відмінна репутація, і наостанок схвалення адміністрацією.
- Також плануємо внести деякі зміни в Правила форуму, про що зробимо окрему розсилку на всіх зареєстрованих користувачів
- Буде створена тема-візитка про Громадську Організацію "Експлорер" та основні новини звідти

- Експлорер вперше був представлений на Форумі видавців, проце, думаю, напишуть більше Рой чи Голем, які брали в цьому активну участь

- Цікава статистика з Гугл аналітики: За останні два місяці кількість унікальних користувачів збільшилася з приблизно 1900 до 2130 (за тиждень), кількість переглянутих сторінок збільшилася з 6240 до 12280 (теж в середньому за тиждень). Ростемо)


#367
Цитата: Wacir від 20.09.2018 22:17:56
Hi Bottlehunter,

I'd love to meet up for a beer and have a chat, i'm here to learn about Ukraine and people like yourself and hear your stories. At the moment, Lviv is the only place on my map, possibly Kiev too eventually. Again, if you have any recommendations, i'd love to hear them!

Ok then, just write here once you know the exact date you are in the city.
#368
Hi Wacir,

When do you plan to be in Lviv? I think we can at least grab some beer and talk about places you might be interested to visit. Or maybe somebody from Explorer will have time to go with you.
Do you already have some places in Ukraine on your mind? Do you plan to visit some another cities besides Lviv?
#369
Перекладаю  ;)

Прівєт пацани,

Я з Великобританії і приїжджєю до Львова через тиждень.
Я пару років лазав по різних бункерах, бомбіках і шахтах в Сполученім Королівстві і дуже би-м хотів шось таке зовидіти в Україні.

Хтів-бим відвідати шось таке канкрєтне і круте, а як сі получит, то ще й взяти когось із вас з собов. От чого я сюда пишу.

Дуже встидно, але я поки не вивчив української мови.
Наперед файно дякую за допомогу.
#370
http://man-made.world/ - сайт англійською мовою, присвячений індустріальному туризму. Тут є контакти і описи діючих фабрик і підприємств, які відкривають двері для відвідувачів.
#371
Експлорер вийшов в люди - то знакова подія! Зараз в дворі Палацу Потоцьких почесну варту несе Рой, підходьте познайомитися та придбати суперову книжку та оригінальні листівки. Ось кілька свіжих фото від Роя та Експлорер серед інших учасників на сайті Форуму видавців








#372
Цитата: YserL від 17.09.2018 11:12:03
З 12.5 см можна буде доїхати?
На саму гору точно ні. Тай до села проблемно, я цікавився маршрутом ще на початку літа.
#373
А там сигналки нема?)
#374
Мій переклад статті Антона Лягушкіна про вокзали, в які більше не ходять поїзди.
Взятий звідси: https://traffic.od.ua/news/railua/1206189


Кажуть, що театр починається з вішалки, а місто - з вокзалу. Проте навіть якщо в місті є залізниця і побудований вокзал це ще не означає, що в це місто можна дістатися поїздом. Так сталося з кількома містами Тернопільщини. Про це - сьогоднішній матеріал «Пасажирського транспорту», ​​який вирішив дослідити залізничну інфраструктуру України.



Отже, перша зупинка - місто Кременець. Залізницю від Кам'яниці-Волинської (це біля Дубно, щоб ви не відволікалися від читання, Bottlehunter) до Кременця Тернопільської області відкрили в 1896 році. В ті часи Кременецький район входив до складу Російської імперії, а решта території сучасної Тернопільської області була в складі Австро-Угорської імперії. Залізницю до Кременця побудували через те, що поряд з цим містом знаходилися вугільні копальні графа Кочубея, який продавав вугілля Південно-Західній залізниці.

Ще більше залізничне сполучення з Кременцем розвинулося за часів Другої Речі Посполитої. У ті часи з Кременця до Здолбунова і Дубно ходили регулярні приміські поїзди, а в їх складі - причіпні вагони до Варшави, Львова та Луцька.



Приміське сполучення зі Здобуновом і Дубно було і за радянської влади. Курсував навіть безпересадочний вагон «Кременець - Київ», який чіпляли до поїзда «Львів - Київ» в Здолбунові. Після завершення роботи останніх паровозів на Львівській залізниці, в Кременець ходив дизель-поїзд. Однак на початку 2010-х років його скасували - місто належало Тернопільській області, а дизель-поїзд - Рівненськії дирекції Львівської залізниці. Найцікавіше, що незадовго до скасування приміського поїзда провели ремонт вокзалу в Кременці. Там, між іншим, досі можна купити в касі квитки на поїзди далекого прямування, які зупиняються в Радивилові та Здолбунові.

Друга зупинка - місто Скалат. Залізничне сполучення з Тернополем він отримав в 1897 році, коли була побудована тупикова лінія Великі Бірки - Гримайлів. Зараз залізнична лінія за Скалатом розібрана. Пасажирські дизель-поїзди в Скалат припинили курсувати на початку 2010-х років, коли міністром транспорту України став Борис Колесников і проводилася «оптимізація» залізничного сполучення. Якщо за часів Австро-Угорщини жителі Скалата могли користуватися залізницею навіть для поїздок до Відня, то зараз на лінії в Скалат зберігається лише епізодичний рух товарняків.

Зупинка третя - Бережани. Колись Бережани були однією зі станцій локальної залізниці «Львів - Підгайці». На жаль, практично вся ця залізниця була зруйнована нацистами в 1944 році. Збереглася тільки ділянка від Бережан до Потуторів, яка знаходиться на лінії «Тернопіль - Ходорів». По ній відбувався рух дизель-поїздів з Тернополя до Бережан, також на станцію Бережани заходили дизелі «Тернопіль - Ходорів» та «Тернопіль - Ходорів - Львів». У місті збереглася австрійська споруда вокзалу, який, проте, не обслуговує пасажирів.



Четверта зупинка - Бучач. Станція в Бучачі перебувала на такзваній «Галицькій Трансверсальній залізниці», на ділянці «Станіславів - Гусятин». Нею свого часу ходили і товарні, і пасажирські потяги. Був навіть поїзд «Гусятин - Відень», який з'єднував російсько-австрійський кордон з метрополією. Як і залізниці «Львів - Підгайці», ділянці «Гусятин - Станіславів» не пощастило - її зруйнували нацисти на ділянці Хриплин - Бучач. Хоча в 1939 році у Міністерства шляхів сполучення були плани тягнути другий шлях від Гречан через Ярмолинці, Гусятин і Бучач до Івано-Франківська, після Другої Світової війни про них забули. Біля Бучача зберігся унікальний Бучацький тунель, побудований італійськими інженерами і робітниками (зображений на першому фото). Однак «оптимізація» залізничного сполучення на початку 2010-х років вбила останні дизель-поїзди «Бучач - Чортків - Гусятин» та «Тернопіль - Бучач». Славне місто з древньою історією, яке було б цікаве для туристів, залишилоя без залізничного сполучення. За іронією долі, каса дальнього сполучення в Бучачі працює, хоча до Чорткова, через який проходять потяги далекого прямування, залізницею дістатися не можна.



Ситуація з шостим райцентом Тернопільщини, який втратив залізничне сполучення - Гусятином - дещо краща. Це місто було кінцевим пунктом Галицької Трансверсальної залізниці. Через Ярмолинці він був лініями Російських залізниць пов'язаний з Проскуровом (нині - Хмельницький). До початку 2010-х років Гусятин мав залізничне сполучення як з Бучачем через Чортків, так і з Хмельницьким та Тернополем. Більш того, в Гусятин прямували вагони поїзда «Київ - Гусятин». В останні роки до Гусятина ходило два вагони - один плацкартний і один купейний.

Все змінилося після чергових «реформ». Сьогодні немає ні поїзда до Києва, ні дизеля до Хмельницького, проте з 2017 року повернули дизель-поїзд «Тернопіль - Гусятин», однак ходить він не кожен день.



По ще одній тупикової гілки Копичинці - Іване-Пусте дизель-поїзди все ще курсують, проте їх розклад далеко не найзручніший - один з поїздів відправляється пізно вночі, інший - в обід. Через поганий стан дороги його рух також можуть припинити.

Через реформи залізниці на початку 2010-х років не пощастило жителям районів Тернопільщини, які розташовані уздовж меридіональної залізничної лінії «Шепетівка - Ланівці - Тернопіль - Копичинці - Стефанешти». Колись всю Тернопільську область перетинав поїзд далекого прямування № 675 «Івано-Франківськ - Шепетівка». Хоча цей поїзд був досить повільний - більше 13 годин в дорозі, проте користувався попитом серед жителів Тернопільської та Івано-Франківської областей. У запалі «реформування» його скасували. Тепер по всій цій лінії курсує лише кілька приміських дизель-поїздів. Від Тернополя до Стефанешт колись взагалі був дуже інтенсивний рух поїздів далекого прямування - тут проходили потяги «Москва - Софія», «Одеса - Івано-Франківськ», «Івано-Франківськ - Донецьк». Тепер по цій гілці проходить лише поїзд «Київ - Рахів». А на ділянці Шепетівка - Тернопіль через Ланівці руху поїздів далекого прямування взагалі немає, хоча в 2012 році тут проводили ремонтні роботи.



Те, що приміське сполучення - справа збиткова, відомо не тільки в Україні. Приміське сполучення дотується і у всіх країнах ЄС. Так само зрозуміло, що старі дизель-поїзди ДР1 і тим більше Д1 споживають багато палива і зношені практично до межі. Однак залізниця це та річ, яку легко зруйнувати, але дуже важко відновити. Тому і місцева влада, і керівництво «Укрзалізниці» в Києві повинні робити все можливе для того, щоб по можливості зберігати рух на всіх гілках, навіть з малим пасажиропотоком. Для збереження руху потрібно почати виробництво в Україні досить дешевих «рейкових автобусів» і аналогічного рухомого складу. Щодо місцевої влади, то вони повинні розуміти, що концентрація населення у великих містах з часом дасть про себе знати, оскільки потрібно буде створювати нові інфраструктурні об'єкти, будувати садочки та школи... Набагато простіше співпрацювати з залізницями, щоб люди могли з сіл і містечок швидко добиратися до обласних центрів на роботу. Наприклад в Японії є випадки, коли на роботу в Токіо люди добираються залізницею за 250 - 300 км.
#376
Ще кілька Tips & Tricks від моїх співробітників.  Не можу сказати, що погоджуюся зі всіма, але право на життя вони мають.

- Коли їдете в якесь з дорогих міст, типу Сан-Франциско чи Лос-Анджелеса і точно знаєте, що ваших витрат ніхто добрий покривати не буде, доцільно взяти деякі продукти з собою (кава, чай, цукор, крупи і таке інше). Це дозволить зберегти відчутну суму грошей і витратити їх на подорожі чи сувеніри. Перед цим, звичайно, варто звірити, які продукти можна ввозити на територію Штатів. Сало і консерви точно не можна, були чуваки, які це перевірили на собі  ;D

- Варто подбати, щоб принаймні в когось одного з групи був мобільний інтернет, для мап та зв'язку. Поцікавтеся, які пропозиції для туристів мають місцеві оператори. Наприклад, спеціальний туристичний пакет від T-Mobile за 30$ мав хороше покриття і виручав нас цілий місяць. Придбати їх можна в магазинах T-mobile, які є по всьому місту, консультанти люб'язно вам допоможуть вибрати найкращий варіант.
З іншого боку, українські оператори останнім часом знизили ціни на послуги в роумінгу. Я чув, що хтось цілком успішно і недорого користувався в Штатах Київстаром, але деталей, на жаль, не знаю

- Міста в Штатах переважно побудовані "квадратно-гніздовим" способом. Це означає, що коли ви за кермом, доведеться перетнути безліч перехресть. Правила їх проїзду відмінні від наших: першим їде той, хто перший під'їхав до перехрестя. Звичне нам правило "перешкода справа" теж діє, але в якихось дуже особливих і рідкісних випадках. Тому краще вважати, що не діє) Просто будьте ввічливими, не перевищуйте швидкість, всім посміхайтеся і кажіть "сорі") Ага, і ще: пішоходи всюди мають безумовну перевагу. Дуже часто в місті на перехрестях без світлофорів народ навіть не дивиться по сторонах, а пре просто під колеса) Треба про це пам'ятати.

- В Сан-Франциско варто завжди мати з собою в рюкзаку теплу шапку і фліску. А краще ще й дощовик. Поода там надзвичайно мінлива, навіть якщо зараз +25 і сонечко, через п'ять хвилин може подути холодний вітер з затоки, переважно ще й з дощем. І тоді ви на заздрість скоцюрублим друзям дістаєте з рюкзака шапку і з переможним "А я ж казав!", натягуєте на вуха і насолоджуєтеся життям.

- В певних районах великих міст на вулицях зазвичай дуже багато всіляких маргіналів: бомжів, психів, якихось доходяг і такого іншого. Поводяться вони зазвичай мирно (ну тобто бухають, сплять, справляють природні потреби, курять траву і ще якусь біду, жебракують і кричать до перехожих "you faggot!") і на звичайних людей не нападають, проте варто бути обережному і принаймні не занадто близько з ними дружити))) Місцеві на них уваги не звертають і просто обходять стороною.

До речі, якщо будете в Сан-Франциско і захочете побачити інший бік Америки, можете прогулятися в районі перехрестя вулиці Mission і 16th. Якось я туди забрів (на щастя вдень) і весь час було відчуття, що я в якомусь нездалому сні з моцного бодуна і скоро прокинуся)))) Тільки не ходіть туди, будь ласка, ввечері!

https://www.google.com.ua/maps/@37.7649145,-122.4196861,3a,75y,280.46h,77.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2Sq3doRGJLlGOqDAJ3ms8w!2e0!7i16384!8i8192

#377
Я буду в Східниці 9 вересня, напишіть час виїзду. Можливо приїду трохи потусити)
#378
Вчора ми з Le-i-3o і його другом Юрою (спалеологом з ХСК "Атлантида", котрий саме повертався велосипедом з Норвегії додому і трохи загостював у Львові :o) вирішили ввечері заїхати і пофоткати трохи палац. Останній раз я був тут два роки тому, з тих пір будівля ще більше зруйнована. В підлозі і стінах видно численні сліди роботи мисливців за скарбами, сподіваюся, вони хоч щось знайшли)



В приміщеннях нічого цікавого, купи битої цегли і дірки в підлозі







Провалля в підвал





Сліди пошуку тайників в стінах





Все, що нагадує про монастир, який перебував тут до 2005 року



Але найцікавіша знахідка нас чекала в підвалі: справжній підземний хід, таємничий і апасний) Цегляна арка висотою біля 50см, на підлозі глина, подекуди волога. Зі знахідок - розбиті ампули, упаковки від таблеток і шматочки вугілля. Напевно лежать з часу, коли там базувалася лікарня для вар'ятів. Хід йде прямо біля 5 метрів, потім розгалужується направо і наліво. Я проповз по-пластунськи тим, що направо біля 30 метрів, далі був завал. Пікантності додало те. що назад прийшлося повзти задом наперед, з моїм ростом розвернутися не вдалося. Наліво хід значно нижчий, але проповзти можна. Трапилася також нора якогось дрібного хижака і кажан, що злосно на мене зиркав. Stinger висловив припущення, що то колектор. Сходе на правду, але було б цікаво при нагоді дослідити до кінця. І взяти при тому спорядження разом з відповідним одягом, а не шорти, в яких я зазвичай ходжу на роботу)

Перепрошую, але є тільки фото входу. Я не ризикував тягнути фотоапарат і телефон в мегавузький тунель.



Ще фото підвалу:









Та й таке) Полізете досліджувати хід-колектор, скиньте фотки. І будьте там уважні та обережні  ;)


#379
Так все таки тут укриття має бути?
#380
Цитата: siuhin від 31.08.2018 11:55:07
е питання ????

Насправді питання було не про геологічну будову України, а що саме ви шукаєте. Саму гору? Бункер на горі, яка називається Високий Камінь? Місце, яке знайшов stinger - це те, що ви шукали чи не зовсім? Хотілося би трохи більше деталей, бо саме питання до кінця не зрозуміле.